abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2011 @ 14:20:24 #176
65918 IBAZ
broeinest
pi_105492275
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef trovey het volgende:

[..]

Niet onverdoofd :o ...dat is nou jammer. }:| :+
Jij wil wel onverdoofd verminkt worden? Gebeurt ook. Elke dag nog.
pi_105492296
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:20 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Niet deze discussie hier. :')
pi_105492324
De tering wat een stelletje mierenneukers in dit topic zeg. Iedereen moet het lekker zelf weten of hij wel of niet wil douchen na het sporten om wat voor reden dan ook. Het feit dat je niet graag naakt jezelf laat zien aan onbekenden heeft geen fuck te maken met je sexuele voorkeur. Het is dezelfde reden waarom mannen en vrouwen een eigen kleedkamer hebben. Daar hoor je niemand over, maar als je als man zijnde niet graag met naakte mannen onder de douche staat dan ben je ineens homo. Naast het feit dat douchen in een openbare douche in de sportschool zo smerig en besmettelijk is als de tiefus (schimmels e.d.) moet iedereen het lekker zelf weten. Dat heeft helemaal niets met onzekerheid te maken o.i.d. Ik heb er zelf ook geen behoefte aan om met m'n swans in het bijzijn van andere mannen te staan, dezelfde reden waarom ik ook niet naar een naakstrand of camping ga. Je lichaam is je eigen ding.
  maandag 12 december 2011 @ 14:22:24 #179
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_105492352
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef wise het volgende:

[..]

Pools closed
_O-
pi_105492358
:')
pi_105492364
Ik draag altijd een bb boxer als ik ga douche in de gym.
pi_105492371
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:21 schreef S1gnum het volgende:
De tering wat een stelletje mierenneukers in dit topic zeg. Iedereen moet het lekker zelf weten of hij wel of niet wil douchen na het sporten om wat voor reden dan ook. Het feit dat je niet graag naakt jezelf laat zien aan onbekenden heeft geen fuck te maken met je sexuele voorkeur. Het is dezelfde reden waarom mannen en vrouwen een eigen kleedkamer hebben. Daar hoor je niemand over, maar als je als man zijnde niet graag met naakte mannen onder de douche staat dan ben je ineens homo. Naast het feit dat douchen in een openbare douche in de sportschool zo smerig en besmettelijk is als de tiefus (schimmels e.d.) moet iedereen het lekker zelf weten. Dat heeft helemaal niets met onzekerheid te maken o.i.d. Ik heb er zelf ook geen behoefte aan om met m'n swans in het bijzijn van andere mannen te staan, dezelfde reden waarom ik ook niet naar een naakstrand of camping ga. Je lichaam is je eigen ding.
Dat is niet de hele discussie. Het punt is dat TS anderen homo's vind omdat ze zich niet aanpassen aan zijn homofobische gedrag. Dat is wat anders. Daarbij is het ook gewoon belachelijk om met een broekje aan te douchen, dan heb je gewoon een raar complex.

Mannen en vrouwen zijn gewoon gescheiden omdat die nu eenmaal van nature tot elkaar aangetrokken worden. Je wilt zulke taferelen gewoon vermijden. De buurman hoeft niet naar de kut van je vrouw te staan gluren etc.

En figuren zoals jij hadden we vroeger in de klas ook. Die waren nooit gewend om met andere mensen te douchen en waren gewoon onzeker over hun lichaam en seksualiteit. Prima, maar ga dan niet anderen voor gek verklaren op basis van een zelfopgelegd taboe.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 14:25:47 ]
pi_105492373
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:21 schreef S1gnum het volgende:
_O_
Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult, die harder dan je vader brult?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
pi_105492397
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:20 schreef IBAZ het volgende:

[..]

We hadden het over een man. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105492518
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is niet de hele discussie. Het punt is dat TS anderen homo's vind omdat ze zich niet aanpassen aan zijn homofobische gedrag. Dat is wat anders. Daarbij is het ook gewoon belachelijk om met een broekje aan te douchen, dan heb je gewoon een raar complex.

Mannen en vrouwen zijn gewoon gescheiden omdat die nu eenmaal van nature tot elkaar aangetrokken worden. Je wilt zulke taferelen gewoon vermijden. De buurman hoeft niet naar de kut van je vrouw te staan gluren etc.

En figuren zoals jij hadden we vroeger in de klas ook. Die waren nooit gewend om met andere mensen te douchen en waren gewoon onzeker over hun lichaam en seksualiteit. Prima, maar ga dan niet anderen voor gek verklaren op basis van een zelfopgelegd taboe.
helemaal eens met deze post.
Shit wat een sneue mensen in dit topic, maar ik ga er maar vanuit dat het allemaal onzekere pubertjes zijn
pi_105492527
quote:

[..]

Nou verkaar je TS voor gek omdat hij mensen die kijken homo's vindt, maar in één zin doe je mij als persoon ook even lekker generaliseren. Ik verklaar helemaal niemand voor gek, iedereen moet het lekker zelf weten.
pi_105492588
quote:

[..]

Mannen en vrouwen zijn gewoon gescheiden omdat die nu eenmaal van nature tot elkaar aangetrokken worden. Je wilt zulke taferelen gewoon vermijden.
als je naakt wil douchen tijdens het sporten , doe je het maar. maar als iemand die niet doucht langs je loopt kun je je op zn minst omdraaien zodat die jou zaakje niet hoeft te zien. en al kijk degene die niet doucht niet , het gaat om wederzijdse respect. ik maak duidelijk dat ik niks hoef te zien door de andere kant op te kijken dan verwacht ik ook dat degene die het ziet zich ook omdraait..
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
pi_105492644
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Nou verkaar je TS voor gek omdat hij mensen die kijken homo's vindt, maar in één zin doe je mij als persoon ook even lekker generaliseren. Ik verklaar helemaal niemand voor gek, iedereen moet het lekker zelf weten.
Ja, want TS doet alsof het belachelijk is wanneer je in je blootje onder de douche staat met andere mannen. Nouja zeg...je zal maar eens terloops naar elkaars piemel gluren. Als je denkt dat dat niet gewoon gebeurt bij mannen onderling dan kan ik je bij deze wel even uit de droom helpen.

En dat jij je in je blootje niet comfortabel voelt zegt meer over jou dan over andere mensen die het wel doen.
pi_105492674
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, want TS doet alsof het belachelijk is wanneer je in je blootje onder de douche staat met andere mannen. Nouja zeg...je zal maar eens terloops naar elkaars piemel gluren. Als je denkt dat dat niet gewoon gebeurt bij mannen onderling dan kan ik je bij deze wel even uit de droom helpen.

En dat jij je in je blootje niet comfortabel voelt zegt meer over jou dan over andere mensen die het wel doen.
En dit noemt andere mensen homo :')
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
pi_105492679
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:29 schreef tonystark het volgende:

[..]

als je naakt wil douchen tijdens het sporten , doe je het maar. maar als iemand die niet doucht langs je loopt kun je je op zn minst omdraaien zodat die jou zaakje niet hoeft te zien. en al kijk degene die niet doucht niet , het gaat om wederzijdse respect. ik maak duidelijk dat ik niks hoef te zien door de andere kant op te kijken dan verwacht ik ook dat degene die het ziet zich ook omdraait..
Nee, gewoon nee. Heeft totaal niks met respect te maken. Je hebt gewoon een verknipt wereldbeeld. Hoe oud ben je? 13? :')
pi_105492691
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:32 schreef kosmetdesnor het volgende:

[..]

En dit noemt andere mensen homo :')
Je hebt nog nooit een piemel gezien?
pi_105492720
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee. Heeft totaal niks met respect te maken. Je hebt gewoon een verknipt wereldbeeld. Hoe oud ben je? 13? :')
het is goed hoor ^O^ ga jij maar lekker naar pikken kijken en mensen die het niet doen homo noemen :')
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
pi_105492724
quote:

[..]

Waarom, zodat je beter naar hun gaatje kan kijken?

TS is homo en TS is top
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  maandag 12 december 2011 @ 14:34:09 #194
65918 IBAZ
broeinest
pi_105492745
Ik zie elke dag een piemel. Mijn vrouw ook. Dan kijken we samen. Regelmatig zien we ook haar kut. Bijzonder hè.
pi_105492782
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Waarom, zodat je beter naar hun gaatje kan kijken?

TS is homo en TS is top
^O^
pi_105492793
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit een piemel gezien?
Ja, die van mezelf ja. Battieb0y.
pi_105492815
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:33 schreef tonystark het volgende:

[..]

het is goed hoor ^O^ ga jij maar lekker naar pikken kijken en mensen die het niet doen homo noemen :')
Ik kijk wel eens naar een piemel ja. Erg he? Ik sta elk weekend met 12 andere kerels te douchen. Dan zou ik constant naar het plafond moeten staan kijken of hoe zie jij dat voor je?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 14:36:29 ]
pi_105492873
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik kijk wel eens naar een piemel ja. Erg he? Ik sta elk weekend met 12 andere kerels te douchen. Dan zou ik constant naar het plafond moeten staan kijken of hoe zie jij dat voor je?
Wat vinden die 12 anderen ervan dat je naar hun pielemuis staat te staren?
pi_105492899
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef kosmetdesnor het volgende:

[..]

Niet zoveel, ze doen het zelf ook wel eens heb ik al gemerkt. Overigens nog nooit een stijve lul gezien in al die tijd, dus wat is je punt?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 14:38:41 ]
pi_105492925
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef kosmetdesnor het volgende:

[..]

:') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')