Jezusquote:
Ik moest eigenlijk nog eerder op, maar daar had ik geen zin inquote:Op maandag 12 december 2011 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JezusNou, ouwe Fles heeft zijn slaapuurtjes wel nodig hoor
Jawel, goed gedaanquote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nuttigheid![]()
Kerstkaartjes de deur uit, oud glas weggebracht, boodschappen gedaan.
Okee stelt niet zo achterlijk veel voor eigenlijk
jaquote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Katten zijn vet tof. En kittehs helemaal
Whaohquote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
kijk nou wat een hutsieflutsie![]()
t vriendje is allergisch voor kattenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t vriendje is allergisch voor katten, dus t wordt een hond, we hebben zelfs al besloten wat voor eentje
[ afbeelding ]
of zo eentje
[ afbeelding ]
Buh, die vind ik best lelijkquote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t vriendje is allergisch voor katten, dus t wordt een hond, we hebben zelfs al besloten wat voor eentje
[ afbeelding ]
of zo eentje
[ afbeelding ]
Die zijn heus wel liefquote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuu.
Dat zijn toch heul geen lieve beesten? Ze zien er zo niet aaibaar uit
.
Gatver.quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of zo eentje
[ afbeelding ]
zo-eentje die kappot gefokt is. iedereen heeft en die dus eigk heel saai zijnquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Buh, die vind ik best lelijk.
Zoeen lief labrador-beestjesding is toch veel leuker?
quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver.
Honden zijn sowieso al wandelende schijtmolens, maar deze zijn nog lelijk ook
ik wil ook geen lopende pluizenbol, maar n toffe stoere grote hondquote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuu.
Dat zijn toch heul geen lieve beesten? Ze zien er zo niet aaibaar uit
.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver.
Honden zijn sowieso al wandelende schijtmolens, maar deze zijn nog lelijk ook
Ik ben sowieso niet zo van de grote beren, of het nou over dieren of mensen gaat.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo-eentje die kappot gefokt is. iedereen heeft en die dus eigk heel saai zijn![]()
ik vind deze juist tofgrote beren
Niks mis met Amsterdamquote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef Inkomen het volgende:
Honden zijn net als Amsterdam - ik heb er niet zoveel mee.
[..]Mooi gesproken.
ik juist welquote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo van de grote beren, of het nou over dieren of mensen gaat.
Oh dat mag hoorquote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik moet soms zo lachen om jouw opmerkingen
Ik wil eigenlijk sowieso geen hond.quote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil ook geen lopende pluizenbol, maar n toffe stoere grote hond
Ik kan die post bijna ruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |