Hmmm ik wil dus overstappen op online, maar ik zat een beetje met die controle.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik eens zeggen dat ik lenzen van de action heb
oke, ik heb ze nog niet geprobeerd, maar ik HEB ze wel
toplenzen.nlquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmmm ik wil dus overstappen op online, maar ik zat een beetje met die controle.
Maar nu lees ik dat dat ook een soort van online kan?
MissSly, waar bestel jij ze? En waar kun je dan die controles laten doen?
Bedankt, ik ga eens kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
toplenzen.nl
Je kunt bij je bestelling ook een controle bestellen, en vloeistof of een nieuw opbergdingetje. En het scheelt veel in prijs.
mooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ouch lady!
Zo, en ik kom hier even mijn uiltje spammen (heeft weinig met kindercrea te maken, dus dat topic valt af.).
Er moeten nog wel oogjes op trouwens.
[ afbeelding ]
En dan daar dus een hele kerstboom mee vol in verschillende kleurcombinaties!
dat hangt er ook een beetje vanaf hoe groot je boom isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mooiten hoeveel moet je er daarvan maken voor je boom vol is?
je zou ze ook op kerstballen kunnen plakken of schilderen
mijn linker elleboog/bovenste gedeelte van mijn onderarm doet nu behoorlijk zeer, maar voor de rest valt het tot nu toe mee. ik zie morgen wel of er nog blauwe plekken verschijnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef miss_sly het volgende:
lady, wat pijnlijk. Hoop dat je er niet te veel last van krijgt morgen ofzo.
klein boompje dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Dit duurde twee uurtjes Sly, dus dat is wel te doen.
Hier staat het patroon en de beschrijving: http://juicy-bits.typepad(...)or-the-holidays.html
En hoeveel voor een volle boom? Ehm, 25-30 ofzo? Geen idee eigenlijk.
Oh, manlief roept, ik moet gezellig doen.
Zaterdag he.![]()
Oh en Buuf, als, dan ja!
In je e-mail als het goed is een uitnodiging van lootjestrekken.nl.quote:
als je tot die tijd 38 uur vrij te besteden hebt welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:30 schreef Jelief het volgende:
ooh dat uiltje is lief! die wil ik ook. Zou ik nog 19 uiltjes kunnen maken voor 28 oktober?
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
In je e-mail als het goed is een uitnodiging van lootjestrekken.nl.
Draag je je ketting nog wel 'ns?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ouch lady!
Zo, en ik kom hier even mijn uiltje spammen (heeft weinig met kindercrea te maken, dus dat topic valt af.).
Er moeten nog wel oogjes op trouwens.
[ afbeelding ]
En dan daar dus een hele kerstboom mee vol in verschillende kleurcombinaties!
Niettus! De vorige is onderdeel van een reeksquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij is al heel lang geleden ontreekst dml
En ook al een paar keer weer opnieuw gereekst, zal met deze ook wel weer gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij is al heel lang geleden ontreekst dml
"nee mevrouw, dit is echt uw zoon, nieuwe service we hebben hem kunstmatig verouderd"quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
Cooki, ik moest googelen om uit te vinden hoe de festonsteek moest, dus echt heel gevorderd ben ik niet.
M@x, wat stom van de hema.Ik ben wel benieuwd wie er een doos vol stralende Kai's heeft voor een kraamfeest.
Oh serieus?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niettus! De vorige is onderdeel van een reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |