Hmmm ik wil dus overstappen op online, maar ik zat een beetje met die controle.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik eens zeggen dat ik lenzen van de action heb
oke, ik heb ze nog niet geprobeerd, maar ik HEB ze wel
toplenzen.nlquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmmm ik wil dus overstappen op online, maar ik zat een beetje met die controle.
Maar nu lees ik dat dat ook een soort van online kan?
MissSly, waar bestel jij ze? En waar kun je dan die controles laten doen?
Bedankt, ik ga eens kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
toplenzen.nl
Je kunt bij je bestelling ook een controle bestellen, en vloeistof of een nieuw opbergdingetje. En het scheelt veel in prijs.
mooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ouch lady!
Zo, en ik kom hier even mijn uiltje spammen (heeft weinig met kindercrea te maken, dus dat topic valt af.).
Er moeten nog wel oogjes op trouwens.
[ afbeelding ]
En dan daar dus een hele kerstboom mee vol in verschillende kleurcombinaties!
dat hangt er ook een beetje vanaf hoe groot je boom isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mooiten hoeveel moet je er daarvan maken voor je boom vol is?
je zou ze ook op kerstballen kunnen plakken of schilderen
mijn linker elleboog/bovenste gedeelte van mijn onderarm doet nu behoorlijk zeer, maar voor de rest valt het tot nu toe mee. ik zie morgen wel of er nog blauwe plekken verschijnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef miss_sly het volgende:
lady, wat pijnlijk. Hoop dat je er niet te veel last van krijgt morgen ofzo.
klein boompje dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Dit duurde twee uurtjes Sly, dus dat is wel te doen.
Hier staat het patroon en de beschrijving: http://juicy-bits.typepad(...)or-the-holidays.html
En hoeveel voor een volle boom? Ehm, 25-30 ofzo? Geen idee eigenlijk.
Oh, manlief roept, ik moet gezellig doen.
Zaterdag he.![]()
Oh en Buuf, als, dan ja!
In je e-mail als het goed is een uitnodiging van lootjestrekken.nl.quote:
als je tot die tijd 38 uur vrij te besteden hebt welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:30 schreef Jelief het volgende:
ooh dat uiltje is lief! die wil ik ook. Zou ik nog 19 uiltjes kunnen maken voor 28 oktober?
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
In je e-mail als het goed is een uitnodiging van lootjestrekken.nl.
Draag je je ketting nog wel 'ns?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ouch lady!
Zo, en ik kom hier even mijn uiltje spammen (heeft weinig met kindercrea te maken, dus dat topic valt af.).
Er moeten nog wel oogjes op trouwens.
[ afbeelding ]
En dan daar dus een hele kerstboom mee vol in verschillende kleurcombinaties!
Niettus! De vorige is onderdeel van een reeksquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij is al heel lang geleden ontreekst dml
En ook al een paar keer weer opnieuw gereekst, zal met deze ook wel weer gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij is al heel lang geleden ontreekst dml
"nee mevrouw, dit is echt uw zoon, nieuwe service we hebben hem kunstmatig verouderd"quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
Cooki, ik moest googelen om uit te vinden hoe de festonsteek moest, dus echt heel gevorderd ben ik niet.
M@x, wat stom van de hema.Ik ben wel benieuwd wie er een doos vol stralende Kai's heeft voor een kraamfeest.
Oh serieus?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niettus! De vorige is onderdeel van een reeks
ja hoor, dat lukt nog prima.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niet om te pietlutten maar de SC was toch inmiddels een reeks?Ik vond dat wel heel erg handig eigenlijk. Dan post ik er eerder omdat hij in MyAT zichtbaar is.
Lady, kan je je vandaag nog bewegen?![]()
ORLY?quote:
Ohquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
En nog één keertje spammen om ze.met oogjes te laten zien. Dan hou ik op.
[ afbeelding ]
Ohjaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jazeker wel. holterhof. met puntjes op de eerste o
http://www.huizeholterhof.nl/sauna.html
Zeker mooi, ik zou dat voor mijn raam hangenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik heb vorig jaar iedereen gehaakte kerststerretjes gegeven:
[ afbeelding ]
mijn vingers jeuken alweer
ik dacht ik ga me ook zo vol eten en dan mag ik ook sporten met die lekkere vent <3quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Mula het volgende:
Ik kijk naar Obese! Ik vraag mij echt af of ze dit op de lange termijn gaat volhouden.
Ik heb er gisteren tussen de bedrijven door 2 gemaakt, dus op zich gaat het snel genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef lady-wrb het volgende:
ze zijn echt heel leuk idd. maar wat een werk zeg
weet je zeker dat je die hele boom vol wil hangen?
Das mooi meegenomen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en wij hadden dit weekend een leuke verrassing van het CAK, over een tegemoetkoming van de Wet tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten. (Deze wet regelt dat chronisch zieken en gehandicapten een tegemoetkoming ontvangen voor de extra kosten die zij hebben.het orgaan dat de tegemoetkoming in kosten.)
We kregen een brief dat we 306 euro krijgen in het kader van gemaakte extra kosten voor Oscar.
Na heel veel puzzelen aan de hand van wat opties in de brief denken wij dat we dat krijgen voor zijn helmtherapie in 2009-2010.
Heel fijn, en zeker leuk meegenomen aangezien ze eind december uit gaan betalen.
Maar we zaten echt even WTF??? Want evenzoveel mensen moeten enorm veel moeite doem om wat voor kosten dan ook geclaimd te krijgen en dit krijgen wij zomaar, zonder dat we iets aangevraagd hebben of wat dan ook.
Ze kennen ons dit toe op basis van de claims die er toen gedaan zijn op de ziektekostenverzekering. Dus de fysiotherapie en de behandeling bij de ikweetnietmeerhoehetheet.
(Wat suf zeg, dat ik nu al niet eens meer weet hoe die zaak heette waar de helm aangemeten is. Ik kan er zo heenrijden.![]()
)
heuj.. ik ook!quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:43 schreef het-is-mij het volgende:
Ik krijg 1xper jaar ook een tegemoetkoming ivm schildklier.
Wel iets minder ;-)
Ja meende ook dat t een standaardbedrag was maar dat van be is iets meer......quote:
hebben 65+ ers ook zo'n helmpje danquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik ook zo raar vond in het boekje was de tabel met welke vergoedingen
Laag onder de 65 was dus 306, en laag boven de 65 was iets van 157.
Vond ik ook zo krom, of zou dat te maken hebben met dat 65+ers mss een ander tarief betalen sws?
Kan ook niet, want dan kan de klep niet meer open, jammerdebammer, lillike groene kast aan het huis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:01 schreef jessie het volgende:
O geen brievenbus dusdan een leuk paars lapje ervoor, hahahaha
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
trouwens dr staan toch mooie huizen in enschede
(veegt kwijl van kin)
jawohlquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ben je in Enschede geweest? En niet even mij ingelicht?
Mag je wel naald en draad mee dan in het vliegtuig? Ik moest mijn quiltgebeuren laatst inleverenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:20 schreef Brighteyes het volgende:
Die sterren zijn tof ook!
[..]
Ik heb er gisteren tussen de bedrijven door 2 gemaakt, dus op zich gaat het snel genoeg.
Ik vlieg bijv. woensdag naar Helsinki. Als ik er van te voren een zwikkie knip kan ik ze in de lucht in elkaar zetten.![]()
Maar of het me gaat lukken, een hele kerstboom vol, weet ik niet.
Die met dat mooie buikje is gisteren naar m@x verhuisd, eigenlijk wil ik mijn moeder er morgen eentje geven (want jarig), ik heb een collega die uilen spaart, die moet er eig. ook eentje krijgen. Dus ja, dan gaat het niet heel erg hard natuurlijk.
mogen naalden ook al niet meer? bij mij is ooit mijn borduurschaartje in beslag genomenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mag je wel naald en draad mee dan in het vliegtuig? Ik moest mijn quiltgebeuren laatst inleveren
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mogen naalden ook al niet meer? bij mij is ooit mijn borduurschaartje in beslag genomen
ik zie er dan ook wel erg gevaarlijk uit
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
[..]
Bij mij een pincet, wat dachten ze nou? Dat ik de piloot ging bedreigen met "Vlieg naar whatever of ik epileer je wenkbrauwen" ?
Mijn moeder ook idd!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mogen naalden ook al niet meer? bij mij is ooit mijn borduurschaartje in beslag genomen
ik zie er dan ook wel erg gevaarlijk uit
Ik hoopte eig van wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mag je wel naald en draad mee dan in het vliegtuig? Ik moest mijn quiltgebeuren laatst inleveren
Haha, Damn.....daar gaat je plan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hoopte eig van wel.
Maar goed, mijn baas wil dat ik naast haar kom zitten, dan kunnen we nog werken.So much voor even lekker relaxen.
![]()
![]()
en een week later vieren?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Grijs het volgende:
[dagboek]
Ik heb er een nichtje bij (op 09-10-11) en zondag a.s. wordt ze gedoopt. We worden geacht daarbij aanwezig te zijn (en dat wil ik ook wel graag), maar Judith is dan jarig.
Mijn zusje (+gezin) woont -evenals een groot deel van onze familie- in Enschede en wij dus niet. Mijn zusje zei dat we Judiths verjaardag maar bij mijn ouders moesten vieren.
Nou vind ik dat op zich geen probleem en Judith gelukkig ook niet, maar ik vind het niet zo leuk dat ze dat maar even voor ons meent te moeten bepalen!
[/dagboek]
Ik heb op internet gezocht maar ik zie ze alleen nog hetzelfde model in lakleer in mijn maat. En deze waren suede, dat vind ik mooier bij een kanten jurkje is lakleer meteen zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
en sowieso niet in jouw maat of kan je ze misschien nog ergens bestellen ofzo?
In de diepvries in een zak?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:38 schreef Ssserpente het volgende:
K*t! M'n leren laarzen zitten van voor tot achter onder de kauwgom.Zat ws aan de achterkant van m'n hak en heb tijdens een etentje m'n voeten over elkaar geslagen. Hoe krijg ik dat er in godsnaam uit? Het is gewoon glad leer. Zat te denken aan pindakaas, daarmee heb ik het ook wel eens uit een rokje gekregen.
Wanneer was je er? Ondanks dat had het best gekund hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jawohl
ik dacht, je hebt al genoeg aan je hoofd met het overlijden van je oma enzo.
maar het zat wel in mijn hoofd hoor, effe koffie doen bij jou.
ik zou het terugbrengen ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Koop ik gisteren bij de h&m een vestje/ jasje waar ik helemaal gelukkig mee ben, zie ik hem vandaag in de webwinkel voor ¤20 30 minder (+ dan nog eens 20% korting)![]()
Valt daar nog iets aan de doen behalve terugbrengen en idioot lang wachten tot de webshop een keer zin heeft om te bezorgen?
Ik heb een rokje, t-shirt en trui voor het verschil meebesteldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:18 schreef Ticootje het volgende:
Kun je nog een leuke broek erbij halen joh.
Terecht!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb een rokje, t-shirt en trui voor het verschil meebesteld
goed gedaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb een rokje, t-shirt en trui voor het verschil meebesteld
ik was er zaterdag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wanneer was je er? Ondanks dat had het best gekund hoor.Was geen probleem.
DF, de crematieplechtigheid was erg mooi, men vond dat mn nichtje en ik erg mooi hadden gesproken. Kregen zelfs een compliment van de uitvaartbegeleider. Het is gegaan zoals mn oma dat wilde. Met een lacht en een traan en niet teveel geregel. Sommige dingen zoals het sluiten van de kist door mn ooms, broertje en Peace en vervolgens de kist de aula uitdragen, dat gebeurde spontaan. Het is een mooi en waardig afscheid geweest.
Gisterenavond en vanmorgen ben ik met mn moeder naar het huis van mn oma geweest... alle lades en kasten opgeruimd. En gekeken of ik wat wilde hebben. Heb toch nog wel een paar dingen meegenomen o.a. de "dagboekjes" van mn oma uit 1986 en een stapel Jan Jans en de kinderen.Ook oude foto's waarvan ik niet wist dat die er nog waren...
We hebben begin dit jaar het huis van mijn opa en oma leeggeruimd, ze leefden toen gelukkig allebei nog (met spoed samen naar een bejaardentehuis) maar ik vond het heel raar inderdaad. Ik krijg nog een brok in mijn keel als ik eraan denk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond het heel moeilijk en raar om in het huis van mijn opa en oma rond te struinen terwijl zij er niet waren (mijn opa was toen net overleden en mijn oma was met spoed in een bejaardenhuis geplaatst)
Toen waren we er niet... we zijn zaterdag en zondag bij mijn schoonouders in Dokkum geweest. Jammer!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was er zaterdag.
fijn dat het een goed afscheid was.
vond je het niet raar om het huis binnen te gaan? ik vond het heel moeilijk en raar om in het huis van mijn opa en oma rond te struinen terwijl zij er niet waren (mijn opa was toen net overleden en mijn oma was met spoed in een bejaardenhuis geplaatst)
Gewaagd ook wel, vet op je laarzen smerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Ssserpente het volgende:
Nee, dat verbaasde mij ook.
Ik werd nogal fatalistisch na het pindakaas- en roomboteravontuur dus had bedacht dat dat schuursponsje dan maar het laatste redmiddel moest zijn. Als er krassen op zouden komen, zou ik ze wegdonderen.
Maar ze doen het nog.
Hoi, TF.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik had net ook weer eens zo'n wtfmomentje.
ik had geboden op marktplaats op zo'n betonnen tuinbeeldje van een hond.
werd teruggemaild dat ik even moest bellen als ik m wilde halen.
ik belde rond een uur of half 8
vond de beller het aan de andere kant te laat, want hij had de gewoonte de avonden nogal luchtig door te brengen en als ik nu zou komen moestie zich weer aankleden
dus nu moet ik morgen tussen 5 en 6 weer, want dan heeftie nog alles aan
heb ik dat weer
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik had net ook weer eens zo'n wtfmomentje.
ik had geboden op marktplaats op zo'n betonnen tuinbeeldje van een hond.
werd teruggemaild dat ik even moest bellen als ik m wilde halen.
ik belde rond een uur of half 8
vond de beller het aan de andere kant te laat, want hij had de gewoonte de avonden nogal luchtig door te brengen en als ik nu zou komen moestie zich weer aankleden
dus nu moet ik morgen tussen 5 en 6 weer, want dan heeftie nog alles aan
heb ik dat weer
en ik me maar afvragen waarom die vent wilde dat ik dat zou weten
ja lach maar, ik had op dat moment echt zoiets van : huh ?????quote:
Aggos. Dat ie 'm gratis weg doet dan, als ie er zo aan gehecht is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, bij de advertentie had ik al zoiets van: die spoort niet helemaal of hij denkt heel grappig te zijn.
ik zal m eens opzoeken.
en nou niet allemaal op de hond bieden he?
http://link.marktplaats.nl/492991179
Wasda voor slang? Ik heb nog nooit van een fa gehoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan de jonge Fa van die kerel moeten aanschouwen zeker? Needanku
haha ik zat daar ook al naar te kijken. Lelijke tupperware trouwens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
haha ik zit te kijken wat hij nog meer aanbiedt.
tupperware
hij zegt dat hij demonstraties gegeven heeft.
zou hij dat gekleed of ongekleed doen?
ja hoho, wel een gift voor de dierenbescherming he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Aggos. Dat ie 'm gratis weg doet dan, als ie er zo aan gehecht is.
quote:
ik denk dat ik beter mijn vriend in de auto kan laten. volgens mij loopt die meer gevaar dan ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Cooki het volgende:
[..]
Lady: wat trek je aan als je t gaat ophalen?iets luchtigs of je skipak
ja we mogen erbij blijven. Roy kan op het ogenblik weinig hebben qua temperatuur schommelingen, en een verkoudheid ernaast. Toen wij gingen slapen heeft hij een aanval gehad, en vanmorgen rond 6 een 2de maar die duurde langer en roy kwam er moeilijk uit, had het benauwd en zeer hoge pols. Hap stuurde daarom een ambulance. En na onderzoek mochten roy en ik mee, knus samen op de brancard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:41 schreef trui het volgende:
Oh Barrie toch, hoe kan dit nou allemaal. Ik hoop dat ze heel goed voor Roy zorgen daar, en dat snel duidelijk is wat er aan de hand is (en natuurlijk dat ie snel opknapt!). Mag je er bij blijven? Heel veel sterkte in deze zoveelste onzekere tijd...
Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:35 schreef Mula het volgende:
Over leuke dingen doen gesproken.... ik ga vanavond naar Britney Spears!
Echt? Maakte je je daar druk om op dat moment?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:12 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen had ik wel even een ladywrb momentje, in pyama met bambi de deur open doen, staan er wel 2 heel aantrekkelijke ambu broeders voor mijn neus. Hoi loop maar door naar boven...
nee helemaal niet. daar denk ik genees aan. Moest alleen later toen ik bovenstaand stukje van ladywrb las, eraan denken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Echt? Maakte je je daar druk om op dat moment?
Ik vind het niet zo gek hoor, er zijn meer mensen die zo reageren/doen tijdens paniek of stress.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Echt? Maakte je je daar druk om op dat moment?
Ik niet, ik zie er altijd goddelijk uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek hoor, er zijn meer mensen die zo reageren/doen tijdens paniek of stress.
In je anticonceptie pyama?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie er altijd goddelijk uit.
En skisokken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
In je anticonceptie pyama?
Over er goddelijk uitzien gesproken. Ik (mevrouw wiegel-waggel) heb nieuwe schoenen gekocht. Met 6 cm hakMaar wel heul sexy voor mijn doen dan. Echt zo niet het 'doe maar lekker praktisch' wat ik normaal draag.
[ afbeelding ]
Dat is de bedoeling. Tenzij het echt niet staat. Dan gaan ze terugquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Woehoe! Leuke schoenen Estrys! Draag je die ook onder je bruiloftsjurk?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, namens mijn spijkerbroekknoop het verzoek het even niet te doen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, namens mijn spijkerbroekknoop het verzoek het even niet te doen.
die met die 9 pakjes monchou?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:45 schreef moussy het volgende:
Heeft iemand dé chocoladetaart al gemaakt? Staat hier nu in de oven
Ik denk dat ie een jurk aan heeft en een boa om, en een vlinder bril en dan noemen we hem Dame Etnaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:16 schreef lady-wrb het volgende:
o en ik heb weer een date met die meneer van dat beeld.
hij beloofde alles aan te houden.
nou mij zal het jeuken of hij gekleed is of niet. in de sauna zie ik meer bloot
Hmmm het is echt geen gezicht onder het jurkje. Ik denk toch dat ze terug gaan. Hebben er nu net even niet heg geld voor om twee paar te kopen. Het moeten toch echt pumps worden ipv laarsjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee joh! Houdenmooi ook onder een broek!
en 6 cm is wel overheen te komen toch?
jij gaat door voor de broodroosterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een jurk aan heeft en een boa om, en een vlinder bril en dan noemen we hem Dame Etna
Misschien zit ze wel in die zakken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
leg het even aan de heren voor, dan vertellen ze misschien meteen wat er met je buurvrouw gebeurd is
Thnx, ik ben echt een antiplant. Dus ik heb totaal geen kennis van die namen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat heet een conifeer juf.
En liepen Liny en Marja er niet bij toevallig?
Is/ was ze zo dik?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel in die zakken.
Eigenlijk zijn de schoenen die ik voor de bruiloft van mijn zus kocht heeeeel geschikt. Maar ja, maat 39. En sandaaltjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hmmm het is echt geen gezicht onder het jurkje. Ik denk toch dat ze terug gaan. Hebben er nu net even niet heg geld voor om twee paar te kopen. Het moeten toch echt pumps worden ipv laarsjes.
Na een jaar mee gestopt vanwege gebrek aan uitdaging, telt dat ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef Ssserpente het volgende:
Hoi!
Ik ga PABO studeren.
Heeft er hier iemand PABO?
quote:
Deed je het voltijd?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Na een jaar mee gestopt vanwege gebrek aan uitdaging, telt dat ook?
Voltijd in versnelde vwo-stroom, maar het is alweer 9 jaar geleden.quote:
Er is een iemand die ons allerlei shit toestuurd, wie, ik heb een vermoeden.. Van pabo tot incomateriaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een scharrel, die had ze allemaal en bestelde er gretig uit
Krijg je de facturen er ook bij? je bedoelt de catalogi natuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Er is een iemand die ons allerlei shit toestuurd, wie, ik heb een vermoeden.. Van pabo tot incomateriaal.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Krijg je de facturen er ook bij? je bedoelt de catalogi natuurlijk![]()
Ik heb haar nog nooit gezien, dus ik weet niet.quote:
Hij was wel helemaal in de tupperware kleurenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij gaat door voor de broodrooster
het was een eind-in-de-vijftiger, met een knalgroene bril, zilvergrijs haar, een roze overhemd, spijkerbroek, op teenslippers met knalblauwe nagellak op zijn teennagels
ik schat hem idd in op travestiet
en ik heb de hond en hij zorgt dat het geld bij de dierenbescherming komt
Nee. niks meer gehoord. De schilder zei dat hij hem niet hadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Nog wat gehoord ban je ipad Amaranta? Vraag anders ook ff bij de buren. Klinkt louche
Ik , maar ik heb de mietjespabo gedaan, en ik kan nog steeds geen conifeer schrijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef Ssserpente het volgende:
Hoi!
Ik ga PABO studeren.
Heeft er hier iemand PABO?
Nou ik wel! Heb er nog pijn inm'n rug vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien, dus ik weet niet.
Maar... [vooroordeel aan] ze schijnt indisch ofzo te zijn, en ik heb eigenlijk nog nooit een dikke indische vrouw gezien.
Heb jij een dooie indo uit dr huis gesjouwd?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ik wel! Heb er nog pijn inm'n rug van
Euh, meer is er eigenlijk niet te vertellen. Ik heb al een diploma HBO Communicatie en werk nu als intercedent. Dat laatste wil ik sowieso niet meer, maar de (weinige) communicatievacatures die ik tegenkom kunnen me eigenlijk ook niet meer boeien.quote:
Dude, je hebt mij helemaal niet opgetild gisteren?!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ik wel! Heb er nog pijn inm'n rug van
Daar was ik al bang voor. Het kromme is alleen dat er in allerlei arbeidsmonitoren te lezen staat dat er een tekort aan basisschoolleraren is. En dat dat tekort door uitstroom van gepensioneerden de komende jaren alleen maar zal toenemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:05 schreef Reilain het volgende:
Hoor nu van alle stagiaires hoe verschrikkelijk lastig het is om aan banen te komen.. Puur voor werkervaring zijn een paar ex-stagiaires op het moment op mijn werk op vrijwillige basis in de klassen aan het helpen...
nee, bij ons in schubbekutteveen is het pas hip en happeningquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja wat nâh? Ik woon in spruitstronkeradeel..dat is ook niet zo hoogdravend en hip
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja wat nâh? Ik woon in spruitstronkeradeel..dat is ook niet zo hoogdravend en hip
Na 0.00uur is hij weg las ik in feedback.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
Ik krijg trouwens reetketelstaan van die banner bovenaan.
Vond ik ook al. Iedereen vindt dat ik ook in de lengte gekrompen ben dus daar moet wat aan gedaan worden. Anders lijk ik helemaal een soort kabouter.quote:
he hier nog iemand.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Na een jaar mee gestopt vanwege gebrek aan uitdaging, telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |