wel , thuis?quote:
hij is gay laat hem maar.quote:
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef tonystark het volgende:
[..]
doe ik ook , maar kk irritant als je ziet dat die mensen geen moeite nemen om zich ook om te draaien..
Niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien? Dus wel dat ze zich wel omdraaien? Huh?quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.
Pools closedquote:
Waarom zou je je moeten omdraaien als je onder de douche staat en iemand loopt langs?quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef tonystark het volgende:
[..]
doe ik ook , maar kk irritant als je ziet dat die mensen geen moeite nemen om zich ook om te draaien..
ik zie hun hoofden als ik binnenkom zij zien mij ook maar toch doen ze niks.quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.
waarom niet? mischien hebben mensen niet de behoefte om andermans pik te zienquote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten omdraaien als je onder de douche staat en iemand loopt langs?
homo's dusquote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Xetran het volgende:
terrechte klacht, vorige week waren er zelfs 2 mannen die gingen na het douchen op een bankje zitten praten terwijl ze zich nog niet eens hadden aangekleed.
Heel het bankje onder de E.coli.quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Xetran het volgende:
terrechte klacht, vorige week waren er zelfs 2 mannen die gingen na het douchen op een bankje zitten praten terwijl ze zich nog niet eens hadden aangekleed.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon even rukken voordat je gaat douchen, dan krijg je geen stijve meer van al die natte ingezeepte mannenlijven.
Als TS de andere kant opkijkt om de naakte douchende medemens niet te zien hoe kan hij dan weten dat ze zich niet omdraaien...met de ogen in zijn nek?quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien? Dus wel dat ze zich wel omdraaien? Huh?
Dan loop je de doucheruimte toch lekker niet in? Dat jij nou zo onzeker als de pest bent.quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef tonystark het volgende:
[..]
waarom niet? mischien hebben mensen niet de behoefte om andermans pik te zien
waar haal je onzekerheid vandaan als ik vragen mag? herken jij jezelf in mijn posts ?quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan loop je de doucheruimte toch lekker niet in? Dat jij nou zo onzeker als de pest bent.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Al die gays hier die het "normaal" vinden als andere mannen naar je lul kijken. En natuurlijk stiekem hopen dat er gepijpt gaat worden hè?!
Terechte klacht.
wat is er zo besmettelijk om iemand van het zelfde geslacht naakt te zien?quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef tonystark het volgende:
[..]
waarom niet? mischien hebben mensen niet de behoefte om andermans pik te zien
nogmaals.. ik zie hun hoofden als ik binnenkom en zij zien mij ook lopen richting de wasbak dus als ze zich omdraaien zie ik het wel aan hun hoofd..quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Als TS de andere kant opkijkt om de naakte douchende medemens niet te zien hoe kan hij dan weten dat ze zich niet omdraaien...met de ogen in zijn nek?
Ik herken mezelf er niet in hoor. Ik sta gewoon na het sporten naakt te douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef tonystark het volgende:
[..]
waar haal je onzekerheid vandaan als ik vragen mag? herken jij jezelf in mijn posts ?
En, hoe deed jij dat vroeger op school na de gymnastiek les?quote:
Douchen na gymquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En, hoe deed jij dat vroeger op school na de gymnastiek les?
met zijn hempje zweet afdrogen, veel axe deo gebruiken en dan z'n kleren weer aanquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
niemand douchte vroeger na gym? (quote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
en ook mensen die willen dat je kijktquote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Andere mensen die de hele tijd naar je piemel zitten te kijken bij het douchen bij een sportschool zijn wel kanker vervelend trouwens.
ook als ze bejaard zijn?quote:
gwn iedereen de douche uitzwaaien en een van je 140 cm bicepsen in de deuropening leggenquote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Andere mensen die de hele tijd naar je piemel zitten te kijken bij het douchen bij een sportschool zijn wel kanker vervelend trouwens.
Vind je het gek. Moet je eens buiten proberen, nog erger.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef tonystark het volgende:
[..]
niemand douchte vroeger na gym? ()
Wat is daar stoer aan?quote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.
Als je op een sport zou zitten ( voetbal ) douche je toch ook.
niks met stoer te maken , gewoon niet praktisch . als je ging douchen kwam je sowieso te laat voor de lessen. en op de basisschool maakte niemand zich daar druk over. bij het voetballen douche ik wel maar wel in onderbroek..quote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.
Als je op een sport zou zitten ( voetbal ) douche je toch ook.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan?
Waarom zou je graag met andere naakt willen douchen? En zeker hopen dat iemand zeep laat vallen?
Was het maar zo dat ze aparte hokjes hadden.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ts![]()
Is gewoon de normaalste zaak van de wereld dat je (samen) gaat douchen na het sporten. Bij een teamsport bijvoorbeeld. En bij de sportschool hebben ze zelfs nog aparte hokjes. Maar jij moet nog veel leren denk
Kan me voorstellen dat als je dik bent en mensen je piemel niet meer kunnen zien dat je dan niet graag naakt doucht neequote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan?
Waarom zou je graag met andere naakt willen douchen? En zeker hopen dat iemand zeep laat vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |