ja we mogen erbij blijven. Roy kan op het ogenblik weinig hebben qua temperatuur schommelingen, en een verkoudheid ernaast. Toen wij gingen slapen heeft hij een aanval gehad, en vanmorgen rond 6 een 2de maar die duurde langer en roy kwam er moeilijk uit, had het benauwd en zeer hoge pols. Hap stuurde daarom een ambulance. En na onderzoek mochten roy en ik mee, knus samen op de brancard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:41 schreef trui het volgende:
Oh Barrie toch, hoe kan dit nou allemaal. Ik hoop dat ze heel goed voor Roy zorgen daar, en dat snel duidelijk is wat er aan de hand is (en natuurlijk dat ie snel opknapt!). Mag je er bij blijven? Heel veel sterkte in deze zoveelste onzekere tijd...
Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:35 schreef Mula het volgende:
Over leuke dingen doen gesproken.... ik ga vanavond naar Britney Spears!
Echt? Maakte je je daar druk om op dat moment?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:12 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen had ik wel even een ladywrb momentje, in pyama met bambi de deur open doen, staan er wel 2 heel aantrekkelijke ambu broeders voor mijn neus. Hoi loop maar door naar boven...
nee helemaal niet. daar denk ik genees aan. Moest alleen later toen ik bovenstaand stukje van ladywrb las, eraan denken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Echt? Maakte je je daar druk om op dat moment?
Ik vind het niet zo gek hoor, er zijn meer mensen die zo reageren/doen tijdens paniek of stress.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Echt? Maakte je je daar druk om op dat moment?
Ik niet, ik zie er altijd goddelijk uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek hoor, er zijn meer mensen die zo reageren/doen tijdens paniek of stress.
In je anticonceptie pyama?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie er altijd goddelijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |