Hmmm ik wil dus overstappen op online, maar ik zat een beetje met die controle.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik eens zeggen dat ik lenzen van de action heb
oke, ik heb ze nog niet geprobeerd, maar ik HEB ze wel
toplenzen.nlquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmmm ik wil dus overstappen op online, maar ik zat een beetje met die controle.
Maar nu lees ik dat dat ook een soort van online kan?
MissSly, waar bestel jij ze? En waar kun je dan die controles laten doen?
Bedankt, ik ga eens kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
toplenzen.nl
Je kunt bij je bestelling ook een controle bestellen, en vloeistof of een nieuw opbergdingetje. En het scheelt veel in prijs.
mooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ouch lady!
Zo, en ik kom hier even mijn uiltje spammen (heeft weinig met kindercrea te maken, dus dat topic valt af.).
Er moeten nog wel oogjes op trouwens.
[ afbeelding ]
En dan daar dus een hele kerstboom mee vol in verschillende kleurcombinaties!
dat hangt er ook een beetje vanaf hoe groot je boom isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mooiten hoeveel moet je er daarvan maken voor je boom vol is?
je zou ze ook op kerstballen kunnen plakken of schilderen
mijn linker elleboog/bovenste gedeelte van mijn onderarm doet nu behoorlijk zeer, maar voor de rest valt het tot nu toe mee. ik zie morgen wel of er nog blauwe plekken verschijnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef miss_sly het volgende:
lady, wat pijnlijk. Hoop dat je er niet te veel last van krijgt morgen ofzo.
klein boompje dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Dit duurde twee uurtjes Sly, dus dat is wel te doen.
Hier staat het patroon en de beschrijving: http://juicy-bits.typepad(...)or-the-holidays.html
En hoeveel voor een volle boom? Ehm, 25-30 ofzo? Geen idee eigenlijk.
Oh, manlief roept, ik moet gezellig doen.
Zaterdag he.![]()
Oh en Buuf, als, dan ja!
In je e-mail als het goed is een uitnodiging van lootjestrekken.nl.quote:
als je tot die tijd 38 uur vrij te besteden hebt welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:30 schreef Jelief het volgende:
ooh dat uiltje is lief! die wil ik ook. Zou ik nog 19 uiltjes kunnen maken voor 28 oktober?
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
In je e-mail als het goed is een uitnodiging van lootjestrekken.nl.
Draag je je ketting nog wel 'ns?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ouch lady!
Zo, en ik kom hier even mijn uiltje spammen (heeft weinig met kindercrea te maken, dus dat topic valt af.).
Er moeten nog wel oogjes op trouwens.
[ afbeelding ]
En dan daar dus een hele kerstboom mee vol in verschillende kleurcombinaties!
Niettus! De vorige is onderdeel van een reeksquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij is al heel lang geleden ontreekst dml
En ook al een paar keer weer opnieuw gereekst, zal met deze ook wel weer gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij is al heel lang geleden ontreekst dml
"nee mevrouw, dit is echt uw zoon, nieuwe service we hebben hem kunstmatig verouderd"quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
Cooki, ik moest googelen om uit te vinden hoe de festonsteek moest, dus echt heel gevorderd ben ik niet.
M@x, wat stom van de hema.Ik ben wel benieuwd wie er een doos vol stralende Kai's heeft voor een kraamfeest.
Oh serieus?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niettus! De vorige is onderdeel van een reeks
ja hoor, dat lukt nog prima.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niet om te pietlutten maar de SC was toch inmiddels een reeks?Ik vond dat wel heel erg handig eigenlijk. Dan post ik er eerder omdat hij in MyAT zichtbaar is.
Lady, kan je je vandaag nog bewegen?![]()
ORLY?quote:
Ohquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
En nog één keertje spammen om ze.met oogjes te laten zien. Dan hou ik op.
[ afbeelding ]
Ohjaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jazeker wel. holterhof. met puntjes op de eerste o
http://www.huizeholterhof.nl/sauna.html
Zeker mooi, ik zou dat voor mijn raam hangenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik heb vorig jaar iedereen gehaakte kerststerretjes gegeven:
[ afbeelding ]
mijn vingers jeuken alweer
ik dacht ik ga me ook zo vol eten en dan mag ik ook sporten met die lekkere vent <3quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Mula het volgende:
Ik kijk naar Obese! Ik vraag mij echt af of ze dit op de lange termijn gaat volhouden.
Ik heb er gisteren tussen de bedrijven door 2 gemaakt, dus op zich gaat het snel genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef lady-wrb het volgende:
ze zijn echt heel leuk idd. maar wat een werk zeg
weet je zeker dat je die hele boom vol wil hangen?
Das mooi meegenomen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en wij hadden dit weekend een leuke verrassing van het CAK, over een tegemoetkoming van de Wet tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten. (Deze wet regelt dat chronisch zieken en gehandicapten een tegemoetkoming ontvangen voor de extra kosten die zij hebben.het orgaan dat de tegemoetkoming in kosten.)
We kregen een brief dat we 306 euro krijgen in het kader van gemaakte extra kosten voor Oscar.
Na heel veel puzzelen aan de hand van wat opties in de brief denken wij dat we dat krijgen voor zijn helmtherapie in 2009-2010.
Heel fijn, en zeker leuk meegenomen aangezien ze eind december uit gaan betalen.
Maar we zaten echt even WTF??? Want evenzoveel mensen moeten enorm veel moeite doem om wat voor kosten dan ook geclaimd te krijgen en dit krijgen wij zomaar, zonder dat we iets aangevraagd hebben of wat dan ook.
Ze kennen ons dit toe op basis van de claims die er toen gedaan zijn op de ziektekostenverzekering. Dus de fysiotherapie en de behandeling bij de ikweetnietmeerhoehetheet.
(Wat suf zeg, dat ik nu al niet eens meer weet hoe die zaak heette waar de helm aangemeten is. Ik kan er zo heenrijden.![]()
)
heuj.. ik ook!quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:43 schreef het-is-mij het volgende:
Ik krijg 1xper jaar ook een tegemoetkoming ivm schildklier.
Wel iets minder ;-)
Ja meende ook dat t een standaardbedrag was maar dat van be is iets meer......quote:
hebben 65+ ers ook zo'n helmpje danquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik ook zo raar vond in het boekje was de tabel met welke vergoedingen
Laag onder de 65 was dus 306, en laag boven de 65 was iets van 157.
Vond ik ook zo krom, of zou dat te maken hebben met dat 65+ers mss een ander tarief betalen sws?
Kan ook niet, want dan kan de klep niet meer open, jammerdebammer, lillike groene kast aan het huis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:01 schreef jessie het volgende:
O geen brievenbus dusdan een leuk paars lapje ervoor, hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |