quote:Op zondag 11 december 2011 17:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nog over om te raden zijn dus:
Ophelia
bianca en michael
cyntiaa
draculettetje
lady-wrb
mclaura
rixtje
spewey
Ik vind het echt heel fijn allemaalquote:
Memmel is de mijne denk ik... heb alleen nog geen bevestiging van haarquote:Op zondag 11 december 2011 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nog over om te raden zijn dus:
Ingrid
Ophelia
bianca en michael
cyntiaa
draculettetje
lady-wrb
mclaura
memmel
rixtje
spewey
quote:Op zondag 11 december 2011 21:41 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Memmel is de mijne denk ik... heb alleen nog geen bevestiging van haar
Ik ben niet jou Santa maar ik begin me nu heel hard af te vragen ben jij de mijne?quote:Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Santa bedankt voor de leuke cadeautjes! Vanmiddag tussendoor op de verjaardag viering uitgepakt, dus geen spectaculaire foto's.
Rixtje, ben jij mijn santa?
Ben blij dat het in de smaak valt want ik vond het nog best wel lastig omdat we elkaar niet zo vaak tegenkomen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:41 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel fijn allemaalKan lekker relaxen
Echt ontzettend bedankt![]()
Roy is ook al helemaal blij met het boek
Wil je me even aaien?quote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
alle pakjes zijn nu toch nog niet opengemaakt?
ik mis het pakje van mijn lootje bijvoorbeeld.
dat vind ik echt jammer
je zal wel gelijk hebben, maar het is vandaag secret santadinges en niet morgen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:03 schreef Keshet het volgende:
Lady, het is geen verplichting he, om het vandaag te openen! Mensen kunnen zomaar wat anders te doen hebben, 't gebeurt.
Sommigen laten dat vantevoren even weten, anderen niet. Je lootje meldt zich vast snel.
helaas nopequote:Op zondag 11 december 2011 21:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Draculettetje, ben jij mijn Secret Santa?
Nou ik snap het wel hoor. In F&F kwam mijn lootje vorig jaar rond middernacht toen iedereen al naar bed was en alle pret geweest was nog even snel haar spullen showen. De pret is dan al wel geweest en het spannende gevoel er een beetje af.quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef Keshet het volgende:
Jij doet je ondertitel ook wel eer aan he, vandaag?
Ja!quote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Ik ben niet jou Santa maar ik begin me nu heel hard af te vragen ben jij de mijne?
ik ben idd niet echt in een juichstemming nee. ik zocht afleiding in dit topic en ik ben prikkelbaar. laat ik zeggen dat ik morgen iets absoluut niet feestelijks te doen heb.quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef Keshet het volgende:
Jij doet je ondertitel ook wel eer aan he, vandaag?
geeft niet joh, jij kan er toch ook niets aan doen dat ik niet lekker in mijn vel zit.quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Keshet het volgende:
Ik was nog even met een edit bezig! Ik was ook even lekker kort door de bocht, sorry.
Geweldig!quote:
nee morgen is absoluut niet leuk. maar het geeft niet. mijn lootje zal er ongetwijfeld een goede reden voor hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morgen is ook gewoon niet leuk Lady
Graag gedaan! Ben blij dat je het leuk vind. Was de waxinelichtkaart nog heel?quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Geweldig!Zo knap dat je ondanks dat we elkaar eigenlijk op het forum niet zien zoiets leuks bij elkaar gekregen hebt wat echt bij me past. Heel erg bedankt
Leuk! Goed geshopt! Grappig van het uiltjes papierquote:
I knowquote:Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet jouw lootje wel hoor Spewey
Ik heb me dag 2 na de lootjes trekking al verraden in santa topic.quote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
I know
En nog een paar anderen ook, ik moet ook niet klonen, ga ik antwoord geven met dit account en posten in vaste topics met kloon.
Ja! Ik hoop dat de cadeautjes in de smaak gevallen zijnquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Ik denk het te weten; Rixtje ben jij mijn lieve secret santa?! (met dochter en kleine man onderweg? En tig kilometer verderop??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |