Het feit dat jij je opgelaten voelt bij naaktheid zegt meer iets over jouw geaardheid. Ik voel hier nooit geen lading en/of spanning bij.quote:
eerste normale reactiequote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Al die gays hier die het "normaal" vinden als andere mannen naar je lul kijken. En natuurlijk stiekem hopen dat er gepijpt gaat worden hè?!
Terechte klacht.
Ja dit bedoel ik vond het de grootste onzin op de basischool dat douche.quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Moeten ze zelf weten, ik vind het erger al die fags die kosten wat het kost dat diegene die niet naakt wilt douchen naakt wilt hebben. Geen grap, ik had op de basisschool een jongen die zich schaamde (geen idee hoe of wat) maar de leraar eisde dat die naakt moest gaan douchen.Dikke pedo ofzo.
Eyquote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef Futt_Bucker het volgende:
Haha ik spank die dan kkhard tegen die ass dan hebbe ze eerst zoiets van wtf maar dan wete die slackers wel wie het egt mannetje is, doen ze ook geenn 2de keer want zegge ze 'ah damn dit is niet kkchill' en dan houde ze um gwoon baggy hhaha
Je vergeet de n van douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik vond het de grootste onzin op de basischool dat douche.![]()
Bij ons had iemand gesnitched,wij maakte alleen onze handdoek natdus toen in het vervolg stond er altijd iemand bij te kijken of je ook wel echt ging douche
Die kwam vaak in de kleedkamer controleren, de vuile fag.quote:
Dus je ziet helemaal niks?quote:Op maandag 12 december 2011 13:18 schreef tonystark het volgende:
[..]er is een afscheiding waardoor je alleen de hoofden ziet als je net de kleedkamer binnenkomt. en aan de richting van het hoofd zie je ook of ze zich er wat van aantrekken dat er iemand binnenkomt of niet..
nee alleen als je langs de ingang van de douche gaat , en daar moet je vaak langs als je water wilt drinken/pissen..quote:
Bah. Ranzig zulke lui.quote:Op maandag 12 december 2011 13:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Die kwam vaak in de kleedkamer controleren, de vuile fag.Ik heb jaren later gehoord dat die van school is gekickt. Geen idee waarom.
ga jij maar lekker naar andermans pielemans kijken en mensen die het niet doen homo noemenquote:
Dan kijk je toch de andere kant opquote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef tonystark het volgende:
[..]
nee alleen als je langs de ingang van de douche gaat , en daar moet je vaak langs als je water wilt drinken/pissen..
mietje, douchen is juist het moment om te scoren.quote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef o.us het volgende:
Niet naar een sportschool gaan met privédouches.
doe ik ook , maar kk irritant als je ziet dat die mensen geen moeite nemen om zich ook om te draaien..quote:Op maandag 12 december 2011 13:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan kijk je toch de andere kant op...laat ik nou denken dat het één grote ruimte is met douches....zeer onterechte klacht TS.
Wat scoren?quote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
mietje, douchen is juist het moment om te scoren.
wel , thuis?quote:
hij is gay laat hem maar.quote:
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef tonystark het volgende:
[..]
doe ik ook , maar kk irritant als je ziet dat die mensen geen moeite nemen om zich ook om te draaien..
Niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien? Dus wel dat ze zich wel omdraaien? Huh?quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.
Pools closedquote:
Waarom zou je je moeten omdraaien als je onder de douche staat en iemand loopt langs?quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef tonystark het volgende:
[..]
doe ik ook , maar kk irritant als je ziet dat die mensen geen moeite nemen om zich ook om te draaien..
ik zie hun hoofden als ik binnenkom zij zien mij ook maar toch doen ze niks.quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |