stomme wisselingen.. ze hebben mijn krappe overstap nog krapper gemaaktquote:Op maandag 12 december 2011 07:27 schreef Muck het volgende:
Fantastisch zo'n nieuwe dienstregeling... Zelden zoveel spoorwijzigingen gezien op Utrecht CS
Owja, het is weer 10 december geweest, altijd leuk die nieuwe dienstregelingenquote:Op maandag 12 december 2011 07:27 schreef Muck het volgende:
Fantastisch zo'n nieuwe dienstregeling... Zelden zoveel spoorwijzigingen gezien op Utrecht CS
Niet veelquote:Op maandag 12 december 2011 07:42 schreef Yuki het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gewijzigd is mbt de treinen van en naar Gouda/Zoetermeer
Eensch.quote:Op maandag 12 december 2011 07:05 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh, het is echt veel te vroeg
al anderhalf uur bezig en mijn koffie apparaat draait ook overurenquote:Op maandag 12 december 2011 08:14 schreef Solique het volgende:
Mogguh
Al aanwezig op werk en eerste bakkiestaat al naast me.
dat is je belangrijkste bondgenootquote:Op maandag 12 december 2011 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
al anderhalf uur bezig en mijn koffie apparaat draait ook overuren
belangrijkste apparaat op mijn bureauquote:Op maandag 12 december 2011 08:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is je belangrijkste bondgenoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Loop wel heen en weer naar de automaatquote:Op maandag 12 december 2011 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
al anderhalf uur bezig en mijn koffie apparaat draait ook overuren
quote:Op maandag 12 december 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
belangrijkste apparaat op mijn bureaudat is wel heel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het streng verboden en zijn we veroordeeld tof de automaatPietje Puk en de Plakbandcrisis
[..]
belangrijkste apparaat op mijn bureauohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nog zo klein, mag ie al wel werken?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Yuuksquote:
alternatief ontbijtquote:Op maandag 12 december 2011 08:24 schreef Yuki het volgende:
Ieuw, meneer in de trein peutert in z'n neus
[..]
belangrijkste apparaat op mijn bureauKjoet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Haiquote:
neeeeeee, peter, doe het wegquote:Op maandag 12 december 2011 08:26 schreef Symphonic het volgende:
en soms als je denkt dat je het dieptepunt gehad hebt, kan het nog net een stukje erger:
De EO-banner ernaast zegt genoegquote:Op maandag 12 december 2011 08:26 schreef Symphonic het volgende:
en soms als je denkt dat je het dieptepunt gehad hebt, kan het nog net een stukje erger:
hier ook maar we moeten betaln voor de automatendrabquote:Op maandag 12 december 2011 08:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel heel tof
Hier is het streng verboden en zijn we veroordeeld tof de automaat
quote:Op maandag 12 december 2011 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ohhhh
Hij is nog zo klein, mag ie al wel werken?
wat een lievie hequote:
quote:Op maandag 12 december 2011 08:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai![]()
Neuh, verrot geslapen dus zie eruit zoals ik me voel. Als een uitgewrongen vaatdoek
Ik wed dat ik nog voor het begin van m'n shift de vraag krijg of ik ziek ben
Ik ben niet ziek, alleen moe. Ja, en de restquote:Op maandag 12 december 2011 08:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Misschien is dat maar het beste dan? Ziek thuis blijven, of ga je liever aan het werk voor de afleiding.
quote:Op maandag 12 december 2011 08:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek, alleen moe. Ja, en de rest
Maar ik ga me hiervoor niet ziek melden
Beter, dan nog even vol houden.quote:Op maandag 12 december 2011 08:40 schreef Yuki het volgende:
Sowieso, als ik me ziek meld kost het mij ook geld
Als ik tot 31 dec gewoon netjes aan het werk ga, krijg ik m'n gezondheidsbonusmeer dan een half jaar niet ziek!
Geen koorts, geen buikloop, niet overgeven, ik heb nog gewoon stem...quote:Op maandag 12 december 2011 08:40 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Beter, dan nog even vol houden.
Zou jezelf inderdaad niet ziek melden, tenzij je echt naar huis wordt gestuurd dan weet je dat het serieus is.
Dan hopen dat je een dagje relaxt kan werken.quote:Op maandag 12 december 2011 08:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen koorts, geen buikloop, niet overgeven, ik heb nog gewoon stem...
Niemand die mij naar huis stuurt
Goeie regeling die gezondheidsbonus, misschien hier ook maar eens voorstellen, heb je voor mij de details daarover?quote:Op maandag 12 december 2011 08:40 schreef Yuki het volgende:
Sowieso, als ik me ziek meld kost het mij ook geld
Als ik tot 31 dec gewoon netjes aan het werk ga, krijg ik m'n gezondheidsbonusmeer dan een half jaar niet ziek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |