Dat, zo'n lijst gaat de mensheid echt niet overleven.quote:Op maandag 12 december 2011 11:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, en dan komt er een natuurramp of een oorlog en dan is die lijst ook vergaan.
Snoeiharde muziek.quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand tips om iemand wakker te maken?
Mijn gunst, ik wist dat je geen smaak had maar dit gaat wel heel ver.quote:
quote:From this distant vantage point, the Earth might not seem of any particular interest. But for us, it's different. Look again at that dot. That's here. That's home. That's us. On it everyone you love, everyone you know, everyone you ever heard of, every human being who ever was, lived out their lives. The aggregate of our joy and suffering, thousands of confident religions, ideologies, and economic doctrines, every hunter and forager, every hero and coward, every creator and destroyer of civilization, every king and peasant, every young couple in love, every mother and father, hopeful child, inventor and explorer, every teacher of morals, every corrupt politician, every "superstar," every "supreme leader," every saint and sinner in the history of our species lived there – on a mote of dust suspended in a sunbeam.
—Carl Sagan, Pale Blue Dot: A Vision of the Human Future in Space, p. 6
Ik vind het ook echt een kutnummer, ik ga wel ode to the bouncer luisterenquote:Op maandag 12 december 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Snoeiharde muziek.
[..]
Mijn gunst, ik wist dat je geen smaak had maar dit gaat wel heel ver.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 december 2011 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel goed.
Het leven is zinloos. Live with it. Je werkt om niet dood te gaan en je 'vermaakt' je om de hormonen en receptoren in je brein tevreden te houden. Ons bestaan is van eenzelfde eventualiteit als dat van een microbe in een ver sterrenstelsel. Op dit moment zijn er in het universum waarschijnlijk ontelbaar veel beschavingen aan het vergaan. Stop met nadenken over die dingen, accepteer het gewoon.
Goed...Nu stop ik, anders ga ik nog doordraven.
Ik heb me wel eens gevoeld alsof ik een onderdeel was van de aarde, dat alles leefde om mij heen en dat ik daarmee verbonden was met alles wat ik dacht en voelde.quote:Op maandag 12 december 2011 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
Dit helpt om te relativeren:
[ afbeelding ]
[..]
Dekens eraf halen en ijsblokjes op hem leggen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand tips om iemand wakker te maken?
Op lange termijn zal de zon uitdijen en dan wordt de aarde 1 grote kolkende massa van een paar duizend gradenquote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat, zo'n lijst gaat de mensheid echt niet overleven.
Zo wel zou zijn nut ook weg zijn, want dan is er niemand meer om hem te lezen.
Mensen noemen me dan een pessimist. Nee, ik ben een realist.quote:Op maandag 12 december 2011 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel goed.
Het leven is zinloos. Live with it. Je werkt om niet dood te gaan en je 'vermaakt' je om de hormonen en receptoren in je brein tevreden te houden. Ons bestaan is van eenzelfde eventualiteit als dat van een microbe in een ver sterrenstelsel. Op dit moment zijn er in het universum waarschijnlijk ontelbaar veel beschavingen aan het vergaan. Stop met nadenken over die dingen, accepteer het gewoon.
Goed...Nu stop ik, anders ga ik nog doordraven.
Ik kan het niet plaatsen. Ik heb wel eens gehad dat ik nadacht over het leven en wat er nou is als ik dood ben en toen wist ik ineens niet meer waar ik nou was en viel ik zowat flauw. Ik wil dat nooit meer dus ik probeer nooit meer zo diep na te denken zegmaar.quote:Op maandag 12 december 2011 11:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens gevoeld alsof ik een onderdeel was van de aarde, dat alles leefde om mij heen en dat ik daarmee verbonden was met alles wat ik dacht en voelde.
Geen idee of ik daarmee gestoord klink maar het waren kostbare momenten voor mij.
That's my girl.quote:Op maandag 12 december 2011 11:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een kutnummer, ik ga wel ode to the bouncer luisteren
Ok, jij draaft doorquote:Op maandag 12 december 2011 11:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Op lange termijn zal de zon uitdijen en dan wordt de aarde 1 grote kolkende massa van een paar duizend graden
Er zal nog niet eens een spoor overblijven van de mensheid. Hoogstens wat ruimteschroot dat nog ergens rondvliegt
En het zou zelfs eerder kunnen gebeuren.. omdat ons zonnestelsel zich beweegt naar een stervormingsgebied. Dat zou over 50.000 jaar al zover kunnen zijn. Het is nog maar de vraag of de zonnewind ons daartegen kan beschermen.
Als je dood bent worden je bestanddelen weer opgenomen door de aarde. Ik vind het een mooi idee om na mijn dood de stoffen die ik achterlaat in de bodem gebruikt te laten worden voor de groei van nieuw leven.quote:Op maandag 12 december 2011 11:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik kan het niet plaatsen. Ik heb wel eens gehad dat ik nadacht over het leven en wat er nou is als ik dood ben en toen wist ik ineens niet meer waar ik nou was en viel ik zowat flauw. Ik wil dat nooit meer dus ik probeer nooit meer zo diep na te denken zegmaar.
Fayequote:Op maandag 12 december 2011 11:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een kutnummer, ik ga wel ode to the bouncer luisteren
Als Wikipedia dreigt om te vallen dan vermoed ik dat een partij als Google er geld in zal steken, zou alleen jammer zijn in verband met de onafhankelijkheid.quote:Op maandag 12 december 2011 11:06 schreef LostInSpace het volgende:
Joh, tegen die tijd is wikipedia faillietHet was vorig jaar al bijna weg
Gewoon een paniekaanval. Als jij er niet meer bent gaat het leven gewoon verder. Niks meer, niks minder. Behalve dat als jij vroeg sterft dat je dan een hoop verdrietige nabestaande achterlaat.quote:Op maandag 12 december 2011 11:15 schreef Soit het volgende:
Ik kan het niet plaatsen. Ik heb wel eens gehad dat ik nadacht over het leven en wat er nou is als ik dood ben en toen wist ik ineens niet meer waar ik nou was en viel ik zowat flauw. Ik wil dat nooit meer dus ik probeer nooit meer zo diep na te denken zegmaar.
Klopt, ik hield het nu nog relatief dichtbij qua wanneer dat ging gebeuren net als jij met oorlog/natuurramp maar uiteindelijk gaat er absoluut niets van 'ons' over zijn en een indruk zal ook nergens achterblijven. De invloed die we vaak denken te hebben op andere dingen is over het geheel genomen ook niet bestaand.quote:Op maandag 12 december 2011 11:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Op lange termijn zal de zon uitdijen en dan wordt de aarde 1 grote kolkende massa van een paar duizend graden
Er zal nog niet eens een spoor overblijven van de mensheid. Hoogstens wat ruimteschroot dat nog ergens rondvliegt
En het zou zelfs eerder kunnen gebeuren.. omdat ons zonnestelsel zich beweegt naar een stervormingsgebied. Dat zou over 50.000 jaar al zover kunnen zijn. Het is nog maar de vraag of de zonnewind ons daartegen kan beschermen.
quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dood bent worden je bestanddelen weer opgenomen door de aarde. Ik vind het een mooi idee om na mijn dood de stoffen die ik achterlaat in de bodem gebruikt te laten worden voor de groei van nieuw leven.
Stil. Mooi.quote:Op maandag 12 december 2011 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
Dit helpt om te relativeren:
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk het. Heb je nog aan me gedacht net?quote:Op maandag 12 december 2011 11:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon een paniekaanval. Als jij er niet meer bent gaat het leven gewoon verder. Niks meer, niks minder. Behalve dat als jij vroeg sterft dat je dan een hoop verdrietige nabestaande achterlaat.
Het lijkt me ook niets. Maar mooi dat sommige mensen daar houvast aan hebben. Je moet maar geloven wat je gelukkig maakt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:19 schreef Soit het volgende:
[..]![]()
Ik wil d'r niet eens meer over nadenken. Ik weet wel dat er na de dood gewoon niets is. Grappig trouwens dat er daadwerkelijk mensen zijn die geloven in een eeuwig lang gelukkig leven in de hemel.Net alsof dat leuk gaat worden trouwens, alleen maar vrede en liefde.
Ja, ik heb je net ook DM gestuurdquote:Op maandag 12 december 2011 11:21 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik denk het. Heb je nog aan me gedacht net?Het ging wel goed. Ik mag haar ook, direct en concreet. Ik was alleen iets te laat aangezien mijn auto raar deed en ik in de file stond.
Daar zou ik echt een hekel aan hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 11:21 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom zijn die gasten van Nuon/Eneco die aan de deur komen om je te overtuigen om over te stappen zo fucking aggressief?
Ik deed mijn deur dicht en hij zette nog net niet zijn voet ertussen. Donder op man, ik zeg toch dat ik het zelf wel uitzoek en NEE je mag niet 2 min binnenkomen. Ik ben druk! Met wakker worden JA
Niet iedereen werkt aan Artificial Intelligencequote:Op maandag 12 december 2011 11:20 schreef benzin het volgende:
Ik wil overigens juist wel graag het idee hebben dat wat ik doe in elk geval op korte termijn een verschil maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |