Het is wel effectief om recidiverende baggerusers te lozenquote:Op maandag 12 december 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik hou er niet van als dat gebeurd![]()
Ja dat tijdstip is wel wat jammer, ik loop achterquote:Op maandag 12 december 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
Hallo zwaaierts
ik pak nog even koffie
het is al half 11
ik heb nog geen fuck gedaanquote:Op maandag 12 december 2011 10:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja dat tijdstip is wel wat jammer, ik loop achter
Ah, das balen... en dus je ogen maar open houden voor een nieuwe job in april?quote:Op maandag 12 december 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
ik heb een arbeids conflict
ik vind dat mijn manager me teveel pushed, hij vind dat ik niet goed genoeg mijn best doe..
dat wordt interressant
Das altijd goedquote:
ik vrees dat DAT nog het enige is wat ik kan doen jah..quote:Op maandag 12 december 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, das balen... en dus je ogen maar open houden voor een nieuwe job in april?
Dan kan je beter ergens je best doen, waar het wel gewaardeerd wordtquote:Op maandag 12 december 2011 10:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vrees dat DAT nog het enige is wat ik kan doen jah..
ik weet het ook niet meer..
als m'n best niet goed genoeg is..![]()
Nee, koffiedate uitgebreid naar een citytrip begin volgend jaarquote:
Hmm spannend?quote:Op maandag 12 december 2011 10:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, koffiedate uitgebreid naar een citytrip begin volgend jaar. Lijkt ergens in Centraal-Europa te worden.
Koffiedatesquote:Op maandag 12 december 2011 10:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, koffiedate uitgebreid naar een citytrip begin volgend jaar. Lijkt ergens in Centraal-Europa te worden.
Altijdquote:
klinkt leukquote:Op maandag 12 december 2011 11:01 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Altijdmaar niet in de relationele sfeer. Is met een vriendin met wie een lunchafspraak een keer is uitgelopen op een driedaagse roadtrip. Ja, altijd spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |