Geweldig!quote:
nee morgen is absoluut niet leuk. maar het geeft niet. mijn lootje zal er ongetwijfeld een goede reden voor hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morgen is ook gewoon niet leuk Lady
Graag gedaan! Ben blij dat je het leuk vind. Was de waxinelichtkaart nog heel?quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Geweldig!Zo knap dat je ondanks dat we elkaar eigenlijk op het forum niet zien zoiets leuks bij elkaar gekregen hebt wat echt bij me past. Heel erg bedankt
Leuk! Goed geshopt! Grappig van het uiltjes papierquote:
I knowquote:Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet jouw lootje wel hoor Spewey
Ik heb me dag 2 na de lootjes trekking al verraden in santa topic.quote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
I know
En nog een paar anderen ook, ik moet ook niet klonen, ga ik antwoord geven met dit account en posten in vaste topics met kloon.
Ja! Ik hoop dat de cadeautjes in de smaak gevallen zijnquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Ik denk het te weten; Rixtje ben jij mijn lieve secret santa?! (met dochter en kleine man onderweg? En tig kilometer verderop??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |