Omdat hij nog nauwelijks ervaring heeft?quote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar denk jij dat Cabral uiteindelijk beter in gaat worden dan dat hij nu is?
Schaken is niet zo slecht als hier vaak wordt voorgedaan, maar het is natuurlijk ook geen topper die je team naar een hoger plan tilt hoezeer ik hem ook geforceerd aan het promoten ben hier op dit topic.quote:Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook wel iemand![]()
Kijk, uiteindelijk zal Cabral natuurlijk wel beter worden dan Ruben. Kunnen we lacherig over doen maar Schaken is pas een echte draver pur sang.
Caland heeft al iets geroepen over zijn stats. Daar is niets mee.quote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar denk jij dat Cabral uiteindelijk beter in gaat worden dan dat hij nu is?
Laat hem maar lekker concurreren met Cissé .quote:Op maandag 12 december 2011 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken is niet zo slecht als hier vaak wordt voorgedaan, maar het is natuurlijk ook geen topper die je team naar een hoger plan tilt hoezeer ik hem ook geforceerd aan het promoten ben hier op dit topic.
Cabral moet gewoon de kans krijgen om lekker om die linksbuiten plek in te vullen. Op rechtsbuiten gaat het denk ik gewoon niet werken. Dan moet je Cissé maar op een andere plek proberen te posteren ofzo.
Neem een stanleymesje mee de metro in?quote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toevallig iemand die me aan deze foto kan helpen?
Ja, ook een idee.quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neem een stanleymesje mee de metro in?
Mail de RETquote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je bij zuidplein metro beneden ff vragen daar doen ze altijd de posters versturenquote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag het aan Stokstaart als hij weer met 1,5 fles goldstrike achter z'n kiezen in het OV zit komend weekend. Dan rukt hij die er zonder aarzelen uit.quote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Moet jij eens opletten dokter Mikey. Ik weet me nog bepaalde taferelen te herinneren bij de Eneco Energiehal waar de haren op je rug overeind van gaan staan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die is daar toch veel te braaf voor...
Dat durft hij niet hoor meneer kapitein
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten dokter Mikey. Ik weet me nog bepaalde taferelen te herinneren bij de Eneco Energiehal waar de haren op je rug overeind van gaan staan.
Feyenoord-topic is ongekend populair en dat vind ik alleen maar prachtig. Lekker over de club lullen. Maar ik snap wat je bedoelt. Soms begin ik er na een weekend werken niet eens meer aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:36 schreef Merkie het volgende:
Deze topics gaan zo hard tegenwoordig, als ik na een dag werken in de trein Randstadrail zit is de rit niet eens lang genoeg om bij te lezen.
En dat zonder Ritmo die elke dag een topic vol posttequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord-topic is ongekend populair en dat vind ik alleen maar prachtig. Lekker over de club lullen. Maar ik snap wat je bedoelt. Soms begin ik er na een weekend werken niet eens meer aan.
En Voice-over. Al mis ik Ritmo wel een beetje. We moeten 'm helaas alleen tot mei missen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
En dat zonder Ritmo die elke dag een topic vol postte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |