ik kwam niet meer bijquote:Op zondag 11 december 2011 19:50 schreef Keshet het volgende:
Wat zat ik er naast trouwens met mijn 'ik verdenk Vicky en Saffier maar eigenlijk weet ik zeker dat 't Saffier is'-actie.![]()
Daar was ik ook even bang voor, maar gelukkig bleef je Saffier 'de schuld' gevenquote:Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik kwam niet meer bij![]()
toen je vicky zei dacht ik heel even dat je het linkje m@x ook wel snel zou leggen maar dat viel gelukkig mee
Hij fotografeert voor de website waarvoor ik schrijfquote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef Keshet het volgende:
Maar waar ken jij P dan van? 't is mijn lieve ex-collega.Ik wist dat hij Saffier en Vicky kende, vandaar dat ik hen verdacht.
Ahhhhhquote:Op zondag 11 december 2011 20:28 schreef Keshet het volgende:
Ik probeerde vanochtend Emma's nieuwe favoriete knuffel / kerstboomding in handen te krijgen om het in de kerstboom te kunnen hangen.
/fail![]()
[ afbeelding ]
tuurlijk, maar het is handiger om te zeggen dat ik je santa niet ben.quote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Rixtje het volgende:
Kan iedereen van het overgebleven lijstje even posten in welke provincie zij woont
Zuid-Hollandquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Rixtje het volgende:
Kan iedereen van het overgebleven lijstje even posten in welke provincie zij woont
quote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Poppedein het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo middenin een drukke werkdag eindelijk tijd om t pakketje open te maken!!
Ik ben blij blij blij!!! Ik had hele leuke cadeautjes omkleed met een heel lief verhaaltje!
Dank u lieve Poppegeheim!!
Maar nu.... Ik dacht het even heeeeel makkelijk te hebben.. de onderste helft van Linda's achternaam was nog te lezen op de doos....kat in t bakkie dacht ik! Niet dus! Linda doet niet mee
Pot verdeurie!
Toen dacht ik de volgende aanwijzing gevonden te hebben:
[ afbeelding ]
Maar Becky is ook al geen optie meer...
Dus nu ben ik helemaal aanwijzingsloos...
Het zal iemand zijn die niet al te lang geleden iets van Linda gekocht heeft... Nou hou ik dat niet bij, maar ik blijf op dit moment dan toch nog maar even Keshet als hoofdverdachte voeren...
Help me out here!!
Geef me een ja of een hint
oh en foto's in t foto topicb
Ik ben voor, Curly Catfightquote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Reilain het volgende:
Hihi die foto van Emma...
Zou een interessante combi zijn.... Zoë, Emma en Oona in 1 kamer zetten... (lees: gevaarlijk project)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |