Lieve Incantrix,quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien!
[..]![]()
Fijn dat je cadeautjes leuk zijn, ben benieuwd naar je foto's
halal? is dat hetzelfde als kosjer?quote:Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef Poppedein het volgende:
Oh en Davinia, je had m goed uiteraard![]()
Ik vond je pakje zelf nog zo karig, normaal gesproken mieter ik dr chocola en maskertjes enzo bij in... maar maskertjes wilde je niet en mn chocola was niet Halal bedacht ik me pas 2 minuten voor de doos dicht ging...dus fijn te lezen dat je er toch blij mee was!
Hahahhahaha, nee dat is niet t zelfde, ik ben in de bonenquote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
halal? is dat hetzelfde als kosjer?
nu las ik net al over kosjere chocolade. ik wist niet eens dat dat bestond. laat staan halal chocola. (hoewel, was dat niet iets van de hema? )
Ze eet gewoon m&m's hoor!quote:Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef Poppedein het volgende:
Oh en Davinia, je had m goed uiteraard![]()
Ik vond je pakje zelf nog zo karig, normaal gesproken mieter ik dr chocola en maskertjes enzo bij in... maar maskertjes wilde je niet en mn chocola was niet Halal bedacht ik me pas 2 minuten voor de doos dicht ging...dus fijn te lezen dat je er toch blij mee was!
Je hebt nog meer hints lieve schatquote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef mefke79 het volgende:
Tjemig, lastig hoor...Gouda, Tilburg...(of anders om)..Gepost in Den Bosch.
Konijn, kwam je em gisteren zelf brengen trouwens?
Blond haar en de hint naar het kindquote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef mefke79 het volgende:
Nog 19! Ik vind het nogal wat. Ik heb een hoofd vol snot en ben vandaag vooral bezig geweest met inpakken en uitpakken, dus weinig raadtijd.
Goed, ik was er van overtuigd dat het Flugel was, maar dat kan niet. Iets met stroopwafels (gouda?) en Schrobeler (Tilburg?). Ik denk nog effe verder.
Rocka, wat was het dat je mij herkende?
quote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
jaaaaa volgens mij had krijtlijk mijn lootje, toch?? Het was ff zoeken hoor hihihi
Hiyaquote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Lieve Incantrix,
Nogmaals dankjewel, vond het echt super. Kreegl een brok in m'n keel bij het lezen van het gedicht.
Zeker het stukje over dat tegen de tijd dat ik het gedicht zou lezen jij verdwenen zou zijn dacht ik aan een LLM maar toen realiseerde ik me dat erboven stond dat onze uitgerekende datums niet veel verschilde.
Ik vind het echt lief van je dat je ondanks alles er nog zoveel tijd en energie in hebt gestopt..
![]()
![]()
(ga nu een poging doen de foto's te uploaden)
quote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef mefke79 het volgende:
Konijn, ik stop er voor nu even mee, ben bij mijn ouders en die behoeven ook nog wat aandacht. Niks verklappen, ik ga er nog over nadenken en alles rustig op een rij zetten.
Pffrt *zweet van voorhoofd veegt*quote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef PoppeGeheim het volgende:
Wat fijn dat je er zo blij mee bent Poppedein!Ik ga zo even de foto's bekijken!
Ik heb hints voor je!Eindelijk kan ik die hints aan je kwijt.
![]()
1. Wij delen een uitgerekende datum
2. Mijn oudste is op dezelfde datum jarig als de jongste van Mignonne
3. Ik ben (denk ik) de grootste en had de kleinste.![]()
Noh, als dit geen raketkunde is!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |