Ik herken mezelf er niet in hoor. Ik sta gewoon na het sporten naakt te douchen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef tonystark het volgende:
[..]
waar haal je onzekerheid vandaan als ik vragen mag? herken jij jezelf in mijn posts ?
En, hoe deed jij dat vroeger op school na de gymnastiek les?quote:
Douchen na gymquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En, hoe deed jij dat vroeger op school na de gymnastiek les?
met zijn hempje zweet afdrogen, veel axe deo gebruiken en dan z'n kleren weer aanquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
niemand douchte vroeger na gym? (quote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
en ook mensen die willen dat je kijktquote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Andere mensen die de hele tijd naar je piemel zitten te kijken bij het douchen bij een sportschool zijn wel kanker vervelend trouwens.
ook als ze bejaard zijn?quote:
gwn iedereen de douche uitzwaaien en een van je 140 cm bicepsen in de deuropening leggenquote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Andere mensen die de hele tijd naar je piemel zitten te kijken bij het douchen bij een sportschool zijn wel kanker vervelend trouwens.
Vind je het gek. Moet je eens buiten proberen, nog erger.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Queque het volgende:
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.quote:Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef tonystark het volgende:
[..]
niemand douchte vroeger na gym? ()
Wat is daar stoer aan?quote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.
Als je op een sport zou zitten ( voetbal ) douche je toch ook.
niks met stoer te maken , gewoon niet praktisch . als je ging douchen kwam je sowieso te laat voor de lessen. en op de basisschool maakte niemand zich daar druk over. bij het voetballen douche ik wel maar wel in onderbroek..quote:Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, want de generatie van jou is daar allemaal te stoer voor.
Als je op een sport zou zitten ( voetbal ) douche je toch ook.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan?
Waarom zou je graag met andere naakt willen douchen? En zeker hopen dat iemand zeep laat vallen?
Was het maar zo dat ze aparte hokjes hadden.quote:Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ts![]()
Is gewoon de normaalste zaak van de wereld dat je (samen) gaat douchen na het sporten. Bij een teamsport bijvoorbeeld. En bij de sportschool hebben ze zelfs nog aparte hokjes. Maar jij moet nog veel leren denk
Kan me voorstellen dat als je dik bent en mensen je piemel niet meer kunnen zien dat je dan niet graag naakt doucht neequote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan?
Waarom zou je graag met andere naakt willen douchen? En zeker hopen dat iemand zeep laat vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |