Na een jaar mee gestopt vanwege gebrek aan uitdaging, telt dat ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef Ssserpente het volgende:
Hoi!
Ik ga PABO studeren.
Heeft er hier iemand PABO?
quote:
Deed je het voltijd?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Na een jaar mee gestopt vanwege gebrek aan uitdaging, telt dat ook?
Voltijd in versnelde vwo-stroom, maar het is alweer 9 jaar geleden.quote:
Er is een iemand die ons allerlei shit toestuurd, wie, ik heb een vermoeden.. Van pabo tot incomateriaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een scharrel, die had ze allemaal en bestelde er gretig uit
Krijg je de facturen er ook bij? je bedoelt de catalogi natuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Er is een iemand die ons allerlei shit toestuurd, wie, ik heb een vermoeden.. Van pabo tot incomateriaal.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Krijg je de facturen er ook bij? je bedoelt de catalogi natuurlijk![]()
Ik heb haar nog nooit gezien, dus ik weet niet.quote:
Hij was wel helemaal in de tupperware kleurenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij gaat door voor de broodrooster
het was een eind-in-de-vijftiger, met een knalgroene bril, zilvergrijs haar, een roze overhemd, spijkerbroek, op teenslippers met knalblauwe nagellak op zijn teennagels
ik schat hem idd in op travestiet
en ik heb de hond en hij zorgt dat het geld bij de dierenbescherming komt
Nee. niks meer gehoord. De schilder zei dat hij hem niet hadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Nog wat gehoord ban je ipad Amaranta? Vraag anders ook ff bij de buren. Klinkt louche
Ik , maar ik heb de mietjespabo gedaan, en ik kan nog steeds geen conifeer schrijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef Ssserpente het volgende:
Hoi!
Ik ga PABO studeren.
Heeft er hier iemand PABO?
Nou ik wel! Heb er nog pijn inm'n rug vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien, dus ik weet niet.
Maar... [vooroordeel aan] ze schijnt indisch ofzo te zijn, en ik heb eigenlijk nog nooit een dikke indische vrouw gezien.
Heb jij een dooie indo uit dr huis gesjouwd?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ik wel! Heb er nog pijn inm'n rug van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |