Wat is daar over te vertellen? Al 1.5 maand ofzo geleden.quote:
Nee, ik hoef ook geen sex vandaagquote:
Heb je een voorstel misschien?quote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook geen sex vandaag
Ik wel!quote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh, misschien kan ik nog wel een weekje wachten hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 12:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Ik betaal de hotelkamer wel. Have fun samen
Ok, maar dan moet je het zelf betalenquote:Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
Oh, misschien kan ik nog wel een weekje wachten hoor.
Jup, ik volg alleen het topic. Veel handigerquote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Jullie gaan zo hard, ben ik de enige die probeert te werken EN dit topic te volgen?
Vast niet.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Jullie gaan zo hard, ben ik de enige die probeert te werken EN dit topic te volgen?
Je moet ook dit topic in de gaten houden en daarnaast werken. Betere verdeling.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Ik wil jou ook helemaal niet doen hoor. Wees maar gerust.quote:Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, misschien kan ik nog wel een weekje wachten hoor.
Deur-marketeers doen een aanslag op je libidoquote:Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ben ik vandaag niet voor in de stemming
OOOOOOOOOH!quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik wil jou ook helemaal niet doen hoor. Wees maar gerust.
Okido.quote:Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ben ik vandaag niet voor in de stemming
Plus een hufterige docent die dood mag en gewoon verder omdat het maandag isquote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Sinji het volgende:
Deur-marketeers doen een aanslag op je libido
Ik zit ziek thuis... Maar ik ben dan weer zo gaar dat ik het zelfs moeilijk vind dit topic te volgen terwijl ik verder niks doe.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Je zou ook sowieso niemand meer doen waar je niet echt van hield.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik wil jou ook helemaal niet doen hoor. Wees maar gerust.
Oja, das waar ook. Dat is dan de tweede reden.quote:Op maandag 12 december 2011 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou ook sowieso niemand meer doen waar je niet echt van hield.
Zei hij dat? Bwehehehequote:Op maandag 12 december 2011 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou ook sowieso niemand meer doen waar je niet echt van hield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |