Ga vooral doorquote:
TS en Kosmetdesnor in de sporthalquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
TS en Kosmetdesnor in de sporthal
[ afbeelding ]
Het zou goed kunnen...je kunt niet zien of ze een broekje aan hebben of niet.
Dat kan heul niet, ik ben een paard.quote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit dan wel heel laag xDquote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het zijn dan ook alleen homo's die hun broekje ver omhoog optrekken. Hoe lager hoe zekerder van de geaardheid.quote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zit dan wel heel laag xD
Ik zei toch dat ik elk weekend met 12 mannen douche?quote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe kom jij aan die pics Kapiteintje?
Ik heb het altijd juist binnen 2 tellen uit, niks strak, gewoon loslaten.quote:Op maandag 12 december 2011 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar het zijn dan ook alleen homo's die hun broekje ver omhoog optrekken. Hoe lager hoe zekerder van de geaardheid.
waarom sta ik niet in dat lijstje? Wel opvallend o.oquote:Op maandag 12 december 2011 14:54 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Geen plaatjes van piemels posten he? Voor je het weet raken Dj_Day-V, kostmetdesnor en TS opgewonden
Fair enough.quote:Op maandag 12 december 2011 14:56 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Jij raakte al opgewonden van de reeds geplaatste pics, zie je eigen post #211 in dit topic
Keek je vader vroeger altijd hoe jij naakt douchte? Lig je hedendaags nog huilend in een hoekje van het douchehokje om de trauma te verwerken?quote:
de traumaquote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Keek je vader vroeger altijd hoe jij naakt douchte? Lig je hedendaags nog huilend in een hoekje van het douchehokje om de trauma te verwerken?
Gemengde sauna op de sportschoolquote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef Walter81 het volgende:
Daarom hou ik meer van damessporten.
[ afbeelding ]
Kijk die scherpe knieënquote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wijze woorden.quote:Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef Saekerhett het volgende:
Conclusie:
TS is homo, want hij houdt zich blijkbaar bezig (door dit topic te openen) met andere naakte mannen. Hetero's zou het aan de kont roesten.
Dan neem ik haar wel hoor. Geen probleem.quote:
She is way below my standards.quote:Op maandag 12 december 2011 15:43 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dan neem ik haar wel hoor. Geen probleem.
conclussie :quote:Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef Saekerhett het volgende:
Conclusie:
TS is homo, want hij houdt zich blijkbaar bezig (door dit topic te openen) met andere naakte mannen. Hetero's zou het aan de kont roesten.
jij werd zeker vroeger gepest omdat je niet naakt wilde douchen en neemt nu ''wraak'' door iedereen die het ook niet wilt te dwingen om naakt te douchenquote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijze woorden.TS is boelerlicious.
Shit...betrapt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef tonystark het volgende:
[..]
conclussie :
jij bent dom ,
zo denk jij->ts kijk niet naar edele delen van mannen ->ts verwacht dat als hij de andere kant op kijk dat degene die doucht ook de andere kant op draait-> conclusie: ts is homo?
[..]
jij werd zeker vroeger gepest omdat je niet naakt wilde douchen en neemt nu ''wraak'' door iedereen die het ook niet wilt te dwingen om naakt te douchen
Andere mensen kijken ook niet naar edele delen. Het boeit ze zo weinig dat ze er gewoon staan, zonder zich erover druk te maken. Jij daarintegen kan puur en alleen ernaar staren, en je wilt graag dat andere mensen zich omdraaien om te zorgen dat jij geen vunzige gedachtes krijgt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef tonystark het volgende:
[..]
conclussie :
jij bent dom ,
zo denk jij->ts kijk niet naar edele delen van mannen ->ts verwacht dat als hij de andere kant op kijk dat degene die doucht ook de andere kant op draait-> conclusie: ts is homo?
[..]
jij werd zeker vroeger gepest omdat je niet naakt wilde douchen en neemt nu ''wraak'' door iedereen die het ook niet wilt te dwingen om naakt te douchen
waarom zou ik er vunzige gedachtes van krijgen? mischien krijg jij die wel? en verder heb ik nog nooit samen gedoucht met andere mensen die naakt douchen, dat weiger ik gewoon. en ik heb al 1000x gezegd dat ik de andere kant opkijk maar ja laat ook maar blijkbaar kunnen sommige mensen alleen selectief lezen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Andere mensen kijken ook niet naar edele delen. Het boeit ze zo weinig dat ze er gewoon staan, zonder zich erover druk te maken. Jij daarintegen kan puur en alleen ernaar staren, en je wilt graag dat andere mensen zich omdraaien om te zorgen dat jij geen vunzige gedachtes krijgt.
bezwijken onder groepsdrukquote:
dat hondenhok buiten mag wel eens geschilderd wordenquote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |