Das mooi meegenomen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en wij hadden dit weekend een leuke verrassing van het CAK, over een tegemoetkoming van de Wet tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten. (Deze wet regelt dat chronisch zieken en gehandicapten een tegemoetkoming ontvangen voor de extra kosten die zij hebben.het orgaan dat de tegemoetkoming in kosten.)
We kregen een brief dat we 306 euro krijgen in het kader van gemaakte extra kosten voor Oscar.
Na heel veel puzzelen aan de hand van wat opties in de brief denken wij dat we dat krijgen voor zijn helmtherapie in 2009-2010.
Heel fijn, en zeker leuk meegenomen aangezien ze eind december uit gaan betalen.
Maar we zaten echt even WTF??? Want evenzoveel mensen moeten enorm veel moeite doem om wat voor kosten dan ook geclaimd te krijgen en dit krijgen wij zomaar, zonder dat we iets aangevraagd hebben of wat dan ook.
Ze kennen ons dit toe op basis van de claims die er toen gedaan zijn op de ziektekostenverzekering. Dus de fysiotherapie en de behandeling bij de ikweetnietmeerhoehetheet.
(Wat suf zeg, dat ik nu al niet eens meer weet hoe die zaak heette waar de helm aangemeten is. Ik kan er zo heenrijden.![]()
)
heuj.. ik ook!quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:43 schreef het-is-mij het volgende:
Ik krijg 1xper jaar ook een tegemoetkoming ivm schildklier.
Wel iets minder ;-)
Ja meende ook dat t een standaardbedrag was maar dat van be is iets meer......quote:
hebben 65+ ers ook zo'n helmpje danquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik ook zo raar vond in het boekje was de tabel met welke vergoedingen
Laag onder de 65 was dus 306, en laag boven de 65 was iets van 157.
Vond ik ook zo krom, of zou dat te maken hebben met dat 65+ers mss een ander tarief betalen sws?
Kan ook niet, want dan kan de klep niet meer open, jammerdebammer, lillike groene kast aan het huis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:01 schreef jessie het volgende:
O geen brievenbus dusdan een leuk paars lapje ervoor, hahahaha
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
trouwens dr staan toch mooie huizen in enschede
(veegt kwijl van kin)
jawohlquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ben je in Enschede geweest? En niet even mij ingelicht?
Mag je wel naald en draad mee dan in het vliegtuig? Ik moest mijn quiltgebeuren laatst inleverenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:20 schreef Brighteyes het volgende:
Die sterren zijn tof ook!
[..]
Ik heb er gisteren tussen de bedrijven door 2 gemaakt, dus op zich gaat het snel genoeg.
Ik vlieg bijv. woensdag naar Helsinki. Als ik er van te voren een zwikkie knip kan ik ze in de lucht in elkaar zetten.![]()
Maar of het me gaat lukken, een hele kerstboom vol, weet ik niet.
Die met dat mooie buikje is gisteren naar m@x verhuisd, eigenlijk wil ik mijn moeder er morgen eentje geven (want jarig), ik heb een collega die uilen spaart, die moet er eig. ook eentje krijgen. Dus ja, dan gaat het niet heel erg hard natuurlijk.
mogen naalden ook al niet meer? bij mij is ooit mijn borduurschaartje in beslag genomenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mag je wel naald en draad mee dan in het vliegtuig? Ik moest mijn quiltgebeuren laatst inleveren
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mogen naalden ook al niet meer? bij mij is ooit mijn borduurschaartje in beslag genomen
ik zie er dan ook wel erg gevaarlijk uit
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
[..]
Bij mij een pincet, wat dachten ze nou? Dat ik de piloot ging bedreigen met "Vlieg naar whatever of ik epileer je wenkbrauwen" ?
Mijn moeder ook idd!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mogen naalden ook al niet meer? bij mij is ooit mijn borduurschaartje in beslag genomen
ik zie er dan ook wel erg gevaarlijk uit
Ik hoopte eig van wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mag je wel naald en draad mee dan in het vliegtuig? Ik moest mijn quiltgebeuren laatst inleveren
Haha, Damn.....daar gaat je plan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hoopte eig van wel.
Maar goed, mijn baas wil dat ik naast haar kom zitten, dan kunnen we nog werken.So much voor even lekker relaxen.
![]()
![]()
en een week later vieren?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Grijs het volgende:
[dagboek]
Ik heb er een nichtje bij (op 09-10-11) en zondag a.s. wordt ze gedoopt. We worden geacht daarbij aanwezig te zijn (en dat wil ik ook wel graag), maar Judith is dan jarig.
Mijn zusje (+gezin) woont -evenals een groot deel van onze familie- in Enschede en wij dus niet. Mijn zusje zei dat we Judiths verjaardag maar bij mijn ouders moesten vieren.
Nou vind ik dat op zich geen probleem en Judith gelukkig ook niet, maar ik vind het niet zo leuk dat ze dat maar even voor ons meent te moeten bepalen!
[/dagboek]
Ik heb op internet gezocht maar ik zie ze alleen nog hetzelfde model in lakleer in mijn maat. En deze waren suede, dat vind ik mooier bij een kanten jurkje is lakleer meteen zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
en sowieso niet in jouw maat of kan je ze misschien nog ergens bestellen ofzo?
In de diepvries in een zak?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:38 schreef Ssserpente het volgende:
K*t! M'n leren laarzen zitten van voor tot achter onder de kauwgom.Zat ws aan de achterkant van m'n hak en heb tijdens een etentje m'n voeten over elkaar geslagen. Hoe krijg ik dat er in godsnaam uit? Het is gewoon glad leer. Zat te denken aan pindakaas, daarmee heb ik het ook wel eens uit een rokje gekregen.
Wanneer was je er? Ondanks dat had het best gekund hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jawohl
ik dacht, je hebt al genoeg aan je hoofd met het overlijden van je oma enzo.
maar het zat wel in mijn hoofd hoor, effe koffie doen bij jou.
ik zou het terugbrengen ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Koop ik gisteren bij de h&m een vestje/ jasje waar ik helemaal gelukkig mee ben, zie ik hem vandaag in de webwinkel voor ¤20 30 minder (+ dan nog eens 20% korting)![]()
Valt daar nog iets aan de doen behalve terugbrengen en idioot lang wachten tot de webshop een keer zin heeft om te bezorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |