Nog 19!quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
zoveel moeten er niet meer, zo moeilijk moet dat toch niet zijn dan?
Die combinatie is zeker waar maar ook eentje die volgens mij in oud nooit gepost is. Deze hint werkt overigens op twee niveausquote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef mefke79 het volgende:
Goed, ik was er van overtuigd dat het Flugel was, maar dat kan niet. Iets met stroopwafels (gouda?) en Schrobeler (Tilburg?). Ik denk nog effe verder.
Ik denk dat ik 'm weetquote:Op zondag 11 december 2011 18:28 schreef SinterkerstKonijn het volgende:
[..]
Die combinatie is zeker waar maar ook eentje die volgens mij in oud nooit gepost is. Deze hint werkt overigens op twee niveaus![]()
Ik zal je een extraatje geven, ik was niet op de meet toen ik het over bezigheden elders had en het Plintgedicht is niet zonder reden.
Dat klopt..quote:Op zondag 11 december 2011 17:20 schreef Jelief het volgende:
P_iglet jij bent mijn Santa! Ik ben heul blij met de agenda, supermooi! Het boek moet ik nog ff lezen om te weten of ie leuk is. De kinderen zijn ook helemaal blij met de boekjes.
Dankjewel!
*fototopicopzoekt
Jep goed geraden, ik ben inderdaad zwanger.quote:Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef _Bar_ het volgende:
Hmm ik vermoed dat santabar zwanger is.
Dan kan ik daar al aan strepen
Rixtje
Octopussy
volgens mij houd ik deze 2 over....
Nu nog uitzoeken wie er een zoon heeft
Lieve Incantrix,quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien!
[..]![]()
Fijn dat je cadeautjes leuk zijn, ben benieuwd naar je foto's
halal? is dat hetzelfde als kosjer?quote:Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef Poppedein het volgende:
Oh en Davinia, je had m goed uiteraard![]()
Ik vond je pakje zelf nog zo karig, normaal gesproken mieter ik dr chocola en maskertjes enzo bij in... maar maskertjes wilde je niet en mn chocola was niet Halal bedacht ik me pas 2 minuten voor de doos dicht ging...dus fijn te lezen dat je er toch blij mee was!
Hahahhahaha, nee dat is niet t zelfde, ik ben in de bonenquote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
halal? is dat hetzelfde als kosjer?
nu las ik net al over kosjere chocolade. ik wist niet eens dat dat bestond. laat staan halal chocola. (hoewel, was dat niet iets van de hema? )
Ze eet gewoon m&m's hoor!quote:Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef Poppedein het volgende:
Ik vond je pakje zelf nog zo karig, normaal gesproken mieter ik dr chocola en maskertjes enzo bij in... maar maskertjes wilde je niet en mn chocola was niet Halal bedacht ik me pas 2 minuten voor de doos dicht ging...dus fijn te lezen dat je er toch blij mee was!
Je hebt nog meer hints lieve schatquote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef mefke79 het volgende:
Tjemig, lastig hoor...Gouda, Tilburg...(of anders om)..Gepost in Den Bosch.
Konijn, kwam je em gisteren zelf brengen trouwens?
Blond haar en de hint naar het kindquote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef mefke79 het volgende:
Nog 19! Ik vind het nogal wat. Ik heb een hoofd vol snot en ben vandaag vooral bezig geweest met inpakken en uitpakken, dus weinig raadtijd.
Goed, ik was er van overtuigd dat het Flugel was, maar dat kan niet. Iets met stroopwafels (gouda?) en Schrobeler (Tilburg?). Ik denk nog effe verder.
Rocka, wat was het dat je mij herkende?
quote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
jaaaaa volgens mij had krijtlijk mijn lootje, toch?? Het was ff zoeken hoor hihihi
Hiyaquote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Lieve Incantrix,
Nogmaals dankjewel, vond het echt super. Kreegl een brok in m'n keel bij het lezen van het gedicht.
Zeker het stukje over dat tegen de tijd dat ik het gedicht zou lezen jij verdwenen zou zijn dacht ik aan een LLM maar toen realiseerde ik me dat erboven stond dat onze uitgerekende datums niet veel verschilde.
Ik vind het echt lief van je dat je ondanks alles er nog zoveel tijd en energie in hebt gestopt..
![]()
![]()
(ga nu een poging doen de foto's te uploaden)
quote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef mefke79 het volgende:
Konijn, ik stop er voor nu even mee, ben bij mijn ouders en die behoeven ook nog wat aandacht. Niks verklappen, ik ga er nog over nadenken en alles rustig op een rij zetten.
Pffrt *zweet van voorhoofd veegt*quote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef PoppeGeheim het volgende:
Wat fijn dat je er zo blij mee bent Poppedein!Ik ga zo even de foto's bekijken!
Ik heb hints voor je!Eindelijk kan ik die hints aan je kwijt.
![]()
1. Wij delen een uitgerekende datum
2. Mijn oudste is op dezelfde datum jarig als de jongste van Mignonne
3. Ik ben (denk ik) de grootste en had de kleinste.![]()
Noh, als dit geen raketkunde is!
ik kwam niet meer bijquote:Op zondag 11 december 2011 19:50 schreef Keshet het volgende:
Wat zat ik er naast trouwens met mijn 'ik verdenk Vicky en Saffier maar eigenlijk weet ik zeker dat 't Saffier is'-actie.![]()
Daar was ik ook even bang voor, maar gelukkig bleef je Saffier 'de schuld' gevenquote:Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik kwam niet meer bij![]()
toen je vicky zei dacht ik heel even dat je het linkje m@x ook wel snel zou leggen maar dat viel gelukkig mee
Hij fotografeert voor de website waarvoor ik schrijfquote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef Keshet het volgende:
Maar waar ken jij P dan van? 't is mijn lieve ex-collega.Ik wist dat hij Saffier en Vicky kende, vandaar dat ik hen verdacht.
Ahhhhhquote:Op zondag 11 december 2011 20:28 schreef Keshet het volgende:
Ik probeerde vanochtend Emma's nieuwe favoriete knuffel / kerstboomding in handen te krijgen om het in de kerstboom te kunnen hangen.
/fail![]()
[ afbeelding ]
tuurlijk, maar het is handiger om te zeggen dat ik je santa niet ben.quote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Rixtje het volgende:
Kan iedereen van het overgebleven lijstje even posten in welke provincie zij woont
Zuid-Hollandquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Rixtje het volgende:
Kan iedereen van het overgebleven lijstje even posten in welke provincie zij woont
quote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Poppedein het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo middenin een drukke werkdag eindelijk tijd om t pakketje open te maken!!
Ik ben blij blij blij!!! Ik had hele leuke cadeautjes omkleed met een heel lief verhaaltje!
Dank u lieve Poppegeheim!!
Maar nu.... Ik dacht het even heeeeel makkelijk te hebben.. de onderste helft van Linda's achternaam was nog te lezen op de doos....kat in t bakkie dacht ik! Niet dus! Linda doet niet mee
Pot verdeurie!
Toen dacht ik de volgende aanwijzing gevonden te hebben:
[ afbeelding ]
Maar Becky is ook al geen optie meer...
Dus nu ben ik helemaal aanwijzingsloos...
Het zal iemand zijn die niet al te lang geleden iets van Linda gekocht heeft... Nou hou ik dat niet bij, maar ik blijf op dit moment dan toch nog maar even Keshet als hoofdverdachte voeren...
Help me out here!!
Geef me een ja of een hint
oh en foto's in t foto topicb
Ik ben voor, Curly Catfightquote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Reilain het volgende:
Hihi die foto van Emma...
Zou een interessante combi zijn.... Zoë, Emma en Oona in 1 kamer zetten... (lees: gevaarlijk project)
quote:Op zondag 11 december 2011 21:03 schreef Jeetjejom het volgende:
DML is dan vast en zeker mijn lootje!
Wat ben ik blij dat je toch hebt meegedaan!!!!!
ik heb zo zitten lachen he met zusje samen om het gedicht.quote:Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef Spewey het volgende:
Ik zat er zOo gruwelijk naast, wist niet dat SC zoveel humor had.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ik heb zo zitten lachen he met zusje samen om het gedicht.
in eerste instantie had ik een veel toffere versie maar toen ging opeens de pc uit
faka met j0uw ik kan grapjes maken, tfoe.
Alle chocola is kosher.quote:Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef Poppedein het volgende:
en ik ga nu dus niet suf kiezen dat dan de ander overblijftquote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef simmu het volgende:
lieve SIMMterklaUs, heb je nog een ittybitty miniklein hintje voor me?
tis een snifje gemeenik heb na druk zoeken 2 keuzen. beiden in dezelfde stad, beiden met meerdere kindjes. alleen dat van die oppas heb ik niet kunnen vinden
halal is niet hetzelfde als kosher. Halal is van de islam, kosher is van het jodendom. Kosher is ook strenger dan halal (qua slacht iig). Het zijn wel allebei spijswetten, dus wel vergelijkbaar in die zin.quote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
halal? is dat hetzelfde als kosjer?
nu las ik net al over kosjere chocolade. ik wist niet eens dat dat bestond. laat staan halal chocola. (hoewel, was dat niet iets van de hema? )
quote:
is dit een cryptogram?quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef SIMMterklaUs het volgende:
Wat ben jij ongeduldig!!!
Om er een keer geen doekjes om te winden!!
lol die was dan niet eens bewust xD!quote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef Spewey het volgende:
[..]![]()
Geen gedicht hè, een rap!
Ik las blingbling en er begon een lampje te branden.
Roosje84 ?quote:Op zondag 11 december 2011 19:11 schreef Santa_Bar_ het volgende:
[..]
Jep goed geraden, ik ben inderdaad zwanger.
Alleen heb je teveel gestreept als je enkel Rixtje en Octopussy overhoudt en nee Deepfreeze ben ik ook niet.
Er stond nog een hint in het gedicht namelijk dat ik een first time Santa ben....
Als je nog een hintje wil dan hoor ik het wel...
Noord Brabantquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Rixtje het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nog over om te raden zijn dus:
Ophelia
bianca en michael
cyntiaa
draculettetje
lady-wrb
mclaura
rixtje
spewey
Ik vind het echt heel fijn allemaalquote:
Memmel is de mijne denk ik... heb alleen nog geen bevestiging van haarquote:Op zondag 11 december 2011 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nog over om te raden zijn dus:
Ingrid
Ophelia
bianca en michael
cyntiaa
draculettetje
lady-wrb
mclaura
memmel
rixtje
spewey
quote:Op zondag 11 december 2011 21:41 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Memmel is de mijne denk ik... heb alleen nog geen bevestiging van haar
Ik ben niet jou Santa maar ik begin me nu heel hard af te vragen ben jij de mijne?quote:Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Santa bedankt voor de leuke cadeautjes! Vanmiddag tussendoor op de verjaardag viering uitgepakt, dus geen spectaculaire foto's.
Rixtje, ben jij mijn santa?
Ben blij dat het in de smaak valt want ik vond het nog best wel lastig omdat we elkaar niet zo vaak tegenkomen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:41 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel fijn allemaalKan lekker relaxen
Echt ontzettend bedankt![]()
Roy is ook al helemaal blij met het boek
Wil je me even aaien?quote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
alle pakjes zijn nu toch nog niet opengemaakt?
ik mis het pakje van mijn lootje bijvoorbeeld.
dat vind ik echt jammer
je zal wel gelijk hebben, maar het is vandaag secret santadinges en niet morgen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:03 schreef Keshet het volgende:
Lady, het is geen verplichting he, om het vandaag te openen! Mensen kunnen zomaar wat anders te doen hebben, 't gebeurt.
Sommigen laten dat vantevoren even weten, anderen niet. Je lootje meldt zich vast snel.
helaas nopequote:Op zondag 11 december 2011 21:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Draculettetje, ben jij mijn Secret Santa?
Nou ik snap het wel hoor. In F&F kwam mijn lootje vorig jaar rond middernacht toen iedereen al naar bed was en alle pret geweest was nog even snel haar spullen showen. De pret is dan al wel geweest en het spannende gevoel er een beetje af.quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef Keshet het volgende:
Jij doet je ondertitel ook wel eer aan he, vandaag?
Ja!quote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Ik ben niet jou Santa maar ik begin me nu heel hard af te vragen ben jij de mijne?
ik ben idd niet echt in een juichstemming nee. ik zocht afleiding in dit topic en ik ben prikkelbaar. laat ik zeggen dat ik morgen iets absoluut niet feestelijks te doen heb.quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef Keshet het volgende:
Jij doet je ondertitel ook wel eer aan he, vandaag?
geeft niet joh, jij kan er toch ook niets aan doen dat ik niet lekker in mijn vel zit.quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Keshet het volgende:
Ik was nog even met een edit bezig! Ik was ook even lekker kort door de bocht, sorry.
Geweldig!quote:
nee morgen is absoluut niet leuk. maar het geeft niet. mijn lootje zal er ongetwijfeld een goede reden voor hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morgen is ook gewoon niet leuk Lady
Graag gedaan! Ben blij dat je het leuk vind. Was de waxinelichtkaart nog heel?quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Geweldig!Zo knap dat je ondanks dat we elkaar eigenlijk op het forum niet zien zoiets leuks bij elkaar gekregen hebt wat echt bij me past. Heel erg bedankt
Leuk! Goed geshopt! Grappig van het uiltjes papierquote:
I knowquote:Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet jouw lootje wel hoor Spewey
Ik heb me dag 2 na de lootjes trekking al verraden in santa topic.quote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
I know
En nog een paar anderen ook, ik moet ook niet klonen, ga ik antwoord geven met dit account en posten in vaste topics met kloon.
Ja! Ik hoop dat de cadeautjes in de smaak gevallen zijnquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Ik denk het te weten; Rixtje ben jij mijn lieve secret santa?! (met dochter en kleine man onderweg? En tig kilometer verderop??
quote:Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef SacreCoeur het volgende:
uhm ik had 2 gedichten op 1 avond en zat tegelijk op dit account & santizzle.
eerste gedicht ging perfect je reageerde nog enzo.
tweede gedicht ik post en kijk en werd witheet... omfg! onder mn eigen account + je nickname in het gedicht.
ninja edit 1 mislukt ook nog eens, dubbele post
vervolgens ninja edit gelukt en had al wel 1 reactie maar oké.. gewoon doen alsof er niets gebeurd is
Toevallig wel jaquote:
Speweeeeh!quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef Spewey het volgende:
[..]
Geweldig! Heb ik idd niets van mee gekregen, wist nl zeker dat Keshet mij had.
Moest een dekmantel hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef Spewey het volgende:
[..]
Geweldig! Heb ik idd niets van mee gekregen, wist nl zeker dat Keshet mij had.
Jah dat en mijn SS vroeg ook al niet om m'n adres en jij had net die dinoshirts opgestuurd.quote:Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef Keshet het volgende:
[..]
Speweeeeh!
Jij had dus al net zo'n failactie als ik.![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Toevallig wel ja![]()
Ik lig helemaal in een deuk hier, die letters schrijven ze bij de Bonte Koe op alle repen, de MH staat voor melk-hazelnoot
Het was een groot plezier je sss te zijn en ik hoop nog op een foto van Hannah met schortje (en tzt babe met rompertje)
haha ja, beetje jammerquote:Op zondag 11 december 2011 22:51 schreef Reilain het volgende:
KDIk vond het wel erg lachen trouwens dat je mijn avatar dacht te herkennen
Heel lief, maar neuh, niet nodig. Heb het dan wel gewist, maar ook de frustratie van me afgeschreven.quote:
jaquote:Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef Solagratia het volgende:
Lady-wrb, ben je toevallig mijn SSS?
quote:Op maandag 12 december 2011 08:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, sorry spuug![]()
Wel houd ik van lakjes
Ja verschrikkelijk!quote:Op maandag 12 december 2011 08:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha spuug was het lastig dit jaar
Maanden voorpret en dan boem opeens een zwart gatquote:Op maandag 12 december 2011 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Eigenlijk best wel jammer dat het gewoon weer voorbij is
Je mag mij gerust nog wat cadeautjes sturen hoor!quote:Op maandag 12 december 2011 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Eigenlijk best wel jammer dat het gewoon weer voorbij is
om 5 uur vannacht viel me in hoe megaduidelijk deze hint idd wel niet isquote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef SIMMterklaUs het volgende:
Wat ben jij ongeduldig!!!
Om er een keer geen doekjes om te winden!!
Je bent de beroerdste nietquote:Op maandag 12 december 2011 09:01 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je mag mij gerust nog wat cadeautjes sturen hoor!
Jayyyyyyquote:Op maandag 12 december 2011 08:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik weet het!!!! Mc Laura, jij bent mijn Secret Santa!!! Met heel veel dank aan debuurvrouw die mij uitlegde dat het niet de plaats Oldehove is maar dat er een toren in Leeuwarden is die zo heet!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 08:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat zijn wel heel weinig hints dan ja
Oh ja, hij is fantàstisch.quote:
Gek mens!quote:Op maandag 12 december 2011 09:20 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je hoe ENG ik het vond, met dat schilderijtje?! Toen ik het verstuurde vond ik het ineens helemaal niet meer op Tirza lijken
Dan heb je mijn uitpakberichtje van gistermiddag gemist denk ikquote:
Als Amy straks op bed ligt ga ik een fotopost maken. (mijn humeur is een stuk beterquote:Op zondag 11 december 2011 16:46 schreef Solagratia het volgende:
Zo, ik was vandaag aan het werk en toen ik thuis kwam kon ik dan het cadeautje uitpakken. Ik ben heel erg blij met de cadeautjes, voel me echt onwijs verwend![]()
Ik heb echt een heel slecht humeur dus ik ga vanavond of morgen tijd maken voor een mooie fotopost. In elk geval bedankt SSS!![]()
![]()
Ow en ik heb geen idee wie mijn SSS isIk had 'jaaaaah' maar die bleek helemaal niet mee te doen
Ik wil nog wel een hintje
I know! Maar nu is de verrassing eraf dus doe ik het niet meerquote:Op maandag 12 december 2011 09:24 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Gek mens!
En het lijkt echt sprekend, dat is op de foto die ik op fb heb gezet ook wel overduidelijk toch?!
Enne, je mag best nog wel kadootjes naar me sturen hoor! (Insert smiley met kringeltje boven 't hoofd!)
Ik ben ook binnenkort jarig!
Maar ik kan heeeel verrast doen hoor!quote:Op maandag 12 december 2011 09:35 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
I know! Maar nu is de verrassing eraf dus doe ik het niet meer
Ja ik ben echt (echt!) heel blij met mijn cadeautjes! Die bolletjes garen zijn precies wat ik zelf ook zou kunnen kopen en die suikerparels ook, want die zijn mooi gelijkmatig van vorm en dat is niet altijd zo. En die chocoladeletter, komt die ook van Jamin dan? Want ik kon aan de verpakking niet zien welk merk het was. Sterre ruilde een stuk van haar chocoladeletter met mij en zij zei ook al:"Mam, waarom is die van jou veel lekkerder dan de mijne?"quote:Op maandag 12 december 2011 09:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jayyyyyy
De sport was Kaatsen, en de toren die onze stad (ont)siert was de Oldehove inderdaad!
Ik hoop dat je blij bent met je cadeautjes. Ik kon hier absoluut niet slagen, maar een onverwacht dagje Hoogezand (met in het winkelcentrum een Jamin en een 'wolboer') maakte alles goed!
Ik vind hem écht mooi. En lekker scheef. Ik ga hem zo maar even swaffelen denk ik.quote:Op maandag 12 december 2011 09:23 schreef McLaura het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, hij is fantàstisch.
[ afbeelding ]
Ze zijn gestopt met bouwen omdat hij dreigde om te pleuren, ze wilden hoger dan de Martinitoren.
Oke dat zal ik onthouden.quote:Op maandag 12 december 2011 09:39 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Maar ik kan heeeel verrast doen hoor!
Dit jaar pas? Hoe oud is ze geworden dan?quote:Op maandag 12 december 2011 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb een geborduurde oldenhove. <3 gemaakt door de moeder van mijn helaas dit jaar overleden opa
Nou, mijn opa overleed dit jaarquote:Op maandag 12 december 2011 10:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dit jaar pas? Hoe oud is ze geworden dan?
Ik mag hopen dat de hormonen je verstand aantasten. En anders : idioot!quote:Op maandag 12 december 2011 09:41 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik vind hem écht mooi. En lekker scheef. Ik ga hem zo maar even swaffelen denk ik.
Wat stond daarquote:
Nee!!quote:Op zondag 11 december 2011 22:54 schreef SinSan het volgende:
Nog even afscheid nemen van mijn kloontje
<--- Ben ik een beetje te herkennen nu?
Hahahhha stommerd!!!!quote:Op maandag 12 december 2011 09:10 schreef simmu het volgende:
[..]
om 5 uur vannacht viel me in hoe megaduidelijk deze hint idd wel niet is
't Was dan ook van een heul tof kind!quote:Op maandag 12 december 2011 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
Sodeju, Sorbo, wat heb jij een tof schilderij gemaakt!
quote:Op maandag 12 december 2011 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
't Was dan ook van een heul tof kind!
Isabeau is idd ook een heul tof kind!!quote:Op maandag 12 december 2011 10:49 schreef Reilain het volgende:
Isabeau is ook een heul tof kind
maar als ik een schilderpoging zou wagen zou je er never nooit meer Isabeau uithalen
hou het maar op kinderfeestjegaarheidquote:Op maandag 12 december 2011 10:43 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahahhha stommerd!!!!
Ik dacht nog, nou dit valt niet te missen.... en dan zie je het niet
Ah, jullie waren sámen op stap in Hoogezand?quote:Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef Vlindur het volgende:
Spuug, twee cadeautjes zijn door mij ingepakt![]()
Nee, dat niet! Ik heb daar zaterdag geshopt, en donderdag heeft Vlindur me geholpen met inpakken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ah, jullie waren sámen op stap in Hoogezand?
Fijn! De chocoladeletter komt van een patissier (Achmea kennende), ik weet niet eens welke. Ze zijn uitgedeeld op mijn mans werk en hij heeft er één extra meegnomen (zijn collega hoefde hem niet). Ik heb hem erbij gestopt omdat ik hem zoooo lekker vondquote:Op maandag 12 december 2011 09:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja ik ben echt (echt!) heel blij met mijn cadeautjes! Die bolletjes garen zijn precies wat ik zelf ook zou kunnen kopen en die suikerparels ook, want die zijn mooi gelijkmatig van vorm en dat is niet altijd zo. En die chocoladeletter, komt die ook van Jamin dan? Want ik kon aan de verpakking niet zien welk merk het was. Sterre ruilde een stuk van haar chocoladeletter met mij en zij zei ook al:"Mam, waarom is die van jou veel lekkerder dan de mijne?"
quote:Op maandag 12 december 2011 08:35 schreef mefke79 het volgende:
Ophelia, jij moet het wel zijn! Toch?!
Nu kan je snel je laatste project tonen, hij is zooooo gaaf! En peuter vond em ook helemaal te lief. Nu ga ik straks nog wel even puzzelen op de aanwijzingen. Gewoon omdat ik ze wil snappen.
ik vind het ook niet leuk om op de datum af te posten. ik was juist zo blij dat mijn pakje vroeg was.quote:Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar zij bezorgen zwz niet binnen een dag toch? Dus daar kun je rekening mee houden en extra vroeg posten. Ik heb alleen geen printer om het label af te drukken....
van de andere kant: ik heb alles op alles gezet om het donderdagavond bij dat ene postkantoor te krijgen dat open is tot 8 uur zodat het vrijdag bezorgd zou worden. De bezorging stond ook op vrijdag en werd toen ineens zaterdag.quote:Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het ook niet leuk om op de datum af te posten. ik was juist zo blij dat mijn pakje vroeg was.
ik heb er weken naar uit/tegenaan gekeken !
Er staat nog 1 naam in de OP zonder sss. Da's ook niet gezelligquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn lootje heeft nog niet geraden dat ik het was geloof ik
ja echt ik dacht: jemig nog meer cavia's! hahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Fijn dat de cadeau's in de smaak vallen en voel je niet bezwaard, zieke kindjes zijn niet leuk. Hopelijk weer herstelt?
Hoe vond je de cavia linkjes?Heb zoveel pret er om gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |