Niks, maar ik beweer ook niet dat jij wat tegen hem hebt. Maar nogmaals, wie wil je dan opstellen?quote:Op maandag 12 december 2011 18:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een 4-4-2 systeem. En waar heb ik ooit gezegd dat ik iets tegen Guidetti heb?
Mokotjo, waardoor Clasie meer diep kan spelen. En vanaf volgend seizoen zou een middenveld met Bakkal, El Ahmadi, Clasie en Vormer wel een goddelijk middenveld zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks, maar ik beweer ook niet dat jij wat tegen hem hebt. Maar nogmaals, wie wil je dan opstellen?
De immer falende Mokotjo (bovendien nog nooit gescoord voor Feyenoord) i.p.v. Cabral (6 goals) opstellen, jij wilt dat we elke wedstrijd 0-0 spelen of 1-0 verliezen? Cissé, die in drie jaar tijd 7 goals heeft gemaakt en bovendien langdurig in dramatische vorm verkeerde, verkiezen boven Schaken en/of Cabral die verantwoordelijk zijn voor ongeveer de helft van het behaalde puntenaantal in de competitie?quote:Op maandag 12 december 2011 18:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mokotjo, waardoor Clasie meer diep kan spelen. En vanaf volgend seizoen zou een middenveld met Bakkal, El Ahmadi, Clasie en Vormer wel een goddelijk middenveld zijn.
Naast Guidetti kan een Cissé zetten.
Dat kan. Ik geef gewoon aan dat geen fan ben van buitenspelers. Vind ze over de gehele wedstrijd over het algemeen te matig spelen, en veel te veel fout doen. Dat lijkt bij Feyenoord bijna wel inherent te zijn aan een buitenspeler.quote:Op maandag 12 december 2011 18:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
De immer falende Mokotjo (nog nooit gescoord voor Feyenoord) i.p.v. Cabral (6 goals) opstellen, jij wilt dat we elke wedstrijd 0-0 spelen of 1-0 verliezen? Cissé, die in drie jaar tijd 7 goals heeft gemaakt en bovendien langdurig in dramatische vorm verkeerde, verkiezen boven Schaken en/of Cabral die verantwoordelijk zijn voor ongeveer de helft van het behaalde puntenaantal in de competitie?Ik snap het echt niet.
Dan vind ik dat je er geen kijk op hebt en overdreven kritisch oordeelt. Als een buitenspeler faalt is het balverlies, als een middenvelder faalt is er nog veel meer kans om het goed te maken. Het is niet eerlijk dat je daar geen rekening mee houdt.quote:Op maandag 12 december 2011 18:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat kan. Ik geef gewoon aan dat geen fan ben van buitenspelers. Vind ze over de gehele wedstrijd over het algemeen te matig spelen, en veel te veel fout doen. Dat lijkt bij Feyenoord bijna wel inherent te zijn aan een buitenspeler.
Mag ik je eraan herinneren dat we onze laatste successen hebben geboekt met een 2 spitsen-systeem? De UEFA Cup en daarna de recordtransfers van Kuijt en Kalou, na goede seizoenen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je er geen kijk op hebt en overdreven kritisch oordeelt. Als een buitenspeler faalt is het balverlies, als een middenvelder faalt is er nog veel meer kans om het goed te maken. Het is niet eerlijk dat je daar geen rekening mee houdt.
Maargoed, als je liever een statisch en oersaai Feyenoord ziet dat in het rechterrijtje staat is dat jouw goed recht.
Als jij twee topspitsen in de selectie ziet die zo in de top van de PL meekunnen mag je ze aanwijzen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mag ik je eraan herinneren dat we onze laatste successen hebben geboekt met een 2 spitsen-systeem? De UEFA Cup en daarna de recordtransfers van Kuijt en Kalou, na goede seizoenen.
Ik denk niemand, aangezien het me stug lijkt dat zowel El Ahmadi als Bakkal blijven.quote:Op maandag 12 december 2011 18:14 schreef ThaTim het volgende:
Wie wordt het kind van de rekening als Vormer komt?
Klopt, enige minpuntje.quote:Op maandag 12 december 2011 18:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als jij twee topspitsen in de selectie ziet die zo in de top van de PL meekunnen mag je ze aanwijzen.
Overigens dateert Castelen ook uit het K2-tijdperk.
nee, lijkt me sterk dat Roda hieraan wilt meewerken.quote:
Niemand, als het aan Tomasso ligt.quote:Op maandag 12 december 2011 18:14 schreef ThaTim het volgende:
Wie wordt het kind van de rekening als Vormer komt?
1 is meer dan 0.quote:
3 ook.quote:
quote:Jordy Clasie inzetbaar tegen FC Twente
Feyenoord-trainer Ronald Koeman kan zondag in het duel met FC Twente waarschijnlijk gewoon een beroep doen op Jordy Clasie.
De middenvelder viel in het duel met FC Utrecht uit met een lichte hersenschudding maar lijkt het duel met de Tukkers wel te gaan halen.
Sekou Cissé moet de wedstrijd tegen Twente waarschijnlijk missen. De aanvaller viel uit met een gekneusde enkel en woensdag zal daar meer duidelijkheid over zijn.
We hadden moeten winnen, ja. Dat het uiteindelijk niet gebeurd hebben we dan ook aan onszelf te danken, wegens een te slappe voortzetting en dat is een punt waar de selectie hard aan moeten werken.quote:Op maandag 12 december 2011 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
3 ook.
Met die mentaliteit komen we nergens. Tegen dit uitermate zwakke Utrecht had je gewoon minimaal 3 doelpunten moeten scoren en met die 3 punten in de zak naar Rotterdam terug moeten reizen. Raar dat jij er zo over denkt.
Komt vanzelf naar buiten. Benieuwd of het lukt.quote:
Oke. Ben ook benieuwd naar wat het is.quote:Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef Happel het volgende:
[..]
We hadden moeten winnen, ja. Dat het uiteindelijk niet gebeurd hebben we dan ook aan onszelf te danken, wegens een te slappe voortzetting en dat is een punt waar de selectie hard aan moeten werken.
[..]
Komt vanzelf naar buiten. Benieuwd of het lukt.
Stiekem wil je het wel wetenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |