Ik heb er altijd een hekel aan, als ik heerlijk lig te slapen en ze me dan wakker maakt om te vragen hoelaat ik wekker moet. Dan geef ik altijd een antwoord als "strakjes" ofzo. En dan is ze boos omdat ze denkt dat ik helemaal niet weet wanneer ik naar school moet en alles.quote:Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat is de schuld van moeders he!
6 jaar lang (middelbare schooltijd) altijd de moeder die zit te zaniken VER VOORDAT JE VAN HUIS MOET dat je moet opstaan enzo.
dan wordt je getraind in vage ontwijkende antwoorden geven die haar weg laten gaan, terwijl je nog slaapt.
ik schaam me wel heel erg dood dat ik het dit jaar of 2010 ofzo nog heb gehad. ik ben bang dat het over seks en "de pil" ging ofzo wat ik heel wazig als antwoord geef.
ik ben toen die middag meteen weggegaan van huis, en heb ze wekenlang niet meer gezien.
maar me punbt is, het is allemaal de schuld van de moeder!
dat heb ik ook nog even duidelijk gemaakt voordat ik wegging,dat het haar eigen schuld is dat ik vaag deed door me altijd lastig te vallen enzo.
Ik vang die dingen met stokjesquote:Op maandag 12 december 2011 11:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vooral zo'n dikke strontvlieg, die is echt uber ranzig en die heeft wat meer stroom nodig voordat ie niet meer beweegt.
Beestjes
Had ik ook in de kamer maar kakkerlakken zijn sowieso viezer. Ook gewoon het idee dat als je die kakkerlakken wil vertrappen, er meerdere voor in de plaats komen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kakkerlakken. Vieze beesten, maar bang? Neuh.
Krekels en sprinkhanen, dat vind ik smerig.
Dat zijn kikkers bedoel jequote:Op maandag 12 december 2011 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Echte bazen doen dat zonder stokjes en zonder te kauwen.
Pff die Aziaten kunnen ook alles met stokjes he.quote:
iOS programmeer je niet met C++, of kan dat tegenwoordig wel? Objective-C vind ik het raarste wat ik ooit gezien heb op Haskell na.quote:Op maandag 12 december 2011 11:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wil Jij mijn 3d spel voor iOS maken?
hoezo Ik?quote:Op maandag 12 december 2011 11:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb het al erg druk
Daarnaast ben jij de reden dat ik al dagen van alles aan het lezen ben over toonsoorten, diatoniek, etc![]()
![]()
En daar heb je het meeste last van, die kutmuggen die je helemaal lek prikken. En die zijn het minst vies.quote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Muggen moeten mijn bloed meestal niet
Dat zoemen is vooral irritant.
Ik zeg altijd; "Mijn wekker gaat zo, heb ik zelf gezet.quote:Op maandag 12 december 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan, als ik heerlijk lig te slapen en ze me dan wakker maakt om te vragen hoelaat ik wekker moet. Dan geef ik altijd een antwoord als "strakjes" ofzo. En dan is ze boos omdat ze denkt dat ik helemaal niet weet wanneer ik naar school moet en alles.![]()
Maar ik neem het der niet echt kwalijk hoor.
Not sure if I like this postquote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaat dat stokje eerst in je poepgaatje dan?
de echt geoefende in bed wil blijven liggen kan dan zonder goed bewustzijn allemaal andere antwoorden gaan geven als "strakjes", die dan ervoor zorgen dat ze weggaat.quote:Op maandag 12 december 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan, als ik heerlijk lig te slapen en ze me dan wakker maakt om te vragen hoelaat ik wekker moet. Dan geef ik altijd een antwoord als "strakjes" ofzo. En dan is ze boos omdat ze denkt dat ik helemaal niet weet wanneer ik naar school moet en alles.![]()
Maar ik neem het der niet echt kwalijk hoor.
600w en 1:30 minutenquote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow man, ik moet effe een bak koffie hebben
Jij hebt nog nooit Karate Kid gezienquote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Anders snap ik niet hoe je een strontvlieg kan vangen met stokjes
we gebruiken marmalade om apps en games voor iOS te maken en dan kun je C++ gebruikenquote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
iOS programmeer je niet met C++, of kan dat tegenwoordig wel? Objective-C vind ik het raarste wat ik ooit gezien heb op Haskell na.
Het kan allebei.quote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
iOS programmeer je niet met C++, of kan dat tegenwoordig wel? Objective-C vind ik het raarste wat ik ooit gezien heb op Haskell na.
! Bwheheequote:Op maandag 12 december 2011 11:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel, want ik was vroeger verliefd op die knul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |