abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2011 @ 01:11:39 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105480439
mooi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105480602
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Beste TD van Nederland :Y
Overal bewezen, alleen zijn aankoopbeleid wil nog wel eens falen.
Absoluut.
In het verleden is gebleken dat je van Geel geen tig miljoen moet geven om te investeren in spelers. Wat betreft past hij uitstekend bij Feijenoord.

Frappant dat hij benadrukte hoe open en eerlijk men tegen hem was geweest over de huidige financiële situatie en dat hij achteraf niet voor vervelende verrassingen is komen te staan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 12 december 2011 @ 01:31:26 #128
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105480832
Volgens mij heeft Van Geel het ook toen ie wel geld uit mocht geven het prima gedaan hoor. Volgens mij is er alleen veel (onterechte) kritiek op hem geweest.
pi_105480853
Zoals Derksen die alleen maar over z'n vrouw loopt te zeiken :')
  maandag 12 december 2011 @ 01:33:36 #130
14505 OProg
A Life in Music
pi_105480867
Martin is natuurlijk ook gewoon een gladde griezel verder, maar wel een top zakenman die weet hoe het in de voetbal werkt. Dus prima en beter is er niet te halen. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_105480960
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 01:31 schreef inZanity het volgende:
Volgens mij heeft Van Geel het ook toen ie wel geld uit mocht geven het prima gedaan hoor. Volgens mij is er alleen veel (onterechte) kritiek op hem geweest.
Zou kunnen. Vooral in zijn tijd bij Ajax was er kritiek maar wie is daar niet omstreden?
In aankopen heeft hij geen goede reputatie, maar inmiddels weten we hoe sterk hij is in verkopen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 12 december 2011 @ 01:47:04 #132
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105481062
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 01:39 schreef eight het volgende:

[..]

Zou kunnen. Vooral in zijn tijd bij Ajax was er kritiek maar wie is daar niet omstreden?
In aankopen heeft hij geen goede reputatie, maar inmiddels weten we hoe sterk hij is in verkopen.
Precies, bij Ajax faalt iedere TD keihard. Maar volgens mij heeft hij het daar gewoon prima gedaan en een hoop goede spelers gehaald en ook spelers goed verkocht. Ik zou weleens een lijstje willen zien van spelers die hij daar allemaal heeft aangetrokken, volgens mij zijn de meeste daarvan namelijk gewoon prima aankopen geweest. :)
  maandag 12 december 2011 @ 01:48:01 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105481079
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 01:31 schreef inZanity het volgende:
Hij heeft bij Ajax toch wel redelijk gefaald. Maar wel als een gek verkocht, Babel voor 18 miljoen, Tom de Mul voor iets van 5. Alleen daarvoor verdient hij al een standbeeld in Amsterdam lijkt me zo, twee spelers die overlopen van matigheid voor 20+ verkopen. :D :')

Daar tegenover staan wel spelers als Luque, Delorge, Colin, Kennedy en meer van dat soort prutsers. Maar ook wel weer Huntelaar en Suarez gehaald.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105481211
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 01:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft bij Ajax toch wel redelijk gefaald. Maar wel als een gek verkocht, Babel voor 18 miljoen, Tom de Mul voor iets van 5. Alleen daarvoor verdient hij al een standbeeld in Amsterdam lijkt me zo, twee spelers die overlopen van matigheid voor 20+ verkopen. :D :')

Daar tegenover staan wel spelers als Luque, Delorge, Colin, Kennedy en meer van dat soort prutsers. Maar ook wel weer Huntelaar en Suarez gehaald.
Van Geel neemt natuurlijk wel elke transfervrije jongen mee naar zijn nieuwe club. Dus als hij weggaat mag je wel goed uitkijken.
pi_105481223
quote:

[..]

en dan te bedenken dat Huntelaar en Suarez samen voor ruim 45 miljoen zijn verkocht nadat van Geel al vertrokken was.
Die winst hebben ze ook mede aan hem te danken.
pi_105481315
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 02:00 schreef eight het volgende:

[..]

en dan te bedenken dat Huntelaar en Suarez samen voor ruim 45 miljoen zijn verkocht nadat van Geel al vertrokken was.
Die winst hebben ze ook mede aan hem te danken.
ja Luque ook.
  maandag 12 december 2011 @ 02:21:47 #137
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105481434
quote:

[..]

Luque was inderdaad een behoorlijk faal ja! :D Maar..
quote:

[..]
Huntelaar en Suarez
Zijn natuurlijk uitstekende aankopen geweest. Verder heeft ie inderdaad een hoop prutsers gekocht maar ook een aantal prima spelers gehaald. Zo uit m'n hoofd in elk geval Stam, Perez, Rommedahl en Gabri vooral die laatste vond ik vooral in z'n eerste 2 seizoen echt heel goed daar. Ik denk dat als je de balans zou opmaken van alle spelers die die gehaald heeft daar dat ie er zeker in vergelijking met anderen die bij die club voor het beleid verantwoordelijk zijn geweest dat ie er nog best goed vanaf komt, zeker als je er ook nog eens z'n uitstekende verkopen bij optelt. Babel voor 18 miljoen, hoe krijg je het voor elkaar..
  maandag 12 december 2011 @ 02:51:25 #138
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105481705
Ja mooi.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105482508
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja mooi.
Loop niet zo overduidelijk naar een user-award te solliciteren man, boeler. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 06:32:44 ]
  maandag 12 december 2011 @ 07:43:58 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105482848
Mooie dag gisteren. _O_

Verlies was onnodig geweest. Kan echter niet ontevreden zijn met 1 punt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105482881
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 07:43 schreef Happel het volgende:
Mooie dag gisteren. _O_

Dan ben je stom
Zelfde attitude die Vlaar had gisteren, je moet als aanvoerder verdomme boos zijn dat je het zo heb weggegeven tegen zo'n matig team.

Na de 0-1 had er doorgedrukt moeten worden, Utrecht was rijp voor de sloopt, maar je helpt ze met je eigen slappe verdedigen zo weer het zadel in.

Dit soort tevredenheid is dodelijk, ik wil winnaarsmentaliteit, godverdomme! :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Cara op 12-12-2011 07:56:41 ]
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105482969
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 07:43 schreef Happel het volgende:
Mooie dag gisteren. _O_

U serious? :')
pi_105483125
Vorig jaar verloren we dit soort wedstrijden nog. Kan toch niet helemaal ontevreden zijn met een punt.

Verder is Guidetti een baas, Schaken een nul en kritiek op Cabral niet terecht.
pi_105483419
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 08:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorig jaar verloren we dit soort wedstrijden nog. Kan toch niet helemaal ontevreden zijn met een punt.

Verder is Guidetti een baas, Schaken een nul en kritiek op Cabral niet terecht.
Aanvallend gezien niet, maar in de omschakeling is hij waardeloos. Cissé zal de bal na een mislukte passeerbeweging nooit zomaar afgeven. Zelfs niet als hij op de grond ligt.
Cabral is nu nog een beetje een zaalvoetballer met zijn gepingel in de kleine ruimte.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105483594
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Aanvallend gezien niet, maar in de omschakeling is hij waardeloos. Cissé zal de bal na een mislukte passeerbeweging nooit zomaar afgeven. Zelfs niet als hij op de grond ligt.
Cabral is nu nog een beetje een zaalvoetballer met zijn gepingel in de kleine ruimte.
had makkelijker geweest als hij ondersteuning had gekregen toen hij door 3 man werd afgedekt in balbezit.
hij kon de bal niet naar achter geven want daar was de dichtsbijzijnde man , Leerdam op een meter of 20.
vind dat de buitenspelers gewoon meer de zestien in moeten duiken.
verhoogt de kans op pingels ook nog eens als je het goed aanpakt.
verdedigers zullen binnen de zestien toch wat minder snelslidings inzetten.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_105483799
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:01 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

had makkelijker geweest als hij ondersteuning had gekregen toen hij door 3 man werd afgedekt in balbezit.
hij kon de bal niet naar achter geven want daar was de dichtsbijzijnde man , Leerdam op een meter of 20.
vind dat de buitenspelers gewoon meer de zestien in moeten duiken.
verhoogt de kans op pingels ook nog eens als je het goed aanpakt.
verdedigers zullen binnen de zestien toch wat minder snelslidings inzetten.
Maar als Guidetti dan vervolgens vrij staat gaat hij helemaal op in zijn solo-actie en lijkt het alsof de dubbele dekking uitdollen belangrijker is dan het uiteindelijke rendement.
Hij kijkt dan ook helemaal niet of er überhaupt mensen vrij staan. Zelfde met die voorzet. Hij slingert hem voor ergens in de 16 (vaak laag en zacht) ongeacht of daar mensen staan of niet.

Hij barst van de techniek en het talent, alleen hopen dat het niet zo'n Leonardootje gaat worden. Begrijp vooralsnog de keuze van Koeman wel om niet met hem te starten.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105484122
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Maar als Guidetti dan vervolgens vrij staat gaat hij helemaal op in zijn solo-actie en lijkt het alsof de dubbele dekking uitdollen belangrijker is dan het uiteindelijke rendement.
Hij kijkt dan ook helemaal niet of er überhaupt mensen vrij staan. Zelfde met die voorzet. Hij slingert hem voor ergens in de 16 (vaak laag en zacht) ongeacht of daar mensen staan of niet.

Hij barst van de techniek en het talent, alleen hopen dat het niet zo'n Leonardootje gaat worden. Begrijp vooralsnog de keuze van Koeman wel om niet met hem te starten.
Ik vind dat hij dan toch nog krediet verdiend omdat hij pas 20 is.

Schaken maakt exact dezelfde fouten maar zou al een doorgewinterde prof moeten zijn. Bovendien is het rendement van Cabral met minder speeltijd nog hoger ook.
pi_105486066

Paultje bosvelt _O_
pi_105486887
Ugh wat kan ik me ergeren aan supporters die zitten te zeiken over de aankoop Vormer.
Hier op dit forum soms, maar ook in het stadion en net op mijn werk; het zou maar een dravertje zijn, niet goed genoeg voor Feyenoord etc..

De beste man is -

Speler van het jaar 2009/2010
23 jaar
Wil niets lever dan voor Feyenoord spelen
Een harde werker
Heeft overzicht
Heeft een uitstekende pass
Transfervrij

Ik bedoel, wat wil je nou nog meer? Moet Xavi himself op een wit paard voor een hongerloontje tegen VVV komen ballen?
Mensen hebben nog steeds niet door hoe blij we hiermee moeten zijn..
pi_105486908
ondankbaar volk :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')