Hou hem nou eens in de gaten als hij NIET aan de bal is.quote:Op zondag 11 december 2011 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin. Zie Bakkal veel vaker verstoppertje spelen, is in wedstrijden als vandaag niet of nauwelijks aanspeelbaar, gaat als Bruins de duels in.
Dan heeft 'ie nog steeds wel 1 of 2 goede momentjes per wedstrijd hoor. Maar ik verwacht meer van hem.
Dat doe ik juist. En dan zie ik hem verstoppertje spelen of verkeerd staan tov Guidetti.quote:Op zondag 11 december 2011 20:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Hou hem nou eens in de gaten als hij NIET aan de bal is.
De beste man verzet een bak ondankbaar werk daar word je niet goed van.
Kijk in dat kader maar eens naar El Ahmadi. Dat is pas ongelofelijk. Vandaag weer op gelet en zonder die man gaat het volledig in elkaar storten.quote:Op zondag 11 december 2011 20:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Hou hem nou eens in de gaten als hij NIET aan de bal is.
De beste man verzet een bak ondankbaar werk daar word je niet goed van.
Dat vond ik ook bedenkelijk van de aanvoerder, dat-ie er zo luchtig over deed. Het verraadt eigenlijk ook waarom Feyenoord ondanks het klasseverschil geen drie punten pakte.quote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
Vlaar tegen persmuskiet: "Mwa ik vind niet dat je hier negatief hoeft te doen, we hebben niet veel weggegeven, de goals kwamen uit de lucht vallen".
"Er is geen man overboord"
"Mja, da's jammer"
Als Guidetti bij Ajax zou spelen zou hij volksvijand nummer 1 zijn hier joh. Heerlijk toch, die hypocrisie onder voetbalsupporters.quote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef TC03 het volgende:
Elke speler met karakter heeft haters, daar doe je niks aan. Al die Ajacieden die 'wij' arrogant vinden zouden vereerd worden als ze in De Kuip spelen, dan is het ineens passie en trots i.p.v. arrogantie Zo is het nou eenmaal.
Inderdaad, ik heb El Ahmadi meerdere malen als verkapte CV zien opduiken. Hij heeft enorm veel ballen veroverd. Ik kan me niet heugen dat El Ahmadi defensief zo goed z'n werk deed. Ik heb toch het idee dat het een stukje mentaliteit is, onder Been had hij er minder zin in denk ik.quote:Op zondag 11 december 2011 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk in dat kader maar eens naar El Ahmadi. Dat is echt ongelofelijk.
Beste voorbeeld daarvan is Craig Bellamy. Werd door alle Feyenoord supporters uitgekotst, weer opgevreten en daarna nogmaals uitgescheten toen in de CL bij Newcastle - thuis.quote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef TC03 het volgende:
Elke speler met karakter heeft haters, daar doe je niks aan. Al die Ajacieden die 'wij' arrogant vinden zouden vereerd worden als ze in De Kuip spelen, dan is het ineens passie en trots i.p.v. arrogantie Zo is het nou eenmaal.
Exact. Onvoorstelbaar wat voor loopvermogen hij heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk in dat kader maar eens naar El Ahmadi. Dat is pas ongelofelijk. Vandaag weer op gelet en zonder die man gaat het volledig in elkaar storten.
Mokotjo is de nieuwe oude El Ahmadiquote:Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb El Ahmadi meerdere malen als verkapte CV zien opduiken. Hij heeft enorm veel ballen veroverd. Ik kan me niet heugen dat El Ahmadi defensief zo goed z'n werk deed. Ik heb toch het idee dat het een stukje mentaliteit is, onder Been had hij er minder zin in denk ik.
Inderdaad, wat viel hij waardeloos in zeg. Allemaal halve passjes en constant op de verkeerde plek lopen. Voegde niets toe.quote:
Om vervolgens weer de 16 van de tegenstander aan te tikken. Dat is nog tot daaraantoe, maar z'n spel lijdt er vervolgens praktisch niet onder en dat vind ik echt geweldig. Ik kan op dit moment niet veel betere middenvelders in Nederland opnoemen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb El Ahmadi meerdere malen als verkapte CV zien opduiken. Hij heeft enorm veel ballen veroverd. Ik kan me niet heugen dat El Ahmadi defensief zo goed z'n werk deed. Ik heb toch het idee dat het een stukje mentaliteit is, onder Been had hij er minder zin in denk ik.
Idd, met z'n klote passjes die niks toevoegen. Je ziet gewoon aan die jongen dat het er in zit, maar hij durft het niet lijkt het wel. Overigens vond ik hem vandaag wel zekerder in z'n spel ogen dan voorheen, ondanks dat hij die uiteindelijke pass niet gaf.quote:
Ook vaak zat kon hij gewoon die dieptepass geven. En ik weet dat hij dat kan maar toch koos hij voor de veilige optoe. Blokkeerde volledig vandaag, niet de eerste keer dit seizoen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, wat viel hij waardeloos in zeg. Allemaal halve passjes en constant op de verkeerde plek lopen. Voegde niets toe.
Hij komt volgend jaar genoeg aan spelen toe. En als El Ahmadi naar de Afrika Cup is vind ik dat hij de aangewezen man is om het over te nemen. Als je hem er dan niet inzet moet je hem gewoon wegdoen en niet zeiken als hij het ergens anders beter doet.quote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook vaak zat kon hij gewoon die dieptepass geven. En ik weet dat hij dat kan maar toch koos hij voor de veilige optoe. Blokkeerde volledig vandaag, niet de eerste keer dit seizoen.
Zullen we wel afscheid van nemen en speelt over een jaartje of 3 bij een andere club jaarlijks in de CL
Je moet er toch niet aan denken dat je straks nog even de Vrij, Clasie en Ahmadi kwijt bent voor tegen de joden ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
Hopen dat Clasie geen hersenschudding heeft.
Schop tegen z'n hoofd gehad, dat is nooit fijn. Maar zo hard leek het net, en hij kon ook nog gewoon zelf weglopen. Zal wel meevallenquote:Op zondag 11 december 2011 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
Hopen dat Clasie geen hersenschudding heeft.
Indi ving het prima op voor de tweede wedstrijd op rij. Oogde in de opbouw ook niet meer zo onrustig en onzeker. We hebben weer een prachtige speler achter de hand.quote:Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je straks nog even de Vrij, Clasie en Ahmadi kwijt bent voor tegen de joden ofzo
Duizelig en misselijk zijn toch wel de eerste symptomen van een hersenschudding.quote:Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Schop tegen z'n hoofd gehad, dat is nooit fijn. Maar zo hard leek het net, en hij kon ook nog gewoon zelf weglopen. Zal wel meevallen.
En wie gaat op het middenveld Clasie en El Ahmadi vervangen?quote:Op zondag 11 december 2011 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Indi ving het prima op voor de tweede wedstrijd op rij. Oogde in de opbouw ook niet meer zo onrustig en onzeker. We hebben weer een prachtige speler achter de hand.
Hoezo Clasie ?quote:Op zondag 11 december 2011 20:13 schreef Cara het volgende:
[..]
En wie gaat op het middenveld Clasie en El Ahmadi vervangen?
Was even gebaseerd op mijn 'stel je voor dat Clasie er nog even uit valt als El Ah zo ook weg is' postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |