Ik ben wel gewend aan hagedissen. Schattig zelfs.quote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In ieder tropisch land heb je wel hagedisjes en beesten op je hotelkamer rondlopen.m daar nou panisch van te worden is wel een beetje erg.
Ze zijn wel lekker man.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kakkerlakken. Vieze beesten, maar bang? Neuh.
Krekels en sprinkhanen, dat vind ik smerig.
Nee, hij weet wel wat die zegt maar of die het onthoud weet ik niet.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan je ook vragen gaan stellen aan hem, en dan gaat hij vreemde antwoorden geven die hij dan totaal weer vergeet omdat hij nog half slaapt?
ik had het een keer met me moeder die me wakker probeerde te maken. het was na het 8k-meisje incident en ik ben bang dat ik iets belachelijks heb gezegd over pillen ofzo
afentoe last van, niet zo vaak. dus ik zie het niet als probleem dat moet worden opgelostquote:Op maandag 12 december 2011 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die dromen die je opnoemt komen allemaal zeer regelmatig voor bij slaapverlamming. Het kan minder erg voelen als je je dat beseft tijdens je droom, als dat je lukt.
Ze kunnen best 6000km reizen hoorquote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Boeiend als je 6000km van huis bent.
Precies, zo denk ik er ook over. Spinnen laat ik lekker hun gang gaan, ik heb echt een gruwelijke hekel aan muggen. Lang leve het electrische racketquote:Op maandag 12 december 2011 11:46 schreef Sinji het volgende:
Ik haat muggen. Spinnen eten muggen.
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Die geur als je een vlieg/mug een tijdje onder spanning zet.quote:Op maandag 12 december 2011 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over. Spinnen laat ik lekker hun gang gaan, ik heb echt een gruwelijke hekel aan muggen. Lang leve het electrische racket
ja maar dat is de schuld van moeders he!quote:Op maandag 12 december 2011 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij weet wel wat die zegt maar of die het onthoud weet ik niet.![]()
Ik had dat vroeger toen mijn moeder me wakker kwam maken dat ik gewoon helemaal niet meer wist dat ze me wakker had gemaakt en schijnbaar zat ik wel rechtop tegen der te praten en alles.
BBQ!quote:Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die geur als je een vlieg/mug een tijdje onder spanning zet.![]()
Vooral met een beetje mayonaise.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 11:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wil Jij mijn 3d spel voor iOS maken?
Omnomnomquote:Op maandag 12 december 2011 11:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bah sprinkhanen eet je niet. Die vertrap je met honderden. Kutbeesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral zo'n dikke strontvlieg, die is echt uber ranzig en die heeft wat meer stroom nodig voordat ie niet meer beweegt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Die geur als je een vlieg/mug een tijdje onder spanning zet.![]()
Herkenbaar.quote:Op maandag 12 december 2011 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij weet wel wat die zegt maar of die het onthoud weet ik niet.![]()
Ik had dat vroeger toen mijn moeder me wakker kwam maken dat ik gewoon helemaal niet meer wist dat ze me wakker had gemaakt en schijnbaar zat ik wel rechtop tegen der te praten en alles.
Vliegen vind ik niet zo erg, daar heb ik sowieso zo goed als nooit last van. Maar muggen gaan eraan. Dat, of ik ga in een andere kamer slapenquote:Op maandag 12 december 2011 11:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vooral zo'n dikke strontvlieg, die is echt uber ranzig en die heeft wat meer stroom nodig voordat ie niet meer beweegt.
Beestjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |