ja we mogen erbij blijven. Roy kan op het ogenblik weinig hebben qua temperatuur schommelingen, en een verkoudheid ernaast. Toen wij gingen slapen heeft hij een aanval gehad, en vanmorgen rond 6 een 2de maar die duurde langer en roy kwam er moeilijk uit, had het benauwd en zeer hoge pols. Hap stuurde daarom een ambulance. En na onderzoek mochten roy en ik mee, knus samen op de brancard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:41 schreef trui het volgende:
Oh Barrie toch, hoe kan dit nou allemaal. Ik hoop dat ze heel goed voor Roy zorgen daar, en dat snel duidelijk is wat er aan de hand is (en natuurlijk dat ie snel opknapt!). Mag je er bij blijven? Heel veel sterkte in deze zoveelste onzekere tijd...
Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:35 schreef Mula het volgende:
Over leuke dingen doen gesproken.... ik ga vanavond naar Britney Spears!
Echt? Maakte je je daar druk om op dat moment?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:12 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen had ik wel even een ladywrb momentje, in pyama met bambi de deur open doen, staan er wel 2 heel aantrekkelijke ambu broeders voor mijn neus. Hoi loop maar door naar boven...
nee helemaal niet. daar denk ik genees aan. Moest alleen later toen ik bovenstaand stukje van ladywrb las, eraan denken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Echt? Maakte je je daar druk om op dat moment?
Ik vind het niet zo gek hoor, er zijn meer mensen die zo reageren/doen tijdens paniek of stress.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Echt? Maakte je je daar druk om op dat moment?
Ik niet, ik zie er altijd goddelijk uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek hoor, er zijn meer mensen die zo reageren/doen tijdens paniek of stress.
In je anticonceptie pyama?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie er altijd goddelijk uit.
En skisokken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
In je anticonceptie pyama?
Over er goddelijk uitzien gesproken. Ik (mevrouw wiegel-waggel) heb nieuwe schoenen gekocht. Met 6 cm hakMaar wel heul sexy voor mijn doen dan. Echt zo niet het 'doe maar lekker praktisch' wat ik normaal draag.
[ afbeelding ]
Dat is de bedoeling. Tenzij het echt niet staat. Dan gaan ze terugquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Woehoe! Leuke schoenen Estrys! Draag je die ook onder je bruiloftsjurk?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, namens mijn spijkerbroekknoop het verzoek het even niet te doen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, namens mijn spijkerbroekknoop het verzoek het even niet te doen.
die met die 9 pakjes monchou?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:45 schreef moussy het volgende:
Heeft iemand dé chocoladetaart al gemaakt? Staat hier nu in de oven
Ik denk dat ie een jurk aan heeft en een boa om, en een vlinder bril en dan noemen we hem Dame Etnaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:16 schreef lady-wrb het volgende:
o en ik heb weer een date met die meneer van dat beeld.
hij beloofde alles aan te houden.
nou mij zal het jeuken of hij gekleed is of niet. in de sauna zie ik meer bloot
Hmmm het is echt geen gezicht onder het jurkje. Ik denk toch dat ze terug gaan. Hebben er nu net even niet heg geld voor om twee paar te kopen. Het moeten toch echt pumps worden ipv laarsjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee joh! Houdenmooi ook onder een broek!
en 6 cm is wel overheen te komen toch?
jij gaat door voor de broodroosterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een jurk aan heeft en een boa om, en een vlinder bril en dan noemen we hem Dame Etna
Misschien zit ze wel in die zakken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
leg het even aan de heren voor, dan vertellen ze misschien meteen wat er met je buurvrouw gebeurd is
Thnx, ik ben echt een antiplant. Dus ik heb totaal geen kennis van die namen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat heet een conifeer juf.
En liepen Liny en Marja er niet bij toevallig?
Is/ was ze zo dik?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel in die zakken.
Eigenlijk zijn de schoenen die ik voor de bruiloft van mijn zus kocht heeeeel geschikt. Maar ja, maat 39. En sandaaltjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hmmm het is echt geen gezicht onder het jurkje. Ik denk toch dat ze terug gaan. Hebben er nu net even niet heg geld voor om twee paar te kopen. Het moeten toch echt pumps worden ipv laarsjes.
Na een jaar mee gestopt vanwege gebrek aan uitdaging, telt dat ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef Ssserpente het volgende:
Hoi!
Ik ga PABO studeren.
Heeft er hier iemand PABO?
quote:
Deed je het voltijd?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Na een jaar mee gestopt vanwege gebrek aan uitdaging, telt dat ook?
Voltijd in versnelde vwo-stroom, maar het is alweer 9 jaar geleden.quote:
Er is een iemand die ons allerlei shit toestuurd, wie, ik heb een vermoeden.. Van pabo tot incomateriaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een scharrel, die had ze allemaal en bestelde er gretig uit
Krijg je de facturen er ook bij? je bedoelt de catalogi natuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Er is een iemand die ons allerlei shit toestuurd, wie, ik heb een vermoeden.. Van pabo tot incomateriaal.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Krijg je de facturen er ook bij? je bedoelt de catalogi natuurlijk![]()
Ik heb haar nog nooit gezien, dus ik weet niet.quote:
Hij was wel helemaal in de tupperware kleurenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij gaat door voor de broodrooster
het was een eind-in-de-vijftiger, met een knalgroene bril, zilvergrijs haar, een roze overhemd, spijkerbroek, op teenslippers met knalblauwe nagellak op zijn teennagels
ik schat hem idd in op travestiet
en ik heb de hond en hij zorgt dat het geld bij de dierenbescherming komt
Nee. niks meer gehoord. De schilder zei dat hij hem niet hadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Nog wat gehoord ban je ipad Amaranta? Vraag anders ook ff bij de buren. Klinkt louche
Ik , maar ik heb de mietjespabo gedaan, en ik kan nog steeds geen conifeer schrijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef Ssserpente het volgende:
Hoi!
Ik ga PABO studeren.
Heeft er hier iemand PABO?
Nou ik wel! Heb er nog pijn inm'n rug vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien, dus ik weet niet.
Maar... [vooroordeel aan] ze schijnt indisch ofzo te zijn, en ik heb eigenlijk nog nooit een dikke indische vrouw gezien.
Heb jij een dooie indo uit dr huis gesjouwd?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ik wel! Heb er nog pijn inm'n rug van
Euh, meer is er eigenlijk niet te vertellen. Ik heb al een diploma HBO Communicatie en werk nu als intercedent. Dat laatste wil ik sowieso niet meer, maar de (weinige) communicatievacatures die ik tegenkom kunnen me eigenlijk ook niet meer boeien.quote:
Dude, je hebt mij helemaal niet opgetild gisteren?!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ik wel! Heb er nog pijn inm'n rug van
Daar was ik al bang voor. Het kromme is alleen dat er in allerlei arbeidsmonitoren te lezen staat dat er een tekort aan basisschoolleraren is. En dat dat tekort door uitstroom van gepensioneerden de komende jaren alleen maar zal toenemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:05 schreef Reilain het volgende:
Hoor nu van alle stagiaires hoe verschrikkelijk lastig het is om aan banen te komen.. Puur voor werkervaring zijn een paar ex-stagiaires op het moment op mijn werk op vrijwillige basis in de klassen aan het helpen...
nee, bij ons in schubbekutteveen is het pas hip en happeningquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja wat nâh? Ik woon in spruitstronkeradeel..dat is ook niet zo hoogdravend en hip
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja wat nâh? Ik woon in spruitstronkeradeel..dat is ook niet zo hoogdravend en hip
Na 0.00uur is hij weg las ik in feedback.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
Ik krijg trouwens reetketelstaan van die banner bovenaan.
Vond ik ook al. Iedereen vindt dat ik ook in de lengte gekrompen ben dus daar moet wat aan gedaan worden. Anders lijk ik helemaal een soort kabouter.quote:
he hier nog iemand.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Na een jaar mee gestopt vanwege gebrek aan uitdaging, telt dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |