abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105487109
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel eens een paar keer gedroomd dat ik in een put/kuil/watdanook viel.
Dan reageerde ook alsof ik viel, tering eng was dat altijd. :')
Dat heb ik zo ontzettend vaak. Het gevoel alsof je van een trap afvalt / stoeprand / watdanook. En dan stuiter je bijna tegen het plafond aan als je EINDELIJK net in slaap bent gevallen. }:|
  maandag 12 december 2011 @ 11:31:15 #102
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105487118
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Schijnt te maken te hebben met dat al je spieren ontspannen als je gaat slapen, maar soms reageert je lichaam daarop met het reflex alles weer kort aan te spannen. Omdat je al half aan het wegzakken bent qua slaap ervaar je dit alsof je valt. Maar geen idee in hoeverre dit zeker is.
Heb het zelf ook wel eens.
Ja, wat je aangeeft is bestudeerd.

http://brokensecrets.com/(...)when-going-to-sleep/
pi_105487123
quote:
Ik heb dat dus zovaak. Ik heb trouwens ook altijd dezelfde droom als ik griep heb, met van die lijnen die tegen elkaar aanbotsen ofzo. :')
pi_105487128
Misschien ben ik wel een droom van een versie van mij in een andere wereld en wordt diegene wakker als ik doodga.
  maandag 12 december 2011 @ 11:31:42 #105
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105487133
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Schijnt te maken te hebben met dat al je spieren ontspannen als je gaat slapen, maar soms reageert je lichaam daarop met het reflex alles weer kort aan te spannen. Omdat je al half aan het wegzakken bent qua slaap ervaar je dit alsof je valt. Maar geen idee in hoeverre dit zeker is.
Heb het zelf ook wel eens.
Ik heb dat ook wel eens alleen Ik ervaar het als dat Ik in een grote open kamer Ben en Ik inneens heel klein Ben. En dan heel ver die kamer in kijk.

Ik word daar nog steeds bang van. :')
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 12 december 2011 @ 11:32:33 #106
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105487152
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:31 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik heb dat dus zovaak. Ik heb trouwens ook altijd dezelfde droom als ik griep heb, met van die lijnen die tegen elkaar aanbotsen ofzo. :')
Ik droom dan vaak dat de kamer kleiner wordt en de muren op mij afkomen.

Had ik gister nog :') Klote verkoudheid.
There is a long line down from heaven.
pi_105487166
Terugkomende dromen zijn ook eng, telkens dezelfde droom weer. :') Of van die dromen die de ene nacht beginnen en je dan de volgende nacht weer verder in gaat.
pi_105487193
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
Terugkomende dromen zijn ook eng, telkens dezelfde droom weer. :') Of van die dromen die de ene nacht beginnen en je dan de volgende nacht weer verder in gaat.
Terugkeerdromen zijn vaak ook nog eens de afschuwelijkste.
  maandag 12 december 2011 @ 11:34:16 #109
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105487202
Lucid dreaming is wel tof. Kun je doen wat je wilt :7
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105487209
Ik droom best vaak dat er spinnen in mijn bed lopen. Dan schrik ik wakker en sta ik naast mijn bed en durf niet onder de deken te kijken :')

Ik wil dan gewoon weer slapen, maar durf niet want weet 100% zeker dat er spinnen in mijn bed lopen :') Ben wel eens op de bank gaan slapen, daarom :')
pi_105487225
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:31 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ja, wat je aangeeft is bestudeerd.

http://brokensecrets.com/(...)when-going-to-sleep/
Ik had zoiets al eens gelezen; ik heb er ook heel vaak last van.

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:22 schreef Sinji het volgende:

[..]

Niet iedereen werkt aan Artificial Intelligence :7
True, maar zolang ik niet zo belangrijk ben in dat veld dat een Wikipedia-pagina gerechtvaardigd is stelt dat niets voor natuurlijk ;(
pi_105487245
Ik droomde vroeger dat ik Pim fortuyn had vermoord. In een groot kasteel. En vervolgens van een berg heb afgegooid. Maar toen ik de berg afliep, lag mijn opa daar dood op de grond. Die droom heb ik echt enorm lang gehad. :')
pi_105487260
quote:
15s.gif Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef Cactus1 het volgende:
Ik droom best vaak dat er spinnen in mijn bed lopen. Dan schrik ik wakker en sta ik naast mijn bed en durf niet onder de deken te kijken :')

Ik wil dan gewoon weer slapen, maar durf niet want weet 100% zeker dat er spinnen in mijn bed lopen :') Ben wel eens op de bank gaan slapen, daarom :')
Die ken ik. Ik heb ook de varianten gehad dat ik dacht dat er allemaal wespen in m'n bed rondliepen en eentje waarbij ik dacht dat de muur naast m'n bed bovenop me instortte. :')

Sta je dan midden in de nacht naast je bed om te controleren of er geen beesten rondlopen. :') :')
pi_105487266
Het is wel eng als je ineens in je ooghoeken insecten ziet lopen, en als je dan echt kijkt zijn ze er niet.
pi_105487281
quote:
13s.gif Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Terugkeerdromen zijn vaak ook nog eens de afschuwelijkste.
Afschuwelijkste is een nachtmerrie, vervolgens wakker worden 's nachts en dat je dan denkt/voelt dat het echt is. Ik had dat een paar maanden geleden dagelijks. Ik wilde dan graag even naar beneden om wat te drinken maar ik durfde gewoon niet op te staan. _O- Droomde ik over dode mensen enzo en dan telkens ongeveer hetzelfde.
pi_105487283
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien ben ik wel een droom van een versie van mij in een andere wereld en wordt diegene wakker als ik doodga.
Mooie mindfuck:

http://en.wikipedia.org/wiki/Simulated_reality

Beetje Matrix-stijl. Eigenlijk nog niet eens zo'n gekke gedachte, als je nagaat dat wij ooit de processorkracht gaan bezitten om het hele universum te simuleren. Mits we niet eerst allemaal doodgaan natuurlijk.
pi_105487291
Ik was vannacht gaan slapen met twee vlechten in, toen ik wakker werd was er eentje helemaal uit. Nou is dat niet zo vreemd, hij kan best losgeraakt zijn in mijn slaap en door het draaien is hij verder ontvlecht geraakt. Maar toen zag ik dat het elastiekje dat ik in had om mijn pols zat, waar ik er hem normaal ook altijd draag. Geen idee hoe die daar dan gekomen is. :P
  maandag 12 december 2011 @ 11:37:05 #118
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105487294
quote:
ik had een keer een droom(nachtmerrie) dat ik niet kon bewegen, en dan naar beneden viel me bed in.

vervolgens lag ik in me bed, en wilde ik opstaan en kon ik weer niet bewegen.

dat herhaalde zich 30X ofzoiets, (en daarom 30X zo erg vind ik :9 )het was een erge nacht en duurde ook heel erg lang, en elke keer had ik het idee dat ik 'nu' echt wakker was, en dan gebeurde het weer. ik houd niet van die nachtmerries dat je bent verlamd en je niet kan bewegen. dat heb ik ook wel vaker, dat ik moet vluchten voor iets of moet wegrennen(weet details niet, maar moordenaars of inbrekers ofzo), en dan verlammen me benen.

lucide dromen daaraantegen is wel leuk.
ik kon het vroegah, maar nooit echt blijven doen.
pi_105487296
Ik heb eigenlijk alleen leuke dromen en vage dromen. Bijna nooit enge dromen
  maandag 12 december 2011 @ 11:37:10 #120
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105487298
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef benzin het volgende:
True, maar zolang ik niet zo belangrijk ben in dat veld dat een Wikipedia-pagina gerechtvaardigd is stelt dat niets voor natuurlijk ;(
Ach, post gewoon wat tutorials op internet en je naam is bekend.

Mijn werkgever had jaren voordat ik er kwam solliciteren al teksten van mij gelezen over C++.

Ik was dan ook zo aangenomen :)
There is a long line down from heaven.
pi_105487317
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik had een keer een droom(nachtmerrie) dat ik niet kon bewegen, en dan naar beneden viel me bed in.

vervolgens lag ik in me bed, en wilde ik opstaan en kon ik weer niet bewegen.

dat herhaalde zich 30X ofzoiets, (en daarom 30X zo erg vind ik :9 )het was een erge nacht.ik houd niet van die nachtmerries dat je bent verlamd en je niet kan bewegen. dat heb ik ook wel vaker, dat ik moet vluchten voor iets of moet wegrennen(weet details niet, maar moordenaars of inbrekers ofzo), en dan verlammen me benen.
Slaapverlamming heet het.
pi_105487322
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:

Die ken ik. Ik heb ook de varianten gehad dat ik dacht dat er allemaal wespen in m'n bed rondliepen en eentje waarbij ik dacht dat de muur naast m'n bed bovenop me instortte. :')

Sta je dan midden in de nacht naast je bed om te controleren of er geen beesten rondlopen. :') :')
En wanneer heb je jezelf overtuigd dan dat het een droom was? Want soms is het zo echt :')
pi_105487324
Ik lig wel eens ineens andersom in mijn bed. Of op de grond.
  maandag 12 december 2011 @ 11:38:08 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105487328
Ik heb een lachstuip midden in de klas. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 12 december 2011 @ 11:38:12 #125
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105487329
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
Die van mij was vroeger altijd:

Een oneindig zeemassa om je heen. Alleen jij geeft wat licht af in deze watermassa
Pikkedonker, echter bij vlagen een herkenning van een reusachtig zwemmend gedaante.
Op bepaalde momenten hoor je gekronkel en voel je iets op je huid

Rinse and repeat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')