haha pieter. ik dacht al: wie noemt zijn kind nou calvéquote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jazeker zijn de cadeautjes erg naar wens. Had ik ook al eerder gemeld.
En pindakaas en oud-hollands doet mij denken aan Pietertje. Dus fluug, ben jij het?
boven of onder mij in alfabetisch overzicht??quote:Op zondag 11 december 2011 16:00 schreef Faja-Kloonbi het volgende:
En ik sta ook nog wel heel dichtbij je in het alfabetische overzicht...
Nu moet je 't toch echt wel weten hoor
Jaaaaaa! Eindelijkquote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dan is het Fannetje want die heeft een FOK baby, Anne
Gebreidquote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef becky27 het volgende:
de Buurvrouw, hoe in hemelsnaam heb je die prachtige sjaal gemaakt??
Zullen wij met zijn tweetjes lootjes trekken?quote:Op zondag 11 december 2011 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gebreidjaja, het geheim van de kok 8)
Oh, ik wil best zo'n sjaal voor je breien hoor. Welke kleur? Kan mono, of zo met verschillende kleurtjes,quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zullen wij met zijn tweetjes lootjes trekken?
quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zowel pvoesss als ik hebben een jongen en een meisje. En ik ben al ontdektquote:Op zondag 11 december 2011 16:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ingrid heeft een meid en jongen
_Ophelia_ - Adventmeisje=_Bar_
As1981 - santASinter1981 = estrys
Bianca_en_Michael heeft geen kinderen
Cyntiaa - SecretCyntiaa = beessie-jen
Dizzy-Miss-Lizzy - Sassy_Sir_Santa = kleurdoos
Draculettetje is het ook niet, heeft ze zelf gezegd
droomvrouwtje - SinterSantaVrouwtje
Fannetje - FanneKlaas = summerbreeze
Flugeltje heeft een zoon
incantrix heeft een zoon
keshet is het ook niet, zelf gezegd
krijtlijk - sintlijkje = lois
lady-wrb ook niet zelf gezegd
Memmel - secretlittlesintersanta
p_iglet - Santa-R_oo
Poppejans - SneeuwPoppejans = davinia
pvoesss heeft 2 dochters
rixtje
RockabeIIa - sinterrockabella heeft jongens
Roosje84 - Kloonsje84
Solagratia
Spewey - Santizzle = sacrecoeur
Sugarsnap = kitty_hello
XXXKarinXXX - SinterKerst = vicky
mag ik meedoen, die sjaal kan ik ook!quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Daar ben je dan. Weet je al wie ik ben?quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Jeetjejom het volgende:
Lieve sintajeetje!!!
Bedankt voor de supercadeau's!!! Wat een verwennerij <3
Foto's volgen hopelijk later, maar heb iig 2 prachtige uilenmokken gekregen, een kookboekstandaard, maatlepels, een leesboek, een mooie doos met spekjes en zelfgemaakte koekjes, een zak mickeymouse snoepjes (jorja is al flink aan het snoepen) twee muisjes die een candystick 'vast' hielden en een haarelastiekje van minnie mouse. Het thema is nogal muizerig dus....
Maar
Over het hoofd gezien!quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Roosje had gisteravond nog Icantrix gegokt volgens mij
Secret SinterSanta, daar waar we gokjes wagen...
quote:Lieve Kloonsje,
Dankjewel!!! Ben er echt superblij mee, echt helemaal goed gekozen. Zeker van het stuk zeep van Lush, fris en fruitig <3. De cadeautjes voor grote broer zitten nog dicht dus de foto's volgen morgen...
Tot het lezen van het gedicht had ik weinig idee wie je zou kunnen zijn. Googlen op de postcode leverde me een adres in Den Haag op en je had al eerder iets gezegd over wonen in een grote stad maar ja dan valt er nog weinig weg te strepen.
Sinds het lezen van het gedicht en 2 zinnen in het bijzonder heb ik ineens een 'verdachte' .
Incantrix ben jij mijn Secret Sinter Santa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |