abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105462113
El Ahmadi lekker thuisblijven
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105462141
Geen woordspeling al voor zondag?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105462311
Jammer dat Fer wss. niet zal spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105463031
quote:
13s.gif Op zondag 11 december 2011 18:42 schreef Caland het volgende:
Wel ferdacht dat hij er niet bij is.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105463070
Wel een toptransfer hoor, van basis naar bank.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105463203
quote:
13s.gif Op zondag 11 december 2011 18:42 schreef Caland het volgende:
Idd ironisch dat Fer in basis = rode lap op stier = motivatie = meer kans op winst
die gast voegt gewoon echt niets toe
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105463581
quote:
Koeman bedankt arbiter Vink voor 'wissel' Clasie

Scheidsrechter Pieter Vink kreeg vandaag na afloop van de wedstrijd FC Utrecht - Feyenoord (2-2) zowaar een compliment van trainer Ronald Koeman.

De arbiter zorgde er 10 minuten na rust persoonlijk voor dat middenvelder Jordy Clasie naar de kant ging.

'Hij voelde zich duizelig en misselijk', legde de coach van Feyenoord uit. 'Maar hij wilde verder spelen. Op advies van Vink liet hij zich toch wisselen. Dat heeft de scheidsrechter goed gedaan.'

Aanvaller Sekou Cissé ging bij Feyenoord in de 27ste minuut van het veld met een enkelblessure. (ANP/Redactie)

heb die nu dan? hersenschudding? :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105463691
Krijgt niemand hier de kriebels bij die Guidetti? Ik vind het zo'n ontzettende arrogante snotaap :@
Noot noot.
pi_105463738
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Krijgt niemand hier de kriebels bij die Guidetti? Ik vind het zo'n ontzettende arrogante snotaap :@
Prima gozertje _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_105463742
quote:
zolang het kennelijk een positief effect op de groep heeft interesseert het geen neuk
Groetjes, Ezio.
pi_105463769
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

heb die nu dan? hersenschudding? :{
Weet ik niet, maar reagerend op Vink: hij heeft kut gefloten maar dit is enorm goed. Doe je dit niet heb je zomaar kans dat een speler zijn eigen tong inslikkend op het veld ligt. Zal niet de eerste keer zijn :{.

Verder gewoon om te janken deze wedstrijd, snel vergeten. 30 euro verlies ;( Eerste verlies deze week :{ en tweede verkeerd-inschatte Feijenoordwedstrijd dit seizoen.

Ik zei verdomme nog tegen Caland in een DM: "Deze wedstrijd twijfel ik echt TEVEEL, ik zou niet in moeten zetten". Waarom nou Helpmefok, waarom :'(
pi_105463804
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

zolang het kennelijk een positief effect op de groep heeft interesseert het geen neuk
Joah ik snap je punt wel, maar af en toe denk ik wel van: :X Iel..
Noot noot.
pi_105463913
quote:
Een beetje kapsones heeft hij wel, maar het is ook een jongen die de boel af en toe wakker schudt.
Ja, ik ga het steeds meer in hem zien zitten.
pi_105463930
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 19:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

:D Jij bent een Ajacied, alsjeblieft zeg _O- :') Het liep bij jullie over van die gasten met Suarez en Pantelic, nu hebben wij er eentje en je kotst er ineens van? _O-
pi_105464020
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 19:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Ik vind hem ook te arrogant.
Maar hij compenseert de rest van het elftal. Die hebben echt bluf-factor 0,0

Beetje iemand die de boel op scherp zet is geen overbodige luxe
Groetjes, Ezio.
pi_105464037
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D Jij bent een Ajacied, alsjeblieft zeg _O- :') Het liep bij jullie over van die gasten met Suarez en Pantelic, nu hebben wij er eentje en je kotst er ineens van? _O-
Wat dacht je van Vertonghen :r
pi_105464073
Oordelend op basis van de samenvatting bij de NOS (Nederlandse Ojox Supportersvereniging) hadden we:

1) Moeten winnen
2) Al in de 74e minuut een speler van Utrecht van 't veld moeten zien verdwijnen
3) Allang voor kunnen staan (2-0) als die kloteschaken aflegt
4) Recht op een penalty voor Guidetti

Verder heeft Cabral toch echt een aantal goede voorzetten gemaakt. Ik houd ook niet van dit 'type' speler maar heeft het echt niet slect gedaan :{
pi_105464134
quote:

[..]

Hey doe eens normaal? Wat maakt het uit dat ik voor Ajax ben? Iedereen gaat er normaal op in en jij moet meteen weer zo achterlijk reageren.

Moet ik in dit topic mijn ongenoegen uiten over de Ajaxspelers? Nee, dat doe ik wel in het Ajaxtopic. Ik heb een mening over een Feyenoordspeler en die uit ik hier en wel op een normale manier, klaar.
Noot noot.
pi_105464153
quote:

[..]

Snap wel wat ze bedoelt.
Suarez was alleen functioneel komediant. Strafschoppen versieren en shit. Die Guidetti kan zo naar de toneelschool.

In zijn eerste wedstrijd :')
Groetjes, Ezio.
  zondag 11 december 2011 @ 19:24:36 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105464170
Soms denk ik van: iel voegt inderdaad enorm veel toe aan dit topic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105464191
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Wat dacht je van Vertonghen :r
Vermaelen, Janssen... Fuck, eigenlijk elke speler daar is/was arrogant _O- En als wij er dan 1 hebben in de vorm van Guidetti, is het gelijk 'iel' :').

Weet je wat trouwens echt neukend is? Koeman die nu POSITIEF reageert in de media. Doe dat nou NIET flapdrol, daarmee zorg je dat ons team standaard verliest tegen Twente. Altijd die koppies scherp houden :r.

Vlaar tegen persmuskiet: "Mwa ik vind niet dat je hier negatief hoeft te doen, we hebben niet veel weggegeven, de goals kwamen uit de lucht vallen".

"Er is geen man overboord"

"Mja, da's jammer"

NEE MONGOLEN, DIT IS VERNEUKT, TERINGZOOI, JE HEBT ER DE PEST IN, JE GODVERT WAT AF.

Het is weer veel te 'mild'. Koeman moet toch snappen dat deze 'positieve noot' niet werkt bij onze spelers? :r
pi_105464294
quote:
Nee. :)

Ik krijg elke week weer de kriebels bij die galbak van een Vertonghen die daar met een zure smoel en arrogante blik in z'n ogen de interviews staat af te werken. :r
pi_105464326
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vermaelen, Janssen... Fuck, eigenlijk elke speler daar is/was arrogant _O- En als wij er dan 1 hebben in de vorm van Guidetti, is het gelijk 'iel' :').

Weet je wat trouwens echt neukend is? Koeman die nu POSITIEF reageert in de media. Doe dat nou NIET flapdrol, daarmee zorg je dat ons team standaard verliest tegen Twente. Altijd die koppies scherp houden :r.

Vlaar tegen persmuskiet: "Mwa ik vind niet dat je hier negatief hoeft te doen, we hebben niet veel weggegeven, de goals kwamen uit de lucht vallen".

"Mja, da's jammer"

NEE MONGOLEN, DIT IS VERNEUKT, TERINGZOOI, JE HEBT ER DE PEST IN, JE GODVERT WAT AF.

Het is weer veel te 'mild'. Koeman moet toch snappen dat deze 'positieve noot' niet werkt bij onze spelers? :r
Hij reageert niet zo positief hoor. Kijk het interview op EL maar na.
  zondag 11 december 2011 @ 19:27:57 #25
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_105464341
quote:
Daar heb ik maar 1 reactie op.

Batafembi Gomis :D
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_105464343
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee. :)

Ik krijg elke week weer de kriebels bij die galbak van een Vertonghen die daar met een zure smoel en arrogante blik in z'n ogen de interviews staat af te werken. :r
Dan ben je niet de enige.
Noot noot.
pi_105464349
quote:
Vertonghen is erger.
pi_105464351
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Ik vind hem ook te arrogant.
Maar hij compenseert de rest van het elftal. Die hebben echt bluf-factor 0,0

Beetje iemand die de boel op scherp zet is geen overbodige luxe
Hij is niet arrogant, hij heeft gewoon ADHD of iets dergelijks. Ik ken wel meer van dat soort mensen, die zijn gewoon heel erg overdreven en een soort karikatuur van zichzelf.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 19:28:25 ]
pi_105464355
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hey doe eens normaal? Wat maakt het uit dat ik voor Ajax ben?
Niets, behalve dat algemeen bekend is dat daar de term 'arrogantie' meer dan eens valt. Voornamelijk kijkend naar eerdere spelers, en DAT is dan ook mijn onderbouwing.

quote:
Iedereen gaat er normaal op in en jij moet meteen weer zo achterlijk reageren.
Hoezo, ik onderbouw mijn mening toch? Daar is niets 'achterlijk' aan. Ik ga er dus weldegelijk normaal op in.

quote:
Moet ik in dit topic mijn ongenoegen uiten over de Ajaxspelers? Nee, dat doe ik wel in het Ajaxtopic.
Mooi.

quote:
Ik heb een mening over een Feyenoordspeler en die uit ik hier en wel op een normale manier, klaar.
En ik vind het een gevalletje "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet", kijkend naar hoeveel arrogante zakjes je rond hebt lopen in Ajax-1. Lijkt me vreemd je te ergeren aan een gozer als Guidetti als je Verthongen en Van Der Wiel hebt rondlopen in de club van jouw voorkeur.

Verder niet lullig bedoelt, ik snap alleen niet dat je 'iel' voelt bij een 'arrogante' guidetti (die mening deel ik overigens met je) en tegelijkertijd voor Ajax kan zijn. Ik bedoel, de helft van dat elftal zou dan een 'iel' reflex bij je op moeten roepen (nogmaals, niet lullig bedoelt, dat elftal zit alleen vol met arrogante spelers IMHO).
pi_105464396
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hij is niet arrogant, hij heeft gewoon ADHD of iets dergelijks. Ik ken wel meer van dat soort mensen, die zijn gewoon heel erg overdreven en een soort karikatuur van zichzelf.
O, dus je erkent wel dat hij een of andere stoornis heeft. Alleen Jojo mag dat niet zeggen? :P
Groetjes, Ezio.
pi_105464457
quote:

[..]

Mnjou ja... Een Twitter met de naam superGuidetti zegt natuurlijk wel iets _O-. Maar deze jongen lijkt qua karakter - voor wat ik er van zie - gigantisch op mij dus ik vind hem een eindbaas eerste klas _O_.
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:27 schreef Muto het volgende:

[..]

Hij reageert niet zo positief hoor. Kijk het interview op EL maar na.
OH ik zag alleen dat stukje bij de NOS :@ Zie nu inderdaad hoe hij reageerde. Waarom doet Vlaar dan zo happytime? :{
  zondag 11 december 2011 @ 19:30:48 #32
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105464474
Ik kan wel lachen om die Guidetti, ook hoe hij vandaag weer die Utrecht-speler stond te sommeren het veld te verlaten _O- zoals ik al eerder zei, hij voegt wat extra's toe aan het elftal.

En daarbuiten kan hij nog een aardig potje voetballen, natuurlijk.
pi_105464524
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:30 schreef Dekatria het volgende:
Ik kan wel lachen om die Guidetti, ook hoe hij vandaag weer die Utrecht-speler stond te sommeren het veld te verlaten _O- zoals ik al eerder zei, hij voegt wat extra's toe aan het elftal.

En daarbuiten kan hij nog een aardig potje voetballen, natuurlijk.
Haha idd ja :P

Ben wel eens benieuwd hoe de rest van de selectie echt over hem denkt.
Zag wel dat iemand hem (geloof Schaken) aan het wegtrekken was van die situatie.
Groetjes, Ezio.
pi_105464530
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

O, dus je erkent wel dat hij een of andere stoornis heeft. Alleen Jojo mag dat niet zeggen? :P
Van mij mag ze alles zeggen. Ik ben het er alleen niet altijd mee eens.

O+ Jojoortje
pi_105464534
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niets, behalve dat algemeen bekend is dat daar de term 'arrogantie' meer dan eens valt. Voornamelijk kijkend naar eerdere spelers, en DAT is dan ook mijn onderbouwing.

[..]

Hoezo, ik onderbouw mijn mening toch? Daar is niets 'achterlijk' aan. Ik ga er dus weldegelijk normaal op in.

[..]

Mooi.

[..]

En ik vind het een gevalletje "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet", kijkend naar hoeveel arrogante zakjes je rond hebt lopen in Ajax-1. Lijkt me vreemd je te ergeren aan een gozer als Guidetti als je Verthongen en Van Der Wiel hebt rondlopen in de club van jouw voorkeur.

Verder niet lullig bedoelt, ik snap alleen niet dat je 'iel' voelt bij een 'arrogante' guidetti (die mening deel ik overigens met je) en tegelijkertijd voor Ajax kan zijn. Ik bedoel, de helft van dat elftal zou dan een 'iel' reflex bij je op moeten roepen (nogmaals, niet lullig bedoelt, dat elftal zit alleen vol met arrogante spelers IMHO).
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet? Kom op zeg. Je hebt volkomen gelijk hoor dat er bij Ajax wel meer van dat soort figuren rondlopen, maar zou ik daarom hier niet mogen roepen wat ik van Guidetti vind? Ajax heeft er dan op dat moment niks mee te maken, toch?
Noot noot.
pi_105464615
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet? Kom op zeg. Je hebt volkomen gelijk hoor dat er bij Ajax wel meer van dat soort figuren rondlopen, maar zou ik daarom hier niet mogen roepen wat ik van Guidetti vind? Ajax heeft er dan op dat moment niks mee te maken, toch?
Ok, in zoverre heb je gelijk. Je hebt inderdaad het recht om een uitspraak te doen over de Feijenoord spelers, er vanuitgaande dat je dezelfde mening bedeelt bent over minimaal de helft van de Ajaxselectie (want minimaal net zo arrogant als Guidetti), om maar niet te spreken over spelers uit de geschiedenis(Van Kluivert tot Cruyff en van Davids tot Seedorf).

Er vanuitgaande dat je die spelers dan ook met 'iel' bestempeld, hoe kun je dan voor Ajax zijn? Dar vraag ik me echt oprecht af? :?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 19:34:44 ]
  zondag 11 december 2011 @ 19:34:31 #37
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105464640
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:31 schreef Stokstaart het volgende:
Ben wel eens benieuwd hoe de rest van de selectie echt over hem denkt.
Volgens mij had Schaken daar iets over gezegd.
quote:
Zag wel dat iemand hem (geloof Schaken) aan het wegtrekken was van die situatie.
Hmja, hij had immers al geel.
pi_105464770
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ok, in zoverre heb je gelijk. Je hebt inderdaad het recht om een uitspraak te doen over de Feijenoord spelers, er vanuitgaande dat je dezelfde mening bedeelt bent over minimaal de helft van de Ajaxselectie, om maar niet te spreken over spelers uit de geschiedenis.

Er vanuitgaande dat je die spelers dan ook met 'iel' bestempeld, hoe kun je dan voor Ajax zijn? Dar vraag ik me echt oprecht af? :?
Ja hoor die mening heb ik ook over heel veel Ajaxspelers, maar die uit ik dan in het Ajaxtopic.
En je bent voor een club in slechte tijden en goede tijden, met bloedirritante spelers en clubiconen.
Noot noot.
pi_105464837
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 19:37 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja hoor die mening heb ik ook over heel veel Ajaxspelers, maar die uit ik dan in het Ajaxtopic.
En je bent voor een club in slechte tijden en goede tijden, met bloedirritante spelers en clubiconen.
Oke, zit wat in, al is Ajax in mijn idee al sinds 1990 zo wat spelers en arrogantie betreft... Dus of je moet veel ouder zijn dan ik dacht, of je zit al je hele leven bij de club, 'iel' ervarend.

Maargoed, laten we deze discussie staken want we zitten hier tenslotte vanwege:

_O_ Feijenoord _O_
pi_105465145
al die haters op guidetti ook, wacht maar tot hij eens echte aanvoer krijgt.
pi_105465343
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:45 schreef Cara het volgende:
Gast loopt zichzelf telkens vrij, maar niemand vanuit het middenveld die de bal er overheen kan leggen of het überhaupt doorheeft. Wat dat betreft is het misschien beter als Clasie wat verder naar voren zou spelen. Al weet ik niet of hij die ballen ook achter de verdediging neer kan leggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 19:50:13 ]
  zondag 11 december 2011 @ 19:50:43 #42
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_105465383
quote:

[..]

Helpmefok is Guidetti! _O_
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_105465432
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:50 schreef Euribob het volgende:

[..]

Helpmefok is Guidetti! _O_
Daarom ga ik deze week ook op 'm stemmen bij de user-awards voor de Guidetti-award. ^O^
pi_105465470
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Daarom ga ik deze week ook op 'm stemmen bij de user-awards voor de Guidetti-award. ^O^
:D
Noot noot.
  zondag 11 december 2011 @ 19:54:15 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105465544
Raak trouwens steeds minder overtuigd van Bakkal. Het is het beste wat we voor die positie hbben hoor, maar in plaats van altijd maar weer spelers die het laten afweten in topwedstrijden hebben we nu een speler due alleen goed speelt in toppers :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105465616
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:45 schreef Cara het volgende:
Dit
pi_105465667
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
Raak trouwens steeds minder overtuigd van Bakkal. Het is het beste wat we voor die positie hbben hoor, maar in plaats van altijd maar weer spelers die het laten afweten in topwedstrijden hebben we nu een speler due alleen goed speelt in toppers :')
Erg onderschatte voetballer hoor.
Is de link tussen aanval en middenveld en dat is ook alweer 10 jaar geleden voor het laatst dat ik daar een fatsoenlijke speler heb gezien. Er is een reden dat El Ahmadi is gaan draaien en Clasie zich doorontwikkelt en dat is Bakkal.
pi_105465767
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
Totaal onzichtbaar vandaag. Maargoed, met een achteruithangend Utrecht kan niet zo veel in de gaten duiken en ik heb het idee dat dat vooral een kwaliteit is waar hij op teert.
  zondag 11 december 2011 @ 19:59:34 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105465769
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef Cara het volgende:

[..]

Erg onderschatte voetballer hoor.
Is de link tussen aanval en middenveld en dat is ook alweer 10 jaar geleden voor het laatst dat ik daar een fatsoenlijke speler heb gezien. Er is een reden dat El Ahmadi is gaan draaien en Clasie zich doorontwikkelt en dat is Bakkal.
Vind ik echt onzin. Zie Bakkal veel vaker verstoppertje spelen, is in wedstrijden als vandaag niet of nauwelijks aanspeelbaar, gaat als Bruins de duels in.

Dan heeft 'ie nog steeds wel 1 of 2 goede momentjes per wedstrijd hoor. Maar ik verwacht meer van hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 11 december 2011 @ 20:00:51 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105465820
quote:
8s.gif Op zondag 11 december 2011 18:38 schreef Muto het volgende:
Geen woordspeling al voor zondag?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_105465867
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Vind ik echt onzin. Zie Bakkal veel vaker verstoppertje spelen, is in wedstrijden als vandaag niet of nauwelijks aanspeelbaar, gaat als Bruins de duels in.

Dan heeft 'ie nog steeds wel 1 of 2 goede momentjes per wedstrijd hoor. Maar ik verwacht meer van hem.
Hou hem nou eens in de gaten als hij NIET aan de bal is.
De beste man verzet een bak ondankbaar werk daar word je niet goed van.
  zondag 11 december 2011 @ 20:02:54 #52
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_105465923
Elke speler met karakter heeft haters, daar doe je niks aan. Al die Ajacieden die 'wij' arrogant vinden zouden vereerd worden als ze in De Kuip spelen, dan is het ineens passie en trots i.p.v. arrogantie Zo is het nou eenmaal.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 11 december 2011 @ 20:03:07 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105465931
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:01 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat doe ik juist. En dan zie ik hem verstoppertje spelen of verkeerd staan tov Guidetti.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105465937
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:01 schreef Cara het volgende:

[..]

Kijk in dat kader maar eens naar El Ahmadi. Dat is pas ongelofelijk. Vandaag weer op gelet en zonder die man gaat het volledig in elkaar storten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 20:03:50 ]
  Moderator zondag 11 december 2011 @ 20:03:48 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105465958
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef Helpmefok het volgende:

"Mja, da's jammer"

Dat vond ik ook bedenkelijk van de aanvoerder, dat-ie er zo luchtig over deed. Het verraadt eigenlijk ook waarom Feyenoord ondanks het klasseverschil geen drie punten pakte.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 11 december 2011 @ 20:04:17 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105465973
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef TC03 het volgende:
Elke speler met karakter heeft haters, daar doe je niks aan. Al die Ajacieden die 'wij' arrogant vinden zouden vereerd worden als ze in De Kuip spelen, dan is het ineens passie en trots i.p.v. arrogantie Zo is het nou eenmaal.
Als Guidetti bij Ajax zou spelen zou hij volksvijand nummer 1 zijn hier joh. Heerlijk toch, die hypocrisie onder voetbalsupporters.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 december 2011 @ 20:04:29 #57
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105465987
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kijk in dat kader maar eens naar El Ahmadi. Dat is echt ongelofelijk.
Inderdaad, ik heb El Ahmadi meerdere malen als verkapte CV zien opduiken. Hij heeft enorm veel ballen veroverd. Ik kan me niet heugen dat El Ahmadi defensief zo goed z'n werk deed. Ik heb toch het idee dat het een stukje mentaliteit is, onder Been had hij er minder zin in denk ik.
2000 light years from home
pi_105465992
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef TC03 het volgende:
Beste voorbeeld daarvan is Craig Bellamy. Werd door alle Feyenoord supporters uitgekotst, weer opgevreten en daarna nogmaals uitgescheten toen in de CL bij Newcastle - thuis.

Nu wil iedereen niets liever dan dat die kerel Feyenoord komt versterken en is dat irritante niet van belang meer.
  zondag 11 december 2011 @ 20:04:55 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105466006
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kijk in dat kader maar eens naar El Ahmadi. Dat is pas ongelofelijk. Vandaag weer op gelet en zonder die man gaat het volledig in elkaar storten.
Exact. Onvoorstelbaar wat voor loopvermogen hij heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105466035
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb El Ahmadi meerdere malen als verkapte CV zien opduiken. Hij heeft enorm veel ballen veroverd. Ik kan me niet heugen dat El Ahmadi defensief zo goed z'n werk deed. Ik heb toch het idee dat het een stukje mentaliteit is, onder Been had hij er minder zin in denk ik.
Mokotjo is de nieuwe oude El Ahmadi :')
  zondag 11 december 2011 @ 20:07:20 #61
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105466108
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef Cara het volgende:

[..]

Inderdaad, wat viel hij waardeloos in zeg. Allemaal halve passjes en constant op de verkeerde plek lopen. Voegde niets toe.

Ik vond Feyenoord voetballend overigens heel goed het eerste half uur. Rond 10 minuten werd er een bijna-aanval van Utrecht afgeslagen die vervolgens enorm mooi werd uitverdedigd en ook nog eens tot een kans leidde. Dat vond ik prachtig om te zien, zelden zoiets gezien van Feyenoord de laatste jaren. Zonde dat we niet gewonnen hebben vandaag, het had niet gehoeven. We waren gewoon de betere }:| . Er zit heel veel voetballend vermogen in dit elftal.
pi_105466143
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Om vervolgens weer de 16 van de tegenstander aan te tikken. Dat is nog tot daaraantoe, maar z'n spel lijdt er vervolgens praktisch niet onder en dat vind ik echt geweldig. Ik kan op dit moment niet veel betere middenvelders in Nederland opnoemen.
pi_105466173
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef Cara het volgende:

[..]

Idd, met z'n klote passjes die niks toevoegen. Je ziet gewoon aan die jongen dat het er in zit, maar hij durft het niet lijkt het wel. Overigens vond ik hem vandaag wel zekerder in z'n spel ogen dan voorheen, ondanks dat hij die uiteindelijke pass niet gaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 20:09:39 ]
  zondag 11 december 2011 @ 20:09:43 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105466201
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad, wat viel hij waardeloos in zeg. Allemaal halve passjes en constant op de verkeerde plek lopen. Voegde niets toe.
Ook vaak zat kon hij gewoon die dieptepass geven. En ik weet dat hij dat kan maar toch koos hij voor de veilige optoe. Blokkeerde volledig vandaag, niet de eerste keer dit seizoen.

Zullen we wel afscheid van nemen en speelt over een jaartje of 3 bij een andere club jaarlijks in de CL ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105466222
Hopen dat Clasie geen hersenschudding heeft. :{
pi_105466251
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook vaak zat kon hij gewoon die dieptepass geven. En ik weet dat hij dat kan maar toch koos hij voor de veilige optoe. Blokkeerde volledig vandaag, niet de eerste keer dit seizoen.

Zullen we wel afscheid van nemen en speelt over een jaartje of 3 bij een andere club jaarlijks in de CL ;(
Hij komt volgend jaar genoeg aan spelen toe. En als El Ahmadi naar de Afrika Cup is vind ik dat hij de aangewezen man is om het over te nemen. Als je hem er dan niet inzet moet je hem gewoon wegdoen en niet zeiken als hij het ergens anders beter doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 20:11:15 ]
pi_105466270
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je straks nog even de Vrij, Clasie en Ahmadi kwijt bent voor tegen de joden ofzo -O-
  zondag 11 december 2011 @ 20:11:16 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105466276
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
Schop tegen z'n hoofd gehad, dat is nooit fijn. Maar zo hard leek het net, en hij kon ook nog gewoon zelf weglopen. Zal wel meevallen :) .
  zondag 11 december 2011 @ 20:11:42 #69
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105466288
Ik wil nog steeds Clasie een keer op 10 trouwens :P.
pi_105466302
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef Cara het volgende:

[..]

Je moet er toch niet aan denken dat je straks nog even de Vrij, Clasie en Ahmadi kwijt bent voor tegen de joden ofzo -O-
Indi ving het prima op voor de tweede wedstrijd op rij. Oogde in de opbouw ook niet meer zo onrustig en onzeker. We hebben weer een prachtige speler achter de hand. :Y
pi_105466303
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Schop tegen z'n hoofd gehad, dat is nooit fijn. Maar zo hard leek het net, en hij kon ook nog gewoon zelf weglopen. Zal wel meevallen :) .
Duizelig en misselijk zijn toch wel de eerste symptomen van een hersenschudding.
pi_105466332
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Indi ving het prima op voor de tweede wedstrijd op rij. Oogde in de opbouw ook niet meer zo onrustig en onzeker. We hebben weer een prachtige speler achter de hand. :Y
En wie gaat op het middenveld Clasie en El Ahmadi vervangen? ;(
pi_105466352
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:13 schreef Cara het volgende:

[..]

Hoezo Clasie ?
pi_105466379
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hoezo Clasie ?
Was even gebaseerd op mijn 'stel je voor dat Clasie er nog even uit valt als El Ah zo ook weg is' post
pi_105466391
Die 2 zijn in deze staat bijna onvervangbaar
pi_105466393
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:13 schreef Cara het volgende:

[..]

Mokotjo voor El Ahmadi en Clasie doet voor zover ik weet niet mee aan de Africa Cup?

-edit-

Dan Mokotjo doorschuiven en Leerdam verdedigend. Maar dan ga je er wel hard op achteruit idd.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 20:15:10 ]
pi_105466421
Weer onnodig punt verlies?
Hebben niets te klagen met gelijkspel bij een ploeg als Utrecht hoor.
pi_105466435
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:15 schreef bianconeri het volgende:
Jawel.
  zondag 11 december 2011 @ 20:15:40 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105466448
quote:
Eigenlijk wel, dit Utrecht stelt niets voor. Vandaag ook niet.
pi_105466450
quote:
Pardon? Heb je dit Utrecht de laatste tijd bezig gezien? Heb je Feyenoord de laatste tijd bezig gezien? Scheer je weg schobbejak!
  zondag 11 december 2011 @ 20:15:58 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105466464
quote:
Onderbouwing?

Oh wacht, jij bent het :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105466965
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Duizelig en misselijk zijn toch wel de eerste symptomen van een hersenschudding.
Als dat zo is komt de winterstop wel van pas. Normaal gesproken mist hij dan alleen de wedstrijd tegen twente.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 11 december 2011 @ 20:37:19 #83
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_105467582
Als Clasie vandaag een hersenschudding heeft opgelopen kan hij zondag toch gewoon weer spelen?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_105467682
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef PIETR het volgende:
Als Clasie vandaag een hersenschudding heeft opgelopen kan hij zondag toch gewoon weer spelen?
Ligt er echt aan hoe zwaar je hersenschudding is, maar over het algemeen voel je je twee dagen later weer kiplekker.

Ik heb weleens gehoord van een arts-in-opleiding dat zware lichamelijke inspanning kort na een hersenschudding een grotere kans op een hersenbloeding geeft: ik weet niet in hoeverre het waar is.
pi_105467833
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef PIETR het volgende:
Moeilijk te zeggen, te snel terugkeren kan erg gevaarlijk zijn.
  zondag 11 december 2011 @ 20:52:15 #86
14505 OProg
A Life in Music
pi_105468489
Och, laten we hopen dat het nu dat echt een leerjaar is voor veel spelers (en niet zoals vorig jaar) en dat het in de toekomst uit gaat betalen.

Er lopen er natuurlijk wel erg veel rond die tussen de 19 en 21 zijn.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 11 december 2011 @ 20:58:05 #87
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_105468813
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef OProg het volgende:
Och, laten we hopen dat het nu dat echt een leerjaar is voor veel spelers (en niet zoals vorig jaar) en dat het in de toekomst uit gaat betalen.

Er lopen er natuurlijk wel erg veel rond die tussen de 19 en 21 zijn.
Dat is nu juist de instelling waar we tegelijk met Been afstand van hebben genomen/moeten nemen.
pi_105469113
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:58 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Dat is nu juist de instelling waar we tegelijk met Been afstand van hebben genomen/moeten nemen.
Jep, Koeman is ook veel harder/kritischer, geen onzinnige excuses.
pi_105469615
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:58 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat er meer om dat je niet van jochies van 19 hoeft te verwachten dat ze je de CL inschieten. Wel vind ik echt dat mag worden afgedwongen dat het niveau blijft doorstijgen, en dát zie ik nog elke week gebeuren. :)
pi_105469948
Nelom blijft het toch prima doen, af en toe wat slordig met inpassen maar hij blijft voorlopig verdedigend goed overeind. Heeft ook een heel goed gevoel voor wanneer hij moet drukzetten.
pi_105470207
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef Paul-89 het volgende:
Nelom blijft het toch prima doen, af en toe wat slordig met inpassen maar hij blijft voorlopig verdedigend goed overeind. Heeft ook een heel goed gevoel voor wanneer hij moet drukzetten.
Hoor je idd niemand over, maar speelt zeer degelijk idd. Is snel, technisch genoeg om mee te kunnen voetballen en vandaag kwam hij ook een keer mooi mee op.
  zondag 11 december 2011 @ 21:29:54 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105470883
Ik vind Nelom zeer goed ja.
pi_105471151
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoor je idd niemand over, maar speelt zeer degelijk idd. Is snel, technisch genoeg om mee te kunnen voetballen en vandaag kwam hij ook een keer mooi mee op.
ken je nagaan, als ramsteijn niet geblesseerd was geraakt, had hij nog steeds linksback gestaan.
pi_105471968
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep, Koeman is ook veel harder/kritischer, geen onzinnige excuses.
Is geen schim van die slapjanus van AZ en PSV. En warempel het werkt.
Nu weten we ook het antwoord op de vraag wat beter is voor een jonge ploeg: De strenge mentor vs relaxte gozer . Dan wint die eerste duidelijk.

Al moeten we Gio niet onderschatten.
Groetjes, Ezio.
  zondag 11 december 2011 @ 21:53:14 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105472216
We moeten vooral de rol van de gehele technische staf niet onderschatten imo. Koeman als mentor, Van Gastel als opperstormbahnfuhrer en Gio als vertrouwenspersoon. Werkt pima. Nu nog een goede keeperstrainer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105472319
V Gastel laatst bezig gezien op de training, zo streng of hard vond ik hem niet hoor. Maar misschien luisterden alle kindjes toevallig heel goed die dag.
Groetjes, Ezio.
pi_105472357
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
V Gastel laatst bezig gezien op de training, zo streng of hard vond ik hem niet hoor. Maar misschien luisterden alle kindjes toevallig heel goed die dag.
Het is meer dat hij het meest fanatiek tips etc. geeft.
pi_105472668
Vormer is rond? Die Telegraaf gozert zei net in 90 Minutes dat ie een akkoord heeft voor 3 jaar.
pi_105472711
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Vormer is rond? Die Telegraaf gozert zei net in 90 Minutes dat ie een akkoord heeft voor 3 jaar.
Is allang rond. Maar officieel mag dat nog niet he dus sttttt :P
Groetjes, Ezio.
pi_105472820
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 22:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is allang rond. Maar officieel mag dat nog niet he dus sttttt :P
Roda heeft toestemming gegeven dus nu mag het wel.
pi_105473046
Martin zal het straks wel bevestigen/ontkennen bij SV.
pi_105473210
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Roda heeft toestemming gegeven dus nu mag het wel.
Oh nice, nouja je ziet of zag het al van ver aankomen dat hij naar F'noord zou komen. Hij heeft ooit ergens ook geroepen dat dat een droom van hem was.
Groetjes, Ezio.
pi_105473283
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Oh nice, nouja je ziet of zag het al van ver aankomen dat hij naar F'noord zou komen. Hij heeft ooit ergens ook geroepen dat dat een droom van hem was.
Ja vol op de cover van vi met zijn vriendin. :D

Bij dat interview van EL een paar weken terug zag je al aan zijn gezicht wat het ging worden, Vitesse is echt nooit een optie geweest.
pi_105473816
Nelom speelde inderdaad een goede wedstrijd maar het 2e doelpunt van Fc Utrecht was wel zijn fout, hij mag zich nooit zo laten uitspelen door die bovenberg :N
pi_105474260
Pfff studio feyenoord
pi_105474862
ja Martin we zijn waarschijnlijk uit categorie 1

Sterker nog, dat moeten we.
pi_105476409
Dat komt wel goed met die van Geel.
EEn betere kun je op die plek op dit moment niet hebben volgens mij ^O^
  zondag 11 december 2011 @ 23:13:18 #108
357045 Grifte
Feijenoord
pi_105476595
Was best een leuke uitzending met Martin, ook gewoon lekker realistisch. ^O^
pi_105476683
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef Cara het volgende:
Dat komt wel goed met die van Geel.
EEn betere kun je op die plek op dit moment niet hebben volgens mij ^O^
Beste TD van Nederland :Y
Overal bewezen, alleen zijn aankoopbeleid wil nog wel eens falen.
Groetjes, Ezio.
pi_105476700
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Overal een positieve eindbalans.
pi_105476779
quote:

[..]

Bas Dost zie ik niet succesvol worden bij Feyenoord nee.
Mijn god ik zat net te denken trouwens, je hebt gewoon een beetje bijna een kampioenwaardig elftal als je ipv Schaken en Cabral Narsingh en Assaidi in je team had staan.
  Moderator zondag 11 december 2011 @ 23:25:29 #112
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_105477158
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Overal een positieve eindbalans.
Ondanks dat het echt een geweldige technisch directeur is blijf ik het een gladde man vinden. Krijg soms de rillingen bij zijn gemaakte lach. Kan er ook niets aan doen. ;(
pi_105477234
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ondanks dat het echt een geweldige technisch directeur is blijf ik het een gladde man vinden. Krijg soms de rillingen bij zijn gemaakte lach. Kan er ook niets aan doen. ;(
Ik heb er ook wel een beetje mijn bedenkingen bij maar goed, presteren is wat hij moet doen en dat doet hij. :)

Leo was ook een slijmerd met zijn oh zo grote netwerk wat 0,0 heeft opgeleverd.
  Moderator zondag 11 december 2011 @ 23:33:19 #114
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_105477447
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik heb er ook wel een beetje mijn bedenkingen bij maar goed, presteren is wat hij moet doen en dat doet hij. :)

Zeker, blij dat die pessimist weg is. En van Geel zucht niet zo opzichtig, hij blijft altijd overal het positieve van in zien.
  zondag 11 december 2011 @ 23:34:49 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105477490
Een grotere engnek dan Van Geel ga je nauwelijks vinden hoor. Maar boeiend als hij zijn werk gewoon goed doet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105477498
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Boeiend, als hij zijn werk maar goed doet.
Groetjes, Ezio.
pi_105477532
Maar volgens mij werken die gladde praatjes van hem wel om spelers te overtuigen. :)
pi_105478357
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Leo had volgens mij ook een beetje het idee dat goedkope, talentvolle spelers bij hem op een presenteerblaadje zouden worden aangereikt, puur omdat het Leo was. Dat pakte toch iets anders uit. ;)
pi_105478802
Wat me trouwens opviel was dat Van Geel die Bas Dost zo graag bij Feyenoord had willen hebben, omdat we 'flankspelers met een goede voorzet hebben'. Ik heb werkelijk waar nog geen goede voorzet op Guidetti gezien van de verschillende spelers, waardoor Guidetti zelf maar de actie/goal/penalty versiert. Als er ook maar een paar goede voorzetten waren geweest, was niet Dost maar Guidetti nu nr 1 op de topscorerslijst...
  maandag 12 december 2011 @ 00:23:30 #120
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105479183
Lekker boeiend die persoonlijkheid van Van Geel. Gaat erom dat ie z'n werk goed doet. En wat heet! Ik blijf erbij (en dat riep ik al voordat ie begonnen was) dat het het beste is wat ons club na de UEFA-cup overwinning is overkomen. Zonder hem én zonder onze fantastische jeugdopleiding hadden we ons echt serieuze zorgen moeten maken om de club nu kunnen we alweer voorzichtig omhoog kijken. Van Geel is inderdaad de beste TD van Nederland als je het mij vraagt, en juist met weinig tot niets te besteden heeft ie in het verleden bewezen uitstekend werk af te kunnen leveren.
pi_105479196
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Grifte het volgende:
Wat me trouwens opviel was dat Van Geel die Bas Dost zo graag bij Feyenoord had willen hebben, omdat we 'flankspelers met een goede voorzet hebben'. Ik heb werkelijk waar nog geen goede voorzet op Guidetti gezien van de verschillende spelers, waardoor Guidetti zelf maar de actie/goal/penalty versiert. Als er ook maar een paar goede voorzetten waren geweest, was niet Dost maar Guidetti nu nr 1 op de topscorerslijst...
Klopt. Wat dat betreft zou een Verhoek een geweldige speler zijn voor ons, maargoed dat zal een onhaalbare kaart zijn.
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 00:31:03 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105479388
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Klopt. Wat dat betreft zou een Verhoek een geweldige speler zijn voor ons, maargoed dat zal een onhaalbare kaart zijn.
Of zet gewoon eens linkspoten op links en rechtspoten op rechts. Dan wordt de kwaliteit van de voorzetten ook beter.
  maandag 12 december 2011 @ 00:35:31 #123
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105479517
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vind Verhoek maar een overschatte speler eigenlijk.
pi_105479979
Lopen er verder in de jeugd eigenlijk nog leuke buitenspelers rond met een goede voorzet?
pi_105480382
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:35 schreef inZanity het volgende:

[..]

Vind Verhoek maar een overschatte speler eigenlijk.
Heeft wel de beste voorzet van de Eredivisie.
  maandag 12 december 2011 @ 01:11:39 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105480439
mooi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105480602
quote:

[..]

Absoluut.
In het verleden is gebleken dat je van Geel geen tig miljoen moet geven om te investeren in spelers. Wat betreft past hij uitstekend bij Feijenoord.

Frappant dat hij benadrukte hoe open en eerlijk men tegen hem was geweest over de huidige financiële situatie en dat hij achteraf niet voor vervelende verrassingen is komen te staan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 12 december 2011 @ 01:31:26 #128
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105480832
Volgens mij heeft Van Geel het ook toen ie wel geld uit mocht geven het prima gedaan hoor. Volgens mij is er alleen veel (onterechte) kritiek op hem geweest.
pi_105480853
Zoals Derksen die alleen maar over z'n vrouw loopt te zeiken :')
  maandag 12 december 2011 @ 01:33:36 #130
14505 OProg
A Life in Music
pi_105480867
Martin is natuurlijk ook gewoon een gladde griezel verder, maar wel een top zakenman die weet hoe het in de voetbal werkt. Dus prima en beter is er niet te halen. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_105480960
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 01:31 schreef inZanity het volgende:
Volgens mij heeft Van Geel het ook toen ie wel geld uit mocht geven het prima gedaan hoor. Volgens mij is er alleen veel (onterechte) kritiek op hem geweest.
Zou kunnen. Vooral in zijn tijd bij Ajax was er kritiek maar wie is daar niet omstreden?
In aankopen heeft hij geen goede reputatie, maar inmiddels weten we hoe sterk hij is in verkopen.
  maandag 12 december 2011 @ 01:47:04 #132
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105481062
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 01:39 schreef eight het volgende:

[..]

Zou kunnen. Vooral in zijn tijd bij Ajax was er kritiek maar wie is daar niet omstreden?
In aankopen heeft hij geen goede reputatie, maar inmiddels weten we hoe sterk hij is in verkopen.
Precies, bij Ajax faalt iedere TD keihard. Maar volgens mij heeft hij het daar gewoon prima gedaan en een hoop goede spelers gehaald en ook spelers goed verkocht. Ik zou weleens een lijstje willen zien van spelers die hij daar allemaal heeft aangetrokken, volgens mij zijn de meeste daarvan namelijk gewoon prima aankopen geweest. :)
  maandag 12 december 2011 @ 01:48:01 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105481079
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 01:31 schreef inZanity het volgende:
Hij heeft bij Ajax toch wel redelijk gefaald. Maar wel als een gek verkocht, Babel voor 18 miljoen, Tom de Mul voor iets van 5. Alleen daarvoor verdient hij al een standbeeld in Amsterdam lijkt me zo, twee spelers die overlopen van matigheid voor 20+ verkopen. :D :')

Daar tegenover staan wel spelers als Luque, Delorge, Colin, Kennedy en meer van dat soort prutsers. Maar ook wel weer Huntelaar en Suarez gehaald.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105481211
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 01:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft bij Ajax toch wel redelijk gefaald. Maar wel als een gek verkocht, Babel voor 18 miljoen, Tom de Mul voor iets van 5. Alleen daarvoor verdient hij al een standbeeld in Amsterdam lijkt me zo, twee spelers die overlopen van matigheid voor 20+ verkopen. :D :')

Daar tegenover staan wel spelers als Luque, Delorge, Colin, Kennedy en meer van dat soort prutsers. Maar ook wel weer Huntelaar en Suarez gehaald.
Van Geel neemt natuurlijk wel elke transfervrije jongen mee naar zijn nieuwe club. Dus als hij weggaat mag je wel goed uitkijken.
pi_105481223
quote:

[..]

en dan te bedenken dat Huntelaar en Suarez samen voor ruim 45 miljoen zijn verkocht nadat van Geel al vertrokken was.
Die winst hebben ze ook mede aan hem te danken.
pi_105481315
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 02:00 schreef eight het volgende:

[..]

en dan te bedenken dat Huntelaar en Suarez samen voor ruim 45 miljoen zijn verkocht nadat van Geel al vertrokken was.
Die winst hebben ze ook mede aan hem te danken.
ja Luque ook.
  maandag 12 december 2011 @ 02:21:47 #137
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105481434
quote:

[..]

Luque was inderdaad een behoorlijk faal ja! :D Maar..
quote:

[..]
Huntelaar en Suarez
Zijn natuurlijk uitstekende aankopen geweest. Verder heeft ie inderdaad een hoop prutsers gekocht maar ook een aantal prima spelers gehaald. Zo uit m'n hoofd in elk geval Stam, Perez, Rommedahl en Gabri vooral die laatste vond ik vooral in z'n eerste 2 seizoen echt heel goed daar. Ik denk dat als je de balans zou opmaken van alle spelers die die gehaald heeft daar dat ie er zeker in vergelijking met anderen die bij die club voor het beleid verantwoordelijk zijn geweest dat ie er nog best goed vanaf komt, zeker als je er ook nog eens z'n uitstekende verkopen bij optelt. Babel voor 18 miljoen, hoe krijg je het voor elkaar..
  maandag 12 december 2011 @ 02:51:25 #138
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105481705
Ja mooi.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105482508
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja mooi.
Loop niet zo overduidelijk naar een user-award te solliciteren man, boeler. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 06:32:44 ]
  maandag 12 december 2011 @ 07:43:58 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105482848
Mooie dag gisteren. _O_

Verlies was onnodig geweest. Kan echter niet ontevreden zijn met 1 punt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105482881
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 07:43 schreef Happel het volgende:
Mooie dag gisteren. _O_

Dan ben je stom
Zelfde attitude die Vlaar had gisteren, je moet als aanvoerder verdomme boos zijn dat je het zo heb weggegeven tegen zo'n matig team.

Na de 0-1 had er doorgedrukt moeten worden, Utrecht was rijp voor de sloopt, maar je helpt ze met je eigen slappe verdedigen zo weer het zadel in.

Dit soort tevredenheid is dodelijk, ik wil winnaarsmentaliteit, godverdomme! :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Cara op 12-12-2011 07:56:41 ]
pi_105482969
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 07:43 schreef Happel het volgende:
Mooie dag gisteren. _O_

U serious? :')
pi_105483125
Vorig jaar verloren we dit soort wedstrijden nog. Kan toch niet helemaal ontevreden zijn met een punt.

Verder is Guidetti een baas, Schaken een nul en kritiek op Cabral niet terecht.
pi_105483419
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 08:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorig jaar verloren we dit soort wedstrijden nog. Kan toch niet helemaal ontevreden zijn met een punt.

Verder is Guidetti een baas, Schaken een nul en kritiek op Cabral niet terecht.
Aanvallend gezien niet, maar in de omschakeling is hij waardeloos. Cissé zal de bal na een mislukte passeerbeweging nooit zomaar afgeven. Zelfs niet als hij op de grond ligt.
Cabral is nu nog een beetje een zaalvoetballer met zijn gepingel in de kleine ruimte.
Groetjes, Ezio.
pi_105483594
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Aanvallend gezien niet, maar in de omschakeling is hij waardeloos. Cissé zal de bal na een mislukte passeerbeweging nooit zomaar afgeven. Zelfs niet als hij op de grond ligt.
Cabral is nu nog een beetje een zaalvoetballer met zijn gepingel in de kleine ruimte.
had makkelijker geweest als hij ondersteuning had gekregen toen hij door 3 man werd afgedekt in balbezit.
hij kon de bal niet naar achter geven want daar was de dichtsbijzijnde man , Leerdam op een meter of 20.
vind dat de buitenspelers gewoon meer de zestien in moeten duiken.
verhoogt de kans op pingels ook nog eens als je het goed aanpakt.
verdedigers zullen binnen de zestien toch wat minder snelslidings inzetten.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_105483799
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:01 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

had makkelijker geweest als hij ondersteuning had gekregen toen hij door 3 man werd afgedekt in balbezit.
hij kon de bal niet naar achter geven want daar was de dichtsbijzijnde man , Leerdam op een meter of 20.
vind dat de buitenspelers gewoon meer de zestien in moeten duiken.
verhoogt de kans op pingels ook nog eens als je het goed aanpakt.
verdedigers zullen binnen de zestien toch wat minder snelslidings inzetten.
Maar als Guidetti dan vervolgens vrij staat gaat hij helemaal op in zijn solo-actie en lijkt het alsof de dubbele dekking uitdollen belangrijker is dan het uiteindelijke rendement.
Hij kijkt dan ook helemaal niet of er überhaupt mensen vrij staan. Zelfde met die voorzet. Hij slingert hem voor ergens in de 16 (vaak laag en zacht) ongeacht of daar mensen staan of niet.

Hij barst van de techniek en het talent, alleen hopen dat het niet zo'n Leonardootje gaat worden. Begrijp vooralsnog de keuze van Koeman wel om niet met hem te starten.
Groetjes, Ezio.
pi_105484122
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Maar als Guidetti dan vervolgens vrij staat gaat hij helemaal op in zijn solo-actie en lijkt het alsof de dubbele dekking uitdollen belangrijker is dan het uiteindelijke rendement.
Hij kijkt dan ook helemaal niet of er überhaupt mensen vrij staan. Zelfde met die voorzet. Hij slingert hem voor ergens in de 16 (vaak laag en zacht) ongeacht of daar mensen staan of niet.

Hij barst van de techniek en het talent, alleen hopen dat het niet zo'n Leonardootje gaat worden. Begrijp vooralsnog de keuze van Koeman wel om niet met hem te starten.
Ik vind dat hij dan toch nog krediet verdiend omdat hij pas 20 is.

Schaken maakt exact dezelfde fouten maar zou al een doorgewinterde prof moeten zijn. Bovendien is het rendement van Cabral met minder speeltijd nog hoger ook.
pi_105486066

Paultje bosvelt _O_
pi_105486887
Ugh wat kan ik me ergeren aan supporters die zitten te zeiken over de aankoop Vormer.
Hier op dit forum soms, maar ook in het stadion en net op mijn werk; het zou maar een dravertje zijn, niet goed genoeg voor Feyenoord etc..

De beste man is -

Speler van het jaar 2009/2010
23 jaar
Wil niets lever dan voor Feyenoord spelen
Een harde werker
Heeft overzicht
Heeft een uitstekende pass
Transfervrij

Ik bedoel, wat wil je nou nog meer? Moet Xavi himself op een wit paard voor een hongerloontje tegen VVV komen ballen?
Mensen hebben nog steeds niet door hoe blij we hiermee moeten zijn..
pi_105486908
ondankbaar volk :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')