Euh, meer is er eigenlijk niet te vertellen. Ik heb al een diploma HBO Communicatie en werk nu als intercedent. Dat laatste wil ik sowieso niet meer, maar de (weinige) communicatievacatures die ik tegenkom kunnen me eigenlijk ook niet meer boeien.quote:
Dude, je hebt mij helemaal niet opgetild gisteren?!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ik wel! Heb er nog pijn inm'n rug van
Daar was ik al bang voor. Het kromme is alleen dat er in allerlei arbeidsmonitoren te lezen staat dat er een tekort aan basisschoolleraren is. En dat dat tekort door uitstroom van gepensioneerden de komende jaren alleen maar zal toenemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:05 schreef Reilain het volgende:
Hoor nu van alle stagiaires hoe verschrikkelijk lastig het is om aan banen te komen.. Puur voor werkervaring zijn een paar ex-stagiaires op het moment op mijn werk op vrijwillige basis in de klassen aan het helpen...
nee, bij ons in schubbekutteveen is het pas hip en happeningquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja wat nâh? Ik woon in spruitstronkeradeel..dat is ook niet zo hoogdravend en hip
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja wat nâh? Ik woon in spruitstronkeradeel..dat is ook niet zo hoogdravend en hip
Na 0.00uur is hij weg las ik in feedback.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
Ik krijg trouwens reetketelstaan van die banner bovenaan.
Vond ik ook al. Iedereen vindt dat ik ook in de lengte gekrompen ben dus daar moet wat aan gedaan worden. Anders lijk ik helemaal een soort kabouter.quote:
he hier nog iemand.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Na een jaar mee gestopt vanwege gebrek aan uitdaging, telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |