Ik lig nog in bed.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Jullie gaan zo hard, ben ik de enige die probeert te werken EN dit topic te volgen?
Dat ontken ik ook nergens.quote:
Gelukkig maar, nu heb ik gezien wat voor gevoelige jongen jij bent zou ik je hartje helemaal niet willen breken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik wil jou ook helemaal niet doen hoor. Wees maar gerust.
Gelukkig kun jij niet bij mijn goede hartje in de buurt komen. Toch doet deze uitspraak me wel goed.quote:Op maandag 12 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nu heb ik gezien wat voor gevoelige jongen jij bent zou ik je hartje helemaal niet willen breken.
Lachstuip 2 midden in de klas is een feit.quote:Op maandag 12 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nu heb ik gezien wat voor gevoelige jongen jij bent zou ik je hartje helemaal niet willen breken.
Oh snap!quote:Op maandag 12 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wonderwallquote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef Myraela het volgende:
Said maybeee, you're gonna be the one that saves meeeee.
Dit-is-niet-okéquote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
Ik luister Gareth Gates, dit gaat niet goed jongens.
Ik ben het een keer volledig met je eens.quote:
Dat van jullie 2e date is goed nieuws!quote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef MaanSelene het volgende:
Hallo allemaal,
Na een weekje afwezigheid ben ik er weer: we zijn van 557 naar 618 gesprongen: belachelijk, haha.
Ik had begrepen dat een aantal mensen (de schatten) zich afvragen waar ik bleef. Ik leef nog, en er is niets aan de hand. Heath schijnt gestalkt te zijn met de vraag waar ik bleef, en ik kreeg al het 'verwijt' dat ze mijn manager niet is. Vind het vervelend dat er mensen zijn die zich eraan ergeren, kennelijk, dat is niet de opzet, en niet de bedoeling, lijkt me, van dit topic.
Het is hier een absoluut gekkenhuis, niet meer normaal. Drie, vier keer per week moet ik langs allerlei vrienden, instanties, noem maar op. Daartussendoor probeer ik kerstinkopen en mijn huishouden te doen, en zoals jullie weten zit ik in de WAjong, dus je hebt ook nog tijd nodig om een beetje bij te komen van alles.
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn: Heath en ik plannen een tweede date. Ze heeft me gevraagd, ik heb ja gezegd, ik heb alleen geen idee van een datum. Omdat ik financieel ook krap zit, is het met het treinkaartjesgeld even passen en meten. Maar goed, als het aan mij ligt gaat het zeker goed komen.
Hoe is het hier, heb ik nog schokkende zaken gemist?
Xx, Maantje
Je bent het wel vaker met me eens.quote:Op maandag 12 december 2011 12:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het een keer volledig met je eens.
Loka, tijn en Newbie.quote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef MaanSelene het volgende:
Hallo allemaal,
Na een weekje afwezigheid ben ik er weer: we zijn van 557 naar 618 gesprongen: belachelijk, haha.
Ik had begrepen dat een aantal mensen (de schatten) zich afvragen waar ik bleef. Ik leef nog, en er is niets aan de hand. Heath schijnt gestalkt te zijn met de vraag waar ik bleef, en ik kreeg al het 'verwijt' dat ze mijn manager niet is. Vind het vervelend dat er mensen zijn die zich eraan ergeren, kennelijk, dat is niet de opzet, en niet de bedoeling, lijkt me, van dit topic.
Het is hier een absoluut gekkenhuis, niet meer normaal. Drie, vier keer per week moet ik langs allerlei vrienden, instanties, noem maar op. Daartussendoor probeer ik kerstinkopen en mijn huishouden te doen, en zoals jullie weten zit ik in de WAjong, dus je hebt ook nog tijd nodig om een beetje bij te komen van alles.
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn: Heath en ik plannen een tweede date. Ze heeft me gevraagd, ik heb ja gezegd, ik heb alleen geen idee van een datum. Omdat ik financieel ook krap zit, is het met het treinkaartjesgeld even passen en meten. Maar goed, als het aan mij ligt gaat het zeker goed komen.
Hoe is het hier, heb ik nog schokkende zaken gemist?
Xx, Maantje
Loka is niet schokkend, Loka is lievquote:Op maandag 12 december 2011 12:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loka, tijn en Newbie.
Soms moet je dingen figuurlijk nemen. Maar mijn beschrijving zegt letterlijk alles
quote:Op maandag 12 december 2011 12:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loka, tijn en Newbie.
Soms moet je dingen figuurlijk nemen. Maar mijn beschrijving zegt letterlijk alles
quote:Op maandag 12 december 2011 12:19 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Loka is niet schokkend, Loka is liev
Lolwhut?quote:Op maandag 12 december 2011 12:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loka, tijn en Newbie.
Ik vraag me gewoon af of het is wat ik denk vrees dat het is.quote:Op maandag 12 december 2011 12:22 schreef Sinji het volgende:
Ow, jullie waren alleen maar aan het trollen?
Er was een kleine kern van waarheid. Verder dan een verjaardags-op-de-wang-zoen kwam het natuurlijk nietquote:Op maandag 12 december 2011 12:22 schreef Sinji het volgende:
Ow, jullie waren alleen maar aan het trollen?
Tijn heeft met Newbie en Loka gezoend.cquote:Op maandag 12 december 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of het is wat ik denk vrees wat het is.
The lenghts desperate men go to...quote:Op maandag 12 december 2011 12:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Tijn heeft met Newbie en Loka gezoend.c
Zie boven.quote:Op maandag 12 december 2011 12:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loka had gezoend met tijn, en newbie ook met tijn.
Ik hoop dat het een grap was
Tijn is gewoon een top-hosselaarquote:Op maandag 12 december 2011 12:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Loka had gezoend met tijn, en newbie ook met tijn.
Ik hoop dat het een grap was
Hulde voor deze troll.quote:Op maandag 12 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was een kleine kern van waarheid. Verder dan een verjaardags-op-de-wang-zoen kwam het natuurlijk niet
Een toko?quote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef MaanSelene het volgende:
Even serieuze vraag tussendoor: iemand enig idee waar ik ster-anijs kan halen? Heb het nodig voor mijn gerecht van vanavond, maar de Appie, C1000 en de Jumbo hadden het niet.
Zelf van gemaakt? Zoenen is geen kus op de wang, zoenen is vol op de bek.quote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De rest hebben jullie er zelf van gemaakt hoor.
Het was niet met tong.quote:Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelf van gemaakt? Zoenen is geen kus op de wang, zoenen is vol op de bek.
Ik moest zo vroeg er al uit hequote:
Steranijs - waar te koop? - Viva.nlquote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef MaanSelene het volgende:
Even serieuze vraag tussendoor: iemand enig idee waar ik ster-anijs kan halen? Heb het nodig voor mijn gerecht van vanavond, maar de Appie, C1000 en de Jumbo hadden het niet.
Ik zou om 11 uur opstaan en ben dan ook al vanaf 11 wakker, maar er ligt er eentje naast me nogsteeds te snurken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moest zo vroeg er al uit he
[..]
Steranijs - waar te koop? - Viva.nl
Welkom terug
Heb je ook sex met die persoon?quote:Op maandag 12 december 2011 12:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zou om 11 uur opstaan en ben dan ook al vanaf 11 wakker, maar er ligt er eentje naast me nogsteeds te snurken.
quote:
Dank je wel benzinquote:Op maandag 12 december 2011 12:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moest zo vroeg er al uit he
[..]
Steranijs - waar te koop? - Viva.nl
Welkom terug
Nee, daar moet ik nogsteeds een keer mee afspreken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is hij die ene, die je eigenlijk moet dumpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |