Net geen luierbroekie meer danquote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker netjes
Ik ben pas een broekie met 3 jaar.
Nee, en lopen gaat ook steeds beterquote:
kom ik aan met mijn 2,5 jaarquote:Op maandag 12 december 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik 10 jaar geregistreerd op FOK!.
Vandaag dus mijn 9e FOK!-jaardag.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Inkomen het volgende:
HDMI-kabel gehaald, de rest laat ik maar zitten. Dag geslaagd
.
Ik teveelquote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]patser
ik heb niet eens apparatuur waar ik een hdmi kabel kan insteken
Marijkequote:
Hai Solquote:
Zo'n tv heb ik ook, maar volgens mij heb ik geen apparaat waar een HDMI kabel inkanquote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik sinds kort een tv met zo'n aansluiting en daar ben ik best blij mee.
He Marcelquote:
Laptopquote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n tv heb ik ook, maar volgens mij heb ik geen apparaat waar een HDMI kabel inkan![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 december 2011 13:07 schreef DaMart het volgende:
Overigens is dat wel mooi uitgekiend, zo'n jubileum op 12-12-12.
Vanavond koffie met bittergarnituur bij mij thuisquote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Trakteren nu![]()
Koffie, gebak, bier, bitterballen, etc
Nog een weekje dan ben ik klaar als het goed isquote:Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Marcel![]()
Hoe is het met jou mop?
Met mij verder alles wel goed, genoeg te doen op werk maar niet te veel zodat ik nog kan Fokkenquote:
ik krijg nog foto's van jouquote:Op maandag 12 december 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wok![]()
Marcel, wat naar van je nijner!Wanneer is het gebeurd?
Mooi zo SolHier alles ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |