hou het maar op kinderfeestjegaarheidquote:Op maandag 12 december 2011 10:43 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahahhha stommerd!!!!
Ik dacht nog, nou dit valt niet te missen.... en dan zie je het niet
Ah, jullie waren sámen op stap in Hoogezand?quote:Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef Vlindur het volgende:
Spuug, twee cadeautjes zijn door mij ingepakt![]()
Nee, dat niet! Ik heb daar zaterdag geshopt, en donderdag heeft Vlindur me geholpen met inpakken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ah, jullie waren sámen op stap in Hoogezand?
Fijn! De chocoladeletter komt van een patissier (Achmea kennende), ik weet niet eens welke. Ze zijn uitgedeeld op mijn mans werk en hij heeft er één extra meegnomen (zijn collega hoefde hem niet). Ik heb hem erbij gestopt omdat ik hem zoooo lekker vondquote:Op maandag 12 december 2011 09:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja ik ben echt (echt!) heel blij met mijn cadeautjes! Die bolletjes garen zijn precies wat ik zelf ook zou kunnen kopen en die suikerparels ook, want die zijn mooi gelijkmatig van vorm en dat is niet altijd zo. En die chocoladeletter, komt die ook van Jamin dan? Want ik kon aan de verpakking niet zien welk merk het was. Sterre ruilde een stuk van haar chocoladeletter met mij en zij zei ook al:"Mam, waarom is die van jou veel lekkerder dan de mijne?"
quote:Op maandag 12 december 2011 08:35 schreef mefke79 het volgende:
Ophelia, jij moet het wel zijn! Toch?!
Nu kan je snel je laatste project tonen, hij is zooooo gaaf! En peuter vond em ook helemaal te lief. Nu ga ik straks nog wel even puzzelen op de aanwijzingen. Gewoon omdat ik ze wil snappen.
ik vind het ook niet leuk om op de datum af te posten. ik was juist zo blij dat mijn pakje vroeg was.quote:Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar zij bezorgen zwz niet binnen een dag toch? Dus daar kun je rekening mee houden en extra vroeg posten. Ik heb alleen geen printer om het label af te drukken....
van de andere kant: ik heb alles op alles gezet om het donderdagavond bij dat ene postkantoor te krijgen dat open is tot 8 uur zodat het vrijdag bezorgd zou worden. De bezorging stond ook op vrijdag en werd toen ineens zaterdag.quote:Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het ook niet leuk om op de datum af te posten. ik was juist zo blij dat mijn pakje vroeg was.
ik heb er weken naar uit/tegenaan gekeken !
Er staat nog 1 naam in de OP zonder sss. Da's ook niet gezelligquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn lootje heeft nog niet geraden dat ik het was geloof ik
ja echt ik dacht: jemig nog meer cavia's! hahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Fijn dat de cadeau's in de smaak vallen en voel je niet bezwaard, zieke kindjes zijn niet leuk. Hopelijk weer herstelt?
Hoe vond je de cavia linkjes?Heb zoveel pret er om gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |