tja wie weet het?... 1 groene konijn haas maakt nog geen zomer...quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wanneer oordeelt de KNVB definitief over de financiele situatie?
Zo noemen hun aartsrivalen hun, net als Ajax ons kakkerlakken noemt en wij Ajax de neuzen. Panathinaikos' firm gaat bij de naam 'Poort 13', wat zoveel zegt als de poort waar de harde kern doorheen ging in het voormalige PAO stadion. Beetje vergelijkbaar met ons 'Vak S' back in the day. De bijnaam van PAO voor Olympiakos is overigens 'kippen met helmen'.quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Euh, Green Rabbits is een bijnaam van Panathinaikos, zal daar misschien mee te maken hebben?
Inderdaad! Waar was jij gisteren?quote:Op maandag 12 december 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er is een groep onder leiding van Caland en Happel die zich verheven voelen boven de rest.
Ein Volk Ein Reich Ein Schaken!quote:Op maandag 12 december 2011 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij scheiden ons af van die zelfverklaarde elite en benoemen Ruben Schaken tot boegbeeld van deze beweging.
Beetje? Gewoon weer een stel kleuters die Twitter ontdekt hebben. Geen aandacht aan besteden.quote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Paul-89 het volgende:
Maar een beetje interessantdoenerij is het wel.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zag gisteren bij het uitvak trouwens ook een of ander groene haas spandoek o.i.d.
Het wordt anders op alle fansites gespamd. Ze zijn er behoorlijk trots op als ik het zo zie.quote:Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje? Gewoon weer een stel kleuters die Twitter ontdekt hebben. Geen aandacht aan besteden.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 12-12-2011 om 18:25:52Sekou Cisse zal zondag waarschijnlijk niet in actie komen. De Ivoriaan heeft een gekneusde enkel. Woensdag is meer duidelijk. #Feyenoord reageer retweet
Ben je altijd zo een jankerd?quote:Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje? Gewoon weer een stel kleuters die Twitter ontdekt hebben. Geen aandacht aan besteden.
Nee, alleen wanneer een paar kinderen interessant proberen te doen.quote:
Je hebt geen idee waar het over gaat, dus ga je er voor het gemak vanuit dat het kinderen zijn. Moet best makkelijk zijn om zo een simplistisch leven te leiden.quote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, alleen wanneer een paar kinderen interessant proberen te doen.
Hij is pas 20 hequote:
quote:
Tja ik heb niets liever dan dat ik over een paar jaar mijn woorden eet maar ik zie die jongen zichzelf gewoon niet in de toekomst doorontwikkelen in de kwaliteiten die er toe doen zoals bijvoorbeeld overzicht, teamwork, inzicht, consistentie etc.quote:
Maar dan noem je ook wel iemandquote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ondanks dat hij het nu moet afleggen tegen Schaken vind ik het een goede zaak dat Cabral verlenging krijgt aangeboden. Gewoon alle talenten (met een beetje potentie) vastleggen en dan zien we wel. Iedereen ziet dat Cabral talent heeft, Clasie moet bijtekenen en dat van Haaren het net niet heeft. Met gezond verstand kom je ook een heel eind.
Waar denk jij dat Cabral uiteindelijk beter in gaat worden dan dat hij nu is?quote:Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook wel iemand![]()
Kijk, uiteindelijk zal Cabral natuurlijk wel beter worden dan Ruben. Kunnen we lacherig over doen maar Schaken is pas een echte draver pur sang.
Die dingen kan je allemaal nog leren, hij is een speler die kan scoren en een actie kan maken, die moet je koesteren i.p.v. er constant op te zeiken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:10 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Tja ik heb niets liever dan dat ik over een paar jaar mijn woorden eet maar ik zie die jongen zichzelf gewoon niet in de toekomst doorontwikkelen in de kwaliteiten die er toe doen zoals bijvoorbeeld overzicht, teamwork, inzicht, consistentie etc.
Nogmaals ik hoop het van harte maar ik zie het gewoon ECHT niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |