Als je het weigert, dan douche je toch gewoon nietquote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef tonystark het volgende:
[..]
waarom zou ik er vunzige gedachtes van krijgen? mischien krijg jij die wel? en verder heb ik nog nooit samen gedoucht met andere mensen die naakt douchen, dat weiger ik gewoon. en ik heb al 1000x gezegd dat ik de andere kant opkijk maar ja laat ook maar blijkbaar kunnen sommige mensen alleen selectief lezen.
Dat is nog tot daaraan toe. Maar vervolgens mensen die zich niet zo aanstellen zoals jij voor gek/homo's verslijten is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef tonystark het volgende:
[..]
waarom zou ik er vunzige gedachtes van krijgen? mischien krijg jij die wel? en verder heb ik nog nooit samen gedoucht met andere mensen die naakt douchen, dat weiger ik gewoon. en ik heb al 1000x gezegd dat ik de andere kant opkijk maar ja laat ook maar blijkbaar kunnen sommige mensen alleen selectief lezen.
[..]
bezwijken onder groepsdruk![]()
![]()
Ja... mij dom noemen en zelf niet weten hoe je 'conclusie' speltquote:
Nee, ik denk zo:quote:zo denk jij->ts kijk niet naar edele delen van mannen ->ts verwacht dat als hij de andere kant op kijk dat degene die doucht ook de andere kant op draait-> conclusie: ts is homo?
Dat zou ook vrij goed kunnen ja.quote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef Pulzzar het volgende:
Volgens mij is de situatie zo: TS doucht als enige met zijn onderbroek aan en kijkt heel opzichtig weg als hij bij iemand anders een blote lul zou kunnen zien. De anderen lachen hem stiekem uit en laten hun lul juist nog meer zien en maken seksuele gebaren om hem nog meer in verlegen te brengen. TS heeft niet door dat hij voor de gek wordt gehouden en denkt serieus dat ze op de sportschool allemaal homo zijn.
En nu doet hij op internet een beetje stoer achter zijn pc in zijn natte onderbroek.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef Pulzzar het volgende:
Volgens mij is de situatie zo: TS doucht als enige met zijn onderbroek aan en kijkt heel opzichtig weg als hij bij iemand anders een blote lul zou kunnen zien. De anderen lachen hem stiekem uit en laten hun lul juist nog meer zien en maken seksuele gebaren om hem nog meer in verlegen te brengen. TS heeft niet door dat hij voor de gek wordt gehouden en denkt serieus dat ze op de sportschool allemaal homo zijn.
En nu doet hij op internet een beetje stoer achter zijn pc in zijn natte onderbroek.
QFTquote:Volgens mij is de situatie zo: TS doucht als enige met zijn onderbroek aan en kijkt heel opzichtig weg als hij bij iemand anders een blote lul zou kunnen zien. De anderen lachen hem stiekem uit en laten hun lul juist nog meer zien en maken seksuele gebaren om hem nog meer in verlegen te brengen. TS heeft niet door dat hij voor de gek wordt gehouden en denkt serieus dat ze op de sportschool allemaal homo zijn.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:43 schreef Herpderphawk het volgende:
Terecht! Kijk, als het nou de vrouwenkleedruimte was.. :p
quote:
Wel lekker het poepgaatje inkijkenquote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef Nobu het volgende:
Als die mensen zich niet omdraaien zou je natuurlijk ook gewoon niet naar zijn lul kunnen staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |