je gaat naar new kids zeker?quote:Op maandag 12 december 2011 13:59 schreef Muck het volgende:
My god... In de bioscoop staat een cd met hollandse kersthits op
Frans Bauer, Marianne Weber, Kus, Weet ik Wie
okquote:
quote:12 December 2011 - Naar schatting kwamen 430 personen om het leven bij de brand in de bioscoop Pathé De Kuip. De uitgangen van de bioscoop, gelegen in de stad Rotterdam, waren geblokkeerd voordat de brand aangestoken werd.
Op het moment dat de deuren geblokkeerd werden, waren er meer dan 400 gasten in de bioscoop aanwezig. Voor het aansteken van de brand werd benzine gebruikt en bij verschillende uitgangen werd dit vrijwel tegelijkertijd aangestoken.
De brandweer en politie werden wel ingeschakeld, maar dachten dat er slechts een kleine brand woedde in het theater. Het vuur greep snel om zich heen en de brandweer kwam te laat. De mensen in de bioscoop werden totaal overvallen door het vuur. De meeste overschotten werden in hun stoel aangetroffen.
Kortsluitenquote:Op maandag 12 december 2011 13:59 schreef Muck het volgende:
My god... In de bioscoop staat een cd met hollandse kersthits op
Frans Bauer, Marianne Weber, Kus, Weet ik Wie
kloptquote:Op maandag 12 december 2011 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je gaat naar new kids zeker?
was het je nooit eerder opgevallen dat ze de muziek aanpassen op het publiek?
Jij hebt teveel de soaps van DaMart gelezenquote:
maar we zitten in Pathe schouwburgpleinquote:
o noesquote:Op maandag 12 december 2011 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
maar we zitten in Pathe schouwburgplein
quote:Er is zondag om iets voor 9u brand uitgebroken aan een bioscoopcomplex in Rotterdam. Bij een brand bij het bioscoopcomplex Pathe schouwburgplein in Rotterdam is vanmorgen een uitslaande brand uitgebroken. Volgens nog onbevestigde berichten zou de brand aangestoken zijn. Om een voorlopig nog onbekende reden brak er omstreeks kwart voor negen brand uit in een café en een discotheek die aan het gebouw grenzen. De brandweer besliste om uit voorzorg het hele complex te evacueren. Volgens de Rotterdamse burgemeester kwam bij de bluswerkzaamheden één brandweerman om het leven.
Eén van de aanwezigen verklaarde aan RTL dat hij samen met zijn familie net aankwam aan het complex toen het brandalarm afging. Nog geen half uur later sloegen volgens de man de vlammen tien meter hoog door het dak.
De bioscoopzalen zelf zouden niet getroffen zijn door de brand
Er zouden ook gewonden zijn gevallen. Volgens nog onbevestigde berichten zou de brand aangestoken zijn. De brand brak uit in een café dat aan de cinema grenst. De vlammen slaan intussen meters hoog door het dak. Dit is al de 2de brand in zeer korte tijd in een bioscoop .
Always changing, the future is...quote:Op maandag 12 december 2011 14:23 schreef Inkomen het volgende:
Ik ga even over mijn toekomst mediteren.
the future is unknown, the past is unchangeable and the present is realquote:Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Always changing, the future is...
Vertel nog even van die grote brand die uitbrak tijdens de brand bij de aangestoken brand in het café met die brand en brand dus brand want brand. Brand.quote:
had ik er echt [yoda mode] bij moeten zetten?quote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
the future is unknown, the past is unchangeable and the present is real
quote:Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Always changing, the future is...
volgens mij kwam die van mij uit harry potterquote:Op maandag 12 december 2011 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
had ik er echt [yoda mode] bij moeten zetten?
quote:Op maandag 12 december 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Baaanzaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[ afbeelding ]
star wars staat bij mij wel hoger aangeslagenquote:Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij kwam die van mij uit harry potter
hey, dat is een dinges die hij van sinterklaas heeft gehadquote:Op maandag 12 december 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Baaanzaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[ afbeelding ]
het is grappigquote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey, dat is een dinges die hij van sinterklaas heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |