Nadat ik het licht aan had gedaan, m'n dekens van het bed had gehaald en de hele kamer had geinspecteerd.quote:Op maandag 12 december 2011 11:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wanneer heb je jezelf overtuigd dan dat het een droom was? Want soms is het zo echt
Die pagina linkt naar http://en.wikipedia.org/wiki/Brain_in_a_vat en dat is een voorbeeld wat ik heel vaak tegen anderen aanhaalquote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
Mooie mindfuck:
http://en.wikipedia.org/wiki/Simulated_reality
Beetje Matrix-stijl. Eigenlijk nog niet eens zo'n gekke gedachte, als je nagaat dat wij ooit de processorkracht gaan bezitten om het hele universum te simuleren. Mits we niet eerst allemaal doodgaan natuurlijk.
Die dromen die je opnoemt komen allemaal zeer regelmatig voor bij slaapverlamming. Het kan minder erg voelen als je je dat beseft tijdens je droom, als dat je lukt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet ik. maar nog nooit iets over opgezocht
Ik heb echt meer dan 100x gedroomd dat het perron van de metro kantelde en dat er dan van af viel voor een metro. Daarnaast heb ik nog wel tientallen metrogerelateerde nachtmerries gehad.quote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terugkeerdromen zijn vaak ook nog eens de afschuwelijkste.
ja idd. ik ben doormiddel van lucide dromen in me droom ontmaagd op me 15de ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef stefanhaan het volgende:
Lucid dreaming is wel tof. Kun je doen wat je wilt
En wist je het dan echt zeker, of nam je het risico dan maar gewoon. Dat laatste doe ik, ben echt wel bang, maar ook doodmoe, dus ga dan gewoon maar liggen en hoop dat ik het droomdequote:Op maandag 12 december 2011 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Nadat ik het licht aan had gedaan, m'n dekens van het bed had gehaald en de hele kamer had geinspecteerd.![]()
Ook eens gehad. Toen ik in Afrika was, pikkedonker, deed ik de zaklamp aan om even te checken, zie ik ineens een hagedis lopen in onze kamer. Ik dus samen met mijn zusje ons matras in de woonkamer gelegd, ik schijn voor de zekerheid overal even en jahoor. Zes kakkerlakken naast mij onder de bank en dan ook nog eens drie dode. Ik heb drie dagen met een capuchon en een sjaal over mijn gezicht geslapen, mijn zusje ook.quote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die ken ik. Ik heb ook de varianten gehad dat ik dacht dat er allemaal wespen in m'n bed rondliepen en eentje waarbij ik dacht dat de muur naast m'n bed bovenop me instortte.![]()
Sta je dan midden in de nacht naast je bed om te controleren of er geen beesten rondlopen.![]()
Die heb je hier niet in het oosten, toch wel handig, dan droom je er ook niet overquote:Op maandag 12 december 2011 11:40 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt meer dan 100x gedroomd dat het perron van de metro kantelde en dat er dan van af viel voor een metro. Daarnaast heb ik nog wel tientallen metrogerelateerde nachtmerries gehad.
Zo zeker als je kunt zijn op zo'n moment met slaap&adrenaline in je lichaam terwijl je nog half staat na te trippen van die droom.quote:Op maandag 12 december 2011 11:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wist je het dan echt zeker, of nam je het risico dan maar gewoon. Dat laatste doe ik, ben echt wel bang, maar ook doodmoe, dus ga dan gewoon maar liggen en hoop dat ik het droomde
In ieder tropisch land heb je wel hagedisjes en beesten op je hotelkamer rondlopen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:41 schreef Soit het volgende:
[..]
Ook eens gehad. Toen ik in Afrika was, pikkedonker, deed ik de zaklamp aan om even te checken, zie ik ineens een hagedis lopen in onze kamer. Ik dus samen met mijn zusje ons matras in de woonkamer gelegd, ik schijn voor de zekerheid overal even en jahoor. Zes kakkerlakken naast mij onder de bank en dan ook nog eens drie dode. Ik heb drie dagen met een capuchon en een sjaal over mijn gezicht geslapen, mijn zusje ook.
zit je veel in de metro, dat het zelfs in je dromen voorkomt?quote:Op maandag 12 december 2011 11:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt meer dan 100x gedroomd dat het perron van de metro kantelde en dat er dan van af viel voor een metro. Daarnaast heb ik nog wel tientallen metrogerelateerde nachtmerries gehad.
Die hagedis was dan zeker op kakkerlakkenjachtquote:Op maandag 12 december 2011 11:41 schreef Soit het volgende:
[..]
Ook eens gehad. Toen ik in Afrika was, pikkedonker, deed ik de zaklamp aan om even te checken, zie ik ineens een hagedis lopen in onze kamer. Ik dus samen met mijn zusje ons matras in de woonkamer gelegd, ik schijn voor de zekerheid overal even en jahoor. Zes kakkerlakken naast mij onder de bank en dan ook nog eens drie dode. Ik heb drie dagen met een capuchon en een sjaal over mijn gezicht geslapen, mijn zusje ook.
Sorryquote:Op maandag 12 december 2011 11:37 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik was vannacht gaan slapen met twee vlechten in, toen ik wakker werd was er eentje helemaal uit. Nou is dat niet zo vreemd, hij kan best losgeraakt zijn in mijn slaap en door het draaien is hij verder ontvlecht geraakt. Maar toen zag ik dat het elastiekje dat ik in had om mijn pols zat, waar ik er hem normaal ook altijd draag. Geen idee hoe die daar dan gekomen is.
Ik ga huilen van beestjesquote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
In ieder tropisch land heb je wel hagedisjes en beesten op je hotelkamer rondlopen.m daar nou panisch van te worden is wel een beetje erg.
wil Jij mijn 3d spel voor iOS maken?quote:Op maandag 12 december 2011 11:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, post gewoon wat tutorials op internet en je naam is bekend.
Mijn werkgever had jaren voordat ik er kwam solliciteren al teksten van mij gelezen over C++.
Ik was dan ook zo aangenomen
Enig, dan verspreid je de eitjes onder je schoenzool en neem je ze mee naar huisquote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Kakkerlakken zijn leuk om op te gaan staan.
Dan waren het vast treinen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die heb je hier niet in het oosten, toch wel handig, dan droom je er ook niet over
Boeiend als je 6000km van huis bent.quote:Op maandag 12 december 2011 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Enig, dan verspreid je de eitjes onder je schoenzool en neem je ze mee naar huis
quote:
kan je ook vragen gaan stellen aan hem, en dan gaat hij vreemde antwoorden geven die hij dan totaal weer vergeet omdat hij nog half slaapt?quote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
Seriously, afspreken om om 11 uur op te staan, ik braaf mijn wekker zetten.
Maak ik hem om 11 uur wakker, totaal geen reactie, maar ik hem nu net nog een keer wakker. "Is het al half 12?" "Ja..." " Ok, maar nog geen 12 uur?" "Klootzak, we zouden om 11 uur opstaan." "Nee, ik denk dat jij in de war bent"
Schatje is het toch als die wakker moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |