omdat ik niet degene die naakt is?quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom omdraaien als je er toch niet naar kijkt?
En nu in correct Nederlands?quote:Op maandag 12 december 2011 14:07 schreef tonystark het volgende:
[..]
omdat ik niet degene die naakt is?
nee ik kijk helemaal niet..quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
want je kijkt liever naar een kont dan naar een piemel?
echt, wat een aanstellerij
quote:Op maandag 12 december 2011 14:07 schreef tonystark het volgende:
[..]
omdat ik niet degene ben die naakt is?
Is dit een potentiele verklaring?quote:Op maandag 12 december 2011 13:13 schreef PierreTT het volgende:
TS is moslim en mag derhalve het gedeelte tussen zijn navel en knieën niet tonen aan zijn medemens, en wenst dat ook niet van anderen te zien?
quote:Op maandag 12 december 2011 14:12 schreef ikjijallebei het volgende:
TS is een hommo
Niks mis met naakt douchen, meteen dacht ik aan het type 'met onderbroek aan' , zoals jij dus ook bent blijkt uit latere posts. Fagget.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:59 schreef tonystark het volgende:
[..]
doe ik niet vind het vies om te zien. dat jij het zelf met seks associeert.
als jij dit naakt zou zien zou je toch ook niet kijkenNee voor je het weet wordt je douche op de truck geladen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of laat me raden dan ben je homo omdat je niet naar een naakte vrouw kijkt
quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee voor je het weet wordt je douche op de truck geladen.
Dan zou ik het vanuit religieuze overtuiging nog wel kunnen begrijpen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als hij wel een moslim was dan stelde hij zich ook aan.
alleen bij het sporten , omdat iedereen met onderbroek doucht . en is gewoon beter want ik heb geen behoefte om mijn lul aan anderen ,die het ook niet willen zien, te laten zien en zelf hoef ik ook andermans lul niet te zien.quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom draag je dan een broek tijdens het douchen?
Maar als jij niet naar hun lul kijkt en zij willen jouw lul ook niet zien, dan is de situatie toch precies hetzelfde als wanneer jullie allemaal een broekje dragen. Het verschil is dan alleen dat je zonder broek geen stinkende eikelrand krijgt.quote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef tonystark het volgende:
[..]
alleen bij het sporten , omdat iedereen met onderbroek doucht . en is gewoon beter want ik heb geen behoefte om mijn lul aan anderen ,die het ook niet willen zien, te laten zien en zelf hoef ik ook andermans lul niet te zien.
Niet onverdoofdquote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef IBAZ het volgende:
Man met blote piemel tussen winkelend publiek in Emmen
Een 32-jarige man uit Emmen heeft zaterdagmiddag met zijn blote tampeloeres staan wapperen tussen het winkelend Drentsch publiek.In het stadsdorpscentrum van Emmen probeerde de piemelnaakte man aandacht van mensen te trekken en liep hij met zijn pielemans zelfs tegen een onschuldige vrouw aan. De politie heeft de man aan moeten houden.De vrouw was zeer ernstig geschokt, maar verder raakte er niemand gewond.De man mocht op het politiebureau kiezen tussen (verdoofde) amputatie van zijn handel of het betalen van een boete. Hij koos voor het laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |