En skisokken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
In je anticonceptie pyama?
Over er goddelijk uitzien gesproken. Ik (mevrouw wiegel-waggel) heb nieuwe schoenen gekocht. Met 6 cm hakMaar wel heul sexy voor mijn doen dan. Echt zo niet het 'doe maar lekker praktisch' wat ik normaal draag.
[ afbeelding ]
Dat is de bedoeling. Tenzij het echt niet staat. Dan gaan ze terugquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Woehoe! Leuke schoenen Estrys! Draag je die ook onder je bruiloftsjurk?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, namens mijn spijkerbroekknoop het verzoek het even niet te doen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, namens mijn spijkerbroekknoop het verzoek het even niet te doen.
die met die 9 pakjes monchou?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:45 schreef moussy het volgende:
Heeft iemand dé chocoladetaart al gemaakt? Staat hier nu in de oven
Ik denk dat ie een jurk aan heeft en een boa om, en een vlinder bril en dan noemen we hem Dame Etnaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:16 schreef lady-wrb het volgende:
o en ik heb weer een date met die meneer van dat beeld.
hij beloofde alles aan te houden.
nou mij zal het jeuken of hij gekleed is of niet. in de sauna zie ik meer bloot
Hmmm het is echt geen gezicht onder het jurkje. Ik denk toch dat ze terug gaan. Hebben er nu net even niet heg geld voor om twee paar te kopen. Het moeten toch echt pumps worden ipv laarsjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee joh! Houdenmooi ook onder een broek!
en 6 cm is wel overheen te komen toch?
jij gaat door voor de broodroosterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een jurk aan heeft en een boa om, en een vlinder bril en dan noemen we hem Dame Etna
Misschien zit ze wel in die zakken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
leg het even aan de heren voor, dan vertellen ze misschien meteen wat er met je buurvrouw gebeurd is
Thnx, ik ben echt een antiplant. Dus ik heb totaal geen kennis van die namen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat heet een conifeer juf.
En liepen Liny en Marja er niet bij toevallig?
Is/ was ze zo dik?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel in die zakken.
Eigenlijk zijn de schoenen die ik voor de bruiloft van mijn zus kocht heeeeel geschikt. Maar ja, maat 39. En sandaaltjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hmmm het is echt geen gezicht onder het jurkje. Ik denk toch dat ze terug gaan. Hebben er nu net even niet heg geld voor om twee paar te kopen. Het moeten toch echt pumps worden ipv laarsjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |