abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105488816
Spuug, twee cadeautjes zijn door mij ingepakt O+

:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105488841
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 10:43 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hahahhha stommerd!!!!
Ik dacht nog, nou dit valt niet te missen.... en dan zie je het niet :D
hou het maar op kinderfeestjegaarheid :D

ergste was; ik had al vlot jou als verdachte staan!
de kadootjes vallen erg in de smaak trouwens, selene heeft vannacht geslapen met het boekje :P is weer eens wat anders, zo'n knuffelboekje. ravi wil heel graag kleuren. valt het op dat ze altijd alles switchen? metroman speelt met de pop en stuiterpeuter gaat voor de autootjes
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 12 december 2011 @ 12:38:25 #228
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_105489026
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef Vlindur het volgende:
Spuug, twee cadeautjes zijn door mij ingepakt O+

:*
Ah, jullie waren sámen op stap in Hoogezand? :)
pi_105489059
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 12:38 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ah, jullie waren sámen op stap in Hoogezand? :)
Nee, dat niet! Ik heb daar zaterdag geshopt, en donderdag heeft Vlindur me geholpen met inpakken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_105489322
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:41 schreef Spuuglokje het volgende:

Ja ik ben echt (echt!) heel blij met mijn cadeautjes! Die bolletjes garen zijn precies wat ik zelf ook zou kunnen kopen en die suikerparels ook, want die zijn mooi gelijkmatig van vorm en dat is niet altijd zo. En die chocoladeletter, komt die ook van Jamin dan? Want ik kon aan de verpakking niet zien welk merk het was. Sterre ruilde een stuk van haar chocoladeletter met mij en zij zei ook al:"Mam, waarom is die van jou veel lekkerder dan de mijne?"
Fijn! De chocoladeletter komt van een patissier (Achmea kennende), ik weet niet eens welke. Ze zijn uitgedeeld op mijn mans werk en hij heeft er één extra meegnomen (zijn collega hoefde hem niet). Ik heb hem erbij gestopt omdat ik hem zoooo lekker vond :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 12 december 2011 @ 14:51:16 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105493373
ik heb dan wel niet meegedaan dit jaar maar vind het heel leuk om alle cadeau's en raad-pret hier te mogen meelezen/kijken. hartstikke mooie & lieve dingen allemaal, petje af hoor! als 't even kan doe ik volgend jaar weer mee, al vond ik het ook wel erg relaxed om een keertje over te slaan. :)
in de haak.
pi_105498066
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 08:35 schreef mefke79 het volgende:
Ophelia, jij moet het wel zijn! Toch?!

Nu kan je snel je laatste project tonen, hij is zooooo gaaf! En peuter vond em ook helemaal te lief. Nu ga ik straks nog wel even puzzelen op de aanwijzingen. Gewoon omdat ik ze wil snappen.
:Y *O* *O*
(en ik ben geboren en getogen in Gouda, die was lastig maar het is ook een verwijzing naar mijn UI)
pi_105503852
Ophelia, ik zie die UI op mijn mobiel niet en daar had ik zitten zoeken. En nogmaals wat een enorm gaaf haakproject, echt petje af. Zo mooi!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105504791
Thnx O+
Het sneeuwvlokje was trouwens ook een semi-hintje, dit maakte ik vorige kerst.
  † In Memoriam † maandag 12 december 2011 @ 19:45:35 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105505219
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar zij bezorgen zwz niet binnen een dag toch? Dus daar kun je rekening mee houden en extra vroeg posten. Ik heb alleen geen printer om het label af te drukken....
ik vind het ook niet leuk om op de datum af te posten. ik was juist zo blij dat mijn pakje vroeg was.
ik heb er weken naar uit/tegenaan gekeken !
pi_105505363
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vind het ook niet leuk om op de datum af te posten. ik was juist zo blij dat mijn pakje vroeg was.
ik heb er weken naar uit/tegenaan gekeken !
van de andere kant: ik heb alles op alles gezet om het donderdagavond bij dat ene postkantoor te krijgen dat open is tot 8 uur zodat het vrijdag bezorgd zou worden. De bezorging stond ook op vrijdag en werd toen ineens zaterdag.
DHL heeft bij ons ook niet de beste dekking, hangt toch ook erg van de woonplaats af. Tot nu toe verliep dat allemaal ook prima.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105525882
Mijn lootje heeft nog niet geraden dat ik het was geloof ik -O-
pi_105529522
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn lootje heeft nog niet geraden dat ik het was geloof ik -O-
Er staat nog 1 naam in de OP zonder sss. Da's ook niet gezellig -O-
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_105529596
Nu hoeft Memmel ook niet meer te raden :P

Ben zo benieuwd wat ze van de cadeau's en het gedicht vindt! :@
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:38:22 #240
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_105556654
Ben jij het?!
En ik had al een paar keer om een hint gevraagd!

Maar mijn excuses, ik had echt mijn handen vol aan een herstellend kind. En ben hier niet veel geweest.

Ik vond de cadeautjes super. En nu zie ik pas wat je ava is....ik had het al eerder kunnen weten!
Anna heeft me driftig geholpen met uitpakken en wilde ook wel zo'n doos hebben.
We kunnen weer even vooruit met knutselen! Echt heell erg bedankt! :*
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_105565887
Fijn dat de cadeau's in de smaak vallen en voel je niet bezwaard, zieke kindjes zijn niet leuk. Hopelijk weer herstelt?

Hoe vond je de cavia linkjes? _O- Heb zoveel pret er om gehad _O-
  woensdag 14 december 2011 @ 09:06:00 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105565939
Oh hahahahaha Reilain wat ongelofelijk grappig dat ik jou zat te pm-en over het kado van Orea terwijl ik me ondertussen drie slagen rond breide voor jou! :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105569924
Als iemand hier met DHL naartoe gaat sturen is er echt een probleem.
Ze leveren maar 2 keer, en anders moet je naar distributiecentrum, maar vaak als je dan wil ophalen is het pakje al weer retour :(

Ik heb nu al zin in volgend jaar :D
pi_105582267
Ik vond vandaag een hele coole kaart met een rubberen eendje erop ("afbeelding van" dus, voor de duidelijkheid) in mijn brievenbus. Dank je AdventBarmeisje ^O^
(en ik heb paars met grijs gestreepte sokken aan :P )
  woensdag 14 december 2011 @ 17:33:21 #245
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_105582726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Fijn dat de cadeau's in de smaak vallen en voel je niet bezwaard, zieke kindjes zijn niet leuk. Hopelijk weer herstelt?

Hoe vond je de cavia linkjes? _O- Heb zoveel pret er om gehad _O-
ja echt ik dacht: jemig nog meer cavia's! hahaha
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')