Oh nice, nouja je ziet of zag het al van ver aankomen dat hij naar F'noord zou komen. Hij heeft ooit ergens ook geroepen dat dat een droom van hem was.quote:Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Roda heeft toestemming gegeven dus nu mag het wel.
Ja vol op de cover van vi met zijn vriendin.quote:Op zondag 11 december 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh nice, nouja je ziet of zag het al van ver aankomen dat hij naar F'noord zou komen. Hij heeft ooit ergens ook geroepen dat dat een droom van hem was.
Beste TD van Nederlandquote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef Cara het volgende:
Dat komt wel goed met die van Geel.
EEn betere kun je op die plek op dit moment niet hebben volgens mij
Overal een positieve eindbalans.quote:Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beste TD van Nederland
Overal bewezen, alleen zijn aankoopbeleid wil nog wel eens falen.
Bas Dost zie ik niet succesvol worden bij Feyenoord nee.quote:Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beste TD van Nederland
Overal bewezen, alleen zijn aankoopbeleid wil nog wel eens falen.
Ondanks dat het echt een geweldige technisch directeur is blijf ik het een gladde man vinden. Krijg soms de rillingen bij zijn gemaakte lach. Kan er ook niets aan doen.quote:
Ik heb er ook wel een beetje mijn bedenkingen bij maar goed, presteren is wat hij moet doen en dat doet hij.quote:Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ondanks dat het echt een geweldige technisch directeur is blijf ik het een gladde man vinden. Krijg soms de rillingen bij zijn gemaakte lach. Kan er ook niets aan doen.
Zeker, blij dat die pessimist weg is. En van Geel zucht niet zo opzichtig, hij blijft altijd overal het positieve van in zien.quote:Op zondag 11 december 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel een beetje mijn bedenkingen bij maar goed, presteren is wat hij moet doen en dat doet hij.
Leo was ook een slijmerd met zijn oh zo grote netwerk wat 0,0 heeft opgeleverd.
Boeiend, als hij zijn werk maar goed doet.quote:Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ondanks dat het echt een geweldige technisch directeur is blijf ik het een gladde man vinden. Krijg soms de rillingen bij zijn gemaakte lach. Kan er ook niets aan doen.
Leo had volgens mij ook een beetje het idee dat goedkope, talentvolle spelers bij hem op een presenteerblaadje zouden worden aangereikt, puur omdat het Leo was. Dat pakte toch iets anders uit.quote:Op zondag 11 december 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel een beetje mijn bedenkingen bij maar goed, presteren is wat hij moet doen en dat doet hij.
Leo was ook een slijmerd met zijn oh zo grote netwerk wat 0,0 heeft opgeleverd.
Klopt. Wat dat betreft zou een Verhoek een geweldige speler zijn voor ons, maargoed dat zal een onhaalbare kaart zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Grifte het volgende:
Wat me trouwens opviel was dat Van Geel die Bas Dost zo graag bij Feyenoord had willen hebben, omdat we 'flankspelers met een goede voorzet hebben'. Ik heb werkelijk waar nog geen goede voorzet op Guidetti gezien van de verschillende spelers, waardoor Guidetti zelf maar de actie/goal/penalty versiert. Als er ook maar een paar goede voorzetten waren geweest, was niet Dost maar Guidetti nu nr 1 op de topscorerslijst...
Of zet gewoon eens linkspoten op links en rechtspoten op rechts. Dan wordt de kwaliteit van de voorzetten ook beter.quote:Op maandag 12 december 2011 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Wat dat betreft zou een Verhoek een geweldige speler zijn voor ons, maargoed dat zal een onhaalbare kaart zijn.
Vind Verhoek maar een overschatte speler eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Wat dat betreft zou een Verhoek een geweldige speler zijn voor ons, maargoed dat zal een onhaalbare kaart zijn.
Heeft wel de beste voorzet van de Eredivisie.quote:Op maandag 12 december 2011 00:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind Verhoek maar een overschatte speler eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |