gayquote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
Meest onterechte klacht in lange tijd.
quote:
Dit vat het wel aardig samen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Tinos85 het volgende:
Mensen die niet naakt douchen
TS schaamt zich voor zijn eigen lichaam en is onzeker over zijn seksualiteit.
lol whut?quote:Op maandag 12 december 2011 13:09 schreef tonystark het volgende:
in een sportschool..erg irritant , en dan nog niet eens het fatsoen hebben om je op zn minst om te draaien als iemand langs je komt lopenkut homo's die je ook nog eens raar aankijken als je er wat van zegt
Nee hoor, het is volkomen normaal om in je ondergoed te gaan douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef tonystark het volgende:
sowieso mensen die het raar vinden om overal behalve thuis met je onderbroek aan te douchen![]()
alsof ik samen met die mensen in de douche ga.. ik loop er langs als ik water wil drinken en dan zie je gewoon dat die flikkers zich daar niks van aantrekken ..quote:
Stond de leraar erbij?quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Moeten ze zelf weten, ik vind het erger al die fags die kosten wat het kost dat diegene die niet naakt wilt douchen naakt wilt hebben. Geen grap, ik had op de basisschool een jongen die zich schaamde (geen idee hoe of wat) maar de leraar eisde dat die naakt moest gaan douchen.Dikke pedo ofzo.
quote:
Het feit dat jij je opgelaten voelt bij naaktheid zegt meer iets over jouw geaardheid. Ik voel hier nooit geen lading en/of spanning bij.quote:
eerste normale reactiequote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Al die gays hier die het "normaal" vinden als andere mannen naar je lul kijken. En natuurlijk stiekem hopen dat er gepijpt gaat worden hč?!
Terechte klacht.
Ja dit bedoel ik vond het de grootste onzin op de basischool dat douche.quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Moeten ze zelf weten, ik vind het erger al die fags die kosten wat het kost dat diegene die niet naakt wilt douchen naakt wilt hebben. Geen grap, ik had op de basisschool een jongen die zich schaamde (geen idee hoe of wat) maar de leraar eisde dat die naakt moest gaan douchen.Dikke pedo ofzo.
Eyquote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef Futt_Bucker het volgende:
Haha ik spank die dan kkhard tegen die ass dan hebbe ze eerst zoiets van wtf maar dan wete die slackers wel wie het egt mannetje is, doen ze ook geenn 2de keer want zegge ze 'ah damn dit is niet kkchill' en dan houde ze um gwoon baggy hhaha
Je vergeet de n van douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik vond het de grootste onzin op de basischool dat douche.![]()
Bij ons had iemand gesnitched,wij maakte alleen onze handdoek natdus toen in het vervolg stond er altijd iemand bij te kijken of je ook wel echt ging douche
Die kwam vaak in de kleedkamer controleren, de vuile fag.quote:
Dus je ziet helemaal niks?quote:Op maandag 12 december 2011 13:18 schreef tonystark het volgende:
[..]er is een afscheiding waardoor je alleen de hoofden ziet als je net de kleedkamer binnenkomt. en aan de richting van het hoofd zie je ook of ze zich er wat van aantrekken dat er iemand binnenkomt of niet..
nee alleen als je langs de ingang van de douche gaat , en daar moet je vaak langs als je water wilt drinken/pissen..quote:
Bah. Ranzig zulke lui.quote:Op maandag 12 december 2011 13:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Die kwam vaak in de kleedkamer controleren, de vuile fag.Ik heb jaren later gehoord dat die van school is gekickt. Geen idee waarom.
ga jij maar lekker naar andermans pielemans kijken en mensen die het niet doen homo noemenquote:
Dan kijk je toch de andere kant opquote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef tonystark het volgende:
[..]
nee alleen als je langs de ingang van de douche gaat , en daar moet je vaak langs als je water wilt drinken/pissen..
mietje, douchen is juist het moment om te scoren.quote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef o.us het volgende:
Niet naar een sportschool gaan met privédouches.
doe ik ook , maar kk irritant als je ziet dat die mensen geen moeite nemen om zich ook om te draaien..quote:Op maandag 12 december 2011 13:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan kijk je toch de andere kant op...laat ik nou denken dat het één grote ruimte is met douches....zeer onterechte klacht TS.
Wat scoren?quote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
mietje, douchen is juist het moment om te scoren.
wel , thuis?quote:
hij is gay laat hem maar.quote:
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef tonystark het volgende:
[..]
doe ik ook , maar kk irritant als je ziet dat die mensen geen moeite nemen om zich ook om te draaien..
Niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien? Dus wel dat ze zich wel omdraaien? Huh?quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.
Pools closedquote:
Waarom zou je je moeten omdraaien als je onder de douche staat en iemand loopt langs?quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef tonystark het volgende:
[..]
doe ik ook , maar kk irritant als je ziet dat die mensen geen moeite nemen om zich ook om te draaien..
ik zie hun hoofden als ik binnenkom zij zien mij ook maar toch doen ze niks.quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.
waarom niet? mischien hebben mensen niet de behoefte om andermans pik te zienquote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten omdraaien als je onder de douche staat en iemand loopt langs?
homo's dusquote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Xetran het volgende:
terrechte klacht, vorige week waren er zelfs 2 mannen die gingen na het douchen op een bankje zitten praten terwijl ze zich nog niet eens hadden aangekleed.
Heel het bankje onder de E.coli.quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Xetran het volgende:
terrechte klacht, vorige week waren er zelfs 2 mannen die gingen na het douchen op een bankje zitten praten terwijl ze zich nog niet eens hadden aangekleed.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon even rukken voordat je gaat douchen, dan krijg je geen stijve meer van al die natte ingezeepte mannenlijven.
Als TS de andere kant opkijkt om de naakte douchende medemens niet te zien hoe kan hij dan weten dat ze zich niet omdraaien...met de ogen in zijn nek?quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien? Dus wel dat ze zich wel omdraaien? Huh?
Dan loop je de doucheruimte toch lekker niet in? Dat jij nou zo onzeker als de pest bent.quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef tonystark het volgende:
[..]
waarom niet? mischien hebben mensen niet de behoefte om andermans pik te zien
waar haal je onzekerheid vandaan als ik vragen mag? herken jij jezelf in mijn posts ?quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan loop je de doucheruimte toch lekker niet in? Dat jij nou zo onzeker als de pest bent.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Al die gays hier die het "normaal" vinden als andere mannen naar je lul kijken. En natuurlijk stiekem hopen dat er gepijpt gaat worden hč?!
Terechte klacht.
wat is er zo besmettelijk om iemand van het zelfde geslacht naakt te zien?quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef tonystark het volgende:
[..]
waarom niet? mischien hebben mensen niet de behoefte om andermans pik te zien
nogmaals.. ik zie hun hoofden als ik binnenkom en zij zien mij ook lopen richting de wasbak dus als ze zich omdraaien zie ik het wel aan hun hoofd..quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Als TS de andere kant opkijkt om de naakte douchende medemens niet te zien hoe kan hij dan weten dat ze zich niet omdraaien...met de ogen in zijn nek?
Ik herken mezelf er niet in hoor. Ik sta gewoon na het sporten naakt te douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef tonystark het volgende:
[..]
waar haal je onzekerheid vandaan als ik vragen mag? herken jij jezelf in mijn posts ?
En, hoe deed jij dat vroeger op school na de gymnastiek les?quote:
Douchen na gymquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En, hoe deed jij dat vroeger op school na de gymnastiek les?
met zijn hempje zweet afdrogen, veel axe deo gebruiken en dan z'n kleren weer aanquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
niemand douchte vroeger na gym? (quote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
en ook mensen die willen dat je kijktquote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Andere mensen die de hele tijd naar je piemel zitten te kijken bij het douchen bij een sportschool zijn wel kanker vervelend trouwens.
ook als ze bejaard zijn?quote:
gwn iedereen de douche uitzwaaien en een van je 140 cm bicepsen in de deuropening leggenquote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Andere mensen die de hele tijd naar je piemel zitten te kijken bij het douchen bij een sportschool zijn wel kanker vervelend trouwens.
Vind je het gek. Moet je eens buiten proberen, nog erger.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef tonystark het volgende:
[..]
niemand douchte vroeger na gym? ()
Wat is daar stoer aan?quote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.
Als je op een sport zou zitten ( voetbal ) douche je toch ook.
niks met stoer te maken , gewoon niet praktisch . als je ging douchen kwam je sowieso te laat voor de lessen. en op de basisschool maakte niemand zich daar druk over. bij het voetballen douche ik wel maar wel in onderbroek..quote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.
Als je op een sport zou zitten ( voetbal ) douche je toch ook.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan?
Waarom zou je graag met andere naakt willen douchen? En zeker hopen dat iemand zeep laat vallen?
Was het maar zo dat ze aparte hokjes hadden.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ts![]()
Is gewoon de normaalste zaak van de wereld dat je (samen) gaat douchen na het sporten. Bij een teamsport bijvoorbeeld. En bij de sportschool hebben ze zelfs nog aparte hokjes. Maar jij moet nog veel leren denk
Kan me voorstellen dat als je dik bent en mensen je piemel niet meer kunnen zien dat je dan niet graag naakt doucht neequote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan?
Waarom zou je graag met andere naakt willen douchen? En zeker hopen dat iemand zeep laat vallen?
Mi gaddo, boeler.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef tonystark het volgende:
[..]
niks met stoer te maken , gewoon niet praktisch . als je ging douchen kwam je sowieso te laat voor de lessen. en op de basisschool maakte niemand zich daar druk over. bij het voetballen douche ik wel maar wel in onderbroek..
Ja, mannen kijken stiekem ook naar andermans piemeltje, ja. Als dat het ergste is dat er onder de douche gebeurt vind ik het nog steeds onschuldig.quote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef kosmetdesnor het volgende:
vieze homos hier die naar andermans pik willen kijken
eerder in het topic zei hij dat ze wel hokjes haddenquote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef Queque het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ze aparte hokjes hadden.
Buiten dat is voetbal sowieso een homo sport.
Beetje knuffelen als je een goal maakt en vallen om niks.
Daarna lekker samen douchen.
In je onderbroek douchenquote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef tonystark het volgende:
[..]
niks met stoer te maken , gewoon niet praktisch . als je ging douchen kwam je sowieso te laat voor de lessen. en op de basisschool maakte niemand zich daar druk over. bij het voetballen douche ik wel maar wel in onderbroek..
douchen in een onderbroekquote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef tonystark het volgende:
[..]
Jij kijkt altijd even hoe groot de pikken van anderen zijn? viese flikkertjequote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef yes_no_maybe het volgende:
Ik denk dat er nog al wat gelachen werd door de lengte van ts zijn edele delen
Wat is praktisch aan in een onderbroek douchen? Sla je dan een handdoekje om als je alsnog je schone onderbroek aantrekt of laat je die natte zeem lekker strak om je zak heen?quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef tonystark het volgende:
[..]
nee? er is een afscheiding van 1.50m hoog en ongeveer 3m lang. geen hokken ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
eerder in het topic zei hij dat ze wel hokjes hadden
Wat een geile praat.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat is praktisch aan in een onderbroek douchen? Sla je dan een handdoekje om als je alsnog je schone onderbroek aantrekt of laat je die natte zeem lekker strak om je zak heen?
Ja, dat doet elke gezonde man. Degenen die er niet naar kijken zijn de boelers in kwestie, aangezien die bewust de penis ontwijken om die erectie te voorkomen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Jij kijkt altijd even hoe groot de pikken van anderen zijn? viese flikkertje
waar staat dat het praktisch is om met een onderbroek te douchen? ik zeg dat het niet praktisch is omdat je anders te laat komt voor de lessen.. selectief lezen...quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat is praktisch aan in een onderbroek douchen? Sla je dan een handdoekje om als je alsnog je schone onderbroek aantrekt of laat je die natte zeem lekker strak om je zak heen?
hommoquote:Op maandag 12 december 2011 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat doet elke gezonde man. Degenen die er niet naar kijken zijn de boelers in kwestie, aangezien die bewust de penis ontwijken om die erectie te voorkomen.
De periode dat ik daar gevoelig voor was is ongeveer 10 jaar geleden toen iedereen nog een onzeker jong pubertje was.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
Meest onterechte klacht in lange tijd.
Dit topic zit nu dus volgens mij vol met die pubertjesquote:Op maandag 12 december 2011 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De periode dat ik daar gevoelig voor was is ongeveer 10 jaar geleden toen iedereen nog een onzeker jong pubertje was.
btw zin om te daten?
hommo pedoquote:Op maandag 12 december 2011 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De periode dat ik daar gevoelig voor was is ongeveer 10 jaar geleden toen iedereen nog een onzeker jong pubertje was.
btw zin om te daten? PM me ff. Hou van glad. xx
Jij vind het spannend om naar een blote lul te kijken, de meesten hier -die jij homo's noemt- nemen er simpelweg geen aanstoot aan. Wie is hier dan de homo, homo.quote:Op maandag 12 december 2011 13:52 schreef tonystark het volgende:
had nooit kunnen raden dat er zoveel homo's waren op fok
waarom zou je een erectie krijgen als je naar een penis kijkt?quote:Op maandag 12 december 2011 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat doet elke gezonde man. Degenen die er niet naar kijken zijn de boelers in kwestie, aangezien die bewust de penis ontwijken om die erectie te voorkomen.
doe ik niet vind het vies om te zien. dat jij het zelf met seks associeertquote:Op maandag 12 december 2011 13:54 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Dat je, als man zijnde, naakte mannen überhaupt met seks associeert zegt mij genoeg: je bent zelf een flikker TS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of laat me raden dan ben je homo omdat je niet naar een naakte vrouw kijkt
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
Nee, het topic zit vol met mensen die zich uren bezig houden met zich een bepaalde rol aanmeten op Fok! in de hoop dat er mensen zijn die serieus denken dat het allemaal echt is. Ik snap nooit dat er mensen zijn die daar zoveel tijd aan verspillen, maargoed.quote:Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit topic zit nu dus volgens mij vol met die pubertjes
dat noem je fatsoen hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 13:57 schreef Roellie80 het volgende:
TS durft zelf niet bloot te douchen en in verbaasd/geschokt dat andere dat wel kunnen
vervolgens gebruikt hij de term homo om z'n eigen gebrek te verdoezelen.
Geeft niet hoor TS, daar groei jij ook nog wel over heen
Waarom zou je een onderbroek dragen als je je lichaam schoon wilt maken onder de douche? Er zijn wel meer dingen die hier niet zo voor de hand liggend voorkomen voor de doorsnee persoon.quote:Op maandag 12 december 2011 13:56 schreef tonystark het volgende:
[..]
waarom zou je een erectie krijgen als je naar een penis kijkt?dat jij daarvan uitgaat zegt genoeg over jou lijkt me..
Alsof vrouwen het waarderen als er een man mee doucht die een paal tot aan het plafond heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 14:00 schreef 1boefje het volgende:
Nu anders.
Zijn er hier mannen die bezwaar maken als ze een douche vol naakte mooie vrouwen binnenlopen?
Zo ja, dan ben je vast homo of je hebt iets tegen vrouwelijk schoon....
Anyway, to make my point.......stop met jezelf te irriteren en stop met schoppen tegen de hele wereld. Mensen zijn naakt geboren. Als je vies bent van naakt doe dan aub een boerka of zo aan..........
Ik vind het pas vies als een man zn piel niet goed wast na het sporten
Je kan het noemen wat je wil, het is vrij normaal overal over de wereld dat mensen naakt douchen, ook in gezelgschap. Leer er maar mee leven. Je kan er de hele wereld voor homo mee uitschelden maar het blijft nog steeds je eigen gebrekquote:
ik douche alleen met mijn onderbroek als ik sport. als ik thuiskom douche ik uitgebreid.quote:Op maandag 12 december 2011 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je een onderbroek dragen als je je lichaam schoon wilt maken onder de douche? Er zijn wel meer dingen die hier niet zo voor de hand liggend voorkomen voor de doorsnee persoon.
waarom douche dan uberhaupt op de sport?quote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef tonystark het volgende:
ik douche alleen met mijn onderbroek als ik sport. als ik thuiskom douche ik uitgebreid.
Maar wat is nu precies de reden dat je met je onderbroek aan douchet?quote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef tonystark het volgende:
[..]
ik douche alleen met mijn onderbroek als ik sport. als ik thuiskom douche ik uitgebreid.
ik zeg toch dat ik me eraan irriteer dat die mensen zich niet omdraaien als je langs ze loopt. ik kijk niet naar hun lul..quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
TS, hoe kun je weten dat je niet naar een piemel wilt kijken als je er nog nooit naar 1 gekeken hebt? Je hele verhaal impliceert dat je er dus wél naar gekeken hebt.
Day_Vquote:Op maandag 12 december 2011 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik douch gewoon thuis. Toch 7 minuten fietsen ofzo.
Ga niet als een stel gaylords samen douchen
Maar wat is het probleem dan? Jij kijkt niet naar hun lul en zij zien de jouwe niet?quote:Op maandag 12 december 2011 14:04 schreef tonystark het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik me eraan irriteer dat die mensen zich niet omdraaien als je langs ze loopt. ik kijk niet naar hun lul..
lekker stinkend de auto in voor een uur ,heerlijk of niet?quote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
waarom douche dan uberhaupt op de sport?
dat die mensen niet het fatsoen hebben om zich om te draaien.quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem dan?
Wil je lekker ruiken? ben je gay ofzoquote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef tonystark het volgende:
lekker stinkend de auto in voor een uur ,heerlijk of niet?
want je kijkt liever naar een kont dan naar een piemel?quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef tonystark het volgende:
[..]
dat die mensen niet het fatsoen hebben om zich om te draaien.
Maar waarom omdraaien als je er toch niet naar kijkt?quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef tonystark het volgende:
[..]
dat die mensen niet het fatsoen hebben om zich om te draaien.
En dit.quote:Op maandag 12 december 2011 13:54 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Dat je, als man zijnde, naakte mannen überhaupt met seks associeert zegt mij genoeg: je bent zelf een flikker TS
quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
want je kijkt liever naar een kont dan naar een piemel?
echt, wat een aanstellerij
omdat ik niet degene die naakt is?quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom omdraaien als je er toch niet naar kijkt?
En nu in correct Nederlands?quote:Op maandag 12 december 2011 14:07 schreef tonystark het volgende:
[..]
omdat ik niet degene die naakt is?
nee ik kijk helemaal niet..quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
want je kijkt liever naar een kont dan naar een piemel?
echt, wat een aanstellerij
quote:Op maandag 12 december 2011 14:07 schreef tonystark het volgende:
[..]
omdat ik niet degene ben die naakt is?
Is dit een potentiele verklaring?quote:Op maandag 12 december 2011 13:13 schreef PierreTT het volgende:
TS is moslim en mag derhalve het gedeelte tussen zijn navel en knieėn niet tonen aan zijn medemens, en wenst dat ook niet van anderen te zien?
quote:Op maandag 12 december 2011 14:12 schreef ikjijallebei het volgende:
TS is een hommo
Niks mis met naakt douchen, meteen dacht ik aan het type 'met onderbroek aan' , zoals jij dus ook bent blijkt uit latere posts. Fagget.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:59 schreef tonystark het volgende:
[..]
doe ik niet vind het vies om te zien. dat jij het zelf met seks associeert.
als jij dit naakt zou zien zou je toch ook niet kijkenNee voor je het weet wordt je douche op de truck geladen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of laat me raden dan ben je homo omdat je niet naar een naakte vrouw kijkt
quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee voor je het weet wordt je douche op de truck geladen.
Dan zou ik het vanuit religieuze overtuiging nog wel kunnen begrijpen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als hij wel een moslim was dan stelde hij zich ook aan.
alleen bij het sporten , omdat iedereen met onderbroek doucht . en is gewoon beter want ik heb geen behoefte om mijn lul aan anderen ,die het ook niet willen zien, te laten zien en zelf hoef ik ook andermans lul niet te zien.quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom draag je dan een broek tijdens het douchen?
Maar als jij niet naar hun lul kijkt en zij willen jouw lul ook niet zien, dan is de situatie toch precies hetzelfde als wanneer jullie allemaal een broekje dragen. Het verschil is dan alleen dat je zonder broek geen stinkende eikelrand krijgt.quote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef tonystark het volgende:
[..]
alleen bij het sporten , omdat iedereen met onderbroek doucht . en is gewoon beter want ik heb geen behoefte om mijn lul aan anderen ,die het ook niet willen zien, te laten zien en zelf hoef ik ook andermans lul niet te zien.
Niet onverdoofdquote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef IBAZ het volgende:
Man met blote piemel tussen winkelend publiek in Emmen
Een 32-jarige man uit Emmen heeft zaterdagmiddag met zijn blote tampeloeres staan wapperen tussen het winkelend Drentsch publiek.In het stadsdorpscentrum van Emmen probeerde de piemelnaakte man aandacht van mensen te trekken en liep hij met zijn pielemans zelfs tegen een onschuldige vrouw aan. De politie heeft de man aan moeten houden.De vrouw was zeer ernstig geschokt, maar verder raakte er niemand gewond.De man mocht op het politiebureau kiezen tussen (verdoofde) amputatie van zijn handel of het betalen van een boete. Hij koos voor het laatste.
Jij wil wel onverdoofd verminkt worden? Gebeurt ook. Elke dag nog.quote:Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet onverdoofd...dat is nou jammer.
![]()
Niet deze discussie hier.quote:Op maandag 12 december 2011 14:20 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Jij wil wel onverdoofd verminkt worden? Gebeurt ook. Elke dag nog.
Dat is niet de hele discussie. Het punt is dat TS anderen homo's vind omdat ze zich niet aanpassen aan zijn homofobische gedrag. Dat is wat anders. Daarbij is het ook gewoon belachelijk om met een broekje aan te douchen, dan heb je gewoon een raar complex.quote:Op maandag 12 december 2011 14:21 schreef S1gnum het volgende:
De tering wat een stelletje mierenneukers in dit topic zeg. Iedereen moet het lekker zelf weten of hij wel of niet wil douchen na het sporten om wat voor reden dan ook. Het feit dat je niet graag naakt jezelf laat zien aan onbekenden heeft geen fuck te maken met je sexuele voorkeur. Het is dezelfde reden waarom mannen en vrouwen een eigen kleedkamer hebben. Daar hoor je niemand over, maar als je als man zijnde niet graag met naakte mannen onder de douche staat dan ben je ineens homo. Naast het feit dat douchen in een openbare douche in de sportschool zo smerig en besmettelijk is als de tiefus (schimmels e.d.) moet iedereen het lekker zelf weten. Dat heeft helemaal niets met onzekerheid te maken o.i.d. Ik heb er zelf ook geen behoefte aan om met m'n swans in het bijzijn van andere mannen te staan, dezelfde reden waarom ik ook niet naar een naakstrand of camping ga. Je lichaam is je eigen ding.
quote:Op maandag 12 december 2011 14:21 schreef S1gnum het volgende:
De tering wat een stelletje mierenneukers in dit topic zeg. Iedereen moet het lekker zelf weten of hij wel of niet wil douchen na het sporten om wat voor reden dan ook. Het feit dat je niet graag naakt jezelf laat zien aan onbekenden heeft geen fuck te maken met je sexuele voorkeur. Het is dezelfde reden waarom mannen en vrouwen een eigen kleedkamer hebben. Daar hoor je niemand over, maar als je als man zijnde niet graag met naakte mannen onder de douche staat dan ben je ineens homo. Naast het feit dat douchen in een openbare douche in de sportschool zo smerig en besmettelijk is als de tiefus (schimmels e.d.) moet iedereen het lekker zelf weten. Dat heeft helemaal niets met onzekerheid te maken o.i.d. Ik heb er zelf ook geen behoefte aan om met m'n swans in het bijzijn van andere mannen te staan, dezelfde reden waarom ik ook niet naar een naakstrand of camping ga. Je lichaam is je eigen ding.
We hadden het over een man.quote:Op maandag 12 december 2011 14:20 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Jij wil wel onverdoofd verminkt worden? Gebeurt ook. Elke dag nog.
helemaal eens met deze post.quote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet de hele discussie. Het punt is dat TS anderen homo's vind omdat ze zich niet aanpassen aan zijn homofobische gedrag. Dat is wat anders. Daarbij is het ook gewoon belachelijk om met een broekje aan te douchen, dan heb je gewoon een raar complex.
Mannen en vrouwen zijn gewoon gescheiden omdat die nu eenmaal van nature tot elkaar aangetrokken worden. Je wilt zulke taferelen gewoon vermijden. De buurman hoeft niet naar de kut van je vrouw te staan gluren etc.
En figuren zoals jij hadden we vroeger in de klas ook. Die waren nooit gewend om met andere mensen te douchen en waren gewoon onzeker over hun lichaam en seksualiteit. Prima, maar ga dan niet anderen voor gek verklaren op basis van een zelfopgelegd taboe.
Nou verkaar je TS voor gek omdat hij mensen die kijken homo's vindt, maar in één zin doe je mij als persoon ook even lekker generaliseren. Ik verklaar helemaal niemand voor gek, iedereen moet het lekker zelf weten.quote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet de hele discussie. Het punt is dat TS anderen homo's vind omdat ze zich niet aanpassen aan zijn homofobische gedrag. Dat is wat anders. Daarbij is het ook gewoon belachelijk om met een broekje aan te douchen, dan heb je gewoon een raar complex.
Mannen en vrouwen zijn gewoon gescheiden omdat die nu eenmaal van nature tot elkaar aangetrokken worden. Je wilt zulke taferelen gewoon vermijden. De buurman hoeft niet naar de kut van je vrouw te staan gluren etc.
En figuren zoals jij hadden we vroeger in de klas ook. Die waren nooit gewend om met andere mensen te douchen en waren gewoon onzeker over hun lichaam en seksualiteit. Prima, maar ga dan niet anderen voor gek verklaren op basis van een zelfopgelegd taboe.
als je naakt wil douchen tijdens het sporten , doe je het maar. maar als iemand die niet doucht langs je loopt kun je je op zn minst omdraaien zodat die jou zaakje niet hoeft te zien. en al kijk degene die niet doucht niet , het gaat om wederzijdse respect. ik maak duidelijk dat ik niks hoef te zien door de andere kant op te kijken dan verwacht ik ook dat degene die het ziet zich ook omdraait..quote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn gewoon gescheiden omdat die nu eenmaal van nature tot elkaar aangetrokken worden. Je wilt zulke taferelen gewoon vermijden.
Ja, want TS doet alsof het belachelijk is wanneer je in je blootje onder de douche staat met andere mannen. Nouja zeg...je zal maar eens terloops naar elkaars piemel gluren. Als je denkt dat dat niet gewoon gebeurt bij mannen onderling dan kan ik je bij deze wel even uit de droom helpen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Nou verkaar je TS voor gek omdat hij mensen die kijken homo's vindt, maar in één zin doe je mij als persoon ook even lekker generaliseren. Ik verklaar helemaal niemand voor gek, iedereen moet het lekker zelf weten.
En dit noemt andere mensen homoquote:Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want TS doet alsof het belachelijk is wanneer je in je blootje onder de douche staat met andere mannen. Nouja zeg...je zal maar eens terloops naar elkaars piemel gluren. Als je denkt dat dat niet gewoon gebeurt bij mannen onderling dan kan ik je bij deze wel even uit de droom helpen.
En dat jij je in je blootje niet comfortabel voelt zegt meer over jou dan over andere mensen die het wel doen.
Nee, gewoon nee. Heeft totaal niks met respect te maken. Je hebt gewoon een verknipt wereldbeeld. Hoe oud ben je? 13?quote:Op maandag 12 december 2011 14:29 schreef tonystark het volgende:
[..]
als je naakt wil douchen tijdens het sporten , doe je het maar. maar als iemand die niet doucht langs je loopt kun je je op zn minst omdraaien zodat die jou zaakje niet hoeft te zien. en al kijk degene die niet doucht niet , het gaat om wederzijdse respect. ik maak duidelijk dat ik niks hoef te zien door de andere kant op te kijken dan verwacht ik ook dat degene die het ziet zich ook omdraait..
Je hebt nog nooit een piemel gezien?quote:Op maandag 12 december 2011 14:32 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
En dit noemt andere mensen homo
het is goed hoorquote:Op maandag 12 december 2011 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Heeft totaal niks met respect te maken. Je hebt gewoon een verknipt wereldbeeld. Hoe oud ben je? 13?
Waarom, zodat je beter naar hun gaatje kan kijken?quote:Op maandag 12 december 2011 14:29 schreef tonystark het volgende:
[..]
als je naakt wil douchen tijdens het sporten , doe je het maar. maar als iemand die niet doucht langs je loopt kun je je op zn minst omdraaien zodat die jou zaakje niet hoeft te zien. en al kijk degene die niet doucht niet , het gaat om wederzijdse respect. ik maak duidelijk dat ik niks hoef te zien door de andere kant op te kijken dan verwacht ik ook dat degene die het ziet zich ook omdraait..
quote:Op maandag 12 december 2011 14:29 schreef tonystark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 14:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom, zodat je beter naar hun gaatje kan kijken?
TS is homo en TS is top
Ja, die van mezelf ja. Battieb0y.quote:Op maandag 12 december 2011 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een piemel gezien?
Ik kijk wel eens naar een piemel ja. Erg he? Ik sta elk weekend met 12 andere kerels te douchen. Dan zou ik constant naar het plafond moeten staan kijken of hoe zie jij dat voor je?quote:Op maandag 12 december 2011 14:33 schreef tonystark het volgende:
[..]
het is goed hoorga jij maar lekker naar pikken kijken en mensen die het niet doen homo noemen
Wat vinden die 12 anderen ervan dat je naar hun pielemuis staat te staren?quote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar een piemel ja. Erg he? Ik sta elk weekend met 12 andere kerels te douchen. Dan zou ik constant naar het plafond moeten staan kijken of hoe zie jij dat voor je?
Niet zoveel, ze doen het zelf ook wel eens heb ik al gemerkt. Overigens nog nooit een stijve lul gezien in al die tijd, dus wat is je punt?quote:Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Wat vinden die 12 anderen ervan dat je naar hun pielemuis staat te staren?
quote:Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Wat vinden die 12 anderen ervan dat je naar hun pielemuis staat te staren?
Dat je een flikkertje bent.quote:Op maandag 12 december 2011 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zoveel, ze doen het zelf ook wel eens heb ik al gemerkt. Overigens nog nooit een stijve lul gezien in al die tijd, dus wat is je punt?
Komt die foto uit je privecollectie?quote:Op maandag 12 december 2011 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
TS en Kosmetdesnor douchen met onderbroekje aan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2011 14:43 schreef Walter81 het volgende:
TS Heeft liever dat ze zich met hun reet naar hem draaien.
[ afbeelding ]
Waarom al die gayporn? Wil je ons iets vertellen?quote:
Of vragen?quote:Op maandag 12 december 2011 14:48 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Waarom al die gayporn? Wil je ons iets vertellen?
Ga vooral doorquote:
TS en Kosmetdesnor in de sporthalquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
TS en Kosmetdesnor in de sporthal
[ afbeelding ]
Het zou goed kunnen...je kunt niet zien of ze een broekje aan hebben of niet.
Dat kan heul niet, ik ben een paard.quote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit dan wel heel laag xDquote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het zijn dan ook alleen homo's die hun broekje ver omhoog optrekken. Hoe lager hoe zekerder van de geaardheid.quote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zit dan wel heel laag xD
Ik zei toch dat ik elk weekend met 12 mannen douche?quote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe kom jij aan die pics Kapiteintje?
Ik heb het altijd juist binnen 2 tellen uit, niks strak, gewoon loslaten.quote:Op maandag 12 december 2011 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar het zijn dan ook alleen homo's die hun broekje ver omhoog optrekken. Hoe lager hoe zekerder van de geaardheid.
waarom sta ik niet in dat lijstje? Wel opvallend o.oquote:Op maandag 12 december 2011 14:54 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Geen plaatjes van piemels posten he? Voor je het weet raken Dj_Day-V, kostmetdesnor en TS opgewonden
Fair enough.quote:Op maandag 12 december 2011 14:56 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Jij raakte al opgewonden van de reeds geplaatste pics, zie je eigen post #211 in dit topic
Keek je vader vroeger altijd hoe jij naakt douchte? Lig je hedendaags nog huilend in een hoekje van het douchehokje om de trauma te verwerken?quote:
de traumaquote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Keek je vader vroeger altijd hoe jij naakt douchte? Lig je hedendaags nog huilend in een hoekje van het douchehokje om de trauma te verwerken?
Gemengde sauna op de sportschoolquote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef Walter81 het volgende:
Daarom hou ik meer van damessporten.
[ afbeelding ]
Kijk die scherpe knieėnquote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wijze woorden.quote:Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef Saekerhett het volgende:
Conclusie:
TS is homo, want hij houdt zich blijkbaar bezig (door dit topic te openen) met andere naakte mannen. Hetero's zou het aan de kont roesten.
Dan neem ik haar wel hoor. Geen probleem.quote:
She is way below my standards.quote:Op maandag 12 december 2011 15:43 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dan neem ik haar wel hoor. Geen probleem.
conclussie :quote:Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef Saekerhett het volgende:
Conclusie:
TS is homo, want hij houdt zich blijkbaar bezig (door dit topic te openen) met andere naakte mannen. Hetero's zou het aan de kont roesten.
jij werd zeker vroeger gepest omdat je niet naakt wilde douchen en neemt nu ''wraak'' door iedereen die het ook niet wilt te dwingen om naakt te douchenquote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijze woorden.TS is boelerlicious.
Shit...betrapt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef tonystark het volgende:
[..]
conclussie :
jij bent dom ,
zo denk jij->ts kijk niet naar edele delen van mannen ->ts verwacht dat als hij de andere kant op kijk dat degene die doucht ook de andere kant op draait-> conclusie: ts is homo?
[..]
jij werd zeker vroeger gepest omdat je niet naakt wilde douchen en neemt nu ''wraak'' door iedereen die het ook niet wilt te dwingen om naakt te douchen
Andere mensen kijken ook niet naar edele delen. Het boeit ze zo weinig dat ze er gewoon staan, zonder zich erover druk te maken. Jij daarintegen kan puur en alleen ernaar staren, en je wilt graag dat andere mensen zich omdraaien om te zorgen dat jij geen vunzige gedachtes krijgt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef tonystark het volgende:
[..]
conclussie :
jij bent dom ,
zo denk jij->ts kijk niet naar edele delen van mannen ->ts verwacht dat als hij de andere kant op kijk dat degene die doucht ook de andere kant op draait-> conclusie: ts is homo?
[..]
jij werd zeker vroeger gepest omdat je niet naakt wilde douchen en neemt nu ''wraak'' door iedereen die het ook niet wilt te dwingen om naakt te douchen
waarom zou ik er vunzige gedachtes van krijgen? mischien krijg jij die wel? en verder heb ik nog nooit samen gedoucht met andere mensen die naakt douchen, dat weiger ik gewoon. en ik heb al 1000x gezegd dat ik de andere kant opkijk maar ja laat ook maar blijkbaar kunnen sommige mensen alleen selectief lezen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Andere mensen kijken ook niet naar edele delen. Het boeit ze zo weinig dat ze er gewoon staan, zonder zich erover druk te maken. Jij daarintegen kan puur en alleen ernaar staren, en je wilt graag dat andere mensen zich omdraaien om te zorgen dat jij geen vunzige gedachtes krijgt.
bezwijken onder groepsdrukquote:
dat hondenhok buiten mag wel eens geschilderd wordenquote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het weigert, dan douche je toch gewoon nietquote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef tonystark het volgende:
[..]
waarom zou ik er vunzige gedachtes van krijgen? mischien krijg jij die wel? en verder heb ik nog nooit samen gedoucht met andere mensen die naakt douchen, dat weiger ik gewoon. en ik heb al 1000x gezegd dat ik de andere kant opkijk maar ja laat ook maar blijkbaar kunnen sommige mensen alleen selectief lezen.
Dat is nog tot daaraan toe. Maar vervolgens mensen die zich niet zo aanstellen zoals jij voor gek/homo's verslijten is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef tonystark het volgende:
[..]
waarom zou ik er vunzige gedachtes van krijgen? mischien krijg jij die wel? en verder heb ik nog nooit samen gedoucht met andere mensen die naakt douchen, dat weiger ik gewoon. en ik heb al 1000x gezegd dat ik de andere kant opkijk maar ja laat ook maar blijkbaar kunnen sommige mensen alleen selectief lezen.
[..]
bezwijken onder groepsdruk![]()
![]()
Ja... mij dom noemen en zelf niet weten hoe je 'conclusie' speltquote:
Nee, ik denk zo:quote:zo denk jij->ts kijk niet naar edele delen van mannen ->ts verwacht dat als hij de andere kant op kijk dat degene die doucht ook de andere kant op draait-> conclusie: ts is homo?
Dat zou ook vrij goed kunnen ja.quote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef Pulzzar het volgende:
Volgens mij is de situatie zo: TS doucht als enige met zijn onderbroek aan en kijkt heel opzichtig weg als hij bij iemand anders een blote lul zou kunnen zien. De anderen lachen hem stiekem uit en laten hun lul juist nog meer zien en maken seksuele gebaren om hem nog meer in verlegen te brengen. TS heeft niet door dat hij voor de gek wordt gehouden en denkt serieus dat ze op de sportschool allemaal homo zijn.
En nu doet hij op internet een beetje stoer achter zijn pc in zijn natte onderbroek.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef Pulzzar het volgende:
Volgens mij is de situatie zo: TS doucht als enige met zijn onderbroek aan en kijkt heel opzichtig weg als hij bij iemand anders een blote lul zou kunnen zien. De anderen lachen hem stiekem uit en laten hun lul juist nog meer zien en maken seksuele gebaren om hem nog meer in verlegen te brengen. TS heeft niet door dat hij voor de gek wordt gehouden en denkt serieus dat ze op de sportschool allemaal homo zijn.
En nu doet hij op internet een beetje stoer achter zijn pc in zijn natte onderbroek.
QFTquote:Volgens mij is de situatie zo: TS doucht als enige met zijn onderbroek aan en kijkt heel opzichtig weg als hij bij iemand anders een blote lul zou kunnen zien. De anderen lachen hem stiekem uit en laten hun lul juist nog meer zien en maken seksuele gebaren om hem nog meer in verlegen te brengen. TS heeft niet door dat hij voor de gek wordt gehouden en denkt serieus dat ze op de sportschool allemaal homo zijn.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:43 schreef Herpderphawk het volgende:
Terecht! Kijk, als het nou de vrouwenkleedruimte was.. :p
quote:
Wel lekker het poepgaatje inkijkenquote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef Nobu het volgende:
Als die mensen zich niet omdraaien zou je natuurlijk ook gewoon niet naar zijn lul kunnen staren.
Niet dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:13 schreef TheFastOne het volgende:
TS denkt dat 99% van de voetballers homo is
Dan moet je je adblocker uitzetten, dan lukt het quoten welquote:Op maandag 12 december 2011 23:14 schreef tonystark het volgende:
Pulzzar (kan niet quoten)
Volgens mij is de situatie zo: TS doucht als enige met zijn onderbroek aan en kijkt heel opzichtig weg als hij bij iemand anders een blote lul zou kunnen zien. De anderen lachen hem stiekem uit en laten hun lul juist nog meer zien en maken seksuele gebaren om hem nog meer in verlegen te brengen. TS heeft niet door dat hij voor de gek wordt gehouden en denkt serieus dat ze op de sportschool allemaal homo zijn.En nu doet hij op internet een beetje stoer achter zijn pc in zijn natte onderbroek.
je vertelt erover alsof je het zelf heb meegemaakt.
Dit.quote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef S1gnum het volgende:
TS; je moet ook niet douchen in de sportschool. Gewoon lekker thuis doen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:08 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Dit.
Scheelt ook wratten, voetschimmel en teenkanker.
Teenkankerquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:08 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Dit.
Scheelt ook wratten, voetschimmel en teenkanker.
Dat mannen en vrouwen niet samen kunnen douchen is ook een zelfbedacht taboe.quote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom douch ik ook thuisquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:28 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Je weet ook dat veel naakte mannen zien statistisch de kans op aids verhoogt?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef Panzermaus het volgende:
Samen douchen met een meisje is super. Volg mij.
Eerst maakte zichzelf grondig schoon, dribbelt ze wat geil heen en weer met haar achterkantje, wat een teken is dat ze er klaar voor is. Vervolgens pak je haar stevig vast en duw je haar tegen de muur aan, en geef je haar tot je er genoeg van hebt - of ze in elkaar zakt op de vloer van de douchecabine. Eenmaal daar mag ze geknield overgaan op het zachtere werk. Daarna maakt ze zich opnieuw schoon en ga je samen afdrogen. Laatstgenoemde is een uitstekend moment om met een handdoek om je $$$ te laten zien hoeveel reps je kunt maken.Uiteindelijk smeer je haar in met olie en gaat ze make-up aanbrengen op haar schone snoetje.
Jij hebt er verstand vanquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef Panzermaus het volgende:
Samen douchen met een meisje is super. Volg mij.
Eerst maakte zichzelf grondig schoon, dribbelt ze wat geil heen en weer met haar achterkantje, wat een teken is dat ze er klaar voor is. Vervolgens pak je haar stevig vast en duw je haar tegen de muur aan, en geef je haar tot je er genoeg van hebt - of ze in elkaar zakt op de vloer van de douchecabine. Eenmaal daar mag ze geknield overgaan op het zachtere werk. Daarna maakt ze zich opnieuw schoon en ga je samen afdrogen. Laatstgenoemde is een uitstekend moment om met een handdoek om je $$$ te laten zien hoeveel reps je kunt maken.Uiteindelijk smeer je haar in met olie en gaat ze make-up aanbrengen op haar schone snoetje.
Wel zo dat je het merk kan zien?quote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En btw, ik draag ook een onderbroek onder m'n zwembroek.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef Panzermaus het volgende:
Samen douchen met een meisje een hulphond is super. Volg mij.
|Zullen wij samen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat mannen en vrouwen niet samen kunnen douchen is ook een zelfbedacht taboe.
Maar TS heeft add-block om al z'n gayporn pop-ups weg te filteren. Snap dat dan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:59 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dan moet je je adblocker uitzetten, dan lukt het quoten wel
samen douchen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat mannen en vrouwen niet samen kunnen douchen is ook een zelfbedacht taboe.
Naakt douchen met andere gasten is geen probleem. Maar ditquote:Op donderdag 15 december 2011 22:24 schreef Queque het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)onder_de_douche.html
Gatverdamme!
jij hebt het zeker liever zoals het 2e he viese flikkertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |