quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben knetter stoned...
Super Feyenoord Super Feyenoord heey heey voor FEyenoord.
Dat hoopte ik ook altijd met Babel, ook zo'n blind paard. Dat is op zich wel ietsjes beter geworden qua inzicht en oog voor medespelers maar veel ook niet hoor. Het is nog steeds een renneger met een slecht schot en een balaanname om te janken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat hij nog nauwelijks ervaring heeft?
quote:Van Haaren: "Het liefst blijf ik Feyenoorder"
Ricky van Haaren ging voor 1 december niet in op een aanbieding van Feyenoord, na de winterstop wil de middenvelder echter opnieuw om de tafel met de clubleiding van de Rotterdammers.
Van Haaren heeft ambities om bij Feyenoord te blijven, het afwijzen van het eerste aanbod heeft bovendien geen financiële redenen. Het twintigjarige talent zegt dat hij geen reden heeft Feyenoord te verlaten, maar bankzitter zijn is naar zijn idee ook niet goed voor zijn ontwikkeling. "Ik moet zoveel mogelijk wedstrijden spelen op deze leeftijd. Dat kan het beste in een eerste elftal met goede spelers om je heen."
"Mijn familie woont in Rotterdam en het liefst blijf ik Feyenoorder", vervolgt de jongeling in gesprek met De Telegraaf. "Straks gaat Karim El Ahmadi voor lange tijd naar de Afrika Cup. Misschien kan ik dan mijn kans grijpen en kunnen we in de tweede helft van het seizoen opnieuw om de tafel zitten met meneer Van Geel, die al gezegd heeft dat hij begrip heeft voor mijn standpunt."
Van Haaren kwam dit seizoen zeven competitiewedstrijden in actie voor Feyenoord, in die zeven duels kwam hij echter niet verder dan 103 speelminuten.
voetbalprimeur
Omdat je geen flauw idee hebt waar het om gaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:04 schreef Muto het volgende:
De Groene Haas
Toch wel de grootste onzin die ik heb gehoord tot nu toe.
quote:Vlaar: We zijn stabieler dan vorig seizoen
Feyenoord wil zondag in de Kuip de winterstop ingaan met winst tegen titelkandidaat FC Twente. Ron Vlaar (26) vertelde na het gelijkspel tegen FC Utrecht dat de Rotterdammers op de goede weg zijn. 'Maar zondag winnen zou een mooie afsluiting zijn', is de aanvoerder hoopvol.
Vlaar in het AD: 'We willen geen zware lading op het duel leggen. We kunnen FC Twente verslaan, zoals wij ook in de Kuip van PSV hebben gewonnen. Die wedstrijd was een prachtig voorbeeld. Toen toonden wij de absolute wil om te winnen en dat was doorslaggevend. In deze competitie staat alles heel dicht bij elkaar, maar ons gevoel van de reeks voor de winterstop is goed. Winst tegen FC Twente zou wel een mooie afsluiting van de eerste helft van het seizoen zijn.'
Jullie zijn op de goede weg, heb jij ook gezegd.
'Dat gevoel heb ik wel. We hebben tien slechte dagen gekend met gevoelige nederlagen tegen Go Ahead Eagles, FC Groningen en NEC. En daarvoor speelden we erg mager tegen ADO Den Haag. Verder is de stijgende lijn ingezet. We zijn stabieler dan vorig seizoen.'
Trainer Ronald Koeman valt goed bij jullie. Geef jij als aanvoerder aan dat de spelersgroep hoopt dat hij zal bijtekenen?
'Als er naar mijn mening wordt gevraagd, zal ik hem geven. De spelersgroep voelt zich goed bij de aanpak van de trainer. Het gevoel in de groep is goed, nu is het aan de leiding.'
quote:Vormer tekent voor drie jaar bij Feyenoord
Feyenoord maakt later deze week bekend dat Ruud Vormer de eerste aankoop voor het nieuwe seizoen is. De 23-jarige middenvelder van Roda JC tekent voor drie jaar. Vormer, die eerder bij AZ onder contract stond, komt transfervrij over.
Technisch directeur Martin van Geel hoopt vandaag ook het jawoord te krijgen van talent Elvis Manu, meldt het AD. De jeugdinternational speelt in A1 en kan een meerjarig contract in de Kuip tekenen.
Dat zal het zijn, ja. Juist daardoor vind ik het onzinnig dat er tijd en moeite aan wordt bespaard. Ik dacht dat het zondag met dat doekie al klaar was, maar nee dus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat je geen flauw idee hebt waar het om gaat.
[..]
[..]
Tuurlijk niet. Er zit wat achter en dat wordt vanzelf wel duidelijk. Waarom ze voor groene haas kiezen is mij ook een raadsel. Zal hier vandaan komen: Het gras is groen voor de haas.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ja. Juist daardoor vind ik het onzinnig dat er tijd en moeite aan wordt bespaard. Ik dacht dat het zondag met dat doekie al klaar was, maar nee dus.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat, dat niet het geval isquote:Op dinsdag 13 december 2011 06:46 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat ze de nieuwjaarsreceptie gaan verstoren.
Maak maar joke manquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik hoor toch ook bij die groep die verheven staat boven de rest, joh. Niet haten.
wat een teringgezeik om niksquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ja. Juist daardoor vind ik het onzinnig dat er tijd en moeite aan wordt bespaard. Ik dacht dat het zondag met dat doekie al klaar was, maar nee dus.
What de fuck zit jij te roken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zag de hele tijd een grote witte mond met een sigaar erin. Optische illusie ofzo.
De Groene Haas natuurlijk....quote:
Er moeten vooral niet te veel mensen tegen hem zeggen dat-ie "gewoon zichzelf moet blijven en vrijuit moet blijven voetballen". Anders blijf het zo'n eeuwig talent dat nooit echt door zal breken. Heel hard werken aan de zwakke plekken dus. Misschien dat het dan een Europese subtopper wordt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 06:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben bang dat Cabral heel erg moet gaan werken op zijn voorzet en inzicht anders blijft hij ook wat hij is: een pingelaartje met een redelijk schot.
Wat fervelend dat er niks uitlekt. Ferdikkeme.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat, dat niet het geval is
Wat het wel is daar kon ik niet achter komen. Die persoon houd zijn mond stijf dicht! Grrrr.
Zelf zou je maar al te graag willen weten wat er te gebeuren staat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:52 schreef Gert het volgende:
Geheimzinnig gaan zitten doen op wat internetsites, en dat er dan een clubje omheen gonst van "oeee wat zou het zijn, spannend!!"
quote:Sinds elke dagen stromen er veel vragen binnen wat het nou precies betekent… tja, dat is natuurlijk het mooie van code-taal alleen de ontvang van de boodschap weet echt wat het betekend. Dat er iets op stapel staat is natuurlijk duidelijk. De haas is van fase oranje naar fase groen gegaan op het moment dat de adelaar is geland. De maand december is wederom een belangrijke maand, niet omdat zal gaan blijken dat Onno Jacobs toch niet op gaat stappen (of wellicht toch wel na dit bericht) en ook niet vanwege de protestmars die zal volgen als hij toch aanblijft. Nee de maand december is speciaal… en waarom de Haas Groen is zal allemaal gaan blijken… met een beetje geluk zal de Vos ook zijn Hut verlaten. Be Aware!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelf zou je maar al te graag willen weten wat er te gebeuren staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |