Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Idd, dan krijg je:quote:Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hoe kan GF ons nou koffie geven!.
Slaap lekkerquote:
Fijn dromen suikersnoetje!quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 11 december 2011 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga ook maar zo eens pitten![]()
om 4 uur gaat de wekker weer![]()
Das wel keitofquote:Op zondag 11 december 2011 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iig een middagje naar de hertog toe
awww, kom je dan biertjes drinkenquote:
Begin je er nou weer over?quote:Op zondag 11 december 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve mensjesDoe eens rustig allemaal
En wees gewoon blij voor RockNijntje en haar verliefde vlinders![]()
Eigenlijk zijn jullie allemaal jaloers gewoon
Van de Hertogquote:
ik hou van de hertogquote:
EN terecht, natuurlijk!quote:Op zondag 11 december 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou van de hertogwe zijn zelfs verloofd
quote:Op zondag 11 december 2011 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
maarehm liefies, ik ga mn bedje opzoekenslaap lekker straks
Slaap lekker LDG'tjequote:Op zondag 11 december 2011 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
maarehm liefies, ik ga mn bedje opzoekenslaap lekker straks
Ik ben blij voor je, RockNijntje!quote:Op zondag 11 december 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve mensjesDoe eens rustig allemaal
En wees gewoon blij voor RockNijntje en haar verliefde vlinders![]()
Eigenlijk zijn jullie allemaal jaloers gewoon
Doeg pap.quote:
Ja, en zoquote:Op zondag 11 december 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
FLES IK ZEI TOCH HOUD JE VON SMOELHAUZEN!
Nee, lief hoor![]()
. Maar nu is het wel weer genoeg
.
[..]
Doeg pap.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-12-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 102 Inkomen
02. 088 wel.o.k
03. 087 Yuki
04. 082 goldfinger1963
05. 073 D.
06. 065 LovelyLady
07. 065 Dr_Flash
08. 062 douche-eendje
09. 057 OA
10. 056 RockNijntje
11. 052 eer-ik
12. 051 DaMart
13. 049 MPG
14. 029 suikertaartje
15. 028 Koen66
16. 026 the-brother-of-uzunumaki
17. 025 Bos81
18. 024 LDS
19. 023 Solique
20. 022 marcb1974
Reeks-statistieken!
Normaal niet maar ik hield het niet uit van de jeukquote:Op maandag 12 december 2011 05:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Is het normaal om deze tijd in leven te zijn? Nieuwe ervaring voor mij. Respect voor mensen die vroeg op staan.
Dat herken ik.quote:Op maandag 12 december 2011 05:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
Normaal niet maar ik hield het niet uit van de jeuk(haar was vettig)
En m'n haar is nog nat
niets mooier dan vroeg je vlooiebunker uit, maar ja ik ben dan ook een echt ochtendmens.quote:Op maandag 12 december 2011 05:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik wil m'n bed uit, maar heb geen idee of m'n pa s ochtends chagreinig is. Ben al een paar jaar niet meer zo vroeg wakker geweest
quote:Op zondag 11 december 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
He suzie de bui is over
kijk de lucht wordt alweer blauw![]()
nya, ik loog, is niet de eerste keer dat ik de nacht oversla xDquote:Op maandag 12 december 2011 05:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niets mooier dan vroeg je vlooiebunker uit, maar ja ik ben dan ook een echt ochtendmens.
6 uur 's morgens wakker zonder wekker, 7 dagen in de week.
stomme wisselingen.. ze hebben mijn krappe overstap nog krapper gemaaktquote:Op maandag 12 december 2011 07:27 schreef Muck het volgende:
Fantastisch zo'n nieuwe dienstregeling... Zelden zoveel spoorwijzigingen gezien op Utrecht CS
Owja, het is weer 10 december geweest, altijd leuk die nieuwe dienstregelingenquote:Op maandag 12 december 2011 07:27 schreef Muck het volgende:
Fantastisch zo'n nieuwe dienstregeling... Zelden zoveel spoorwijzigingen gezien op Utrecht CS
Niet veelquote:Op maandag 12 december 2011 07:42 schreef Yuki het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gewijzigd is mbt de treinen van en naar Gouda/Zoetermeer
Eensch.quote:Op maandag 12 december 2011 07:05 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh, het is echt veel te vroeg
al anderhalf uur bezig en mijn koffie apparaat draait ook overurenquote:Op maandag 12 december 2011 08:14 schreef Solique het volgende:
Mogguh
Al aanwezig op werk en eerste bakkiestaat al naast me.
dat is je belangrijkste bondgenootquote:Op maandag 12 december 2011 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
al anderhalf uur bezig en mijn koffie apparaat draait ook overuren
belangrijkste apparaat op mijn bureauquote:Op maandag 12 december 2011 08:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is je belangrijkste bondgenoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Loop wel heen en weer naar de automaatquote:Op maandag 12 december 2011 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
al anderhalf uur bezig en mijn koffie apparaat draait ook overuren
quote:Op maandag 12 december 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
belangrijkste apparaat op mijn bureaudat is wel heel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het streng verboden en zijn we veroordeeld tof de automaatJuin uit Eigen Tuin!
[..]
belangrijkste apparaat op mijn bureauohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nog zo klein, mag ie al wel werken?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Yuuksquote:
alternatief ontbijtquote:Op maandag 12 december 2011 08:24 schreef Yuki het volgende:
Ieuw, meneer in de trein peutert in z'n neus
[..]
belangrijkste apparaat op mijn bureauKjoet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Haiquote:
neeeeeee, peter, doe het wegquote:Op maandag 12 december 2011 08:26 schreef Symphonic het volgende:
en soms als je denkt dat je het dieptepunt gehad hebt, kan het nog net een stukje erger:
De EO-banner ernaast zegt genoegquote:Op maandag 12 december 2011 08:26 schreef Symphonic het volgende:
en soms als je denkt dat je het dieptepunt gehad hebt, kan het nog net een stukje erger:
hier ook maar we moeten betaln voor de automatendrabquote:Op maandag 12 december 2011 08:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel heel tof
Hier is het streng verboden en zijn we veroordeeld tof de automaat
quote:Op maandag 12 december 2011 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ohhhh
Hij is nog zo klein, mag ie al wel werken?
wat een lievie hequote:
quote:Op maandag 12 december 2011 08:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai![]()
Neuh, verrot geslapen dus zie eruit zoals ik me voel. Als een uitgewrongen vaatdoek
Ik wed dat ik nog voor het begin van m'n shift de vraag krijg of ik ziek ben
Ik ben niet ziek, alleen moe. Ja, en de restquote:Op maandag 12 december 2011 08:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Misschien is dat maar het beste dan? Ziek thuis blijven, of ga je liever aan het werk voor de afleiding.
quote:Op maandag 12 december 2011 08:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek, alleen moe. Ja, en de rest
Maar ik ga me hiervoor niet ziek melden
Beter, dan nog even vol houden.quote:Op maandag 12 december 2011 08:40 schreef Yuki het volgende:
Sowieso, als ik me ziek meld kost het mij ook geld
Als ik tot 31 dec gewoon netjes aan het werk ga, krijg ik m'n gezondheidsbonusmeer dan een half jaar niet ziek!
Geen koorts, geen buikloop, niet overgeven, ik heb nog gewoon stem...quote:Op maandag 12 december 2011 08:40 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Beter, dan nog even vol houden.
Zou jezelf inderdaad niet ziek melden, tenzij je echt naar huis wordt gestuurd dan weet je dat het serieus is.
Dan hopen dat je een dagje relaxt kan werken.quote:Op maandag 12 december 2011 08:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen koorts, geen buikloop, niet overgeven, ik heb nog gewoon stem...
Niemand die mij naar huis stuurt
Goeie regeling die gezondheidsbonus, misschien hier ook maar eens voorstellen, heb je voor mij de details daarover?quote:Op maandag 12 december 2011 08:40 schreef Yuki het volgende:
Sowieso, als ik me ziek meld kost het mij ook geld
Als ik tot 31 dec gewoon netjes aan het werk ga, krijg ik m'n gezondheidsbonusmeer dan een half jaar niet ziek!
[..]
belangrijkste apparaat op mijn bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quoten is jouw sterke punt toch?quote:Op maandag 12 december 2011 09:18 schreef OA het volgende:
Ik heb geen invoervenster meer...
Nu moet ik iemand quoten en de quote weghalen
Multiquotenquote:Op maandag 12 december 2011 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quoten is jouw sterke punt toch?
Dan is het toch niet heel ergquote:
En de overgang naar The Voice is ook weer gemaaktquote:Op maandag 12 december 2011 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
het is weer maandag... de standaard paardenpraat van de collega's is weer begonnen
jij mag op een bank met een pen gaan schrijven?quote:Op maandag 12 december 2011 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
whoa, ik mag een bank gaan pentesten
als ik tenminste door de screening kom
whehequote:Op maandag 12 december 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij mag op een bank met een pen gaan schrijven?
het klinkt interessant, maar heb geen idee wat het inhoudt![]()
Nice, leuke uitdagende job lijkt mijquote:Op maandag 12 december 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whehe
nee, ik mag legaal hacken bij een bank, testen hoe de beveiliging van het netwerk is
toch niet weer bij de abn amro he??quote:Op maandag 12 december 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whehe
nee, ik mag legaal hacken bij een bank, testen hoe de beveiliging van het netwerk is
geen idee nog, die informatie wordt nog niet vrij gegeven.quote:Op maandag 12 december 2011 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
toch niet weer bij de abn amro he??
Maar jij weet toch allesquote:Op maandag 12 december 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen idee nog, die informatie wordt nog niet vrij gegeven.
dat het bank is is al meer info dan er werd gegevenquote:
hij was stuk he?quote:Op maandag 12 december 2011 09:03 schreef Barreltje het volgende:
zo.. ook hier heb ik de REEKS weer gevonden
Ah, even verder zoeken danquote:Op maandag 12 december 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat het bank is is al meer info dan er werd gegeven
quote:
Lolquote:Op maandag 12 december 2011 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet nu welke bank![]()
het is niet abn
Toch niet de andere kant van de schuttingquote:Op maandag 12 december 2011 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet nu welke bank![]()
het is niet abn
ook niet RBSquote:Op maandag 12 december 2011 10:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Toch niet de andere kant van de schutting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Het is wel effectief om recidiverende baggerusers te lozenquote:Op maandag 12 december 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik hou er niet van als dat gebeurd![]()
Ja dat tijdstip is wel wat jammer, ik loop achterquote:Op maandag 12 december 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
Hallo zwaaierts
ik pak nog even koffie
het is al half 11
ik heb nog geen fuck gedaanquote:Op maandag 12 december 2011 10:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja dat tijdstip is wel wat jammer, ik loop achter
Ah, das balen... en dus je ogen maar open houden voor een nieuwe job in april?quote:Op maandag 12 december 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
ik heb een arbeids conflict
ik vind dat mijn manager me teveel pushed, hij vind dat ik niet goed genoeg mijn best doe..
dat wordt interressant
Das altijd goedquote:
ik vrees dat DAT nog het enige is wat ik kan doen jah..quote:Op maandag 12 december 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, das balen... en dus je ogen maar open houden voor een nieuwe job in april?
Dan kan je beter ergens je best doen, waar het wel gewaardeerd wordtquote:Op maandag 12 december 2011 10:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vrees dat DAT nog het enige is wat ik kan doen jah..
ik weet het ook niet meer..
als m'n best niet goed genoeg is..![]()
Nee, koffiedate uitgebreid naar een citytrip begin volgend jaarquote:
Hmm spannend?quote:Op maandag 12 december 2011 10:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, koffiedate uitgebreid naar een citytrip begin volgend jaar. Lijkt ergens in Centraal-Europa te worden.
Koffiedatesquote:Op maandag 12 december 2011 10:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, koffiedate uitgebreid naar een citytrip begin volgend jaar. Lijkt ergens in Centraal-Europa te worden.
Altijdquote:
klinkt leukquote:Op maandag 12 december 2011 11:01 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Altijdmaar niet in de relationele sfeer. Is met een vriendin met wie een lunchafspraak een keer is uitgelopen op een driedaagse roadtrip. Ja, altijd spannend
jup..quote:Op maandag 12 december 2011 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kan je beter ergens je best doen, waar het wel gewaardeerd wordt
Ja, we misten de afslag voor het restaurant dus reden we maar 1000 km door en daarna weer terugquote:
dat laatste hoef je niet uit te spreken natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 11:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup..
maar dat moet dan wel iets zijn wat ik leuk vind
en daar zit de crux..
want m'n werk vind ik zo enorm leuk!
en een nieuwe baan vinden als je kinderwensen hebt is ook niet zo handig
Maar het zal vast een stukje onzekerheid geven, lijkt mij.quote:Op maandag 12 december 2011 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat laatste hoef je niet uit te spreken natuurlijk.
Moet ik hier een lijntje voor je uitgooien?quote:Op maandag 12 december 2011 11:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup..
maar dat moet dan wel iets zijn wat ik leuk vind
en daar zit de crux..
want m'n werk vind ik zo enorm leuk!
en een nieuwe baan vinden als je kinderwensen hebt is ook niet zo handig
momenteel is alles up and runningquote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar het zal vast een stukje onzekerheid geven, lijkt mij.
Hoe ver ben je met het platleggen van de ABN?
vakantie foldersquote:Op maandag 12 december 2011 11:22 schreef Inkomen het volgende:
Shit, ik moest vandaag nog de stad in maar ik weet niet meer waarom. Boodschappen zijn het niet..
mweh.. even gesprek as vrijdag afwwachten..quote:Op maandag 12 december 2011 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet ik hier een lijntje voor je uitgooien?
dat is waar..quote:Op maandag 12 december 2011 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat laatste hoef je niet uit te spreken natuurlijk.
Folders, daar doe ik niet aan. Die hebben nooit zulke geniale ideeën als ik zelfquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 11:26 schreef sararaats het volgende:
KSC
*gaap ende kreun*
Alles goed hier?
Smakelijk!quote:
Tuurlijk, dat snap ik dat je nog even afwacht...quote:Op maandag 12 december 2011 11:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. even gesprek as vrijdag afwwachten..
bovendien denk ik dat ik het werk bij jou niet zo leuk vind
Vraagt om een feestquote:Op maandag 12 december 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik 10 jaar geregistreerd op FOK!.
Vandaag dus mijn 9e FOK!-jaardag.
Zeker netjesquote:Op maandag 12 december 2011 13:07 schreef DaMart het volgende:
Overigens is dat wel mooi uitgekiend, zo'n jubileum op 12-12-12.
Net geen luierbroekie meer danquote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker netjes
Ik ben pas een broekie met 3 jaar.
Nee, en lopen gaat ook steeds beterquote:
kom ik aan met mijn 2,5 jaarquote:Op maandag 12 december 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik 10 jaar geregistreerd op FOK!.
Vandaag dus mijn 9e FOK!-jaardag.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Inkomen het volgende:
HDMI-kabel gehaald, de rest laat ik maar zitten. Dag geslaagd
.
Ik teveelquote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]patser
ik heb niet eens apparatuur waar ik een hdmi kabel kan insteken
Marijkequote:
Hai Solquote:
Zo'n tv heb ik ook, maar volgens mij heb ik geen apparaat waar een HDMI kabel inkanquote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik sinds kort een tv met zo'n aansluiting en daar ben ik best blij mee.
He Marcelquote:
Laptopquote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n tv heb ik ook, maar volgens mij heb ik geen apparaat waar een HDMI kabel inkan![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 december 2011 13:07 schreef DaMart het volgende:
Overigens is dat wel mooi uitgekiend, zo'n jubileum op 12-12-12.
Vanavond koffie met bittergarnituur bij mij thuisquote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Trakteren nu![]()
Koffie, gebak, bier, bitterballen, etc
Nog een weekje dan ben ik klaar als het goed isquote:Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Marcel![]()
Hoe is het met jou mop?
Met mij verder alles wel goed, genoeg te doen op werk maar niet te veel zodat ik nog kan Fokkenquote:
ik krijg nog foto's van jouquote:Op maandag 12 december 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wok![]()
Marcel, wat naar van je nijner!Wanneer is het gebeurd?
Mooi zo SolHier alles ok
Uh ja vanavond kan welquote:Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lovely meisje!![]()
Ja, dankje
Ik bel jou vanavond wel effies als dat kan?
En ben je al weer bij de consulent geweest?
5 december is hij overledenquote:Op maandag 12 december 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wok![]()
Marcel, wat naar van je nijner!Wanneer is het gebeurd?
Mooi zo SolHier alles ok
ach. wat er altijd is.. werkquote:Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Bar: ja, iets beterWat is er loos bij jou dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
maar dan is het weer maandagquote:Op maandag 12 december 2011 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ow ja, het is weer maandag,
prettige week en misschien tot volgend weekend
Ik ben heel normaalquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 13:59 schreef Muck het volgende:
My god... In de bioscoop staat een cd met hollandse kersthits op
Frans Bauer, Marianne Weber, Kus, Weet ik Wie
je gaat naar new kids zeker?quote:Op maandag 12 december 2011 13:59 schreef Muck het volgende:
okquote:
quote:12 December 2011 - Naar schatting kwamen 430 personen om het leven bij de brand in de bioscoop Pathé De Kuip. De uitgangen van de bioscoop, gelegen in de stad Rotterdam, waren geblokkeerd voordat de brand aangestoken werd.
Op het moment dat de deuren geblokkeerd werden, waren er meer dan 400 gasten in de bioscoop aanwezig. Voor het aansteken van de brand werd benzine gebruikt en bij verschillende uitgangen werd dit vrijwel tegelijkertijd aangestoken.
De brandweer en politie werden wel ingeschakeld, maar dachten dat er slechts een kleine brand woedde in het theater. Het vuur greep snel om zich heen en de brandweer kwam te laat. De mensen in de bioscoop werden totaal overvallen door het vuur. De meeste overschotten werden in hun stoel aangetroffen.
Kortsluitenquote:Op maandag 12 december 2011 13:59 schreef Muck het volgende:
kloptquote:Op maandag 12 december 2011 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je gaat naar new kids zeker?
was het je nooit eerder opgevallen dat ze de muziek aanpassen op het publiek?
Jij hebt teveel de soaps van DaMart gelezenquote:
maar we zitten in Pathe schouwburgpleinquote:
o noesquote:Op maandag 12 december 2011 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
maar we zitten in Pathe schouwburgplein
quote:Er is zondag om iets voor 9u brand uitgebroken aan een bioscoopcomplex in Rotterdam. Bij een brand bij het bioscoopcomplex Pathe schouwburgplein in Rotterdam is vanmorgen een uitslaande brand uitgebroken. Volgens nog onbevestigde berichten zou de brand aangestoken zijn. Om een voorlopig nog onbekende reden brak er omstreeks kwart voor negen brand uit in een café en een discotheek die aan het gebouw grenzen. De brandweer besliste om uit voorzorg het hele complex te evacueren. Volgens de Rotterdamse burgemeester kwam bij de bluswerkzaamheden één brandweerman om het leven.
Eén van de aanwezigen verklaarde aan RTL dat hij samen met zijn familie net aankwam aan het complex toen het brandalarm afging. Nog geen half uur later sloegen volgens de man de vlammen tien meter hoog door het dak.
De bioscoopzalen zelf zouden niet getroffen zijn door de brand
Er zouden ook gewonden zijn gevallen. Volgens nog onbevestigde berichten zou de brand aangestoken zijn. De brand brak uit in een café dat aan de cinema grenst. De vlammen slaan intussen meters hoog door het dak. Dit is al de 2de brand in zeer korte tijd in een bioscoop .
Always changing, the future is...quote:Op maandag 12 december 2011 14:23 schreef Inkomen het volgende:
Ik ga even over mijn toekomst mediteren.
the future is unknown, the past is unchangeable and the present is realquote:Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Always changing, the future is...
Vertel nog even van die grote brand die uitbrak tijdens de brand bij de aangestoken brand in het café met die brand en brand dus brand want brand. Brand.quote:
had ik er echt [yoda mode] bij moeten zetten?quote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
the future is unknown, the past is unchangeable and the present is real
quote:Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Always changing, the future is...
volgens mij kwam die van mij uit harry potterquote:Op maandag 12 december 2011 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
had ik er echt [yoda mode] bij moeten zetten?
quote:Op maandag 12 december 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Baaanzaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[ afbeelding ]
star wars staat bij mij wel hoger aangeslagenquote:Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij kwam die van mij uit harry potter
hey, dat is een dinges die hij van sinterklaas heeft gehadquote:Op maandag 12 december 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
het is grappigquote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey, dat is een dinges die hij van sinterklaas heeft gehad
hihihquote:Op maandag 12 december 2011 14:23 schreef Inkomen het volgende:
Ik ga even over mijn toekomst mediteren.
quote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
star wars staat bij mij wel hoger aangeslagen
quote:Op maandag 12 december 2011 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hihih
* Barreltje heeft ook een meditatie opstaan op de iPod
ow...quote:
De planken vloer gaat zo wel in hoog tempo naar de klote zo te zienquote:Op maandag 12 december 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
sol, hoe krijg ik voor de freeze een change voor rechten op een gdo doorgevoerd?quote:Op maandag 12 december 2011 14:41 schreef Solique het volgende:
Het is vandaag, weet je een vraag niet vraag dan aan Solique dag of zo.
Blijf vragen ontvangen over procedures, lopende zaken, software, etc.
gdo = garage door openerquote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sol, hoe krijg ik voor de freeze een change voor rechten op een gdo doorgevoerd?
Werk zelf niet met data objects dus weet het niet.quote:
Me-Moquote:
Succesquote:
Katten zijn vet tof. En kittehs helemaalquote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
kijk nou wat een hutsieflutsie![]()
Jezusquote:
Ik moest eigenlijk nog eerder op, maar daar had ik geen zin inquote:Op maandag 12 december 2011 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JezusNou, ouwe Fles heeft zijn slaapuurtjes wel nodig hoor
Jawel, goed gedaanquote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nuttigheid![]()
Kerstkaartjes de deur uit, oud glas weggebracht, boodschappen gedaan.
Okee stelt niet zo achterlijk veel voor eigenlijk
jaquote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Katten zijn vet tof. En kittehs helemaal
Whaohquote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
kijk nou wat een hutsieflutsie![]()
t vriendje is allergisch voor kattenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t vriendje is allergisch voor katten, dus t wordt een hond, we hebben zelfs al besloten wat voor eentje
[ afbeelding ]
of zo eentje
[ afbeelding ]
Buh, die vind ik best lelijkquote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t vriendje is allergisch voor katten, dus t wordt een hond, we hebben zelfs al besloten wat voor eentje
[ afbeelding ]
of zo eentje
[ afbeelding ]
Die zijn heus wel liefquote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuu.
Dat zijn toch heul geen lieve beesten? Ze zien er zo niet aaibaar uit
.
Gatver.quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of zo eentje
[ afbeelding ]
zo-eentje die kappot gefokt is. iedereen heeft en die dus eigk heel saai zijnquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Buh, die vind ik best lelijk.
Zoeen lief labrador-beestjesding is toch veel leuker?
quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver.
Honden zijn sowieso al wandelende schijtmolens, maar deze zijn nog lelijk ook
ik wil ook geen lopende pluizenbol, maar n toffe stoere grote hondquote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuu.
Dat zijn toch heul geen lieve beesten? Ze zien er zo niet aaibaar uit
.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver.
Honden zijn sowieso al wandelende schijtmolens, maar deze zijn nog lelijk ook
Ik ben sowieso niet zo van de grote beren, of het nou over dieren of mensen gaat.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo-eentje die kappot gefokt is. iedereen heeft en die dus eigk heel saai zijn![]()
ik vind deze juist tofgrote beren
Niks mis met Amsterdamquote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef Inkomen het volgende:
Honden zijn net als Amsterdam - ik heb er niet zoveel mee.
[..]Mooi gesproken.
ik juist welquote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo van de grote beren, of het nou over dieren of mensen gaat.
Oh dat mag hoorquote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik moet soms zo lachen om jouw opmerkingen
Ik wil eigenlijk sowieso geen hond.quote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil ook geen lopende pluizenbol, maar n toffe stoere grote hond
Ik kan die post bijna ruikenquote:
Nee hoor, er kan nog meer bij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |