the future is unknown, the past is unchangeable and the present is realquote:Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Always changing, the future is...
Vertel nog even van die grote brand die uitbrak tijdens de brand bij de aangestoken brand in het café met die brand en brand dus brand want brand. Brand.quote:
had ik er echt [yoda mode] bij moeten zetten?quote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
the future is unknown, the past is unchangeable and the present is real
quote:Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Always changing, the future is...
volgens mij kwam die van mij uit harry potterquote:Op maandag 12 december 2011 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
had ik er echt [yoda mode] bij moeten zetten?
quote:Op maandag 12 december 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Baaanzaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[ afbeelding ]
star wars staat bij mij wel hoger aangeslagenquote:Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij kwam die van mij uit harry potter
hey, dat is een dinges die hij van sinterklaas heeft gehadquote:Op maandag 12 december 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
het is grappigquote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey, dat is een dinges die hij van sinterklaas heeft gehad
hihihquote:Op maandag 12 december 2011 14:23 schreef Inkomen het volgende:
Ik ga even over mijn toekomst mediteren.
quote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
star wars staat bij mij wel hoger aangeslagen
quote:Op maandag 12 december 2011 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hihih
* Barreltje heeft ook een meditatie opstaan op de iPod
ow...quote:
De planken vloer gaat zo wel in hoog tempo naar de klote zo te zienquote:Op maandag 12 december 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
sol, hoe krijg ik voor de freeze een change voor rechten op een gdo doorgevoerd?quote:Op maandag 12 december 2011 14:41 schreef Solique het volgende:
Het is vandaag, weet je een vraag niet vraag dan aan Solique dag of zo.
Blijf vragen ontvangen over procedures, lopende zaken, software, etc.
gdo = garage door openerquote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sol, hoe krijg ik voor de freeze een change voor rechten op een gdo doorgevoerd?
Werk zelf niet met data objects dus weet het niet.quote:
Me-Moquote:
Succesquote:
Katten zijn vet tof. En kittehs helemaalquote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
kijk nou wat een hutsieflutsie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |