Pff die Aziaten kunnen ook alles met stokjes he.quote:
iOS programmeer je niet met C++, of kan dat tegenwoordig wel? Objective-C vind ik het raarste wat ik ooit gezien heb op Haskell na.quote:Op maandag 12 december 2011 11:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wil Jij mijn 3d spel voor iOS maken?
hoezo Ik?quote:Op maandag 12 december 2011 11:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb het al erg druk
Daarnaast ben jij de reden dat ik al dagen van alles aan het lezen ben over toonsoorten, diatoniek, etc![]()
![]()
En daar heb je het meeste last van, die kutmuggen die je helemaal lek prikken. En die zijn het minst vies.quote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Muggen moeten mijn bloed meestal niet
Dat zoemen is vooral irritant.
Ik zeg altijd; "Mijn wekker gaat zo, heb ik zelf gezet.quote:Op maandag 12 december 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan, als ik heerlijk lig te slapen en ze me dan wakker maakt om te vragen hoelaat ik wekker moet. Dan geef ik altijd een antwoord als "strakjes" ofzo. En dan is ze boos omdat ze denkt dat ik helemaal niet weet wanneer ik naar school moet en alles.![]()
Maar ik neem het der niet echt kwalijk hoor.
Not sure if I like this postquote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaat dat stokje eerst in je poepgaatje dan?
de echt geoefende in bed wil blijven liggen kan dan zonder goed bewustzijn allemaal andere antwoorden gaan geven als "strakjes", die dan ervoor zorgen dat ze weggaat.quote:Op maandag 12 december 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan, als ik heerlijk lig te slapen en ze me dan wakker maakt om te vragen hoelaat ik wekker moet. Dan geef ik altijd een antwoord als "strakjes" ofzo. En dan is ze boos omdat ze denkt dat ik helemaal niet weet wanneer ik naar school moet en alles.![]()
Maar ik neem het der niet echt kwalijk hoor.
600w en 1:30 minutenquote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow man, ik moet effe een bak koffie hebben
Jij hebt nog nooit Karate Kid gezienquote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Anders snap ik niet hoe je een strontvlieg kan vangen met stokjes
we gebruiken marmalade om apps en games voor iOS te maken en dan kun je C++ gebruikenquote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
iOS programmeer je niet met C++, of kan dat tegenwoordig wel? Objective-C vind ik het raarste wat ik ooit gezien heb op Haskell na.
Het kan allebei.quote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
iOS programmeer je niet met C++, of kan dat tegenwoordig wel? Objective-C vind ik het raarste wat ik ooit gezien heb op Haskell na.
! Bwheheequote:Op maandag 12 december 2011 11:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel, want ik was vroeger verliefd op die knul
Ik vind ze ranzig.quote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Beestjes zijn tof. Kakkerlakken gaan al miljoenen jaren mee, heb ik wel respect voor. Overlevingsmechanisme van een baas. Mensen gaan simpel dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe komen jullie aan die dromen?quote:Op maandag 12 december 2011 11:51 schreef Soit het volgende:
[..]
Had ik ook in de kamer maar kakkerlakken zijn sowieso viezer. Ook gewoon het idee dat als je die kakkerlakken wil vertrappen, er meerdere voor in de plaats komen.![]()
Wanneer doe je dat niet? /inkoppertjequote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
Oh heb ik gisteren nog wat kansloos geroepen? Ik was nogal dronken
Je vond mijn stukje raar klinken en vroeg naar de toonsoort waarin ik het speeldequote:
Hij heeft wel een zieke collectie van Bonsai, dat maakt alles goed.quote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En ik vond mister Miyagi maar een beetje een zeikerd zonder humor
Ik doe vandaag ook niks meer heb ik zojuist besloten. Studeren is zooooo nutteloosquote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef Sinji het volgende:
Yes, college bijna voorbij. Jezus, echt nutteloos. Alles stond letterlijk in het boek. Ik ga deze week niet meer naar colleges.
Ik heb ze wel eens eerder gezien maar eigenlijk nog nooit in Nederland.quote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan die dromen?
of moet je daarvoor een keer een kakkerlak irl hebben gezien ofzo? had je ze ook voor afrika al?
Hmm, planten hebben ook geen humorquote:Op maandag 12 december 2011 11:57 schreef Sinji het volgende:
Hij heeft wel een zieke collectie van Bonsai, dat maakt alles goed.
In Nederland moet je wel een beetje je best doen, maar kakkerlakken zijn ook hier te verkrijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens eerder gezien maar eigenlijk nog nooit in Nederland.
Zo deed ik het ook altijd. Kom je best ver mee hoor. Gewoon op het eind even stressen en hoplakee gehaaldquote:Op maandag 12 december 2011 11:58 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik te laat ben om mijn herkansing in te leveren. En in week 4 of 5 van het nieuwe kwartaal ben en nogsteeds niet begonnen ben aan de meeste vakken.
Ah das kut ja, dat heb ik ook. IE uit het jaar nul ofzoquote:Op maandag 12 december 2011 11:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Fok op mn werk is kut, kan niet quoten en geen spoilers zien.
Ik heb ze nog nooit gespot hier om eerlijk te zijn. Laat me geloven dat ze niet bestaan in NL. Ziektezakjes zijn hetquote:Op maandag 12 december 2011 11:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In Nederland moet je wel een beetje je best doen, maar kakkerlakken zijn ook hier te verkrijgen.
Ad-block.quote:Op maandag 12 december 2011 11:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dan kun je dus wel iets in een spoiler tag zetten toch?quote:Op maandag 12 december 2011 11:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat je eigenlijk wil zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:00 schreef Cactus1 het volgende:
Zullen we het weer over iets anders hebben
Dat klopt wel ja. Ik heb gewoon geen tijd om alle randvakken er ook nog eens actief bij te doen. Dat zijn gewoon dingen die je tijdens een tentamenperiode in je hoofd moet stampen vanaf bladzijde 1, zonder ook maar ooit een les te hebben gevolgd.quote:Op maandag 12 december 2011 11:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo deed ik het ook altijd. Kom je best ver mee hoor. Gewoon op het eind even stressen en hoplakee gehaald
Wat is daar over te vertellen? Al 1.5 maand ofzo geleden.quote:
Nee, ik hoef ook geen sex vandaagquote:
Heb je een voorstel misschien?quote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook geen sex vandaag
Ik wel!quote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh, misschien kan ik nog wel een weekje wachten hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 12:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Ik betaal de hotelkamer wel. Have fun samen
Ok, maar dan moet je het zelf betalenquote:Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
Oh, misschien kan ik nog wel een weekje wachten hoor.
Jup, ik volg alleen het topic. Veel handigerquote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Jullie gaan zo hard, ben ik de enige die probeert te werken EN dit topic te volgen?
Vast niet.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Jullie gaan zo hard, ben ik de enige die probeert te werken EN dit topic te volgen?
Je moet ook dit topic in de gaten houden en daarnaast werken. Betere verdeling.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
Ik wil jou ook helemaal niet doen hoor. Wees maar gerust.quote:Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, misschien kan ik nog wel een weekje wachten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |