Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Idd, dan krijg je:quote:Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hoe kan GF ons nou koffie geven!.
Slaap lekkerquote:
Fijn dromen suikersnoetje!quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 11 december 2011 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga ook maar zo eens pitten![]()
om 4 uur gaat de wekker weer![]()
Das wel keitofquote:Op zondag 11 december 2011 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iig een middagje naar de hertog toe
awww, kom je dan biertjes drinkenquote:
Begin je er nou weer over?quote:Op zondag 11 december 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve mensjesDoe eens rustig allemaal
En wees gewoon blij voor RockNijntje en haar verliefde vlinders![]()
Eigenlijk zijn jullie allemaal jaloers gewoon
Van de Hertogquote:
ik hou van de hertogquote:
EN terecht, natuurlijk!quote:Op zondag 11 december 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou van de hertogwe zijn zelfs verloofd
quote:Op zondag 11 december 2011 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
maarehm liefies, ik ga mn bedje opzoekenslaap lekker straks
Slaap lekker LDG'tjequote:Op zondag 11 december 2011 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
maarehm liefies, ik ga mn bedje opzoekenslaap lekker straks
Ik ben blij voor je, RockNijntje!quote:Op zondag 11 december 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve mensjesDoe eens rustig allemaal
En wees gewoon blij voor RockNijntje en haar verliefde vlinders![]()
Eigenlijk zijn jullie allemaal jaloers gewoon
Doeg pap.quote:
Ja, en zoquote:Op zondag 11 december 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
FLES IK ZEI TOCH HOUD JE VON SMOELHAUZEN!
Nee, lief hoor![]()
. Maar nu is het wel weer genoeg
.
[..]
Doeg pap.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-12-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 102 Inkomen
02. 088 wel.o.k
03. 087 Yuki
04. 082 goldfinger1963
05. 073 D.
06. 065 LovelyLady
07. 065 Dr_Flash
08. 062 douche-eendje
09. 057 OA
10. 056 RockNijntje
11. 052 eer-ik
12. 051 DaMart
13. 049 MPG
14. 029 suikertaartje
15. 028 Koen66
16. 026 the-brother-of-uzunumaki
17. 025 Bos81
18. 024 LDS
19. 023 Solique
20. 022 marcb1974
Reeks-statistieken!
Normaal niet maar ik hield het niet uit van de jeukquote:Op maandag 12 december 2011 05:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Is het normaal om deze tijd in leven te zijn? Nieuwe ervaring voor mij. Respect voor mensen die vroeg op staan.
Dat herken ik.quote:Op maandag 12 december 2011 05:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
Normaal niet maar ik hield het niet uit van de jeuk(haar was vettig)
En m'n haar is nog nat
niets mooier dan vroeg je vlooiebunker uit, maar ja ik ben dan ook een echt ochtendmens.quote:Op maandag 12 december 2011 05:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik wil m'n bed uit, maar heb geen idee of m'n pa s ochtends chagreinig is. Ben al een paar jaar niet meer zo vroeg wakker geweest
quote:Op zondag 11 december 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
He suzie de bui is over
kijk de lucht wordt alweer blauw![]()
nya, ik loog, is niet de eerste keer dat ik de nacht oversla xDquote:Op maandag 12 december 2011 05:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niets mooier dan vroeg je vlooiebunker uit, maar ja ik ben dan ook een echt ochtendmens.
6 uur 's morgens wakker zonder wekker, 7 dagen in de week.
stomme wisselingen.. ze hebben mijn krappe overstap nog krapper gemaaktquote:Op maandag 12 december 2011 07:27 schreef Muck het volgende:
Fantastisch zo'n nieuwe dienstregeling... Zelden zoveel spoorwijzigingen gezien op Utrecht CS
Owja, het is weer 10 december geweest, altijd leuk die nieuwe dienstregelingenquote:Op maandag 12 december 2011 07:27 schreef Muck het volgende:
Fantastisch zo'n nieuwe dienstregeling... Zelden zoveel spoorwijzigingen gezien op Utrecht CS
Niet veelquote:Op maandag 12 december 2011 07:42 schreef Yuki het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gewijzigd is mbt de treinen van en naar Gouda/Zoetermeer
Eensch.quote:Op maandag 12 december 2011 07:05 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh, het is echt veel te vroeg
al anderhalf uur bezig en mijn koffie apparaat draait ook overurenquote:Op maandag 12 december 2011 08:14 schreef Solique het volgende:
Mogguh
Al aanwezig op werk en eerste bakkiestaat al naast me.
dat is je belangrijkste bondgenootquote:Op maandag 12 december 2011 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
al anderhalf uur bezig en mijn koffie apparaat draait ook overuren
belangrijkste apparaat op mijn bureauquote:Op maandag 12 december 2011 08:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is je belangrijkste bondgenoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Loop wel heen en weer naar de automaatquote:Op maandag 12 december 2011 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
al anderhalf uur bezig en mijn koffie apparaat draait ook overuren
quote:Op maandag 12 december 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
belangrijkste apparaat op mijn bureaudat is wel heel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het streng verboden en zijn we veroordeeld tof de automaatJuin uit Eigen Tuin!
[..]
belangrijkste apparaat op mijn bureauohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nog zo klein, mag ie al wel werken?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Yuuksquote:
alternatief ontbijtquote:Op maandag 12 december 2011 08:24 schreef Yuki het volgende:
Ieuw, meneer in de trein peutert in z'n neus
[..]
belangrijkste apparaat op mijn bureauKjoet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Haiquote:
neeeeeee, peter, doe het wegquote:Op maandag 12 december 2011 08:26 schreef Symphonic het volgende:
en soms als je denkt dat je het dieptepunt gehad hebt, kan het nog net een stukje erger:
De EO-banner ernaast zegt genoegquote:Op maandag 12 december 2011 08:26 schreef Symphonic het volgende:
en soms als je denkt dat je het dieptepunt gehad hebt, kan het nog net een stukje erger:
hier ook maar we moeten betaln voor de automatendrabquote:Op maandag 12 december 2011 08:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel heel tof
Hier is het streng verboden en zijn we veroordeeld tof de automaat
quote:Op maandag 12 december 2011 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ohhhh
Hij is nog zo klein, mag ie al wel werken?
wat een lievie hequote:
quote:Op maandag 12 december 2011 08:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai![]()
Neuh, verrot geslapen dus zie eruit zoals ik me voel. Als een uitgewrongen vaatdoek
Ik wed dat ik nog voor het begin van m'n shift de vraag krijg of ik ziek ben
Ik ben niet ziek, alleen moe. Ja, en de restquote:Op maandag 12 december 2011 08:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Misschien is dat maar het beste dan? Ziek thuis blijven, of ga je liever aan het werk voor de afleiding.
quote:Op maandag 12 december 2011 08:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek, alleen moe. Ja, en de rest
Maar ik ga me hiervoor niet ziek melden
Beter, dan nog even vol houden.quote:Op maandag 12 december 2011 08:40 schreef Yuki het volgende:
Sowieso, als ik me ziek meld kost het mij ook geld
Als ik tot 31 dec gewoon netjes aan het werk ga, krijg ik m'n gezondheidsbonusmeer dan een half jaar niet ziek!
Geen koorts, geen buikloop, niet overgeven, ik heb nog gewoon stem...quote:Op maandag 12 december 2011 08:40 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Beter, dan nog even vol houden.
Zou jezelf inderdaad niet ziek melden, tenzij je echt naar huis wordt gestuurd dan weet je dat het serieus is.
Dan hopen dat je een dagje relaxt kan werken.quote:Op maandag 12 december 2011 08:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen koorts, geen buikloop, niet overgeven, ik heb nog gewoon stem...
Niemand die mij naar huis stuurt
Goeie regeling die gezondheidsbonus, misschien hier ook maar eens voorstellen, heb je voor mij de details daarover?quote:Op maandag 12 december 2011 08:40 schreef Yuki het volgende:
Sowieso, als ik me ziek meld kost het mij ook geld
Als ik tot 31 dec gewoon netjes aan het werk ga, krijg ik m'n gezondheidsbonusmeer dan een half jaar niet ziek!
[..]
belangrijkste apparaat op mijn bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |