gayquote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
Meest onterechte klacht in lange tijd.
quote:
Dit vat het wel aardig samen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Tinos85 het volgende:
Mensen die niet naakt douchen
TS schaamt zich voor zijn eigen lichaam en is onzeker over zijn seksualiteit.
lol whut?quote:Op maandag 12 december 2011 13:09 schreef tonystark het volgende:
in een sportschool..erg irritant , en dan nog niet eens het fatsoen hebben om je op zn minst om te draaien als iemand langs je komt lopenkut homo's die je ook nog eens raar aankijken als je er wat van zegt
Nee hoor, het is volkomen normaal om in je ondergoed te gaan douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef tonystark het volgende:
sowieso mensen die het raar vinden om overal behalve thuis met je onderbroek aan te douchen![]()
alsof ik samen met die mensen in de douche ga.. ik loop er langs als ik water wil drinken en dan zie je gewoon dat die flikkers zich daar niks van aantrekken ..quote:
Stond de leraar erbij?quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Moeten ze zelf weten, ik vind het erger al die fags die kosten wat het kost dat diegene die niet naakt wilt douchen naakt wilt hebben. Geen grap, ik had op de basisschool een jongen die zich schaamde (geen idee hoe of wat) maar de leraar eisde dat die naakt moest gaan douchen.Dikke pedo ofzo.
quote:
Het feit dat jij je opgelaten voelt bij naaktheid zegt meer iets over jouw geaardheid. Ik voel hier nooit geen lading en/of spanning bij.quote:
eerste normale reactiequote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Al die gays hier die het "normaal" vinden als andere mannen naar je lul kijken. En natuurlijk stiekem hopen dat er gepijpt gaat worden hč?!
Terechte klacht.
Ja dit bedoel ik vond het de grootste onzin op de basischool dat douche.quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Moeten ze zelf weten, ik vind het erger al die fags die kosten wat het kost dat diegene die niet naakt wilt douchen naakt wilt hebben. Geen grap, ik had op de basisschool een jongen die zich schaamde (geen idee hoe of wat) maar de leraar eisde dat die naakt moest gaan douchen.Dikke pedo ofzo.
Eyquote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef Futt_Bucker het volgende:
Haha ik spank die dan kkhard tegen die ass dan hebbe ze eerst zoiets van wtf maar dan wete die slackers wel wie het egt mannetje is, doen ze ook geenn 2de keer want zegge ze 'ah damn dit is niet kkchill' en dan houde ze um gwoon baggy hhaha
Je vergeet de n van douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik vond het de grootste onzin op de basischool dat douche.![]()
Bij ons had iemand gesnitched,wij maakte alleen onze handdoek natdus toen in het vervolg stond er altijd iemand bij te kijken of je ook wel echt ging douche
Die kwam vaak in de kleedkamer controleren, de vuile fag.quote:
Dus je ziet helemaal niks?quote:Op maandag 12 december 2011 13:18 schreef tonystark het volgende:
[..]er is een afscheiding waardoor je alleen de hoofden ziet als je net de kleedkamer binnenkomt. en aan de richting van het hoofd zie je ook of ze zich er wat van aantrekken dat er iemand binnenkomt of niet..
nee alleen als je langs de ingang van de douche gaat , en daar moet je vaak langs als je water wilt drinken/pissen..quote:
Bah. Ranzig zulke lui.quote:Op maandag 12 december 2011 13:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Die kwam vaak in de kleedkamer controleren, de vuile fag.Ik heb jaren later gehoord dat die van school is gekickt. Geen idee waarom.
ga jij maar lekker naar andermans pielemans kijken en mensen die het niet doen homo noemenquote:
Dan kijk je toch de andere kant opquote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef tonystark het volgende:
[..]
nee alleen als je langs de ingang van de douche gaat , en daar moet je vaak langs als je water wilt drinken/pissen..
mietje, douchen is juist het moment om te scoren.quote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef o.us het volgende:
Niet naar een sportschool gaan met privédouches.
doe ik ook , maar kk irritant als je ziet dat die mensen geen moeite nemen om zich ook om te draaien..quote:Op maandag 12 december 2011 13:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan kijk je toch de andere kant op...laat ik nou denken dat het één grote ruimte is met douches....zeer onterechte klacht TS.
Wat scoren?quote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
mietje, douchen is juist het moment om te scoren.
wel , thuis?quote:
hij is gay laat hem maar.quote:
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef tonystark het volgende:
[..]
doe ik ook , maar kk irritant als je ziet dat die mensen geen moeite nemen om zich ook om te draaien..
Niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien? Dus wel dat ze zich wel omdraaien? Huh?quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.
Pools closedquote:
Waarom zou je je moeten omdraaien als je onder de douche staat en iemand loopt langs?quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef tonystark het volgende:
[..]
doe ik ook , maar kk irritant als je ziet dat die mensen geen moeite nemen om zich ook om te draaien..
ik zie hun hoofden als ik binnenkom zij zien mij ook maar toch doen ze niks.quote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je echt de andere kant op kijkt zou je dat niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien.
waarom niet? mischien hebben mensen niet de behoefte om andermans pik te zienquote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten omdraaien als je onder de douche staat en iemand loopt langs?
homo's dusquote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Xetran het volgende:
terrechte klacht, vorige week waren er zelfs 2 mannen die gingen na het douchen op een bankje zitten praten terwijl ze zich nog niet eens hadden aangekleed.
Heel het bankje onder de E.coli.quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Xetran het volgende:
terrechte klacht, vorige week waren er zelfs 2 mannen die gingen na het douchen op een bankje zitten praten terwijl ze zich nog niet eens hadden aangekleed.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon even rukken voordat je gaat douchen, dan krijg je geen stijve meer van al die natte ingezeepte mannenlijven.
Als TS de andere kant opkijkt om de naakte douchende medemens niet te zien hoe kan hij dan weten dat ze zich niet omdraaien...met de ogen in zijn nek?quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Niet moeten zien dat ze zich niet omdraaien? Dus wel dat ze zich wel omdraaien? Huh?
Dan loop je de doucheruimte toch lekker niet in? Dat jij nou zo onzeker als de pest bent.quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef tonystark het volgende:
[..]
waarom niet? mischien hebben mensen niet de behoefte om andermans pik te zien
waar haal je onzekerheid vandaan als ik vragen mag? herken jij jezelf in mijn posts ?quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan loop je de doucheruimte toch lekker niet in? Dat jij nou zo onzeker als de pest bent.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Al die gays hier die het "normaal" vinden als andere mannen naar je lul kijken. En natuurlijk stiekem hopen dat er gepijpt gaat worden hč?!
Terechte klacht.
wat is er zo besmettelijk om iemand van het zelfde geslacht naakt te zien?quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef tonystark het volgende:
[..]
waarom niet? mischien hebben mensen niet de behoefte om andermans pik te zien
nogmaals.. ik zie hun hoofden als ik binnenkom en zij zien mij ook lopen richting de wasbak dus als ze zich omdraaien zie ik het wel aan hun hoofd..quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Als TS de andere kant opkijkt om de naakte douchende medemens niet te zien hoe kan hij dan weten dat ze zich niet omdraaien...met de ogen in zijn nek?
Ik herken mezelf er niet in hoor. Ik sta gewoon na het sporten naakt te douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef tonystark het volgende:
[..]
waar haal je onzekerheid vandaan als ik vragen mag? herken jij jezelf in mijn posts ?
En, hoe deed jij dat vroeger op school na de gymnastiek les?quote:
Douchen na gymquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En, hoe deed jij dat vroeger op school na de gymnastiek les?
met zijn hempje zweet afdrogen, veel axe deo gebruiken en dan z'n kleren weer aanquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
niemand douchte vroeger na gym? (quote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
en ook mensen die willen dat je kijktquote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Andere mensen die de hele tijd naar je piemel zitten te kijken bij het douchen bij een sportschool zijn wel kanker vervelend trouwens.
ook als ze bejaard zijn?quote:
gwn iedereen de douche uitzwaaien en een van je 140 cm bicepsen in de deuropening leggenquote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Andere mensen die de hele tijd naar je piemel zitten te kijken bij het douchen bij een sportschool zijn wel kanker vervelend trouwens.
Vind je het gek. Moet je eens buiten proberen, nog erger.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef tonystark het volgende:
[..]
niemand douchte vroeger na gym? ()
Wat is daar stoer aan?quote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.
Als je op een sport zou zitten ( voetbal ) douche je toch ook.
niks met stoer te maken , gewoon niet praktisch . als je ging douchen kwam je sowieso te laat voor de lessen. en op de basisschool maakte niemand zich daar druk over. bij het voetballen douche ik wel maar wel in onderbroek..quote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.
Als je op een sport zou zitten ( voetbal ) douche je toch ook.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan?
Waarom zou je graag met andere naakt willen douchen? En zeker hopen dat iemand zeep laat vallen?
Was het maar zo dat ze aparte hokjes hadden.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ts![]()
Is gewoon de normaalste zaak van de wereld dat je (samen) gaat douchen na het sporten. Bij een teamsport bijvoorbeeld. En bij de sportschool hebben ze zelfs nog aparte hokjes. Maar jij moet nog veel leren denk
Kan me voorstellen dat als je dik bent en mensen je piemel niet meer kunnen zien dat je dan niet graag naakt doucht neequote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan?
Waarom zou je graag met andere naakt willen douchen? En zeker hopen dat iemand zeep laat vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |