Kalverliefdes.quote:Op maandag 12 december 2011 10:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Van pubers? Jazeker wel. Vooral Schenkstroop
Nee.quote:Op maandag 12 december 2011 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn aandoenlijk hoor.
Ben je op je 18e nog puber eigenlijk?
Oh raarquote:Op maandag 12 december 2011 10:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee.
Vanaf je zestiende eigenlijk niet meer.
Ja, ik vertrouw mijn eigen gevoel gewoon niet meer.quote:Op maandag 12 december 2011 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu ook nog wispelturig?
quote:Op maandag 12 december 2011 10:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee.
Vanaf je zestiende eigenlijk niet meer.
Gebaseerd op ervaring?quote:Op maandag 12 december 2011 10:20 schreef Tamashii het volgende:
Goeden titel.
Puber kan je zijn tot je 20e.
Ik heb er nu zes ofzoquote:Op maandag 12 december 2011 10:23 schreef heloef het volgende:
Ik ben voorlopig nog wel even puber.
Wel zonder de puisten gelukkig.
Gebaseerd op de psychologie en feiten. Zelf ben ik nog geen 20 namelijk en ben ik een meisje waar het ongeveer rond 15/16 ophoudt en is Crutch geloof ik een jongen waarbij het ophoudt met 17/18. Gemiddeld dus.quote:
Oh, dat vind ik interessant. Boek/internet/college?quote:Op maandag 12 december 2011 10:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gebaseerd op de psychologie en feiten. Zelf ben ik nog geen 20 namelijk.
Hoe weet je/merk je dan dat het opgehouden is?quote:Op maandag 12 december 2011 10:24 schreef Tamashii het volgende:
ben ik een meisje waar het ongeveer rond 15/16 ophoudt
De boeken die ik gebruik zijn Psychologie; een inleiding. Sociale psychologie en eigenlijk alle vakliteratuur bij een bijbehorende hbo opleiding.quote:Op maandag 12 december 2011 10:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik interessant. Boek/internet/college?
Nee, je krijgt ook geen gedaanteverandering, maar slechts een verandering qua fase in je leven. En daarin groei je mee, dus heel veel merk je er niet van. Behalve natuurlijk dat je secundaire geslachtskenmerken gaat krijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 10:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe weet je/merk je dan dat het opgehouden is?![]()
Ik ben 21, maar voel me niet anders dan toen.
nog nooit ook maar 1 gehadquote:
Roos Vonk? Goed boek dat. Heb zelf ook een tijd psychologie gedaan in Groningenquote:Op maandag 12 december 2011 10:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De boeken die ik gebruik zijn Psychologie; een inleiding. Sociale psychologie en eigenlijk alle vakliteratuur bij een bijbehorende hbo opleiding.
Daarnaast werk ik bij een instantie welke ook uitleg aan ouders over dat soort dingen geeft.
Leuk! Nee, van haar vind ik menselijke gebreken veel leuker. Al lag ze laatst natuurlijk onder vuur in de Volkskrant.quote:Op maandag 12 december 2011 10:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Roos Vonk? Goed boek dat. Heb zelf ook een tijd psychologie gedaan in Groningen
En hoe zit het met mensen die niet echt veranderen wat betreft fase?quote:Op maandag 12 december 2011 10:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, je krijgt ook geen gedaanteverandering, maar slechts een verandering qua fase in je leven. En daarin groei je mee, dus heel veel merk je er niet van. Behalve natuurlijk dat je secundaire geslachtskenmerken gaat krijgen.
Ach ja, ik heb niet een kop vol puisten maar soms heb ik een paar weken ertussen zitten waarin er een stuk of wat opduikenquote:
Natuurlijk verander je wel...Zoals ik al zei; je merkt het niet want je groeit mee. Maar je denkwijze wordt anders, minder zwart/wit, je gaat meer nadenken, niet alleen over jezelf maar ook over het leven en waar jij staat. Het is niet iets van; nu ben je puber en nu ben je adolescent. Het is bij iedereen anders en kan ook weinig invloed hebben of juist veel.quote:Op maandag 12 december 2011 10:33 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe zit het met mensen die niet echt veranderen wat betreft fase?![]()
Die geslachtskenmerken zijn gelukt, maar verder is er niets veranderd voor mijn gevoel
Meer nadenken klopt wel een beetje, hoewel ik dat altijd gewoon al heel veel deed.quote:Op maandag 12 december 2011 10:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk verander je wel...Zoals ik al zei; je merkt het niet want je groeit mee. Maar je denkwijze wordt anders, minder zwart/wit, je gaat meer nadenken, niet alleen over jezelf maar ook over het leven en waar jij staat.
Op een gegeven moment bereik je het moment van verzoening. Dan kun je los jongenquote:Op maandag 12 december 2011 10:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Meer nadenken klopt wel een beetje, hoewel ik dat altijd gewoon al heel veel deed.
Nadenken over het leven en waar ik sta doe ik echt enorm, alleen antwoorden heb ik nog niet echt.![]()
Goede post
Dat had ik over de dood toen ik 14 was, hyperventileren alleszquote:Op maandag 12 december 2011 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht heel veel na over god en de aard van de wereld en het leven toen ik 11/12 was
Ik kan het nu een beetje loslaten.
Het heeft nooit tot paniek geleid bij mij, dat niet.quote:Op maandag 12 december 2011 10:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat had ik over de dood toen ik 14 was, hyperventileren allesz
Dat heb ik ook vaak. Maar eigenlijk wil ik ook helemaal niet veel voorstellen dus komt het goed uitquote:Op maandag 12 december 2011 10:50 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat herken ik ook. Ik kan urenlang nadenken over het feit dat ik als mens zo nietig ben en verdomme weinig voorstel en ook weinig ga voorstellen of ik moet arts worden in een ziekenhuis of minister president.
Ik ook. Je kan ook bewijzen dat verschillende eigenschappen van god filosofisch gezien met elkaar conflicteren en wat mij betreft maakt dat god in die vorm onmogelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 10:50 schreef Tamashii het volgende:
Daarnaast denk ik ook heel vaak over God na en hoe mensen dat kunnen geloven. Begrijp er niks van en hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik er tegen ben.
Nee. Nonsens.quote:Op maandag 12 december 2011 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
Denken jullie dat paranormale waarnemingen bestaan?
Het leven van een arts of minister president is net zo nietig als dat van ieder ander in de tijdsspanne van het bestaan. Van het begin tot het einde gezien is de mensheid veel minder dan een oogwenk en extreem onbelangrijk in het verloop van alles, dus waarom zou het je boeien.quote:Op maandag 12 december 2011 10:50 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat herken ik ook. Ik kan urenlang nadenken over het feit dat ik als mens zo nietig ben en verdomme weinig voorstel en ook weinig ga voorstellen of ik moet arts worden in een ziekenhuis of minister president.
Daarnaast denk ik ook heel vaak over God na en hoe mensen dat kunnen geloven. Begrijp er niks van en hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik er tegen ben.
Deze vrouw snapt het.quote:Op maandag 12 december 2011 11:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het leven van een arts of minister president is net zo nietig als dat van ieder ander in de tijdsspanne van het bestaan. Van het begin tot het einde gezien is de mensheid veel minder dan een oogwenk en extreem onbelangrijk in het verloop van alles, dus waarom zou het je boeien.
Ik denk wel dat je dingen kunt waarnemen die er niet zijn, maar die komen wel voort uit je waarnemingsstelsel en niet uit de omgeving.quote:
Wow.. we worden hier ineens filosofischquote:Op maandag 12 december 2011 11:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het leven van een arts of minister president is net zo nietig als dat van ieder ander in de tijdsspanne van het bestaan. Van het begin tot het einde gezien is de mensheid veel minder dan een oogwenk en extreem onbelangrijk in het verloop van alles, dus waarom zou het je boeien.
Ja, dat iemand het ziet geloof ik nog wel. Maar goed, om maar niet teveel in 'Plato en de grot' te vervallen, dat iemand het ziet betekent nog niet dat het waar is. Dat ze zelf in die sprookjes geloven vind ik best, dat ze hun waanbeelden aan anderen opdringen vind ik storend.quote:Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je dingen kunt waarnemen die er niet zijn, maar die komen wel voort uit je waarnemingsstelsel en niet uit de omgeving.
Maar de waarnemingen op zich bestaan, daar twijfel ik niet aan.
Uhuh, ik leef mijn leven enkel voor mezelf en ga me niet eens druk maken over het achterlaten van een (blijvende) indruk gezien dat toch niet mogelijk is.quote:
Joh, tegen die tijd is wikipedia faillietquote:Op maandag 12 december 2011 11:05 schreef heloef het volgende:
De mens is inderdaad nietig, Nederland wereldkampioen maken, minister-president worden of wat voor andere 'grote" gebeurtenis je te werk stelt maakt je niet minder nietig, we kunnen je alleen nog vinden over 1000 jaar op Wikipedia, maar dat doet er voor niemand dan nog wat toe.
Ik denk wel dat het net als elke andere waarneming correleert met de werkelijkheid.quote:Op maandag 12 december 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat iemand het ziet geloof ik nog wel. Maar goed, om maar niet teveel in 'Plato en de grot' te vervallen, dat iemand het ziet betekent nog niet dat het waar is. Dat ze zelf in die sprookjes geloven vind ik best, dat ze hun waanbeelden aan anderen opdringen vind ik storend.
Daarom geloven die mensen volgens mij ook. Hoop.quote:Op maandag 12 december 2011 10:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook. Je kan ook bewijzen dat verschillende eigenschappen van god filosofisch gezien met elkaar conflicteren en wat mij betreft maakt dat god in die vorm onmogelijk.
Maar tegelijk vind ik het wel heel knap dat sommige mensen zo vol overtuiging in zoiets blijven geloven, zelfs al gaat alles mis.
Ja okee, maar het gaat om het idee, je naam zal waarschijnlijk ergens komen te staan in een ellenlange lijst namen, thats it.quote:Op maandag 12 december 2011 11:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Joh, tegen die tijd is wikipedia faillietHet was vorig jaar al bijna weg
Mijn leven is voor mezelf ook heel belangrijk, en iedereen die in mijn leven was, is, en zal zijn maakt in zekere zin deel uit van mijn leven en is daarom voor mij belangrijk. Maar voor de rest ga ik me dus niet druk maken over mijn bestaan.quote:Op maandag 12 december 2011 11:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wow.. we worden hier ineens filosofischMaar gelijk heb je wel.
Ik wil er alleen aan toevoegen dat je zelf bepaalt hoe "belangrijk" jouw leven is. Het heeft allemaal met de scope te maken die je er op toepast. Op het grote geheel is iedereen onbelangrijk, maar je kunt wel iets betekenen voor jezelf en de mensen die je kent.. en in die zin jouw leven wel degelijk nut geven.
Mja, en dan komt er een natuurramp of een oorlog en dan is die lijst ook vergaan.quote:Op maandag 12 december 2011 11:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee, maar het gaat om het idee, je naam zal waarschijnlijk ergens komen te staan in een ellenlange lijst namen, thats it.
Heel goed.quote:Op maandag 12 december 2011 11:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uhuh, ik leef mijn leven enkel voor mezelf en ga me niet eens druk maken over het achterlaten van een (blijvende) indruk gezien dat toch niet mogelijk is.
Dat kan ook nog eens gebeuren inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 11:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, en dan komt er een natuurramp of een oorlog en dan is die lijst ook vergaan.
Dat, zo'n lijst gaat de mensheid echt niet overleven.quote:Op maandag 12 december 2011 11:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, en dan komt er een natuurramp of een oorlog en dan is die lijst ook vergaan.
Snoeiharde muziek.quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand tips om iemand wakker te maken?
Mijn gunst, ik wist dat je geen smaak had maar dit gaat wel heel ver.quote:
quote:From this distant vantage point, the Earth might not seem of any particular interest. But for us, it's different. Look again at that dot. That's here. That's home. That's us. On it everyone you love, everyone you know, everyone you ever heard of, every human being who ever was, lived out their lives. The aggregate of our joy and suffering, thousands of confident religions, ideologies, and economic doctrines, every hunter and forager, every hero and coward, every creator and destroyer of civilization, every king and peasant, every young couple in love, every mother and father, hopeful child, inventor and explorer, every teacher of morals, every corrupt politician, every "superstar," every "supreme leader," every saint and sinner in the history of our species lived there – on a mote of dust suspended in a sunbeam.
—Carl Sagan, Pale Blue Dot: A Vision of the Human Future in Space, p. 6
Ik vind het ook echt een kutnummer, ik ga wel ode to the bouncer luisterenquote:Op maandag 12 december 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Snoeiharde muziek.
[..]
Mijn gunst, ik wist dat je geen smaak had maar dit gaat wel heel ver.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 december 2011 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel goed.
Het leven is zinloos. Live with it. Je werkt om niet dood te gaan en je 'vermaakt' je om de hormonen en receptoren in je brein tevreden te houden. Ons bestaan is van eenzelfde eventualiteit als dat van een microbe in een ver sterrenstelsel. Op dit moment zijn er in het universum waarschijnlijk ontelbaar veel beschavingen aan het vergaan. Stop met nadenken over die dingen, accepteer het gewoon.
Goed...Nu stop ik, anders ga ik nog doordraven.
Ik heb me wel eens gevoeld alsof ik een onderdeel was van de aarde, dat alles leefde om mij heen en dat ik daarmee verbonden was met alles wat ik dacht en voelde.quote:Op maandag 12 december 2011 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
Dit helpt om te relativeren:
[ afbeelding ]
[..]
Dekens eraf halen en ijsblokjes op hem leggen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand tips om iemand wakker te maken?
Op lange termijn zal de zon uitdijen en dan wordt de aarde 1 grote kolkende massa van een paar duizend gradenquote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat, zo'n lijst gaat de mensheid echt niet overleven.
Zo wel zou zijn nut ook weg zijn, want dan is er niemand meer om hem te lezen.
Mensen noemen me dan een pessimist. Nee, ik ben een realist.quote:Op maandag 12 december 2011 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel goed.
Het leven is zinloos. Live with it. Je werkt om niet dood te gaan en je 'vermaakt' je om de hormonen en receptoren in je brein tevreden te houden. Ons bestaan is van eenzelfde eventualiteit als dat van een microbe in een ver sterrenstelsel. Op dit moment zijn er in het universum waarschijnlijk ontelbaar veel beschavingen aan het vergaan. Stop met nadenken over die dingen, accepteer het gewoon.
Goed...Nu stop ik, anders ga ik nog doordraven.
Ik kan het niet plaatsen. Ik heb wel eens gehad dat ik nadacht over het leven en wat er nou is als ik dood ben en toen wist ik ineens niet meer waar ik nou was en viel ik zowat flauw. Ik wil dat nooit meer dus ik probeer nooit meer zo diep na te denken zegmaar.quote:Op maandag 12 december 2011 11:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens gevoeld alsof ik een onderdeel was van de aarde, dat alles leefde om mij heen en dat ik daarmee verbonden was met alles wat ik dacht en voelde.
Geen idee of ik daarmee gestoord klink maar het waren kostbare momenten voor mij.
That's my girl.quote:Op maandag 12 december 2011 11:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een kutnummer, ik ga wel ode to the bouncer luisteren
Ok, jij draaft doorquote:Op maandag 12 december 2011 11:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Op lange termijn zal de zon uitdijen en dan wordt de aarde 1 grote kolkende massa van een paar duizend graden
Er zal nog niet eens een spoor overblijven van de mensheid. Hoogstens wat ruimteschroot dat nog ergens rondvliegt
En het zou zelfs eerder kunnen gebeuren.. omdat ons zonnestelsel zich beweegt naar een stervormingsgebied. Dat zou over 50.000 jaar al zover kunnen zijn. Het is nog maar de vraag of de zonnewind ons daartegen kan beschermen.
Als je dood bent worden je bestanddelen weer opgenomen door de aarde. Ik vind het een mooi idee om na mijn dood de stoffen die ik achterlaat in de bodem gebruikt te laten worden voor de groei van nieuw leven.quote:Op maandag 12 december 2011 11:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik kan het niet plaatsen. Ik heb wel eens gehad dat ik nadacht over het leven en wat er nou is als ik dood ben en toen wist ik ineens niet meer waar ik nou was en viel ik zowat flauw. Ik wil dat nooit meer dus ik probeer nooit meer zo diep na te denken zegmaar.
Fayequote:Op maandag 12 december 2011 11:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een kutnummer, ik ga wel ode to the bouncer luisteren
Als Wikipedia dreigt om te vallen dan vermoed ik dat een partij als Google er geld in zal steken, zou alleen jammer zijn in verband met de onafhankelijkheid.quote:Op maandag 12 december 2011 11:06 schreef LostInSpace het volgende:
Joh, tegen die tijd is wikipedia faillietHet was vorig jaar al bijna weg
Gewoon een paniekaanval. Als jij er niet meer bent gaat het leven gewoon verder. Niks meer, niks minder. Behalve dat als jij vroeg sterft dat je dan een hoop verdrietige nabestaande achterlaat.quote:Op maandag 12 december 2011 11:15 schreef Soit het volgende:
Ik kan het niet plaatsen. Ik heb wel eens gehad dat ik nadacht over het leven en wat er nou is als ik dood ben en toen wist ik ineens niet meer waar ik nou was en viel ik zowat flauw. Ik wil dat nooit meer dus ik probeer nooit meer zo diep na te denken zegmaar.
Klopt, ik hield het nu nog relatief dichtbij qua wanneer dat ging gebeuren net als jij met oorlog/natuurramp maar uiteindelijk gaat er absoluut niets van 'ons' over zijn en een indruk zal ook nergens achterblijven. De invloed die we vaak denken te hebben op andere dingen is over het geheel genomen ook niet bestaand.quote:Op maandag 12 december 2011 11:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Op lange termijn zal de zon uitdijen en dan wordt de aarde 1 grote kolkende massa van een paar duizend graden
Er zal nog niet eens een spoor overblijven van de mensheid. Hoogstens wat ruimteschroot dat nog ergens rondvliegt
En het zou zelfs eerder kunnen gebeuren.. omdat ons zonnestelsel zich beweegt naar een stervormingsgebied. Dat zou over 50.000 jaar al zover kunnen zijn. Het is nog maar de vraag of de zonnewind ons daartegen kan beschermen.
quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dood bent worden je bestanddelen weer opgenomen door de aarde. Ik vind het een mooi idee om na mijn dood de stoffen die ik achterlaat in de bodem gebruikt te laten worden voor de groei van nieuw leven.
Stil. Mooi.quote:Op maandag 12 december 2011 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
Dit helpt om te relativeren:
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk het. Heb je nog aan me gedacht net?quote:Op maandag 12 december 2011 11:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon een paniekaanval. Als jij er niet meer bent gaat het leven gewoon verder. Niks meer, niks minder. Behalve dat als jij vroeg sterft dat je dan een hoop verdrietige nabestaande achterlaat.
Het lijkt me ook niets. Maar mooi dat sommige mensen daar houvast aan hebben. Je moet maar geloven wat je gelukkig maakt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:19 schreef Soit het volgende:
[..]![]()
Ik wil d'r niet eens meer over nadenken. Ik weet wel dat er na de dood gewoon niets is. Grappig trouwens dat er daadwerkelijk mensen zijn die geloven in een eeuwig lang gelukkig leven in de hemel.Net alsof dat leuk gaat worden trouwens, alleen maar vrede en liefde.
Ja, ik heb je net ook DM gestuurdquote:Op maandag 12 december 2011 11:21 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik denk het. Heb je nog aan me gedacht net?Het ging wel goed. Ik mag haar ook, direct en concreet. Ik was alleen iets te laat aangezien mijn auto raar deed en ik in de file stond.
Daar zou ik echt een hekel aan hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 11:21 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom zijn die gasten van Nuon/Eneco die aan de deur komen om je te overtuigen om over te stappen zo fucking aggressief?
Ik deed mijn deur dicht en hij zette nog net niet zijn voet ertussen. Donder op man, ik zeg toch dat ik het zelf wel uitzoek en NEE je mag niet 2 min binnenkomen. Ik ben druk! Met wakker worden JA
Niet iedereen werkt aan Artificial Intelligencequote:Op maandag 12 december 2011 11:20 schreef benzin het volgende:
Ik wil overigens juist wel graag het idee hebben dat wat ik doe in elk geval op korte termijn een verschil maakt
Ik heb dat ook wel eens gewoon zomaar als ik bijna slaap. Een (rare) meid bij de sportschool zei eens tegen mij dat het dan is dat de duivel uit je lichaam gaat. Ze geloofde zichzelf.quote:Op maandag 12 december 2011 11:21 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren een vaag momentje, ik viel zo bijna in slaap en ik hield zijn hand vast. Maar op het moment dat hij zijn hand weg beweegt, heb ik dat gevoel alsof je heel diep wegvalt, door je bed zakt ofzo en schrok ik wakker.Echt weirdness.
quote:Op maandag 12 december 2011 11:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gewoon zomaar als ik bijna slaap. Een (rare) meid bij de sportschool zei eens tegen mij dat het dan is dat de duivel uit je lichaam gaat. Ze geloofde zichzelf.
in zulke gevallen mag je slaan. En hardquote:Op maandag 12 december 2011 11:21 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom zijn die gasten van Nuon/Eneco die aan de deur komen om je te overtuigen om over te stappen zo fucking aggressief?
Ik deed mijn deur dicht en hij zette nog net niet zijn voet ertussen. Donder op man, ik zeg toch dat ik het zelf wel uitzoek en NEE je mag niet 2 min binnenkomen. Ik ben druk! Met wakker worden JA
Zo raar vind ik het niet klinken in jouw gevalquote:Op maandag 12 december 2011 11:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gewoon zomaar als ik bijna slaap. Een (rare) meid bij de sportschool zei eens tegen mij dat het dan is dat de duivel uit je lichaam gaat. Ze geloofde zichzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook echt zo kansloos beginnen met: "heb jij de winterkorting al? "quote:Op maandag 12 december 2011 11:22 schreef Myraela het volgende:
Daar zou ik echt een hekel aan hebben.Daarin zouden ze gewoon respect moeten hebben. Ze zijn al erg genoeg met die verhaaltjes vol leugens die ze zelf zijn gaan geloven.
Lol, doet mij er aan denken dat ik ooit 2 van die gasten bijna mijn trappenhuis uit heb geschoptquote:Op maandag 12 december 2011 11:21 schreef Cactus1 het volgende:
Schijnt te maken te hebben met dat al je spieren ontspannen als je gaat slapen, maar soms reageert je lichaam daarop met het reflex alles weer kort aan te spannen. Omdat je al half aan het wegzakken bent qua slaap ervaar je dit alsof je valt. Maar geen idee in hoeverre dit zeker is.quote:Op maandag 12 december 2011 11:21 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren een vaag momentje, ik viel zo bijna in slaap en ik hield zijn hand vast. Maar op het moment dat hij zijn hand weg beweegt, heb ik dat gevoel alsof je heel diep wegvalt, door je bed zakt ofzo en schrok ik wakker.Echt weirdness.
Afschuwelijk ja.quote:Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan ook echt zo kansloos beginnen met: "heb jij de winterkorting al? "
Ik: "Euhm winterkorting?"
Hij: "Nee hè?!!! Daarom sta ik hier nu ook voor de deur."
Ik: "oh, maar ik ben net overgestapt naar Eneco, daar kreeg ik ook korting"
Hij: "Maar niet de winterkorting van Nuon"
Ik: "Nee, dat zou ook gek zijn als Eneco die zou geven"
Hij: "Maar mag ik even binnen komen om te vertellen hoe het werkt?"
Ik: "Nee, ik moet zo weg en zoek het zelf wel uit."
Hij: "Oh, je weet dus al hoe het werkt?"
Ik: "Nee, maar dat ga ik dus ZELF wel uitzoeken"
Hij: "Laat me 2 minuten binnen, dan kan ik het ook uitleggen"
Ik: "Nee, ik moet weg"![]()
Hij: "Wanneer ben je weer terug? "
Ik: "Vandaag niet meer"
etc etc
Dat klinkt best logisch eigenlijk. Ik vind het altijd wel een eng momentje en vooral de timing was nu wel erg toevallig.quote:Op maandag 12 december 2011 11:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Schijnt te maken te hebben met dat al je spieren ontspannen als je gaat slapen, maar soms reageert je lichaam daarop met het reflex alles weer kort aan te spannen. Omdat je al half aan het wegzakken bent qua slaap ervaar je dit alsof je valt. Maar geen idee in hoeverre dit zeker is.
Heb het zelf ook wel eens.
Dat heb ik zo ontzettend vaak. Het gevoel alsof je van een trap afvalt / stoeprand / watdanook. En dan stuiter je bijna tegen het plafond aan als je EINDELIJK net in slaap bent gevallen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel eens een paar keer gedroomd dat ik in een put/kuil/watdanook viel.
Dan reageerde ook alsof ik viel, tering eng was dat altijd.
Ja, wat je aangeeft is bestudeerd.quote:Op maandag 12 december 2011 11:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Schijnt te maken te hebben met dat al je spieren ontspannen als je gaat slapen, maar soms reageert je lichaam daarop met het reflex alles weer kort aan te spannen. Omdat je al half aan het wegzakken bent qua slaap ervaar je dit alsof je valt. Maar geen idee in hoeverre dit zeker is.
Ik heb dat dus zovaak. Ik heb trouwens ook altijd dezelfde droom als ik griep heb, met van die lijnen die tegen elkaar aanbotsen ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef heloef het volgende:
Ik heb dat ook wel eens alleen Ik ervaar het als dat Ik in een grote open kamer Ben en Ik inneens heel klein Ben. En dan heel ver die kamer in kijk.quote:Op maandag 12 december 2011 11:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik droom dan vaak dat de kamer kleiner wordt en de muren op mij afkomen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb dat dus zovaak. Ik heb trouwens ook altijd dezelfde droom als ik griep heb, met van die lijnen die tegen elkaar aanbotsen ofzo.
Terugkeerdromen zijn vaak ook nog eens de afschuwelijkste.quote:Op maandag 12 december 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
Terugkomende dromen zijn ook eng, telkens dezelfde droom weer.Of van die dromen die de ene nacht beginnen en je dan de volgende nacht weer verder in gaat.
Ik had zoiets al eens gelezen; ik heb er ook heel vaak last van.quote:Op maandag 12 december 2011 11:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, wat je aangeeft is bestudeerd.
http://brokensecrets.com/(...)when-going-to-sleep/
True, maar zolang ik niet zo belangrijk ben in dat veld dat een Wikipedia-pagina gerechtvaardigd is stelt dat niets voor natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 11:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet iedereen werkt aan Artificial Intelligence
Die ken ik. Ik heb ook de varianten gehad dat ik dacht dat er allemaal wespen in m'n bed rondliepen en eentje waarbij ik dacht dat de muur naast m'n bed bovenop me instortte.quote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef Cactus1 het volgende:
Ik droom best vaak dat er spinnen in mijn bed lopen. Dan schrik ik wakker en sta ik naast mijn bed en durf niet onder de deken te kijken
Ik wil dan gewoon weer slapen, maar durf niet want weet 100% zeker dat er spinnen in mijn bed lopenBen wel eens op de bank gaan slapen, daarom
Afschuwelijkste is een nachtmerrie, vervolgens wakker worden 's nachts en dat je dan denkt/voelt dat het echt is. Ik had dat een paar maanden geleden dagelijks. Ik wilde dan graag even naar beneden om wat te drinken maar ik durfde gewoon niet op te staan.quote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terugkeerdromen zijn vaak ook nog eens de afschuwelijkste.
Mooie mindfuck:quote:Op maandag 12 december 2011 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien ben ik wel een droom van een versie van mij in een andere wereld en wordt diegene wakker als ik doodga.
ik had een keer een droom(nachtmerrie) dat ik niet kon bewegen, en dan naar beneden viel me bed in.quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef heloef het volgende:
Ach, post gewoon wat tutorials op internet en je naam is bekend.quote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef benzin het volgende:
True, maar zolang ik niet zo belangrijk ben in dat veld dat een Wikipedia-pagina gerechtvaardigd is stelt dat niets voor natuurlijk
Slaapverlamming heet het.quote:Op maandag 12 december 2011 11:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik had een keer een droom(nachtmerrie) dat ik niet kon bewegen, en dan naar beneden viel me bed in.
vervolgens lag ik in me bed, en wilde ik opstaan en kon ik weer niet bewegen.
dat herhaalde zich 30X ofzoiets, (en daarom 30X zo erg vind ik)het was een erge nacht.ik houd niet van die nachtmerries dat je bent verlamd en je niet kan bewegen. dat heb ik ook wel vaker, dat ik moet vluchten voor iets of moet wegrennen(weet details niet, maar moordenaars of inbrekers ofzo), en dan verlammen me benen.
En wanneer heb je jezelf overtuigd dan dat het een droom was? Want soms is het zo echtquote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Die ken ik. Ik heb ook de varianten gehad dat ik dacht dat er allemaal wespen in m'n bed rondliepen en eentje waarbij ik dacht dat de muur naast m'n bed bovenop me instortte.![]()
Sta je dan midden in de nacht naast je bed om te controleren of er geen beesten rondlopen.![]()
Die van mij was vroeger altijd:quote:Op maandag 12 december 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
Terugkomende dromen zijn ook eng, telkens dezelfde droom weer.Of van die dromen die de ene nacht beginnen en je dan de volgende nacht weer verder in gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadat ik het licht aan had gedaan, m'n dekens van het bed had gehaald en de hele kamer had geinspecteerd.quote:Op maandag 12 december 2011 11:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wanneer heb je jezelf overtuigd dan dat het een droom was? Want soms is het zo echt
Die pagina linkt naar http://en.wikipedia.org/wiki/Brain_in_a_vat en dat is een voorbeeld wat ik heel vaak tegen anderen aanhaalquote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
Mooie mindfuck:
http://en.wikipedia.org/wiki/Simulated_reality
Beetje Matrix-stijl. Eigenlijk nog niet eens zo'n gekke gedachte, als je nagaat dat wij ooit de processorkracht gaan bezitten om het hele universum te simuleren. Mits we niet eerst allemaal doodgaan natuurlijk.
Die dromen die je opnoemt komen allemaal zeer regelmatig voor bij slaapverlamming. Het kan minder erg voelen als je je dat beseft tijdens je droom, als dat je lukt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet ik. maar nog nooit iets over opgezocht
Ik heb echt meer dan 100x gedroomd dat het perron van de metro kantelde en dat er dan van af viel voor een metro. Daarnaast heb ik nog wel tientallen metrogerelateerde nachtmerries gehad.quote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terugkeerdromen zijn vaak ook nog eens de afschuwelijkste.
ja idd. ik ben doormiddel van lucide dromen in me droom ontmaagd op me 15de ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef stefanhaan het volgende:
Lucid dreaming is wel tof. Kun je doen wat je wilt
En wist je het dan echt zeker, of nam je het risico dan maar gewoon. Dat laatste doe ik, ben echt wel bang, maar ook doodmoe, dus ga dan gewoon maar liggen en hoop dat ik het droomdequote:Op maandag 12 december 2011 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Nadat ik het licht aan had gedaan, m'n dekens van het bed had gehaald en de hele kamer had geinspecteerd.![]()
Ook eens gehad. Toen ik in Afrika was, pikkedonker, deed ik de zaklamp aan om even te checken, zie ik ineens een hagedis lopen in onze kamer. Ik dus samen met mijn zusje ons matras in de woonkamer gelegd, ik schijn voor de zekerheid overal even en jahoor. Zes kakkerlakken naast mij onder de bank en dan ook nog eens drie dode. Ik heb drie dagen met een capuchon en een sjaal over mijn gezicht geslapen, mijn zusje ook.quote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die ken ik. Ik heb ook de varianten gehad dat ik dacht dat er allemaal wespen in m'n bed rondliepen en eentje waarbij ik dacht dat de muur naast m'n bed bovenop me instortte.![]()
Sta je dan midden in de nacht naast je bed om te controleren of er geen beesten rondlopen.![]()
Die heb je hier niet in het oosten, toch wel handig, dan droom je er ook niet overquote:Op maandag 12 december 2011 11:40 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt meer dan 100x gedroomd dat het perron van de metro kantelde en dat er dan van af viel voor een metro. Daarnaast heb ik nog wel tientallen metrogerelateerde nachtmerries gehad.
Zo zeker als je kunt zijn op zo'n moment met slaap&adrenaline in je lichaam terwijl je nog half staat na te trippen van die droom.quote:Op maandag 12 december 2011 11:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wist je het dan echt zeker, of nam je het risico dan maar gewoon. Dat laatste doe ik, ben echt wel bang, maar ook doodmoe, dus ga dan gewoon maar liggen en hoop dat ik het droomde
In ieder tropisch land heb je wel hagedisjes en beesten op je hotelkamer rondlopen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:41 schreef Soit het volgende:
[..]
Ook eens gehad. Toen ik in Afrika was, pikkedonker, deed ik de zaklamp aan om even te checken, zie ik ineens een hagedis lopen in onze kamer. Ik dus samen met mijn zusje ons matras in de woonkamer gelegd, ik schijn voor de zekerheid overal even en jahoor. Zes kakkerlakken naast mij onder de bank en dan ook nog eens drie dode. Ik heb drie dagen met een capuchon en een sjaal over mijn gezicht geslapen, mijn zusje ook.
zit je veel in de metro, dat het zelfs in je dromen voorkomt?quote:Op maandag 12 december 2011 11:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt meer dan 100x gedroomd dat het perron van de metro kantelde en dat er dan van af viel voor een metro. Daarnaast heb ik nog wel tientallen metrogerelateerde nachtmerries gehad.
Die hagedis was dan zeker op kakkerlakkenjachtquote:Op maandag 12 december 2011 11:41 schreef Soit het volgende:
[..]
Ook eens gehad. Toen ik in Afrika was, pikkedonker, deed ik de zaklamp aan om even te checken, zie ik ineens een hagedis lopen in onze kamer. Ik dus samen met mijn zusje ons matras in de woonkamer gelegd, ik schijn voor de zekerheid overal even en jahoor. Zes kakkerlakken naast mij onder de bank en dan ook nog eens drie dode. Ik heb drie dagen met een capuchon en een sjaal over mijn gezicht geslapen, mijn zusje ook.
Sorryquote:Op maandag 12 december 2011 11:37 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik was vannacht gaan slapen met twee vlechten in, toen ik wakker werd was er eentje helemaal uit. Nou is dat niet zo vreemd, hij kan best losgeraakt zijn in mijn slaap en door het draaien is hij verder ontvlecht geraakt. Maar toen zag ik dat het elastiekje dat ik in had om mijn pols zat, waar ik er hem normaal ook altijd draag. Geen idee hoe die daar dan gekomen is.
Ik ga huilen van beestjesquote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
In ieder tropisch land heb je wel hagedisjes en beesten op je hotelkamer rondlopen.m daar nou panisch van te worden is wel een beetje erg.
wil Jij mijn 3d spel voor iOS maken?quote:Op maandag 12 december 2011 11:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, post gewoon wat tutorials op internet en je naam is bekend.
Mijn werkgever had jaren voordat ik er kwam solliciteren al teksten van mij gelezen over C++.
Ik was dan ook zo aangenomen
Enig, dan verspreid je de eitjes onder je schoenzool en neem je ze mee naar huisquote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Kakkerlakken zijn leuk om op te gaan staan.
Dan waren het vast treinen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die heb je hier niet in het oosten, toch wel handig, dan droom je er ook niet over
Boeiend als je 6000km van huis bent.quote:Op maandag 12 december 2011 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Enig, dan verspreid je de eitjes onder je schoenzool en neem je ze mee naar huis
quote:
kan je ook vragen gaan stellen aan hem, en dan gaat hij vreemde antwoorden geven die hij dan totaal weer vergeet omdat hij nog half slaapt?quote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
Seriously, afspreken om om 11 uur op te staan, ik braaf mijn wekker zetten.
Maak ik hem om 11 uur wakker, totaal geen reactie, maar ik hem nu net nog een keer wakker. "Is het al half 12?" "Ja..." " Ok, maar nog geen 12 uur?" "Klootzak, we zouden om 11 uur opstaan." "Nee, ik denk dat jij in de war bent"
Schatje is het toch als die wakker moet worden.
Ik ben wel gewend aan hagedissen. Schattig zelfs.quote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In ieder tropisch land heb je wel hagedisjes en beesten op je hotelkamer rondlopen.m daar nou panisch van te worden is wel een beetje erg.
Ze zijn wel lekker man.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kakkerlakken. Vieze beesten, maar bang? Neuh.
Krekels en sprinkhanen, dat vind ik smerig.
Nee, hij weet wel wat die zegt maar of die het onthoud weet ik niet.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan je ook vragen gaan stellen aan hem, en dan gaat hij vreemde antwoorden geven die hij dan totaal weer vergeet omdat hij nog half slaapt?
ik had het een keer met me moeder die me wakker probeerde te maken. het was na het 8k-meisje incident en ik ben bang dat ik iets belachelijks heb gezegd over pillen ofzo
afentoe last van, niet zo vaak. dus ik zie het niet als probleem dat moet worden opgelostquote:Op maandag 12 december 2011 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die dromen die je opnoemt komen allemaal zeer regelmatig voor bij slaapverlamming. Het kan minder erg voelen als je je dat beseft tijdens je droom, als dat je lukt.
Ze kunnen best 6000km reizen hoorquote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Boeiend als je 6000km van huis bent.
Precies, zo denk ik er ook over. Spinnen laat ik lekker hun gang gaan, ik heb echt een gruwelijke hekel aan muggen. Lang leve het electrische racketquote:Op maandag 12 december 2011 11:46 schreef Sinji het volgende:
Ik haat muggen. Spinnen eten muggen.
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Die geur als je een vlieg/mug een tijdje onder spanning zet.quote:Op maandag 12 december 2011 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over. Spinnen laat ik lekker hun gang gaan, ik heb echt een gruwelijke hekel aan muggen. Lang leve het electrische racket
ja maar dat is de schuld van moeders he!quote:Op maandag 12 december 2011 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij weet wel wat die zegt maar of die het onthoud weet ik niet.![]()
Ik had dat vroeger toen mijn moeder me wakker kwam maken dat ik gewoon helemaal niet meer wist dat ze me wakker had gemaakt en schijnbaar zat ik wel rechtop tegen der te praten en alles.
BBQ!quote:Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die geur als je een vlieg/mug een tijdje onder spanning zet.![]()
Vooral met een beetje mayonaise.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 11:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wil Jij mijn 3d spel voor iOS maken?
Omnomnomquote:Op maandag 12 december 2011 11:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bah sprinkhanen eet je niet. Die vertrap je met honderden. Kutbeesten.
Vooral zo'n dikke strontvlieg, die is echt uber ranzig en die heeft wat meer stroom nodig voordat ie niet meer beweegt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Die geur als je een vlieg/mug een tijdje onder spanning zet.![]()
Herkenbaar.quote:Op maandag 12 december 2011 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij weet wel wat die zegt maar of die het onthoud weet ik niet.![]()
Ik had dat vroeger toen mijn moeder me wakker kwam maken dat ik gewoon helemaal niet meer wist dat ze me wakker had gemaakt en schijnbaar zat ik wel rechtop tegen der te praten en alles.
Vliegen vind ik niet zo erg, daar heb ik sowieso zo goed als nooit last van. Maar muggen gaan eraan. Dat, of ik ga in een andere kamer slapenquote:Op maandag 12 december 2011 11:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vooral zo'n dikke strontvlieg, die is echt uber ranzig en die heeft wat meer stroom nodig voordat ie niet meer beweegt.
Beestjes
Ik heb er altijd een hekel aan, als ik heerlijk lig te slapen en ze me dan wakker maakt om te vragen hoelaat ik wekker moet. Dan geef ik altijd een antwoord als "strakjes" ofzo. En dan is ze boos omdat ze denkt dat ik helemaal niet weet wanneer ik naar school moet en alles.quote:Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat is de schuld van moeders he!
6 jaar lang (middelbare schooltijd) altijd de moeder die zit te zaniken VER VOORDAT JE VAN HUIS MOET dat je moet opstaan enzo.
dan wordt je getraind in vage ontwijkende antwoorden geven die haar weg laten gaan, terwijl je nog slaapt.
ik schaam me wel heel erg dood dat ik het dit jaar of 2010 ofzo nog heb gehad. ik ben bang dat het over seks en "de pil" ging ofzo wat ik heel wazig als antwoord geef.
ik ben toen die middag meteen weggegaan van huis, en heb ze wekenlang niet meer gezien.
maar me punbt is, het is allemaal de schuld van de moeder!
dat heb ik ook nog even duidelijk gemaakt voordat ik wegging,dat het haar eigen schuld is dat ik vaag deed door me altijd lastig te vallen enzo.
Ik vang die dingen met stokjesquote:Op maandag 12 december 2011 11:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vooral zo'n dikke strontvlieg, die is echt uber ranzig en die heeft wat meer stroom nodig voordat ie niet meer beweegt.
Beestjes
Had ik ook in de kamer maar kakkerlakken zijn sowieso viezer. Ook gewoon het idee dat als je die kakkerlakken wil vertrappen, er meerdere voor in de plaats komen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kakkerlakken. Vieze beesten, maar bang? Neuh.
Krekels en sprinkhanen, dat vind ik smerig.
Dat zijn kikkers bedoel jequote:Op maandag 12 december 2011 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Echte bazen doen dat zonder stokjes en zonder te kauwen.
Pff die Aziaten kunnen ook alles met stokjes he.quote:
iOS programmeer je niet met C++, of kan dat tegenwoordig wel? Objective-C vind ik het raarste wat ik ooit gezien heb op Haskell na.quote:Op maandag 12 december 2011 11:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wil Jij mijn 3d spel voor iOS maken?
hoezo Ik?quote:Op maandag 12 december 2011 11:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb het al erg druk
Daarnaast ben jij de reden dat ik al dagen van alles aan het lezen ben over toonsoorten, diatoniek, etc![]()
![]()
En daar heb je het meeste last van, die kutmuggen die je helemaal lek prikken. En die zijn het minst vies.quote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Muggen moeten mijn bloed meestal niet
Dat zoemen is vooral irritant.
Ik zeg altijd; "Mijn wekker gaat zo, heb ik zelf gezet.quote:Op maandag 12 december 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan, als ik heerlijk lig te slapen en ze me dan wakker maakt om te vragen hoelaat ik wekker moet. Dan geef ik altijd een antwoord als "strakjes" ofzo. En dan is ze boos omdat ze denkt dat ik helemaal niet weet wanneer ik naar school moet en alles.![]()
Maar ik neem het der niet echt kwalijk hoor.
Not sure if I like this postquote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaat dat stokje eerst in je poepgaatje dan?
de echt geoefende in bed wil blijven liggen kan dan zonder goed bewustzijn allemaal andere antwoorden gaan geven als "strakjes", die dan ervoor zorgen dat ze weggaat.quote:Op maandag 12 december 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan, als ik heerlijk lig te slapen en ze me dan wakker maakt om te vragen hoelaat ik wekker moet. Dan geef ik altijd een antwoord als "strakjes" ofzo. En dan is ze boos omdat ze denkt dat ik helemaal niet weet wanneer ik naar school moet en alles.![]()
Maar ik neem het der niet echt kwalijk hoor.
600w en 1:30 minutenquote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow man, ik moet effe een bak koffie hebben
Jij hebt nog nooit Karate Kid gezienquote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Anders snap ik niet hoe je een strontvlieg kan vangen met stokjes
we gebruiken marmalade om apps en games voor iOS te maken en dan kun je C++ gebruikenquote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
iOS programmeer je niet met C++, of kan dat tegenwoordig wel? Objective-C vind ik het raarste wat ik ooit gezien heb op Haskell na.
Het kan allebei.quote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
iOS programmeer je niet met C++, of kan dat tegenwoordig wel? Objective-C vind ik het raarste wat ik ooit gezien heb op Haskell na.
! Bwheheequote:Op maandag 12 december 2011 11:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel, want ik was vroeger verliefd op die knul
Ik vind ze ranzig.quote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Beestjes zijn tof. Kakkerlakken gaan al miljoenen jaren mee, heb ik wel respect voor. Overlevingsmechanisme van een baas. Mensen gaan simpel dood.
hoe komen jullie aan die dromen?quote:Op maandag 12 december 2011 11:51 schreef Soit het volgende:
[..]
Had ik ook in de kamer maar kakkerlakken zijn sowieso viezer. Ook gewoon het idee dat als je die kakkerlakken wil vertrappen, er meerdere voor in de plaats komen.![]()
Wanneer doe je dat niet? /inkoppertjequote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
Oh heb ik gisteren nog wat kansloos geroepen? Ik was nogal dronken
Je vond mijn stukje raar klinken en vroeg naar de toonsoort waarin ik het speeldequote:
Hij heeft wel een zieke collectie van Bonsai, dat maakt alles goed.quote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En ik vond mister Miyagi maar een beetje een zeikerd zonder humor
Ik doe vandaag ook niks meer heb ik zojuist besloten. Studeren is zooooo nutteloosquote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef Sinji het volgende:
Yes, college bijna voorbij. Jezus, echt nutteloos. Alles stond letterlijk in het boek. Ik ga deze week niet meer naar colleges.
Ik heb ze wel eens eerder gezien maar eigenlijk nog nooit in Nederland.quote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan die dromen?
of moet je daarvoor een keer een kakkerlak irl hebben gezien ofzo? had je ze ook voor afrika al?
Hmm, planten hebben ook geen humorquote:Op maandag 12 december 2011 11:57 schreef Sinji het volgende:
Hij heeft wel een zieke collectie van Bonsai, dat maakt alles goed.
In Nederland moet je wel een beetje je best doen, maar kakkerlakken zijn ook hier te verkrijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens eerder gezien maar eigenlijk nog nooit in Nederland.
Zo deed ik het ook altijd. Kom je best ver mee hoor. Gewoon op het eind even stressen en hoplakee gehaaldquote:Op maandag 12 december 2011 11:58 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik te laat ben om mijn herkansing in te leveren. En in week 4 of 5 van het nieuwe kwartaal ben en nogsteeds niet begonnen ben aan de meeste vakken.
Ah das kut ja, dat heb ik ook. IE uit het jaar nul ofzoquote:Op maandag 12 december 2011 11:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Fok op mn werk is kut, kan niet quoten en geen spoilers zien.
Ik heb ze nog nooit gespot hier om eerlijk te zijn. Laat me geloven dat ze niet bestaan in NL. Ziektezakjes zijn hetquote:Op maandag 12 december 2011 11:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In Nederland moet je wel een beetje je best doen, maar kakkerlakken zijn ook hier te verkrijgen.
Ad-block.quote:Op maandag 12 december 2011 11:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dan kun je dus wel iets in een spoiler tag zetten toch?quote:Op maandag 12 december 2011 11:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat je eigenlijk wil zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef Cactus1 het volgende:
Zullen we het weer over iets anders hebben
Dat klopt wel ja. Ik heb gewoon geen tijd om alle randvakken er ook nog eens actief bij te doen. Dat zijn gewoon dingen die je tijdens een tentamenperiode in je hoofd moet stampen vanaf bladzijde 1, zonder ook maar ooit een les te hebben gevolgd.quote:Op maandag 12 december 2011 11:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo deed ik het ook altijd. Kom je best ver mee hoor. Gewoon op het eind even stressen en hoplakee gehaald
Wat is daar over te vertellen? Al 1.5 maand ofzo geleden.quote:
Nee, ik hoef ook geen sex vandaagquote:
Heb je een voorstel misschien?quote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook geen sex vandaag
Ik wel!quote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh, misschien kan ik nog wel een weekje wachten hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 12:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Ik betaal de hotelkamer wel. Have fun samen
Ok, maar dan moet je het zelf betalenquote:Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
Oh, misschien kan ik nog wel een weekje wachten hoor.
Jup, ik volg alleen het topic. Veel handigerquote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Jullie gaan zo hard, ben ik de enige die probeert te werken EN dit topic te volgen?
Vast niet.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Jullie gaan zo hard, ben ik de enige die probeert te werken EN dit topic te volgen?
Je moet ook dit topic in de gaten houden en daarnaast werken. Betere verdeling.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Ik wil jou ook helemaal niet doen hoor. Wees maar gerust.quote:Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, misschien kan ik nog wel een weekje wachten hoor.
Deur-marketeers doen een aanslag op je libidoquote:Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ben ik vandaag niet voor in de stemming
OOOOOOOOOH!quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik wil jou ook helemaal niet doen hoor. Wees maar gerust.
Okido.quote:Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ben ik vandaag niet voor in de stemming
Plus een hufterige docent die dood mag en gewoon verder omdat het maandag isquote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Sinji het volgende:
Deur-marketeers doen een aanslag op je libido
Ik zit ziek thuis... Maar ik ben dan weer zo gaar dat ik het zelfs moeilijk vind dit topic te volgen terwijl ik verder niks doe.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Je zou ook sowieso niemand meer doen waar je niet echt van hield.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Soit het volgende:
[..]
Oja, das waar ook. Dat is dan de tweede reden.quote:Op maandag 12 december 2011 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou ook sowieso niemand meer doen waar je niet echt van hield.
Zei hij dat? Bwehehehequote:Op maandag 12 december 2011 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou ook sowieso niemand meer doen waar je niet echt van hield.
Ik lig nog in bed.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Dat ontken ik ook nergens.quote:
Gelukkig maar, nu heb ik gezien wat voor gevoelige jongen jij bent zou ik je hartje helemaal niet willen breken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Soit het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij niet bij mijn goede hartje in de buurt komen. Toch doet deze uitspraak me wel goed.quote:Op maandag 12 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nu heb ik gezien wat voor gevoelige jongen jij bent zou ik je hartje helemaal niet willen breken.
Lachstuip 2 midden in de klas is een feit.quote:Op maandag 12 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nu heb ik gezien wat voor gevoelige jongen jij bent zou ik je hartje helemaal niet willen breken.
Oh snap!quote:Op maandag 12 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wonderwallquote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef Myraela het volgende:
Said maybeee, you're gonna be the one that saves meeeee.
Dit-is-niet-okéquote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
Ik luister Gareth Gates, dit gaat niet goed jongens.
Ik ben het een keer volledig met je eens.quote:
Dat van jullie 2e date is goed nieuws!quote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef MaanSelene het volgende:
Hallo allemaal,
Na een weekje afwezigheid ben ik er weer: we zijn van 557 naar 618 gesprongen: belachelijk, haha.
Ik had begrepen dat een aantal mensen (de schatten) zich afvragen waar ik bleef. Ik leef nog, en er is niets aan de hand. Heath schijnt gestalkt te zijn met de vraag waar ik bleef, en ik kreeg al het 'verwijt' dat ze mijn manager niet is. Vind het vervelend dat er mensen zijn die zich eraan ergeren, kennelijk, dat is niet de opzet, en niet de bedoeling, lijkt me, van dit topic.
Het is hier een absoluut gekkenhuis, niet meer normaal. Drie, vier keer per week moet ik langs allerlei vrienden, instanties, noem maar op. Daartussendoor probeer ik kerstinkopen en mijn huishouden te doen, en zoals jullie weten zit ik in de WAjong, dus je hebt ook nog tijd nodig om een beetje bij te komen van alles.
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn: Heath en ik plannen een tweede date. Ze heeft me gevraagd, ik heb ja gezegd, ik heb alleen geen idee van een datum. Omdat ik financieel ook krap zit, is het met het treinkaartjesgeld even passen en meten. Maar goed, als het aan mij ligt gaat het zeker goed komen.
Hoe is het hier, heb ik nog schokkende zaken gemist?
Xx, Maantje
Je bent het wel vaker met me eens.quote:Op maandag 12 december 2011 12:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het een keer volledig met je eens.
Loka, tijn en Newbie.quote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef MaanSelene het volgende:
Hallo allemaal,
Na een weekje afwezigheid ben ik er weer: we zijn van 557 naar 618 gesprongen: belachelijk, haha.
Ik had begrepen dat een aantal mensen (de schatten) zich afvragen waar ik bleef. Ik leef nog, en er is niets aan de hand. Heath schijnt gestalkt te zijn met de vraag waar ik bleef, en ik kreeg al het 'verwijt' dat ze mijn manager niet is. Vind het vervelend dat er mensen zijn die zich eraan ergeren, kennelijk, dat is niet de opzet, en niet de bedoeling, lijkt me, van dit topic.
Het is hier een absoluut gekkenhuis, niet meer normaal. Drie, vier keer per week moet ik langs allerlei vrienden, instanties, noem maar op. Daartussendoor probeer ik kerstinkopen en mijn huishouden te doen, en zoals jullie weten zit ik in de WAjong, dus je hebt ook nog tijd nodig om een beetje bij te komen van alles.
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn: Heath en ik plannen een tweede date. Ze heeft me gevraagd, ik heb ja gezegd, ik heb alleen geen idee van een datum. Omdat ik financieel ook krap zit, is het met het treinkaartjesgeld even passen en meten. Maar goed, als het aan mij ligt gaat het zeker goed komen.
Hoe is het hier, heb ik nog schokkende zaken gemist?
Xx, Maantje
Loka is niet schokkend, Loka is lievquote:Op maandag 12 december 2011 12:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loka, tijn en Newbie.
Soms moet je dingen figuurlijk nemen. Maar mijn beschrijving zegt letterlijk alles
quote:Op maandag 12 december 2011 12:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loka, tijn en Newbie.
Soms moet je dingen figuurlijk nemen. Maar mijn beschrijving zegt letterlijk alles
quote:Op maandag 12 december 2011 12:19 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Loka is niet schokkend, Loka is liev
Lolwhut?quote:Op maandag 12 december 2011 12:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loka, tijn en Newbie.
Ik vraag me gewoon af of het is wat ik denk vrees dat het is.quote:Op maandag 12 december 2011 12:22 schreef Sinji het volgende:
Ow, jullie waren alleen maar aan het trollen?
Er was een kleine kern van waarheid. Verder dan een verjaardags-op-de-wang-zoen kwam het natuurlijk nietquote:Op maandag 12 december 2011 12:22 schreef Sinji het volgende:
Ow, jullie waren alleen maar aan het trollen?
Tijn heeft met Newbie en Loka gezoend.cquote:Op maandag 12 december 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of het is wat ik denk vrees wat het is.
The lenghts desperate men go to...quote:Op maandag 12 december 2011 12:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Tijn heeft met Newbie en Loka gezoend.c
Zie boven.quote:Op maandag 12 december 2011 12:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loka had gezoend met tijn, en newbie ook met tijn.
Ik hoop dat het een grap was
Tijn is gewoon een top-hosselaarquote:Op maandag 12 december 2011 12:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loka had gezoend met tijn, en newbie ook met tijn.
Ik hoop dat het een grap was
Hulde voor deze troll.quote:Op maandag 12 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was een kleine kern van waarheid. Verder dan een verjaardags-op-de-wang-zoen kwam het natuurlijk niet
Een toko?quote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef MaanSelene het volgende:
Even serieuze vraag tussendoor: iemand enig idee waar ik ster-anijs kan halen? Heb het nodig voor mijn gerecht van vanavond, maar de Appie, C1000 en de Jumbo hadden het niet.
Zelf van gemaakt? Zoenen is geen kus op de wang, zoenen is vol op de bek.quote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De rest hebben jullie er zelf van gemaakt hoor.
Het was niet met tong.quote:Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelf van gemaakt? Zoenen is geen kus op de wang, zoenen is vol op de bek.
Ik moest zo vroeg er al uit hequote:
Steranijs - waar te koop? - Viva.nlquote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef MaanSelene het volgende:
Even serieuze vraag tussendoor: iemand enig idee waar ik ster-anijs kan halen? Heb het nodig voor mijn gerecht van vanavond, maar de Appie, C1000 en de Jumbo hadden het niet.
Ik zou om 11 uur opstaan en ben dan ook al vanaf 11 wakker, maar er ligt er eentje naast me nogsteeds te snurken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moest zo vroeg er al uit he
[..]
Steranijs - waar te koop? - Viva.nl
Welkom terug
Heb je ook sex met die persoon?quote:Op maandag 12 december 2011 12:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zou om 11 uur opstaan en ben dan ook al vanaf 11 wakker, maar er ligt er eentje naast me nogsteeds te snurken.
quote:
Dank je wel benzinquote:Op maandag 12 december 2011 12:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moest zo vroeg er al uit he
[..]
Steranijs - waar te koop? - Viva.nl
Welkom terug
Nee, daar moet ik nogsteeds een keer mee afspreken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is hij die ene, die je eigenlijk moet dumpen?
Maar je hebt al vervanging dusquote:Op maandag 12 december 2011 12:36 schreef Myraela het volgende:
Nee, daar moet ik nogsteeds een keer mee afspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |